Viimase aja üks edukaimaid Eesti idufirmasid Taxify tõi kasutajateni uuendatud funktsionaalsusega äpi. Kasutajate nõudmisel ning Taxify enda soovil lisati äppi nn mobiilimakse võimalus, mis annab kliendile võimaluse maksta taksosõidu eest mobiiliarvega või deebet- ja krediitkaardiga.
Ühesõnaga, kuulsin täna ühe taksojuhi käest, et nad pole kuu aega Taxifylt raha saanud ja seetõttu üks keskmise suurusega Tallinna taksofirma (ca 150 autot) plaanib Taxify asendada Kutsu Takso teenusega (vahendustasu ka soodsam, 40 senti vs 50 senti). Need, kes tahavad praegu Taxify kaudu tellitud taksos mobiiliga maksta, märgitakse taksojuhtide poolt nende sisemise kokkuleppe kohaselt meelega hindega 2 või 3 ning edaspidi eiratakse kliente, kelle keskmine hinne on 3,6 või alla selle.
Ühesõnaga, kuulsin täna ühe taksojuhi käest, et nad pole kuu aega Taxifylt raha saanud ja seetõttu üks keskmise suurusega Tallinna taksofirma (ca 150 autot) plaanib Taxify asendada Kutsu Takso teenusega (vahendustasu ka soodsam, 40 senti vs 50 senti). Need, kes tahavad praegu Taxify kaudu tellitud taksos mobiiliga maksta, märgitakse taksojuhtide poolt nende sisemise kokkuleppe kohaselt meelega hindega 2 või 3 ning edaspidi eiratakse kliente, kelle keskmine hinne on 3,6 või alla selle.
Vot nii on lood, ei teagi mida asjast arvata
Kui pikalt tagantjärele saab taksojuht klienti hinnata?
Ehk siis tean, et kui hindavad mind 2 või 3-ga, siis panen taksole hindeks 1.
Edu neile klientide saamisel.
Ja selle Taxify nõutud kliendilevastamise vastu võideldakse nii, et lastakse see 30 sekundit ooteaega lihtsalt mööda ja siis ei järgne ka sanktsioone. _________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind! HV valuutakalkulaator
Palju õnne arenduse feilile... taotluslik või mitte.
Igal ostuportaalil on avalikult näha nii osta poolt antud ja ostjale antud hinnangud, tagasisided - sama müüja kohapealt.
Mina, kui klient sooviksin küll näha, mis hinnanguid mulle teenusepakkuja annab.
Pärast ongi nii, et "tippi" mittejätmise eest pannakse 1.
Tanel kirjutas:
Ja selle Taxify nõutud kliendilevastamise vastu võideldakse nii, et lastakse see 30 sekundit ooteaega lihtsalt mööda ja siis ei järgne ka sanktsioone.
Kaheosaline süsteem.
Esiteks küsitakse taksojuhi käest, kas on saadaval. Kui vajutab jah, siis alles edastatakse kliendiinfo. Ning kui siis vastu ei võta, siis peaks põhjus olema. Muidugi hakatakse manipuleerima, et asukoht ei sobinud, tuli juba teine klient autosse jne.
LKits, mõnelt taksojuhilt võid küsida, ehk on lahke ja ütleb
Sain ka teada, et nädalavahetustel vastavad osad taksojuhid vaid nende klientide kutsetele, kelle hinne on 5. _________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind! HV valuutakalkulaator
Aga peamine jama ongi see, et kliendid ei teagi, et nende hinne võidakse meelega panna madal, kui nad soovivad mobiiliga maksta.
Ja siis imestavad, miks nad ei saa järgmisel korral enam taksot... _________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind! HV valuutakalkulaator
Esiteks küsitakse taksojuhi käest, kas on saadaval. Kui vajutab jah, siis alles edastatakse kliendiinfo. Ning kui siis vastu ei võta, siis peaks põhjus olema. Muidugi hakatakse manipuleerima, et asukoht ei sobinud, tuli juba teine klient autosse jne.
