Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Sony Xperia Z3 Compact märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 110, 111, 112  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 16:05:56 vasta tsitaadiga

palud kirjalikult kõike, mida nad väidavad... ei saa täpselt aru, mille eest sa maksma nõus olid (see võib näidata, et olid nõus, et ise põhjustasid) jms. ,ent kui nad konkreetseid asju ei esita, siis mille alusel nad otsustavad? see on jabur ja absurdne...

selle kogu asja lõpuks uue telefoni saad, siis peaks saama ka ajakulu ja jalavaeva jne. eest tasustatud... see on absurdne!

DigeBeni, thumbs_up.gif thumbs_up.gif

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 07.08.2015 16:15:51 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
selle kogu asja lõpuks uue telefoni saad, siis peaks saama ka ajakulu ja jalavaeva jne. eest tasustatud... see on absurdne!

Põhimõtteliselt, kui põhjendada suudad, siis saadki ka need hüvitatud. Küll peab selleks, aga minema tsiviilkohtusse ja paar aastat kohtuuksi kulutama...
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 16:18:09 vasta tsitaadiga

rmc kirjutas:
tahaks natukene teada, palju neid telefone (z1c ja z3c) ostetud on ning kui suur see veaprotsent on... olen z1c väljatulekust alates sihtinud seda mudeliseeriat, ent otsest tungivat vajadust pole olnud... mõtlengi, kas hea või mitte... samas sellised "mehhaaniline viga" jutud on jaburad...

Z1C ei oska kommenteerida, aga Z3C veaprotsent - vähemalt mis puutub defektseid tagaklaase on 1% kandis ja seda tuhandete Z3C ostjate tagasiside põhjal. Algsed 2014 aasta mudelid olid tunduvalt suurema praagiprotsendiga. Seega praegu on tegelikult üsna hea aeg osta - hind alla 400.- ja praagiprotsent ~1 thumbs_up.gif
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rmc
Aeg maha 1p
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 16:28:10 vasta tsitaadiga

-KRANTS-, jep... see peaks lihtkorras ka lihtsam olema, oleks müüjal motivatsiooni normaalseks protsessiks
_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.08.2015 16:29:42 vasta tsitaadiga

... kohtusse pöördumine ei ole enam viimasel ajal väga popp, kui tarbijakaitse sulle positiivse otsuse teeb, siis saad suure tõenäosusega oma probleemile lahenduse kohtu abita ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-KRANTS-
vitamiinidiiler
-KRANTS-

liitunud: 19.11.2005




sõnum 07.08.2015 16:51:23 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... kohtusse pöördumine ei ole enam viimasel ajal väga popp, kui tarbijakaitse sulle positiivse otsuse teeb, siis saad suure tõenäosusega oma probleemile lahenduse kohtu abita ...

Jah, aga sel juhul ei hakka keegi sulle aega ja kulutatud vaeva elik raha (kasvõi teeninduse-esinduse vahet jooksmise kütuse/piletiteraha) tagasi maksma.
Kommentaarid: 364 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 243
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jaanos
HV kasutaja

liitunud: 21.01.2009




sõnum 07.08.2015 20:55:32 vasta tsitaadiga

Konkreetset nurinat Sony toodete garantii ja müügijärgse hoolduse seisust on mujalt ka kuulda olnud. Aga no ikka peab ju ise järele proovima enne kui usud icon_smile.gif

Mind nagu isegi ei häiri too "kooliraha", lihtsalt, et uskumatult kergelt paistavad need asjad tuksi minema. Eelmised telefonid on kõik kestnud 5+...10+ aastat ning välja vahetatud pigem moraalse kui füüsilise vananemise põhjusel. Nüüd siis "viimase peal" nutifon mis muutub kasutuskõlbmatuks alla 10 kuu. Ilmselt ei olnud tegu regioonivaba fööniga, Sony insenerid arvestasid, et Eestis suve nii ehk naa üle paari päeva ei ole ja selle aja kannatab statistilise tõenäosusega ära. Eks tolmu ja niiskuskindluse saavutamiseks tule kusagilt mujalt suurematele riskidele minna (ekraani paisumisvarust ilmselt). Aga võta näpust, oodatud vihma asemel sai soe hukatuslikuks.

