Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
02.10.2015 12:18:55
|
|
|
... veel selline küsimus, kas neid elektrikärusid pukseerida tohib, et sõber võtab nööriga sappa, või peab tellima puksiiri. Ja kui nööriotsas tohib vedada, kas elektriauto nööriotsas akut ka laeb Kas elektrikatele B varuosi on saada? Iga remonditöökoda neid vist ei ole võimeline remontima ka - liiga palju puudusi
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
02.10.2015 12:26:18
|
|
|
Arvestades seda, et Model S tehti sisuliselt nullist täiesti uus auto ja pole nagu kuulda olnud, et oleks jõle kehv auto, siis on imelik eeldada, et järgmine mudel on läbimõtlemata lahendustega käkk, kuhu talvel sisse ei pääse.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
02.10.2015 16:06:35
|
|
|
Kui tootjafirma ise ütleb, et neist tagumistest ustest saab ilma vihma sisse sadamiseta sisse-välja ainult nõrga vihmaga ning firma omanik tunnistab, talvetingimustes ei ole neid uksi üldse katsetatud ega selle peale mõeldud, siis keda veel uskuma peaks? Neid, kes pimesi Tesla ja Apple'i ideaalsusesse usuvad ja soovitavad inimestel nende vigadega kohaneda, kuna need ei olevat üldsegi vead, vaid inimeste vale mõtlemisviis?
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
scrapper
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2006
|
02.10.2015 16:32:10
|
|
|
H_K kirjutas: |
... veel selline küsimus, kas neid elektrikärusid pukseerida tohib, et sõber võtab nööriga sappa, või peab tellima puksiiri. Ja kui nööriotsas tohib vedada, kas elektriauto nööriotsas akut ka laeb Kas elektrikatele B varuosi on saada? Iga remonditöökoda neid vist ei ole võimeline remontima ka - liiga palju puudusi  |
Teslat on paha nööriotsas vedada sest ta hakkab ise regeneratiivset pidurdust tegema 60kW. Palju sul kW üle jääb et edasi liikuda? Päris mitu videot sel teemal. Tal vist peaks saama regeni vähemaks ka keerata? 60kW on muidu rohkem kui meie ChaDeMo kiirlaadijad.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
marqs
HV veteran

liitunud: 06.12.2001
|
02.10.2015 19:42:54
|
|
|
Dogbert kirjutas: |
Kui tootjafirma ise ütleb, et neist tagumistest ustest saab ilma vihma sisse sadamiseta sisse-välja ainult nõrga vihmaga ning firma omanik tunnistab, talvetingimustes ei ole neid uksi üldse katsetatud ega selle peale mõeldud, siis keda veel uskuma peaks? |
Jaga parem linki, vähegi teemas asjad kipuvad foorumitele ja aasta-kahetagustele teemadele viitavat.
_________________ 0xDEAD
0xBEEF |
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
H_K
Aeg Maha 2n

liitunud: 09.01.2002
|
|
Kommentaarid: 53 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
scrapper
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2006
|
04.10.2015 10:10:21
|
|
|
Kus siin uudis on - see oli ju teada ja Model Siga täpselt sama lugu et tootmine algul aeglane. Pole ju Teslal tehaseid igas maailmajaos ega ka 100 aastat kogemust nagu paljudel teistel autotootjatel. Ilmselt pole lihtsalt kõiki tootmise iseärasusi lahendanud - vt palju erijuppe alates õhufiltritest, esiklaasist kuni usteni välja tarvis on. Ei teagi peale BMW i3 (2 uut tehast, tootmismaht 1/2 planeeritust) ja i8 (piiratud, palju käsitööd!) mis veel väga erinev on tootja ülejäänud autodest.
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
04.10.2015 13:16:46
|
|
|
marqs kirjutas: |
Dogbert kirjutas: |
Kui tootjafirma ise ütleb, et neist tagumistest ustest saab ilma vihma sisse sadamiseta sisse-välja ainult nõrga vihmaga ning firma omanik tunnistab, talvetingimustes ei ole neid uksi üldse katsetatud ega selle peale mõeldud, siis keda veel uskuma peaks? |
Jaga parem linki, vähegi teemas asjad kipuvad foorumitele ja aasta-kahetagustele teemadele viitavat. |
Kirjutatud asjad on jah pigem inimeste küsimused ja vastused sellel teemal ja osad neist ulatuvad paari aasta taha. Ma ei pööranud lugedes tähelepanu ajale, millal Musk lume-küsimusele vastas, aga lähemalt uurides toimus see üritus jah 2 aastat tagasi ja mitte Rootsis vaid Norras. Mingit värskemat infot jäätumise teemal Muski ega tema firma poolt pole ma leidnud, nii et kuni keegi seda ei leia, peaks vist nende seisukohta endiseks pidama. Kas vahepeal seda mudelit jäätumise tingimustes katsetatud on, puudub info.
https://www.youtube.com/watch?v=MhjiV7-uiCc#
Teine link on samuti 2013. aastal toimunud kohtumisele Tesla aktsionäridega, kus esitati samalaadne küsimus
https://youtu.be/n3AcKTmaoE8?t=2470
Kõik vastused on antud osavalt, nagu suure firma juhile kohane, ja paraku vaid kas vihma või pehme lahtise lume kohta, kusagil pole juttu jäätumisest või sellest, et näiteks sõidu ajal või ajutisel seismajäämisel (mõelge liiklusummikutele) lumesajus katusele kogunenud lumi võiks sulada ja siis hiljem jäätuda, teinekord üsna paksuks jääkoorikuks muutuda.
Ebameeldivatest probleemidest ei räägita või kui, siis stiilis: "eks näe mis saab".
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
12.10.2015 02:05:06
|
|
|
Njah, suht nõrk diskussioon AHV ide poolt peaks mainima
Kui te ei suuda uskuda, et ust annab ehitada nii, et lörts katuselt sisse ei saja,
siis seda te kindlasti ei usu, et panoraamesiklaasi annab üldse vahetada.
Kus on need kriitikud, kes ütlevad, et sõiduk maksab nii palju, et seda ei annagi müüa?
Kus on need, kes igapäevaselt autoga ümber lähevad ja väljuvad autost uste kaudu,
sest Tesla X-il on klaaspinda naeruväärselt vähe. Kolmas rida ei saa üldse välja,
sest pagasiluuk ka ei avane, hirmus värk ju Klaasid elu sees katki ei lähe.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
Marie
HV Guru

