praegune kellaaeg 22.06.2025 12:23:09
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kaua oled WoT-i mänginud? Täpsusta teemas. |
12-10a |
|
40% |
[ 24 ] |
10-8a |
|
18% |
[ 11 ] |
8-6a |
|
11% |
[ 7 ] |
6-4a |
|
8% |
[ 5 ] |
4-2a |
|
5% |
[ 3 ] |
Vähem kui 2a |
|
16% |
[ 10 ] |
|
hääli kokku : 60 |
|
autor |
|
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
08.05.2015 17:31:26
|
|
|
See ei anna sulle reaalselt mitte midagi lisaks.
Hea mängija teab seda kõike juba nii kui nii ja lammas ei oska lahinguväljal positsioneerida ja mängu lugeda, nii et kasutegur täiesti null. WOTis on mõttetu selliseid asju kasutada, kuna gameplay on aeglane ja 99% oleneb sinu positsioneerimisest ja mängulugemisest, mitte laskmisest jms. Pole shooter, kus lükkad aimboti peale ja siis istud pähe kõigile.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
hannes36
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.10.2003
|
08.05.2015 17:35:28
|
|
|
Sellest on ammu ja palju juttu olnud, et EU serveris ei bannita kedagi kui warpacki kasutad. Kehvast mängijast unicumi see ikkagi ei tee, aga oskajale vennale annab ikka väga palju juurde. Isiklikult pole mul ühtegi keelatud modi peal, aga olen aimboti tunda saanud stronkis- vastase 13-90 6se salvega lasi sõidult minu type59 vastu 2 lasku trackidesse ja see järel 2lasku ammoracki > blowup, ja viimased kaks lasku panther II ammoracki ja samuti blowupi. Mõned minutid hiljem lasi is3'e ammoracki.
_________________ minu lugupeetus |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
08.05.2015 18:05:07
|
|
|
hannes36 kirjutas: |
Sellest on ammu ja palju juttu olnud, et EU serveris ei bannita kedagi kui warpacki kasutad. Kehvast mängijast unicumi see ikkagi ei tee, aga oskajale vennale annab ikka väga palju juurde. Isiklikult pole mul ühtegi keelatud modi peal, aga olen aimboti tunda saanud stronkis- vastase 13-90 6se salvega lasi sõidult minu type59 vastu 2 lasku trackidesse ja see järel 2lasku ammoracki > blowup, ja viimased kaks lasku panther II ammoracki ja samuti blowupi. Mõned minutid hiljem lasi is3'e ammoracki. |
Aimbot ei pane mürsku täpsemini lendama ja oskajale vennale just ei anna see midagi juurde. Pluss module damage on protsentuaalne, ehk sa võid sinna ammo racki 10x ka paugutada ja 0 module dmg teha. Ammo rackil on 73% võimalus, et sa ei tee moodulile mitte midagi. ~7% võimalus on, et 2 järjestikust lasku teevad ammo rackile dmg. Seda muidugi siis, kui sa saad 100% ammo racki sihtida. Ei tohi olla su aim circles tanki muud osa, kuhu mürsk võib ära fadeda. Muidu võimalus on veel väiksem. Seal oleneb see juba toru täpsusest jms. Ütleme siis nii, et kui su mürsk lendas 100% ammo racki moodulisse kaks korda järjest, siis peale seda on sul ~7% võimalus, et ammo rack õhku lendab. Sellepärast aimbotil erilist pointi polegi, kuna tõenäosus nullib asja ära.
Mooduli dmg kaliibri suuruse järgi:
Caliber [mm] Device Damage [HP]
75 100
76 105
76.2 105
83.4 118
88 119
90 122
100 135
105 150
122 165
128 180
152 203 |
See nö "hack" tekitab noobide seas paanikat, kuna nemad sihivad pool päeva ning ei saa ööd ega mütsi aru, mis lahingus toimub, seetõttu arvavadki, et kui warpacki kasutad, siis oled kohe tehtud vend.
Kui veidikenegi üle keskmise mängida mõistad, siis taipad ise ka ära, et sellest on sulle tegelikult rohkem kahju kui kasu. Aga no kuna gaming communitys on mainstream hype teada, siis spammitaksegi igal pool, et "warpack OP". Reaalsus on aga midagi muud. WOT on selline mäng, kus sellised asjad ei tööta. Warpacki üle täiesti pointless põdeda. Ainuke hack, mis massiivse edu annaks, oleks selline, millega näed vastase tanke mapil 24/7. Aga kuna asi on serversided, siis ei ole sellist asja olemas või siis pole lihtsalt casual gameritele lekitatud.
viimati muutis brokenarm 08.05.2015 19:01:14, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
hannes36
Kreisi kasutaja

liitunud: 30.10.2003
|
08.05.2015 18:28:53
|
|
|
Sa tahad öelda, et see punane täpp arty, tracerid mis kestavad 10seki ja puudelangetamist minimapil näitav mod ei anna mitte kui midagi juurde mitte ühesgi situatsioonis? Ma ei ole kunagi olnud tüüp kes cheatimises lambist kedagi süüdistab ja tonte igal pool ei näe, aga sedasi nagu see vend lasta suutis oli midagi kadestamis väärset. Lisaks ta tunnistas ka chatis, et tal see mod peal on, kasutab kuna see polevat illegaalne.