Eks suhtlen esmaspäeval EMT-ga edasi. LMT Retail&Logistics SIA Eesti Filiaal`i vastus oli "Sony hooldust pakub Eestis hetkel ainult MTTC Eesti. Meie saadame Sony seadmed nende Leedu esindusse. On olnud juhuseid, kus Leedu tehase ja Eesti filiaali arvamused lähevad lahku. Seadme ülevaatus/diagnostika tasu 6.94€." Kuna ma raudpolt mäletan, et ise midagi telefoniga sellist ei teinud mis toda pragunema oleks võinud panna siis nüüd oleks ilmselt õige aeg kohvipaksu pealt lugeda kas Leedu esindus võiks väita muud kui Eesti esindus või siis lamba kombel kinni maksta Sony inseneride innovatiivsus. Teha telefon vee ja tolmukindlaks on marketingi seisukohalt märksa apetiitsem kui teha telefon kasutuskindlaks normaalses kasutuses.
Kommentaarid: 10 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 10
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 07.08.2015 22:30:10 vasta tsitaadiga

Oijah, loen ja imestan, et mul on ühes tükis... telefoni ostsin esimene päev kui meil müüki tuli. Siiani terve. Ees on nilkini klaas. Sel on täke alumise valjuka juures, ju siis olen kuskile vasta lajatunud... istun ja ootan mil krõks käib ja ekraan läheb...
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
CTR
HV vaatleja

liitunud: 02.02.2012




sõnum 07.08.2015 22:33:39 vasta tsitaadiga

Krt, kogu see värk on lihtsalt komöödia.. Ma ise juba telefoni n-ö maha kandnud, kuid asi põhimõttes, et antud telefoni hoidnud korralikult, kiled ees-taga ja ümbrise sees ja täiesti lampi tekivad sellised vead ja siis öeldakse, et ise tekitatud.. alates 1. iPhonist olnus erinevaid nutikaid ca 6tk ja 0 sellist probleemi.. esmasp viin puhtalt sportlikust huvist sinna kadaks tee erapooletusse ekspertiisi telefoni, tahaks teada, mis seal vastuseks tuleb..
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.08.2015 00:00:10 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
-KRANTS-, point on selles, et tarbija ei peakski selliste asjadega tegelema, peaks viima telefoni müüjale ja esitama pretensiooni, kui seda ei rahuldata, siis edastama tarbijakaitsele lahendada...

Kui see vaid positiivse lahenduse tooks. Enmasti käib kahjuks asi siiski nii:
1. Klient viib toote müüjale ja kirjutab pretensiooni.
2. Müüja saadab seadme volitatud hooldusesse, kes väidab et viga on tekkinud kliendi süül. Müüja edastab vastuse kliendile.
2. Klient pöördub tarbijakaitsesse. Tarbijakaitse lähtub pädeva asutuse, ehk volitatud hoolduse "eksperthinnagust" ja otsustab kliendi kahjuks.

Mis mulle mitmete Eesti hooldusfirmade, nagu MTTC ja Servisa, puhul arusamatuks jääb on see, miks aetakse nii palju vigu kliendi süüks. Neil oleks enmasti nii lihtsam kui ka majanduslikult kasulikum käsitleda juhtumit tootja veana, teha akt ja saata tootjale arve. Sead tihti ka juhtudel kui viga on tõesti kliendi süül tekkinud, aga mitte pahatahtlikult tekitatud.

