Kas ainult mulle tundub või ongi side queste ning aardejahte palju põnevam läbida kui peamist lugu?
Spoiler
Otsi teda, kelle leidmise jaoks on vaja toda, kes asub kellegi teise keldris, kelle leidmiseks on vaja joosta kuhugi pärapõrgusse? vs Emmentaleri kõrvallugu;)
Verise paruni osa oli küll väga hea. Üldiselt on kõik missioonid mõttega tehtud. Pole sellist Skyrimi jama a la "mine korja metsast 10 puuhalgu".
ei ütleks jah, et see peastoori nüüd kuigigi kehv oleks, ausalt öeldes minul läheb kohati üldse üsna segamini, mida ma seal parasjagu teen..või et mis on mingi pea või kõrvalstoori osa parajasti. Ei huvita ka eriti, peaasi, et tegevus käib
aga noh, kuidas sa seda (pikka, mängu läbivat) peastoorit ikka teed kui mitte pika jadana sellest, et keegi tundis kedagi, kes nägi kedagi, kes oli kellegi sugulane jne. oluline pole ju mitte fakt, et asjad on sellises jadas, vaid see kuidas seda jada sisuliselt üles on seotud _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Sai ka läbi. Mängu arvestuse järgi 12 päeva 6h. Skelliges jäi üle 100 küsimärgi üles, sisuliselt läbikäimata.
Sisu, maailma ja tegelaste kohalt parim mäng mida ma kunagi mänginud olen. Võimalik , et eraldi võttes on mõni mäng parem olnud, aga kui kõik 3 kokku panna , siis pole W3-le konkurenti. Oleks nad liikumise ja UI osa ka korraliku teinud oleks tegu ilmselt antud hetkel parima rpg-ga. Enne mängu oli kahtlus, kas nad suudavad taset lõpuni säilitada. Suutsid , kui enda mäng filmiks thea, siis võiks selle ilmselt oscareid korjama saata. Korralik draama tuli.
Tulevane klassika. Mäng mida iga endast lugupidav RPG sõber mängima peaks.
ma ei ole rpg sõber, pole mitte kunagi olnud, ja polegi vist kunagi mitte ühtegi rpg'd peale w mänginud....ja julgeks öelda, et see mäng mida iga endast lugupidav pc peal mängija proovima peaks lihtsalt ei ole mitte ühtegi teist mängu, mis on sisukuse ja detailsuse või mängumaailma poolest jõuaks lähedale. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Arvestades, et pole alates fallout 2te eriti leidnud mänge, mis kaasa haaraks, siis on see mäng ülesandega hakkama saanud.
Minu jaoks on endiselt troonil Gothic 1 (mõningate mööndustega ka G2 + NOTR, Risen oli ka suht OK ). Gothic-us oli ideaalne muusika, voice, kollid tugevad, story 5+ jne jne. No ei ole sellest paremat asja tehtud. Peaaegu sama hea oli ka Dark Souls 1.
Ka Fallout 2, Baldur's Gate II ja Deus Ex 1 on ühed parimad mängud, mis iial tehtud. Verd ja ajutükke võiks aint veits rohkem olla
Witcher 3 jätab kuidagi... hmm... soovida. Midagi oleks justkui puudu. Pole sellist kihku nagu Dark Soulsis 10km tagasi vantsida ja upgrade'ituna 20+... level kollidele molli anda Kindlasti on tegu ilusa, hästi tehtud meelelahutusega, mis tänapäeva vaates tõesti kõva sõna. Gothicus tõusis vastaste raskustase kuidagi sujuvamalt - alguses said isegi tänavakerjuse käest prison camp-is molli, siis vaikselt hakkas looma ja lõpus firemage'ina polnud ka warrior orc liiderid vms enam probleem. Witcheris kipub vastaste tase kuidagi jõle hüppeline olema - mõned ülitugevad ja kõik ülejäänud lahjad. Seda eriti siis, kui main questiga paralleelselt ka side queste lahendada. Head nodi koguneb lihtsalt nii palju, et ise mingeid itemeid craftida kaotab mõtte. Hetkel 17. level, medium difficulty. Peab vist raskustaset kõrgemaks kruttima, praeguseks on võitlus igav - paari laksuga enamustel sussid püsti. Suurelt kaardilt saartele pole veel välja roninud, loodetavasti ootavad karmimad kollid alles ees. _________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
Arvestades, et pole alates fallout 2te eriti leidnud mänge, mis kaasa haaraks, siis on see mäng ülesandega hakkama saanud.
