Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
25.07.2015 00:14:49
|
|
|
Kui väga pikalt midagi ressurssinõudvat värki seal jooksutada, siis eks see läheb jah päris soojaks. Või kui niisama läks, siis ehk äkki mingi praak toode, tarkvaraline viga vms.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
-KRANTS-
vitamiinidiiler

liitunud: 19.11.2005
|
25.07.2015 08:24:17
|
|
|
eddvin kirjutas: |
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni  |
Kas selle uue seadme puhul midagi sellist polnud, et kui mingi X päevade jooksul (paar päeva vist oligi) tuksi läheb, siis tuleb edasimüüja juurde minna ja saab kohe ringi vahetada, mitte ei pea mitu nädalat garantiijärtsus ootama? Kuna asi on ju soetatud koheselt kasutamiseks, mitte ei hakka seda kohe remontima?
Kuna mul endal pole paar päeva peale ostu asjad veel tuksi läinud, siis täpsemalt ei tea, aga miskit nagu oleks kuulnud...
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
CTR
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
25.07.2015 09:34:58
|
|
|
tuleb nagunii vastus, et mehaaniliselt vigastatud ja tootjagarantii ei hüvita seda.. agaaa võime 120 euri eest ekraani ära vahetada
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
eddvin
HV kasutaja

liitunud: 28.08.2008
|
25.07.2015 10:07:16
|
|
|
Spoiler 
-KRANTS- kirjutas: |
eddvin kirjutas: |
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni  |
Kas selle uue seadme puhul midagi sellist polnud, et kui mingi X päevade jooksul (paar päeva vist oligi) tuksi läheb, siis tuleb edasimüüja juurde minna ja saab kohe ringi vahetada, mitte ei pea mitu nädalat garantiijärtsus ootama? Kuna asi on ju soetatud koheselt kasutamiseks, mitte ei hakka seda kohe remontima?
Kuna mul endal pole paar päeva peale ostu asjad veel tuksi läinud, siis täpsemalt ei tea, aga miskit nagu oleks kuulnud... |
Eks esmaspäeval saan öelda.
Ostsin elisast, seal vahetatakse 24h jooksul aga siis ei tohi ühtegi vigastust olla.
Kui nad korda ei tee, siis ma olen küll usu Sony kvaliteeti täielikult kaotanud. Ise ma veel ootasin väga järgmist compacti.
|
|
Kommentaarid: 62 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
 |
rennu21
HV kasutaja
liitunud: 03.01.2009
|
25.07.2015 12:31:11
|
|
|
-KRANTS- kirjutas: |
eddvin kirjutas: |
Ostsin selle telefoni vennale, see olevat läinud tulikuumaks ja puuteekraan läks ämblikuks. Lööke pole saanud, maha pole kukkunud.
Ise neid telefone müües, olen šokis.
Saadan esmaspäeval garantiisse kaks päeva vana telefoni  |
Kas selle uue seadme puhul midagi sellist polnud, et kui mingi X päevade jooksul (paar päeva vist oligi) tuksi läheb, siis tuleb edasimüüja juurde minna ja saab kohe ringi vahetada, mitte ei pea mitu nädalat garantiijärtsus ootama? Kuna asi on ju soetatud koheselt kasutamiseks, mitte ei hakka seda kohe remontima?
Kuna mul endal pole paar päeva peale ostu asjad veel tuksi läinud, siis täpsemalt ei tea, aga miskit nagu oleks kuulnud... |
Minul kogemus: Ostsin telefoni 22dets õhtul ja see ei toiminud ja 23 hommikul viisin samasse esindusse kust ostetud oli isegi samale teenindajale. Garantii vahet erinevate hädadega saaga lõppes(osteti tagasi) paar päeva enne jaanipäeva. Seda asja tarbijakaitsega arutades öeldi, et kohe võib remontida ja remontida 2korda kolmas kord tagasi osta. See aga tähendab, et seadme tagasi saamisel peab olema kirjas tööde kohta remonditööd. Minu seadmel kasutati lauset tarkvara uuendus. Neid võib garantii teostada lugematul hulgal. Aga kui liiga palju on siis võib klient paluda eksperti tarbijakaitse poolt(pool aasta jooksul 5garantiid kus töödeks tarkvara uuendus ei ole keelatud aga veidi imelik juba)
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
25.07.2015 13:14:18
|
|
|
Uurin natuke kogenumate kasutajate kogemusi:
- Mis tootja, mis mudel mälukaarti soovitate?
- Kas oskab keegi soovitada autosse toimivat magnetlaadija ja hoidiku kombot?
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
markox
HV vaatleja
liitunud: 10.10.2009
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
Slazenger
HV veteran