_________________ minu lugupeetus |
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
08.05.2015 19:14:58
|
|
|
1390 ammorackid on seal puhas RNG, mitte aimbot tagajärg, kuna see ei pane su mürsku täpsemini lendama. Eriti veel kui tema oli see, kes sõidu pealt lasi. 7% jääb ikkagi kehtima seal. Ehk siis kui ta sind sajas mängus aimbotiga laseb, siis sa keskmiselt lendad õhku ainult seitsmes. Seda muidugi siis kui ta kenasti ammo rackile pihta saab. Perfektses situatsioonis mõlemad seisavad ning tema laseb sind suhtkoht lähedalt.
Ma ei tea mismoodi sa mängid, aga olen ma pidevalt mänginud nii, et puid maha ei sõida ja asju katki ei tee, kuna head mängijad oskavad seda palja silmagagi vaadata.
Ütleme, et oleme lõpus 1 versus 1 ning kumbki ei tea kus vastane asub. Ma siis niidan puid maha nagu sügisene torm. Mis ta edasi teeb? Kui ta mulle peale tuleb, siis puhtalt positioneerimisega mängin ma ta ikkagi üle.
Aimbot ei anna talle ka eelist, kuna nõrgema mängija vastu valib tugevam, millal esimene laskmisvõimaluse saab. Eriti veel kui teine kaitsvas positsioonis on. Pluss mängivad siin eriti suurt rolli tanki tüübid, DPM ja toru üldine täpsus.
Arty tracer ei paku ka miskit erilist, kui arty mängija just puhta loll pole, et kogu 15 minutit täpselt samas kohas paikneb. CWs näed sa arty positsioneerimise koha juba puhtalt esimese lasu järgi ära.
Halvemad mängijad saavad sellest ainult veidikene kasu, aga nende olematu positsioneerimine ja mängu lugemine nullivad selle ära.
Headel mängijatel seda vaja pole, kuna nad teavad seda juba peast.
Keelata tuleks need sellepärast, kuna kui inimeste huvi sellise jama vastu piisavalt suureks muutub, isegi kui need mida ei anna, siis arendajad üritavad asja paremaks muuta. Lõpuks olemegi nii kaugel, et rahvas näeb vastase meeskonna positsioone. Lihtsam oleks asi eos juba ära tappa.
Mina igatahes ei näe mismoodi see kasulik peaks olema. Võibolla oskad sa mingisuguseid olukordi tuua, kus need asjad eelise peaksid andma.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
HaXoR
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2009
|
08.05.2015 20:40:32
|
|
|
brokenarm kirjutas: |
1390 ammorackid on seal puhas RNG, mitte aimbot tagajärg, kuna see ei pane su mürsku täpsemini lendama. Eriti veel kui tema oli see, kes sõidu pealt lasi. 7% jääb ikkagi kehtima seal. Ehk siis kui ta sind sajas mängus aimbotiga laseb, siis sa keskmiselt lendad õhku ainult seitsmes. Seda muidugi siis kui ta kenasti ammo rackile pihta saab. Perfektses situatsioonis mõlemad seisavad ning tema laseb sind suhtkoht lähedalt.
Ma ei tea mismoodi sa mängid, aga olen ma pidevalt mänginud nii, et puid maha ei sõida ja asju katki ei tee, kuna head mängijad oskavad seda palja silmagagi vaadata.
Ütleme, et oleme lõpus 1 versus 1 ning kumbki ei tea kus vastane asub. Ma siis niidan puid maha nagu sügisene torm. Mis ta edasi teeb? Kui ta mulle peale tuleb, siis puhtalt positioneerimisega mängin ma ta ikkagi üle.
Aimbot ei anna talle ka eelist, kuna nõrgema mängija vastu valib tugevam, millal esimene laskmisvõimaluse saab. Eriti veel kui teine kaitsvas positsioonis on. Pluss mängivad siin eriti suurt rolli tanki tüübid, DPM ja toru üldine täpsus.
Arty tracer ei paku ka miskit erilist, kui arty mängija just puhta loll pole, et kogu 15 minutit täpselt samas kohas paikneb. CWs näed sa arty positsioneerimise koha juba puhtalt esimese lasu järgi ära.