Minu jaoks on endiselt troonil Gothic 1 (mõningate mööndustega ka G2 + NOTR, Risen oli ka suht OK ). Gothic-us oli ideaalne muusika, voice, kollid tugevad, story 5+ jne jne. No ei ole sellest paremat asja tehtud. Peaaegu sama hea oli ka Dark Souls 1.
Ka Fallout 2, Baldur's Gate II ja Deus Ex 1 on ühed parimad mängud, mis iial tehtud. Verd ja ajutükke võiks aint veits rohkem olla
Witcher 3 jätab kuidagi... hmm... soovida. Midagi oleks justkui puudu. Pole sellist kihku nagu Dark Soulsis 10km tagasi vantsida ja upgrade'ituna 20+... level kollidele molli anda Kindlasti on tegu ilusa, hästi tehtud meelelahutusega, mis tänapäeva vaates tõesti kõva sõna. Gothicus tõusis vastaste raskustase kuidagi sujuvamalt - alguses said isegi tänavakerjuse käest prison camp-is molli, siis vaikselt hakkas looma ja lõpus firemage'ina polnud ka warrior orc liiderid vms enam probleem. Witcheris kipub vastaste
tase kuidagi jõle hüppeline olema - mõned ülitugevad ja kõik ülejäänud lahjad. Seda eriti siis, kui main questiga paralleelselt ka side queste lahendada. Head nodi koguneb lihtsalt nii palju, et ise mingeid itemeid craftida kaotab mõtte. Hetkel 17. level, medium difficulty. Peab vist raskustaset kõrgemaks kruttima, praeguseks on võitlus igav - paari laksuga enamustel sussid püsti. Suurelt kaardilt saartele pole veel välja roninud, loodetavasti ootavad karmimad kollid alles ees.
Tulebki raskustase kohe põhja panna alguses,siis on palju huvitavam.Hakkasin ka eelviimase tasemega pihta,algus pidi väheke vaeva nägema polnud pääsukest veel saanud,selle kätte saab siis mõned potionid on juba jube lihtne,kahetsen et kohe alguses taset põhja ei pannud,kuskil 6ndas levelis ajasin death peale,hakkas kuradi lihtsaks kätte minema,kui juba dark sousid ja demon soulsid ja bloodbourned mängitud,siis witcher on nende kõrval raskustaselt päris poisike _________________
Kas W3 on kaasatõmbavam kui W2?
W1 oli väga hea kuid W2 jättis külmaks ja jäi alguse osas pooleli. _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
ei ütleks, et w2 oli vähe kaasatõmbav eriti kui otsused muutsid mängu täiesti teistsuguseks kogemuseks aga w3 on selles osas parem, et palju massiivsem ja mahukam. fov on kah korda tehtud. w2 mängides uuesti on ikka jube zoomed in tunneli vaade _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
mina pole w1 mänginud, kuid w2 isegi mitu korda ja raske öelda, et üks oleks kaasahaaravam kui teine, pigem on asi eelistustes. natuke ikkagi on erinevad mängud aga kui open world meeldib, kui meeldib täiesti "kuidas tuju on" kuskile suvalisse kohta kohale ukerdada ja vaadata, mis juhtub või lihtsalt ägedat maailma/maastikku nautida siis on w3 loomulikult parem. ei tea kui opjektiivne või subjektiivne see on, kuid tundub, et w3's on nö. tegevust ka siiski rohkem ja mäng ise tõesti vist massiivsem.