Kui mingi äpifirma taksojuhti liialt ahistama hakkab, saadab taksojuht selle lihtsalt pikalt. Ronigu oma konditsioneeritud kontoritest arvutite tagant õue ja proovigu ka vahelduseks reaalset tööd teha. Ei tasu enneaegselt oma "me oleme juba suurim taksofirma" sloganiga kekutada. Terve nett on neid äpifirmasid täis. Võetakse järgmine ja kogu lugu.
1) Taxify teeb mobiilimakse eest kõigile juhtidele iga nädal kande, kui kogunenud summa on +15 EUR (ca 2 sõitu).
2) 2 taksofirmaga on Taxifyl kokkulepe, et makse tehakse 1 kord kuus ja nad ise arveldavad oma juhtidega ülekanded.
3) Taksojuht kellega Tanel sõitis kuulub firmasse, kellel oli Taxify ees üle 2 kuu üleval võlg, mis ületas oluliselt mobiilimakse eest kogenenud summat.
4) Lepingu järgi toimub sellisel juhul tasaarveldus. Seega enne võla lahenemist firma Taxifylt mobiilimakse raha ei saa = juhid kahjuks raha ei saanud.
Antud firma juhte on teavitatud, mis viivituse põhjustas ning et klientide "karistamine" sellisel juhul on lubamatu. Juht kes soovib oma firmast sõltumata õigeaegselt ülekanded saada võib meiega otse ühendust võtta, et olukord lahendada. Kõigi klientide reitingud taastatakse ja tulevikus jälgime hoolega, et selline tegevus ei kordu.
Taxify eesmärk on taksod kliendile võimalikult mugavaks ja kättesaadavaks teha, ehk keskendume kvaliteedile ja tänu efektiivsusele saame ka hindu alandada.
Teiselt poolt on meie jaoks ülioluline juhtide teenistus. Infoks et keskmine taksojuht veedab 40-60% päevast tühjalt oodates. Oma andmete põhjal näeme, et väike hinna alandamine tegelikult suurendab tunnis teenitavat käivet ja kasumit.
Osa taksojuhte mobiilimakset ja hinna muutmise loogikat algselt ei toeta, aga samas näeme mitmete riikide põhjal et need see suund on tulevik ning esimesed tulemused on juba väga positiivsed. _________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
mtakso, kas on tulevikus plaan teha kliendihinne kliendile nähtavaks?
Mina, kui Taxify klient sooviksin küll seda näha.
Nagu eelnevalt juba näiteks tõin, siis vägagi levinud müügileheküljed (eBay, Aliexpress, Osta.ee) näitavad küll mõlemapoolseid hinnanguid nii kliendile kui müüjale.
Miks on nii, et klient näeb taksojuhi hinnet, aga enda hinnet ei näe? Samuti võiks näha kliendile ja kliendi poolt antud tagasisidet (hinnang + kommentaar ?) ning samuti takso puhul.
Kui on ikka näha, et takso paneb järjest klientidele "3"-sid ning kommentaarid on jaburad, siis saaks juba ainuüksi selle alusel hinnangud tühistada. _________________ itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Hinde kliendile nähtavaks tegemine on plaanis. Hetkel klientide keskmine rating on 5.0 niiet pole kõrge prioriteet. _________________ Telli takso 2-klikiga nutitelefonist või veebilehelt http://taxify.ee
kliendid, püüdke ise olla ka inimesed. esiteks on täiesti mõistetav, et taksojuht vajab sularaha. be nice. teiseks kui sul on lühike sõit, ära ole kade, vaid kompenseeri see jootrahaga. kui sa oled normaalne klient, saad ka hindeks 5 ja taksojuht eelistab sinu tellimusi, kui tal on valida. kolmandaks, üleüldine mentaliteet - lihtsalt valus hakkab lugedes, kuidas mõni üritab teenusepakkujast alati viimast välja pigistada jne.
ps ka kaardiga on väga lihtne tippi anda, tuleb öelda soovitud summa juhile ja ongi tehtud.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.