liitunud: 10.01.2006
|
25.07.2015 14:05:54
|
|
|
Telefon on taskus saanud kuidagi önnetu köksu, ehk volume up nupp on nagu "pool kinni", hästi örnalt lähed vastu ja siis heli läheb maksimumi peale, üritad vaiksemaks panna siis jääb ikka maksimumi juurde. Kas on mötet minna garantiisse või önnetu löpp ja telefon välja vahetada? Mingit täkke-märke ega midagi peal pole.
|
|
Kommentaarid: 74 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
69 |
|
tagasi üles |
|
 |
olafsand
HV Guru

liitunud: 07.09.2007
|
25.07.2015 15:46:46
|
|
|
Slazenger, ikka garantiisse! Eriti kui väliseid vigastuse jälgi pole.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
25.07.2015 18:08:10
|
|
|
ˇgarantiis maksad 35 euri käitlustasu ja öeldakse, et mingi väline jõud on süüdi. mõtle ennem kas on võimalik normaalse kulumise alla lükata...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Muhekas
HV Guru

liitunud: 29.10.2011
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
27.07.2015 19:28:07
|
|
|
Viimane uuendus tehtud kõik töötab. Hea et oli meeles kaamera settinguid kontrollida, miskipärast lähevad need defaulti peale igat uuendust.
Täna päeval oli telefon pime. Ükski nupp ei tööta. Hoidsin toitenuppu all kaua, siis lülitas end sisse... Huvitav miks ta end välja lülitas? Esimene kord...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
27.07.2015 22:04:19
|
|
|
iir kirjutas: |
Viimane uuendus tehtud kõik töötab. Hea et oli meeles kaamera settinguid kontrollida, miskipärast lähevad need defaulti peale igat uuendust.
Täna päeval oli telefon pime. Ükski nupp ei tööta. Hoidsin toitenuppu all kaua, siis lülitas end sisse... Huvitav miks ta end välja lülitas? Esimene kord... |
Igaks juhuks küsin, et kas tehase seadete taastamise tegid peale viimast uuendust?
Mul ka 5.1 peal umbes päevast mil kättesaadavaks tehti ja seni pole telefon veel tõrkunud.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
-KRANTS-
vitamiinidiiler