Prozeriga selle kollide leveli asjus nõus (järkuvalt). Selgelt liiga hüppeline on asi, ei peaks need erinevused nii suured olema mumeelest. mis geari ja kraami kogumist puudutab siis natuke pissib offi see asi ka. level 9 hetkeks, igalpool ringi möllanud, saanud suht p'rsetäie kõikvõimalikku manti, skeeme, igasugust armorit. Aga siiamaani pidin taplema ringi silver swordiga, mis sai craftitud vist level 2 olles. paremad asjad lihtsalt kõik nõuavad mingit ulmekõrget levelit ja maailma pealt leiab valmis asjana vaid steel sword'e põmst. mandi otsimine ja leidmine on sisuliselt selle mängu üks põhiliin, aga mingi hetk see enam ei ole väga rewarding kui seda manti kasutada väga ei õnnestu _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Mina tahaks jätkuvalt väikest toa nurka kuhu saaks erinevade kollide päid ja relvastust riputada . Tunnen sellest ikka puudust. Point väga lihtne kui tahad omale paremat relva saada, siis pead hoidma alles eelmise kehvema versiooni või siis kui oled raha boss võid uuesti sepistada lasta. Nii, et igasugu sodi on jooksvalt kaasas meeletult. Veel ei nurise, sest ruumi on ja peale mitmete hobuste võistluste võitmist oman normaalset varustust.
Mis puutub raskusesse, siis jah kui oled üle 20 leveli, siis pole 20+3 leveli kollidega mingeid probleeme. Vot kui satud ninapidi kokku 30lvl kolliga siis parem on hobuse selga istuda ja minema joosta. Eile kogemata maailma avastades avastasin ühe majaka torni kuhu sisse astudes teleporditi mind keldrisse. Keldris olles hakkas alarm tööle ja karjus, et keegi lubamatu astus ruumi sisse ja turva 35 lvl kivikoll mine kontrolli olukorda. Proovisin mida ma proovisin, kahjuks 21 lvl ei õnnestunud kuidagi moodi temast jagu saada. Kõrgema tasemega kollid tervendavad ennast kiiremini kui sinu poolt tehtav kahjustus. Loopisin nii tule, jää, mürgi pomme kuid ei midagi. Tuli oli siiski tõhusam. Üldjuhul mängust olen läbinud üle 40% ja krt ikka ja jälle mäng mind üllatab ja pakub pimedatele õhtutele meeleolu. Kahjuks ei õnnestunud salvestada olukorda, kus lõin bandiidi maha nii suure jõuga et pea ja keha lendasid ajja taha . Pole vaadanud voib-olla twitch on salvestus alles. Viimased 2 päeva otsustasin, et teen kõik aarde otsingud ära, siis hiljem hea varustust kohe võtta kui retsept selleks olemas. Story mode otsustasin jätta alles viimaseks maasikaks kui kogu maailm läbi rännatud . Vahest tuleb ette, et enda teadmata lahedad ära mõne story mode questi. Mis siis et plaan oli aardeid otsida Nii juhtus, kui sattusin kogemata viiking maal kaldas paadiga askeldava seltskonna lähedusse ja asusid kohe jutustama. Et mis mees olen, ja kas ma kardan kolle ka. Vastasin, et oi mehed te ei tea kellega te räägite, ma söön hommikuks kolle jne. Tassiti siis mind vikingite kapteni juurde, kes kutsus väikesele matkale. Rt noh tule vaata kas sa ka näed viirastusi ja tonte pimedas koopas. Tundsin huvi ja hiljem selgus, et lahendasingi väikese osa Story questist ära . . Edu ja rõõmu teile W3 mängimisel.
esimene mäng witcheri seeriast, ~203 questi tehtud ja muud palju paska
Jään dlc'd ootama _________________ M: LG 29wk500-p
The German soldier has impressed the world, however the Italian Bersagliere soldier has impressed the German soldier.
Nii, et igasugu sodi on jooksvalt kaasas meeletult...
Ütleks ka sõna sekka selle kohta,et olen sellega täiesti nõus.endal tekib ka ikka maailma avastades meeletult sodi kaasa sellesmõttes et kõik millest momendil jõud üle käib panen enda taskusse ja kui tekib võimalus siis igast need puutoikad ja relvad mida ma ei kasuta võimaluse korral müün maha,no need igast kirved ja oda moodi asjandused,kuna endale meeldib ikka mõõgaga vehelda siis ei näe nendel pointi... mängu koha pealt nuriseks jah selle üle ka et oleks võinud mingi koopa moodi asjake endal ka olla, kuhu igast nodi kokku tassida ja kui häda käes siis saab kasutada. aga noh pole hullu ka sellest. Mäng on ikkagi mega vägev ja iga õhtu peale tööd saab mängitud niipalju kui kannatab uneajast näppistada,
Maailma avastades juhtun ka igast võimsamate kollidega kokku ,ise olen momendil alles lvl12 siis saan vahest jagu igast lvl14-15 väiksematest kollidest,aga ükspäev sattusin kohta, kus mingi suur kivimürakas lvl26 oli vist ringi tammus ...sellest jooksin suure kaarega ruttu mööda arvata on et hammas momendil peale ei hakka,tegelen temaga kunagi hiljem
Momendil teen natuke neid kõrval missioone,siiamaani meeldis see ladies in the wood,kus need nõiad olid,minuarvates ikka väga hästi tehtud.eriti meeldis, et nende nõidade hääl tuli nagu kuskilt maa alt ...veel meeldis selline quest siiamaani kus ma sattusin sinna saarele fyke island oli vist ja pidin mingi kummitusega tegelema powerful of mice vms oli nimi .pimedas toas seda mängides tuli vahepeal kananahk küll peal aga muidu oli väga huvitav quest küll...
