Kui välja tuua mõned, mis siingi välja toodud mured: inventory, kastide lootimine keyboard märgi ette hüppamine:
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects. <----
Disables "Input device changed" messages
ja siis terve posu ülesannetega seonduvat peale muude paranduste.
Mis variandid on ilma kredata ostmiseks ? Keegi saab ära osta mulle näiteks ja saan kuhugi libarysse kanda ja mis mul selleks vaja on. Kui keegi väikse tasu eest nöus aitama, siis PS!
100h läks- aga lõpuks läbi. Polegi kohe sõnu, fantastiline elamus. Lõpp tuli ka super, just selline mille poole läbi kõigi kolme mängu sai pürgitud. Nüüd jääb kannatamatult expansioneid ootama.
Sama siin: 98h, Death March. Kõik missioonid said tehtud (mõni failis kahjuks), uurida oleks veel küll ja küll, kuid eks näeb, kas võtab ette või mitte. Mäng ise super.
Lõpp kujunes välja järgmine:
Spoiler
Bloody Baron elus, godling Sarah elab koos Corrine'ga koos, Keira elus, Dudu kehastuks n-ö heaks Junioriks, päästsin mage'd ja sorceressid ära Novigradist, Radovid ja Djikstra surnud, Emhyr elus, Skellige kuninganna on Cerys, Ciri on witcher ja Geralt jääb Yenneferiga.
Mingi tüüp demostreeris Gwentis Monsters decki ootamatut nõrkust. Kahe esimese käiguga tõmbas endal peo tühjaks ja oli küll 60 punkti laual, aga 2 ülejäänud ringi peale jäi täpselt 2 kaarti minu 10 vastu.
kuidas nii? sul olid peod täis kaarte, mis kaarte juurde andsid?
üldjuhul on väga raske meelitada tegelasi rohkem kaarte välja käima. 2 vs 10 pole mul kordagi saavutada õnnestunud.
monster decki õudne variant on need monster kaardid mis kõik samanimelised lauale tõmbavad. mul laotakse võrdlemisi tihti 100+ käigus lauale ja järgmiseks käiguks jääb vastasel ikka mingi 60+ punkti jagu :/ _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
kuidas nii? sul olid peod täis kaarte, mis kaarte juurde andsid?
üldjuhul on väga raske meelitada tegelasi rohkem kaarte välja käima. 2 vs 10 pole mul kordagi saavutada õnnestunud.
monster decki õudne variant on need monster kaardid mis kõik samanimelised lauale tõmbavad. mul laotakse võrdlemisi tihti 100+ käigus lauale ja järgmiseks käiguks jääb vastasel ikka mingi 60+ punkti jagu :/
No nendega tõmbaski endal peo tühjaks. Mina käsin talle veel selle +5 talle ja 2 kaarti mulle juurde.
Umbes nii oli, et ta alustas mingi lihtsa ühese kaardiga, mina panin +6 ballista, siis tuli korraga 6 close combat unitit lauale, mina käisin Winteri ja tema käis selle peale 8 ranged combati lehte lauale.
kuidas nii? sul olid peod täis kaarte, mis kaarte juurde andsid?
üldjuhul on väga raske meelitada tegelasi rohkem kaarte välja käima. 2 vs 10 pole mul kordagi saavutada õnnestunud.
monster decki õudne variant on need monster kaardid mis kõik samanimelised lauale tõmbavad. mul laotakse võrdlemisi tihti 100+ käigus lauale ja järgmiseks käiguks jääb vastasel ikka mingi 60+ punkti jagu :/
No nendega tõmbaski endal peo tühjaks. Mina käsin talle veel selle +5 talle ja 2 kaarti mulle juurde.
Umbes nii oli, et ta alustas mingi lihtsa ühese kaardiga, mina panin +6 ballista, siis tuli korraga 6 close combat unitit lauale, mina käisin Winteri ja tema käis selle peale 8 ranged combati lehte lauale.