liitunud: 19.11.2005
|
28.07.2015 06:42:03
|
|
|
Mina viisin eile enda aparaadi siis garantiisse. Esialgu mingit kiunu ei tehtud katkise tagaklaasi pärast. Kui järgiminek on, siis saab näha, mis või kes süüdi
Veider oli see, et kui päeva ajal töö numbri sisse toksisin nende lehele, oli kirjas, et esiklaasil täke ja värv maha kulunud jne Mida tegelikult pole. Õhtul kodus uuesti üle tsekates, et tõmban sae käima, siis seda kirja enam ei olnud
Samuti polnud kirja pandud seda, et mälukaardipesa kate tulek üle vaadata, mis nat peesse keerasid ja lahti punnitab. Ehk saab reedeks tagasi, sisi on näha, mis rist ja viletsus olema saab...
|
|
Kommentaarid: 364 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
243 |
|
tagasi üles |
|
 |
wello
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2007
|
28.07.2015 08:08:36
|
|
|
Draqula kirjutas: |
Igaks juhuks küsin, et kas tehase seadete taastamise tegid peale viimast uuendust?
Mul ka 5.1 peal umbes päevast mil kättesaadavaks tehti ja seni pole telefon veel tõrkunud. |
siiani kõik uuendused peale lastud ja ei mingeid tehaseseadete taastamisi, eilne ka ilusti öö üle elanud
|
|
tagasi üles |
|
 |
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
28.07.2015 09:28:33
|
|
|
-KRANTS- kirjutas: |
Ehk saab reedeks tagasi, sisi on näha, mis rist ja viletsus olema saab... |
Optimist vist... Mul tahvel seal juba nädalakese olnud ning midagi pole veel tehtud nende netilogi põhjal. Hirmpalju aparaate pidi sees olema. Ja eks omajagu ka nende oma viga, korduvad külastused sama veaga. Lõpuks närivad korpused päris sakiliseks (nagu juba kahe seadmega mul seal juhtunud on).
Eelmisel korral pandi kirjeldusse, et seade kulumisjälgedega (mida kohe mitte ei suutnud kuu aja vanusel seadmel ise tuvastada). Ja loomulikult tagasi saades polnud enam ideaalselt kokku pandud ja jäljed tekkinud servadesse. Näis' mis seekord suudetakse ära teha
|
|
tagasi üles |
|
 |
CTR
HV vaatleja
liitunud: 02.02.2012
|
28.07.2015 10:03:23
|
|
|
Ega nad midagi asjalikku ei vasta, korrutavad oma mehaanilist vigastust ja sisuliselt viitavad sellele, et ise nö katki muljunud(kuigi ise nõustuvad sellega, et telefon välimuselt kui uus ja kuskil ühtegi kriimu pole). Lisaks tagakaane praole ei tööta ka ca 1cm kõrgune osa puuteekraanist, see pidavat olema sp, et tagumine kaas katki, mitte midagi täpsemalt.. No mis sa oskad öelda sellise asja peale..
Lõpuks sai asja nii kaugele, et pidid pildid tegema ja kuskile edasi saatma.. Will see
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
28.07.2015 10:19:49
|
|
|
Eip kuigi 4.3 ja uuematel on seda raskem "jooksma" saada väidetavalt. Lihtsaim viis oleks keelata MMS sõnumite vastuvõtt telefonis.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
28.07.2015 10:23:03
|
|
|
CTR kirjutas: |
Ega nad midagi asjalikku ei vasta, korrutavad oma mehaanilist vigastust ja sisuliselt viitavad sellele, et ise nö katki muljunud(kuigi ise nõustuvad sellega, et telefon välimuselt kui uus ja kuskil ühtegi kriimu pole). Lisaks tagakaane praole ei tööta ka ca 1cm kõrgune osa puuteekraanist, see pidavat olema sp, et tagumine kaas katki, mitte midagi täpsemalt.. No mis sa oskad öelda sellise asja peale..
Lõpuks sai asja nii kaugele, et pidid pildid tegema ja kuskile edasi saatma.. Will see |
Ma olen tegelikult kaalunud natuke kaugemale info edastamist siinse teeninduse kvaliteedi osas. See peaks olema valmistaja huvi, et probleemid saaks kliendile rahuldavalt lahendatud. Kuri klient ei osta uut seadet. Nii oli minuga ikka mitmeid aastaid Sony kräppteeninduse tõttu. Loomulikult on valmistaja huvitatud ka kulude madalal hoidmisest aga see tuleb tagada hea toodedisainiga, mitte klientide tampimise teel.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Siim159
HV Guru