_________________
twitter: @meelisv
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Slazenger
HV veteran
Slazenger

liitunud: 10.01.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.08.2015 16:08:28 vasta tsitaadiga

Keegi oskab öelda, kas lock screenil kuidagi seda tumedat overlay-d saaks ära vötta, et paistaks päris pilt korralikult. Praegu on nii, et paned hea pildi ja siis rikub selle ära, mingi tumeda overlay-ga. thumbs_down.gif
Kommentaarid: 74 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 69
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuuuurija
HV vaatleja

liitunud: 20.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2015 12:01:25 vasta tsitaadiga

Käisin nädalavahetusel perega rannas. Olin poole sääreni ulatuvas vees ning tegin mänguhoos tütrest lühikese video. Telefoni tasku tagasi pistes libises see sõrmede vahelt nagu lutsukivi vette, libe nagu ta igasugu vutlarite ja kaitseümbristeta on. Mis siis ikka, sai see ehmatusega sealt siis välja kougitud ja peab ütlema, et veekindlus tuli sel korral kasuks küll. Ilmselt mõne teise tootja aparaati kasutades oleks selle eluiga antud seigaga piirdunud. Peab rahul olema.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2015 14:14:05 vasta tsitaadiga

kuuuurija, Tegelikult veekindlus ei laiene mereveele mis on soolane, seega sul vedas siis.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 10.08.2015 14:19:41 vasta tsitaadiga

Kui peale soolase veega kokkupuutumist telefon puhta vee all ära loputada, siis ei tohiks midagi karta.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2015 14:26:07 vasta tsitaadiga

vortex kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
-KRANTS-, point on selles, et tarbija ei peakski selliste asjadega tegelema, peaks viima telefoni müüjale ja esitama pretensiooni, kui seda ei rahuldata, siis edastama tarbijakaitsele lahendada...

Kui see vaid positiivse lahenduse tooks. Enmasti käib kahjuks asi siiski nii:
1. Klient viib toote müüjale ja kirjutab pretensiooni.
2. Müüja saadab seadme volitatud hooldusesse, kes väidab et viga on tekkinud kliendi süül. Müüja edastab vastuse kliendile.
2. Klient pöördub tarbijakaitsesse. Tarbijakaitse lähtub pädeva asutuse, ehk volitatud hoolduse "eksperthinnagust" ja otsustab kliendi kahjuks.

Mis mulle mitmete Eesti hooldusfirmade, nagu MTTC ja Servisa, puhul arusamatuks jääb on see, miks aetakse nii palju vigu kliendi süüks. Neil oleks enmasti nii lihtsam kui ka majanduslikult kasulikum käsitleda juhtumit tootja veana, teha akt ja saata tootjale arve. Sead tihti ka juhtudel kui viga on tõesti kliendi süül tekkinud, aga mitte pahatahtlikult tekitatud.

... viimane punkt on natuke meelevaldne, ikka igasuguse suvalise oletamise peale nad vähemalt viimasel ajal enam müüja kasuks ei otsusta isegi, kui see on nö. eksperthinnang, tarbija süülisus peab olema korralikult tõendatud. Mina kindlasti püssi nurka ei viskaks ...
Tomorrow kirjutas:
kuuuurija, Tegelikult veekindlus ei laiene mereveele mis on soolane, seega sul vedas siis.

... soolane vesi oleks probleemiks siis, kui see reaalselt kuhugi ligi pääseks, korraks vette kukkumine ei suuda suure tõenäosusega kahju teha ...

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
wello
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2007




sõnum 10.08.2015 16:24:33 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
kuuuurija, Tegelikult veekindlus ei laiene mereveele mis on soolane, seega sul vedas siis.


kust selline info? paluks viidet leheküljele kasutusjuhendis, muidu võib lugeda selle meeltesegaduseks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 10.08.2015 16:35:44 vasta tsitaadiga

wello, Lk 145 http://www-support-downloads.sonymobile.com/d5803/userguide_ET_D5803-D5833_4_Android5.1.pdf
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 10.08.2015 16:37:50 vasta tsitaadiga

mikrofon jamab... peale viimast uuendust. keegi mind ei kuule, aitab restart. kaks korda juba juhtund kuu jooksul vist.
icon_neutral.gif
tarkvara viga? Aga miks ta siis üks hetk enam ei toimi, töötab töötab ja siis ükspäev on vaikus.