No sellise laostuse puhul töötab kõige paremini talv ja siis kas mürk ämblik või mürk lind. Olen korduvalt sedasi vastast üllatunud. üldjuhul kasutan taktikat, et kui ei õnnestu esirida kahjustada, siis valin taktika, et kiirelt passima jääda ja võimalikult palju häid kaarte laualt endale saada. Kas siis kasutan topist või kaarte mis annavad vastasele juurde punkte kuid ise saad 2 kaarti lisaks. Eile õnnestus Witcher 15 kaart omale saada
Minu jaoks on Witcher 3 üle mitme aasta parim mäng. Võib-olla isegi dekaadi parim (eelmisel siis D2 2001/L2 2003 ja ennem seda Duke Nukem 1996). Seda toorest saasta on eriti just viimastel aastatel siit-sealt pritsinud ja ma olin juba lootust kaotamas. Witcher 3 on hea näide, et PC platform müüb hästi kui teha korralik asi ja perspektiivi on PC platformil küllaga. Rõõm tõdeda, et selle mängu loojad saavad teenitud palga
Stucked griffin enchanced mõõga juures - vaja monster egg'i
Taskud igast koletiste mune täis (harpyd jne), aga ükski pole nn täpselt monstri oma. Googel ütles et võimalik kuidagi create'ida, kuid vastavat formulat küll ei leia. Ideid? _________________ Sidevõrkude ja tehnilise infra arendus.
veider on see, et nii mõneski kohas justkui saab guarded treasure'i kätte ilma "guardi" tapmata _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
7 tundi praeguseks mängitud ja no ei tea. kõik tundub ikkagi kuidagi väga kohmakas ja kandiline. liikumine, võitlus, menüüd, inventory jne. jne. ei ole üldse sellist tunnet, nagu teeks asju ise, vaid umbes nii, et ütlen, et nüüd katsu teha midagi ja siis hakkaks nagu sinu eest keegi miskeid asju tegema, kuigi vaatad, et nii kohmakalt kõik käib ja tahaks ise lõpuks asja lõpuni valmis ära teha. täpselt selline tunne, nagu üritaks kellelegi mitte kõige helgema peaga tegelase arvutit parandada telefoni kaudu.
Täpselt minu sõnad peale 7 tundi; 15. tunni juures aga on hetkel tohutu vaimustus ja ei jõua ära imetleda/seletada kui vaimustav mäng see on.
raske on mitte olla vaimustuses parimast ja sisukaimast mängust, mis taaskord üle pikkade aastate pc peale on tehtud. samas on see mäng kohati ikka väga frusteeriv ka, aga sellest tuleb lihtsalt aru saada sest eks siin ole nii palju "teemat", et ega ise selle arendaja või testijana ei jõuakski elu sees kõige peale vist mõelda.
kuid võitlused kuskil kitsastes kohtades, mingite obstaaklite vahel valgusshow'ga esinevate tontidega näiteks võiksid küll olla vähe paremini lahendatud. praegu ei ole neid asju võimalik kuidagi muudmoodi läbi võidelda kui puhta lampi lahmides _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kümnendi parim mäng tõepoolest. Esimesed 40 tundi läks ainult Velenis tegutsemisele
Ainukesena on häirima jäänud, et questi pole võimalik ilma minimapita läbi mängida. Oleks tore kui saaks ka dialoogide abil täpsemad juhised, et kuhu minna. Hetkel lihtsalt juhatatakse kuskile suvalisse ilmakaarde ja kaardil suunava punktiirjooneta on võimatu missioonipaika üles leida. Avastamisrõõm jääb puudulikuks...
Enne reisimist peab jah "rotating" minimapi puhul otsima, kuhu suunas jääb marker
Aga ise ei viitsinud jätta minimapi staatiliseks, sai pöörlevaga ära harjutud.
Aga jah, enne mängu tulekut kogu haipi lugedes jäi mulje, et liiga ülekiidetud aga oli nii korralik kombo kõigist mängu osadest.
viimati muutis Levelxer 10.06.2015 17:24:38, muudetud 1 kord
Kas ainult mulle tundub või ongi side queste ning aardejahte palju põnevam läbida kui peamist lugu?
Spoiler
Otsi teda, kelle leidmise jaoks on vaja toda, kes asub kellegi teise keldris, kelle leidmiseks on vaja joosta kuhugi pärapõrgusse? vs Emmentaleri kõrvallugu;)
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.