Halvemad mängijad saavad sellest ainult veidikene kasu, aga nende olematu positsioneerimine ja mängu lugemine nullivad selle ära.
Headel mängijatel seda vaja pole, kuna nad teavad seda juba peast.
Keelata tuleks need sellepärast, kuna kui inimeste huvi sellise jama vastu piisavalt suureks muutub, isegi kui need mida ei anna, siis arendajad üritavad asja paremaks muuta. Lõpuks olemegi nii kaugel, et rahvas näeb vastase meeskonna positsioone. Lihtsam oleks asi eos juba ära tappa.
Mina igatahes ei näe mismoodi see kasulik peaks olema. Võibolla oskad sa mingisuguseid olukordi tuua, kus need asjad eelise peaksid andma. |
Siinkohal sa eksid, kui arvad, et need modid midagi juurde ei anna. Olles ise proovinud neid mode (mitte küll kõiki), siis võib öelda, et see annab ikka suure eelise. Minu viimase 6000 mängu WN8 on 2,478, seega tean, mida räägin.
Kui sa niidad puid nagu loogu, siis ma tean täpselt kuhu sa liigud ja varitsen sind kuskil hulldownis, GG. Red ball mod näitab arty täpse asukoha ja seda ka siis, kui sinu tiimikaaslane näeb tracerit. T92 splashiga võtan ma ükskõik mis arty niimoodi rajalt maha, tihti isegi siis, kui see arty liigub. Pole just väga raske piisava mängukogemuse puhul eeldada, kuhu ta edasi sõidab. Eriti siis, kui ta sõidab veel midagi katki. Aimbot tuleb kasuks teatud juhtudel, näiteks suurematel kiirustel.
Samuti kui sa näed laivis kõikide tankide reloadi, saad sa väga hea ülevaate, keda ja mis hetkel rünnata. Sa tugined ainult mingite tomatite modide kasutusele, kuid unustad täiesti ära asjaolu, et enamus "warpacki" modide kasutajaid on just head mängijad. Nad lihtsalt teavad mida selle infoga pihta hakata.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
08.05.2015 21:57:44
|
|
|
See on ikka väga masendav küll. Nüüd ma tean siis ka, mismoodi oli võimalik, et kõik meie tiimi artid surid laksust ära. Tõenäoliselt oli siin mod mängus. Ega enam artit väga mängida ei tahagi kui sa kogu aeg sisuliselt kaardil näha oled.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Skewp
HV kasutaja

liitunud: 04.08.2008
|
08.05.2015 22:03:18
|
|
|
UB kirjutas: |
See on ikka väga masendav küll. Nüüd ma tean siis ka, mismoodi oli võimalik, et kõik meie tiimi artid surid laksust ära. Tõenäoliselt oli siin mod mängus. Ega enam artit väga mängida ei tahagi kui sa kogu aeg sisuliselt kaardil näha oled. |
Ilma modita saab ka tihti artyga teised artyd maha. Kuna tulistamisel on ka ilma moddita näha, kus ta asub, siis reload ajal tihti hoian sihikut seal, kus action käib, aga nö kaamerapildiga passin enamlevinud artyde asukohas. Kolm artyd mängus, siis ühe ikka ära spotib ja maha võtab ilma igasuguse nö kaota. Ise sama saatuse vältimiseks peale igat lasku väike relocate.
_________________ Täpne 3D skanneerimine | Aerofotod | Aerovideod | |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
09.05.2015 01:45:51
|
|
|
HaXoR kirjutas: |
brokenarm kirjutas: |
1390 ammorackid on seal puhas RNG, mitte aimbot tagajärg, kuna see ei pane su mürsku täpsemini lendama. Eriti veel kui tema oli see, kes sõidu pealt lasi. 7% jääb ikkagi kehtima seal. Ehk siis kui ta sind sajas mängus aimbotiga laseb, siis sa keskmiselt lendad õhku ainult seitsmes. Seda muidugi siis kui ta kenasti ammo rackile pihta saab. Perfektses situatsioonis mõlemad seisavad ning tema laseb sind suhtkoht lähedalt.
Ma ei tea mismoodi sa mängid, aga olen ma pidevalt mänginud nii, et puid maha ei sõida ja asju katki ei tee, kuna head mängijad oskavad seda palja silmagagi vaadata.
Ütleme, et oleme lõpus 1 versus 1 ning kumbki ei tea kus vastane asub. Ma siis niidan puid maha nagu sügisene torm. Mis ta edasi teeb? Kui ta mulle peale tuleb, siis puhtalt positioneerimisega mängin ma ta ikkagi üle.