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lightbluefox
HV Guru

liitunud: 30.12.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2015 16:47:47 vasta tsitaadiga

DigeBeni, ilmselt x3 compacti tulemus peaks reitingu poolest veel paremgi olema http://www.phonearena.com/news/Sony-Xperia-Z2-lives-after-being-submerged-in-salt-water-for-6-weeks_id59223
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RaidoR
Kreisi kasutaja
RaidoR

liitunud: 28.05.2006




sõnum 10.08.2015 17:53:39 vasta tsitaadiga

Ka värske Z3 compacti omanik.
Kas kuidagi on võimalik appide nimekirjast mittevajalik sony sodi ära peita?
Kommentaarid: 52 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 50
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
LKits
HV Guru
LKits

liitunud: 06.09.2007




sõnum 10.08.2015 18:01:39 vasta tsitaadiga

Jah, rakenduste alt saad panna "Disable"
_________________
itLahendused - Arvutite remont ja hooldus, veebilehtede loomine, soodne veebimajutus. Võta ühendust! Tel: +372 555 268 97 ja e-post info@itlahendused.ee
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
vortex
HV veteran
vortex

liitunud: 02.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2015 18:02:11 vasta tsitaadiga

Kasutades laucherit, millel on appide peitmise võimalus.
Enne võiks üle vaadata, mitmeid appe on kindlasti võimalik ka välja lülitada.

_________________
twitter: @meelisv
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.08.2015 18:07:04 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
mikrofon jamab... peale viimast uuendust. keegi mind ei kuule, aitab restart. kaks korda juba juhtund kuu jooksul vist.
icon_neutral.gif
tarkvara viga? Aga miks ta siis üks hetk enam ei toimi, töötab töötab ja siis ükspäev on vaikus.

Võimalik. 5.1.1 ?
Järgmine kord juhtub, siis proovi nii, et pane korra "loudspeaker" peale ja siis tagasi mikrofoni peale. Vaata kas mikrofon hakkab tööle. Mingit kõnesalvestus äppi ei kasuta? - ka see võib sellist probleemi tekitada.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 10.08.2015 18:09:53 vasta tsitaadiga

googeldasin ka, aru ei saa. osad ütlevad, et live wallpaper? mul on see sony maagiline mets või miskit. eks võtan maha. kuigi suht raske testida ka... nädal tagasi aktiveerisin Ok google ära, samas see jama oli ka enne seda, sellest ei saa nagu olla... muid äppe pole.
_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ph4nt0m
HV kasutaja

liitunud: 28.04.2003




sõnum 11.08.2015 10:07:38 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
iir kirjutas:
mikrofon jamab... peale viimast uuendust. keegi mind ei kuule, aitab restart. kaks korda juba juhtund kuu jooksul vist.
icon_neutral.gif
tarkvara viga? Aga miks ta siis üks hetk enam ei toimi, töötab töötab ja siis ükspäev on vaikus.

Võimalik. 5.1.1 ?
Järgmine kord juhtub, siis proovi nii, et pane korra "loudspeaker" peale ja siis tagasi mikrofoni peale. Vaata kas mikrofon hakkab tööle. Mingit kõnesalvestus äppi ei kasuta? - ka see võib sellist probleemi tekitada.

Mul täpselt sama jama, pärast viimast uuendust algas. Eripära on veel see, et mikrofon jamab ainult välja helistades. Sissetulevate kõnedega pole probleemi olnud. Kaks korda on ette tulnud, mõlemal korral on restart abiks olnud. Remonti pöörduda ka ei tihka, kuna pool aastat tagasi kukkus telefon maha ja vahetati ekraan, garantii katkes. Lisaks jama asendustelefonidega jne. Järgmiseks soetan Apple toote for sure.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  Sony Xperia Z3 Compact mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 40, 41, 42 ... 110, 111, 112  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.