Kahju on see et nagu osasi queste on võimalik ka teistmoodi ka teha,sellesmõttes et ei tule ise nagu selle peale ,kuigi ju ma proovin kõik neid vastuseid mis ta pakub seal dialoogis..
Spoiler
mõtlen just seda questi millest viimaeena rääkisin,seal on saare peal kummitused ja üks naine on seal mürgitatud vms ja nutab oma kallimat taga ja siis et ta hing saaks rahu pean ma teda kokku viima kuidagi tema armastatuga... aga ma tegin nii et vaim tahtis et ma viiksin mingi kondid ta mehe juurde kes on veel elus ja nii tegingi ...pärast tuli välja et see vaim on ikkagi paha ja tappis kuidagi selle mehe ära ? ja youtubest vaatasin siis üks tegi teistmoodi et viis mehe sinna kummituse juurde ja siis nad pidid suudlema et naise hing saaks rahu,mida nad tegidki,aga lõppkokkuvõttes sai mees ikkagi surma sellesmõttes mingit vahet siis lõppkokuvõtteks ei ole ?
Alguses oli natuke raske ka minul,kuna pole eriti sellise seeria ja laadi mänge väga mänginud ja ei ole nende nõia jookide ja asjadega kursis mida miski asjandus teeb...siis nüüd olen mängu jooksul hakanud osasi asju juba taipama ja kuhu mida miskit paigutada... ma mõtlen neid glyphe ja igast neid potione küsimus on veel see et neid igast taimi ja lilli mida on võimalik korjata ja mida ma ka korjan vahest kas ma tohin neid maha müüa ka ja kui ma olen midagi craftinud siis kas neid asju tohin ka müüa ? ja ma ei ole päris hästi aru saanud mida see dismantle teeb näiteks selle mõõga kaupmehe juures ? ja kas ma saan õigesti aru et,mida suurema numbriga armor seda tugevam ja kindlam on ? momendil endal lvl12 ja armor on 76 vms mõõkadel on esimesel 99-105 vms ja teine mõõk on 174-200 vms on see hea ?
küsimus on veel see et neid igast taimi ja lilli mida on võimalik korjata ja mida ma ka korjan vahest kas ma tohin neid maha müüa ka ja kui ma olen midagi craftinud siis kas neid asju tohin ka müüa ? ja ma ei ole päris hästi aru saanud mida see dismantle teeb näiteks selle mõõga kaupmehe juures ? ja kas ma saan õigesti aru et,mida suurema numbriga armor seda tugevam ja kindlam on ? momendil endal lvl12 ja armor on 76 vms mõõkadel on esimesel 99-105 vms ja teine mõõk on 174-200 vms on see hea ?
lilli võib ju maha müüa aga iga lill kaalub vaid 0.01 ühikut ja hinnaks reeglina 1. Seega ei näe mõtet, vahest tuleb uusi potioni skeeme ja äkki läheb vaja aga üldiselt ise kasutasin keemiast vaid cat'i ja advanced swallow't.
Potioneid mu arvates müüa ei saanud. Craftitud relvi-turvist saab ikka müüa.
Dismantle - lahutab asjad juppideks raha eest. Vahest läheb teatud juppe ikka vaja.