liitunud: 23.06.2003
|
12.10.2015 02:14:01
|
|
|
tsitaat: |
Tesla X-il on klaaspinda naeruväärselt vähe. Kolmas rida ei saa üldse välja,
sest pagasiluuk ka ei avane, hirmus värk ju Klaasid elu sees katki ei lähe. |
Päris lahe oleks kui iga uste jäätumise korral tuleks ukse klaas purustada, kas alles eelmine talv ei sadanud paljudes meist lõunapoole jäävates piirkondades korralikku jäävihma mis kõik autod korraliku jääkorraga kattis.
_________________ CPU Power (Watt) Protsessorite voolutarve Pentium D 805 (4.1GHz) Full Load 474W  |
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
RustyZ
HV Guru

liitunud: 20.06.2004
|
12.10.2015 09:32:02
|
|
|
Marie kirjutas: |
tsitaat: |
Tesla X-il on klaaspinda naeruväärselt vähe. Kolmas rida ei saa üldse välja,
sest pagasiluuk ka ei avane, hirmus värk ju Klaasid elu sees katki ei lähe. |
Päris lahe oleks kui iga uste jäätumise korral tuleks ukse klaas purustada, kas alles eelmine talv ei sadanud paljudes meist lõunapoole jäävates piirkondades korralikku jäävihma mis kõik autod korraliku jääkorraga kattis. |
Ja miks peaks see Tesla puhul rohkem häirima?
Korralikud spekulaatorid koos siin. Enne tuleks asja lähemalt näha et hinnata mis nende ustega võiks külmaga juhtuda.
Mu roikal ei käi esiuksed üldse talvel lahti. Ronin tagauksest sisse.
_________________ Wreckfest 2 server: 136.243.70.252:30102 | parool: isamaa (kui on enabled) |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
 |
2III7
HV veteran

liitunud: 20.09.2003
|
12.10.2015 11:39:29
|
|
|
Kui uksetihendid korralikult enne talve ära silikoonitada siis ei ole enamus autodel uste avamine probleemiks ja lukustussüteemi võiks ka aegajalt näiteks grafiitmäärdega üle käia Muidugi jäävihma puhul aitab vaid soojapuhur vms.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
 |
arnis
HV veteran

liitunud: 18.07.2004
|
14.10.2015 01:01:54
|
|
|
Nutitelefonist valid Climate ON ja temperatuurivaliku ülemäära palavaks.
15 minuti pärast on ka 5cm-ne jääkiht kerest lahti sulanud, piisab veidi
mõraliseks koputada, et suurte tükkidega eemalduks.
Mõnel hea varustuse sõidukil on Webasto koos telestardiga (minu BMW-l on)
ja teeb sama töö ära, aga aega läheb 25 minutit. Jäävihmaga oli küll
6-7mm, kuid asi töötab, kindlasti saab ka kirvega asja puhtaks, eriti kui
tegemist on üleelmise dekaadi Polo või Astraga.
Sarnaseid "profi" skeptikuid oli lademetes ka Model S puhul, kes olid surmkindlad,
et käepidemed ei tule välja kui need katta jääga.
https://www.youtube.com/watch?v=WYXKY7fpHWA
Oli ka ametlik katsevideo paksema jääga, ei leia hetkel.
Muideks X-i nii esi- kui tagauksed tulevad sarnaselt tagaluugile lahti, jõuga.
_________________ Teen kodudes elektriasju korda. 40€/h. Anna murest märku.
Ooteajad väiketööd nädala jooksul, päev+ tööd kuu jooksul.
Ka korteriühistud ja ettevõtted. Auditi ettevalmistused. |
|
Kommentaarid: 120 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
117 |
|
tagasi üles |
|
 |
|