liitunud: 16.08.2010
|
28.07.2015 10:36:35
|
|
|
MultiUser kirjutas: |
-KRANTS- kirjutas: |
Ehk saab reedeks tagasi, sisi on näha, mis rist ja viletsus olema saab... |
Optimist vist... Mul tahvel seal juba nädalakese olnud ning midagi pole veel tehtud nende netilogi põhjal. Hirmpalju aparaate pidi sees olema. Ja eks omajagu ka nende oma viga, korduvad külastused sama veaga. Lõpuks närivad korpused päris sakiliseks (nagu juba kahe seadmega mul seal juhtunud on).
Eelmisel korral pandi kirjeldusse, et seade kulumisjälgedega (mida kohe mitte ei suutnud kuu aja vanusel seadmel ise tuvastada). Ja loomulikult tagasi saades polnud enam ideaalselt kokku pandud ja jäljed tekkinud servadesse. Näis' mis seekord suudetakse ära teha |
Kui garantiisse viia, siis ongi soovituslik kirjalikult panna kirja koos edasimüüja või garantiiteostaja juures (oleneb, kuhu seadme viid), kas ja millised vigastused või/ja kulumisjäljed jms seadmel on ja võimaluse korral ka pildid teha seadmest ning allkirjastada see ka garantiiteostajal või edasimüüjal. Kui garantiist tuleb tagasi vigastatult (nagu kas või see, et ääred sakilised jne), siis saab tõenäoliselt tõestada, et garantiisse viies ei olnud seade sellises seisukorras, vaid garantiiremondis on sellised vigastused tekitatud - sel juhul peaks juba olema õigus ka siis kas uus seade saada või raha tagasi.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
28.07.2015 10:44:58
|
|
|
Sms tulles tuleb ekraanile mingi javascripti error.
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
28.07.2015 11:54:50
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
MultiUser kirjutas: |
-KRANTS- kirjutas: |
Ehk saab reedeks tagasi, sisi on näha, mis rist ja viletsus olema saab... |
Optimist vist... Mul tahvel seal juba nädalakese olnud ning midagi pole veel tehtud nende netilogi põhjal. Hirmpalju aparaate pidi sees olema. Ja eks omajagu ka nende oma viga, korduvad külastused sama veaga. Lõpuks närivad korpused päris sakiliseks (nagu juba kahe seadmega mul seal juhtunud on).
Eelmisel korral pandi kirjeldusse, et seade kulumisjälgedega (mida kohe mitte ei suutnud kuu aja vanusel seadmel ise tuvastada). Ja loomulikult tagasi saades polnud enam ideaalselt kokku pandud ja jäljed tekkinud servadesse. Näis' mis seekord suudetakse ära teha |
Kui garantiisse viia, siis ongi soovituslik kirjalikult panna kirja koos edasimüüja või garantiiteostaja juures (oleneb, kuhu seadme viid), kas ja millised vigastused või/ja kulumisjäljed jms seadmel on ja võimaluse korral ka pildid teha seadmest ning allkirjastada see ka garantiiteostajal või edasimüüjal. Kui garantiist tuleb tagasi vigastatult (nagu kas või see, et ääred sakilised jne), siis saab tõenäoliselt tõestada, et garantiisse viies ei olnud seade sellises seisukorras, vaid garantiiremondis on sellised vigastused tekitatud - sel juhul peaks juba olema õigus ka siis kas uus seade saada või raha tagasi. |
Jah, teooria on üks ja praktika teine.
Kõigepealt soovitab müüja SOOJALT asi ise MTTC putkasse viia kuna nende kaudu läheb mitu päeva lisaks. Et mis ma neid üldse tüütan, selline suhtumine. No tore, Elisa, punktid lisaks jälle. Edasi, viid ise kohale, võetakse vastu, antakse paber. Kirjuta kiirelt alla (mida sa loed seda seal veel, kiire on!!!). Ja siis näed hiljem, mida kõik on kokku kirjutatud. Ma ei näe küll praktilist võimalust iga kord mingit ametlikku ekspertiisi teha seadme äraandmisel. Neile on seal kasulik misiganes jutt eelnevalt paberile panna ja püüa seda siis hiljem tõestada, et nad tuttuue seadmega jalgpalli mängisid.
Aga ükskord vist tuleb hakata tõsiselt tähti närima. Olen seal kohapeal näinud igasugust tsirkust oma järjekorda oodates. Kes ei osanud oma andmetest enne remonti koopiat teha vms. Ja ega sellise järgi ei ole mingit soovi ennast "sarnaseks" kurjaks kliendiks muuta. Eestlasllik tagasihoidlikkus maksab kätte
|
|
tagasi üles |
|
 |
|