Mida rohkem armorit seda parem aga ise jälgisin ka muid % et oli vist slashing ja piercing immuunsuse %'te. Varustus üldiselt roteerub üle mõne leveliga, ehk olenevalt milliseid queste teha, üsna kiiresti.
viimati muutis Levelxer 13.06.2015 14:51:38, muudetud 1 kord
Levelxer, tänud jah mingi aeg tuleb sinu rüü ekraanile kus ta näitab punaselt mis osa sinu ülikonnast n.ö on kahjustada saanud ,kas siis on mõõk läbi või rüü... ja loomulikult olen neid siis parandanud mõõgameistri juures... jah ma neid jälgin ka ikka,kas on mingi tugevam vastupidavus tule või mürgi vastu... pluss veel jah on seal mingi slashing damage... ma tean mida see slashing tähendab,aga ma ei oska seda eesti keelde momendil hästi sõnastada mingi kahjustab su armorit vms...
kõige tüütumad kollid on need kes kuskil soos ilmuvad ja mingit pori sulle näkku viskavad ja siis ära kaovad.. kuigi ma saan neist jagu. ja need n.ö wraith-id on ka minu jaoks tüütud
Gap, igasugu lilli läheb vaja, kui veel mitte siis tulevikus kindlasti;) Ja mitte 1 lill ei kaalu 0.1 vaid 10x koos, nii et suht mõttetu maha müüa. Lihtsalt hoida armor\weapon repair kitte ning ruunid alles, ülejäänud relvastus ning nahad(karunahkade eest saab ka korralikult kulda) maha müüa; välja arvatud set gear nagu witcher\feline, neid saab upgradeda. Müüsin ka ajusid ja verepudeleid ning lilli maha, arvates et 1 kaalub 0.34kg. Kokku ärisin maha kusagil 30-40 asja ning 1kg vabanes:P Samas alchemi jaoks läheb vaja.
Kaugelt mõni Grapeshot karja sisse visata, siis visklevad tule käes pikalt, hea noppima hakata ükshaaval. Pommidega sihtima ei peagi tegelikult.
Dismantle-ga saab ka kivikesed relvadest\turvisest kätte, mõned väga tugevad on hea kätte saada kui kõvasti parema relva\rüü saab juba.
3 tüüpi varustus on turviste koha pealt: light, medium, heavy. Kergemad annavad staminat ehk siis sign peale mõeldud, raskemad annavad attack powerit ehk siis mõõga peale mõeldud. Vähemalt mina nii aru saanud.
Side queste ning aardeid jahtida siis saab Relic kraami kõvasti, mida ise ei kasuta aga maha müües kukub nodi korralikult. Hetkel lvl 16 ning 10k kulda millega pole nagu suurt midagi peale hakata... Peaks pommide retsepte jahtima hakkama.
Kings of Beggars hoovist saab 100 max kaaluga sadulakotid, pikaks ajaks jagub sellest...
Endale meeldis ka siiani Ladies of The Wood ja godling kõige rohkem, kõrvallookesed ikka parimad siin. Novigradis ka pealugu jälgides hakkab suht kähku igav, siis saab koobastesse rändama minna;) Kõrvallugude juures saab tegelikult päris palju kellegagi sidemeid luua ning tülli minna, olen märganud, et hiljem karistatakse kõik ära...
võtsin ka asja käsile.
pole küll kaugele jõudnud: lvl10, kuskil paruni questline keskel, enne 3me nõida. teen main ja sidequeste enamvähem võrdselt. proovin teha patsifistina, nii palju kui annab. mängin fast attack venda, võrdselt punkte nii punases kui sinises (ka mõlemad mutagenid 3x täis). enne mängu tahtsin tegelikult strong attacki teha, aga kohe algusest peale tundus strong kuidagi puine ja vahest lihtsalt vend ei rünnanud: klikid shiftiga, aga vend lihtsalt seisab ja ootab (no ja muidugi saab ise sisse). fast attack tundus märksa efektiivsem. peab küll rohkem dodge ja hüpet kasutama, aga see ongi ägedam.
väga vinge on tõesti. väga suur maailma ja detailne ja erinev. erinevad külad, alad jne. kollid (ja ka inimesed) on väga ägedad. korralik võitlus ja huvitav questline (nii main, kui kõrvalquestid).
mis kripeldab:
kollide levelite ebavõrdsus. kappad mööda teed, ühel pool lvl <5 hundid, teisel pool lvl7-9 bandiidid, natuke maad edasi lvl15+ elukad. väga väikse vahega. võiks pisut võrdsem see jaotus olla. või siis võiks witcher sense näiteks kaugemalt vaenlase leveli ära arvata, siis teaks kaugelt kaarega mööda. praegu on nii, et enne kui nina alla ei lähe, siis ei tea. pole just väga meeldiv lvl <10nega mingi suure eluka nina ette tulla, mõõk välja võtta ja avastada, et vend on 20+.
fast travel siltide vähesus. liiga palju backtrackimist. niigi ei saa fast travelit teha suvalisest kohast, ainult sildi juurest. siis võiks vähemalt igas normaalses külakeses olla fast travel, kasvõi mingi piiranguda, et enne kui ei tee küla pättidest puhtaks, siis ei aktiveeru vms.
pisut häirib see mõttetu kolakogumine. liiga palju mõttetut nodi.
ega see skyrim jura ole, et kõik kollid sama level mis sinul. vastavalt kolli tasemele pead kas liduma või otsustama kas tasub võidelda. ise mitu korda kõrgema leveliga tondile 1:0 äre teinud ja ei ole probleemi. Mängus ei ole süsteemi kus ühe kaardil pead alguses kõik ära tegema, et siis järgmisele minna. Mõeldud on, et pärst ühe kaardi pea questide ära tegemist sa veel naased sinna ja saad võtta kõvemate kollide contractid ette. _________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------|
ise mitu korda kõrgema leveliga tondile 1:0 äre teinud ja ei ole probleemi. Mängus ei ole süsteemi kus ühe kaardil pead alguses kõik ära tegema, et siis järgmisele minna. Mõeldud on, et pärst ühe kaardi pea questide ära tegemist sa veel naased sinna ja saad võtta kõvemate kollide contractid ette.
Seda küll jah et,millal iganes võid kõrgema leveliga kollile vastu minna.ise olen lvl12 ja lvl 20 kollile ikka vastu ei saa mitte kuidagi. kuigi jah olen ise lvl 12 siis nendest nekkeritest ja muudest väiksematest elukatest kes on paar levelit kõrgemal nendest saan ise ka jagu. aga jah, angel vaevalt et saa mingi 10 levelit kõrgemal kollile ära teed
Enne mängu tahtsin tegelikult strong attacki teha, aga kohe algusest peale tundus strong kuidagi puine ja vahest lihtsalt vend ei rünnanud: klikid shiftiga, aga vend lihtsalt seisab ja ootab (no ja muidugi saab ise sisse). fast attack tundus märksa efektiivsem.
fast travel siltide vähesus. liiga palju backtrackimist. niigi ei saa fast travelit teha suvalisest kohast, ainult sildi juurest. siis võiks vähemalt igas normaalses külakeses olla fast travel, kasvõi mingi piiranguda, et enne kui ei tee küla pättidest puhtaks, siis ei aktiveeru vms.
Strong attacki tasub eraldi nupule bindida, kuna shift+fast att ei ole minu arust kõige efektiivsem viis. Aga pean nõustuma, et fast attack on tunduvalt parem.
Fast traveli koha pealt nii palju, et neid punkte ei ole vähe. Sa pead kõigepealt kohal ise käima, et neid punkte leida. Siin on Veleni (No man's landi) kaart kõikide punktidega:
Spoiler
Gap kirjutas:
angel kirjutas:
ise mitu korda kõrgema leveliga tondile 1:0 äre teinud ja ei ole probleemi.
Seda küll jah et,millal iganes võid kõrgema leveliga kollile vastu minna.ise olen lvl12 ja lvl 20 kollile ikka vastu ei saa mitte kuidagi. aga jah, angel vaevalt et saa mingi 10 levelit kõrgemal kollile ära teed
Gap, witcheri puhul on kõik võimalik. 10+ levelit kõrgemat koletist ei ole raske tappa. Selleks tuleb vaid aega varuda (fight võib väga kaua kesta) ja eksimusi ei tohi teha, kuna enamus tapaksid su 1 löögiga ära. Kui vastase attack pattern jms on teada, siis ei tohiks ju probleemi olla. Ise tegingi vaid 10+ levelit kõrgemaid queste ja sain kenasti hakkama. Ma ütleks isegi, et siseruumides kitsas olukorras võidelda oli palju raskem kui 15 levelit kõrgema Archgriffini vastu (tasemeks Death march).
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.