Aimbot ei anna talle ka eelist, kuna nõrgema mängija vastu valib tugevam, millal esimene laskmisvõimaluse saab. Eriti veel kui teine kaitsvas positsioonis on. Pluss mängivad siin eriti suurt rolli tanki tüübid, DPM ja toru üldine täpsus.
Arty tracer ei paku ka miskit erilist, kui arty mängija just puhta loll pole, et kogu 15 minutit täpselt samas kohas paikneb. CWs näed sa arty positsioneerimise koha juba puhtalt esimese lasu järgi ära.
Halvemad mängijad saavad sellest ainult veidikene kasu, aga nende olematu positsioneerimine ja mängu lugemine nullivad selle ära.
Headel mängijatel seda vaja pole, kuna nad teavad seda juba peast.
Keelata tuleks need sellepärast, kuna kui inimeste huvi sellise jama vastu piisavalt suureks muutub, isegi kui need mida ei anna, siis arendajad üritavad asja paremaks muuta. Lõpuks olemegi nii kaugel, et rahvas näeb vastase meeskonna positsioone. Lihtsam oleks asi eos juba ära tappa.
Mina igatahes ei näe mismoodi see kasulik peaks olema. Võibolla oskad sa mingisuguseid olukordi tuua, kus need asjad eelise peaksid andma. |
Siinkohal sa eksid, kui arvad, et need modid midagi juurde ei anna. Olles ise proovinud neid mode (mitte küll kõiki), siis võib öelda, et see annab ikka suure eelise. Minu viimase 6000 mängu WN8 on 2,478, seega tean, mida räägin.
Kui sa niidad puid nagu loogu, siis ma tean täpselt kuhu sa liigud ja varitsen sind kuskil hulldownis, GG. Red ball mod näitab arty täpse asukoha ja seda ka siis, kui sinu tiimikaaslane näeb tracerit. T92 splashiga võtan ma ükskõik mis arty niimoodi rajalt maha, tihti isegi siis, kui see arty liigub. Pole just väga raske piisava mängukogemuse puhul eeldada, kuhu ta edasi sõidab. Eriti siis, kui ta sõidab veel midagi katki. Aimbot tuleb kasuks teatud juhtudel, näiteks suurematel kiirustel.
Samuti kui sa näed laivis kõikide tankide reloadi, saad sa väga hea ülevaate, keda ja mis hetkel rünnata. Sa tugined ainult mingite tomatite modide kasutusele, kuid unustad täiesti ära asjaolu, et enamus "warpacki" modide kasutajaid on just head mängijad. Nad lihtsalt teavad mida selle infoga pihta hakata. |
Mina liigun küll nii ringi, et isegi kui miskit puruks juhtun sõitma, siis edasi mängin juba mõttega, et vastane arvatavasti teab kus ma olen. Kaardid ei ole ka sellised, et sa nüüd sõidad mitusada meetrit ainult nii, et asju lendab. Arvesta ka seda, et peale esimest lasku on su positsioon nii või naa 100% teada, isegi kui sind ei spotita, nii et see kaotab täielikult oma tähtsuse. Inimesed mõtlevad liialt, et see on nagu mingi FPSi wallhack, et pidevalt vastane helendab sul nüüd. Töötada võiks see näiteks CWs, kui sa soovid üksuste liikumist näha (airfield, ensk jne). Samas kui sa seda ootad, siis keegi niikuinii juba jälgib neid alasid ja näeb niisamagi ära, kui seal liikumine peaks toimuma. "Last pos on minimap" lisast on miljon korda rohkem kasu kui sellest. Tegelikult ei anna neid kahte üldse võrreldagi.
Arty tracer randomis mõttetu ja CWs tead sa peale esimest lasku niikuinii arty asukoha ära. Counterit tegema hakkad, siis sa näed tracerit uuesti ja su reageerimisaeg sellele on täpselt sama nagu selle modiga. Muidugi ka see, et tavaline tracer näitab sulle sama täpse arty asukoha kui see mod.
Aimbot on sõidu pealt samahea kui autoaim. Kui tema liigub ja sina eriti täpse toruga lased, siis on asi veidi parem, aga kui sina liigud või mõlemad liiguvad, siis on kasutegur olematu. Mingi teatud mooduli sihtimine sõidu pealt ei anna midagi, kuna vähesed torud lasevad godlike täpsusega sellisel hetkel ning mürsk hajub üle sihiku ära ja selle tabamine on puhtalt RNG. Aimbot toimiks WOTis mingil määral siis, kui mürsk lendaks sinna kus sa sihid ja fadingut ei oleks. Aeglane ja game awareness based gameplay ja massiivne RNG hulk nullivad ära sellised asjad.
Ainuke asi, mis sealt natukenegi toimib, on aimbot noobidele, kes weakspotte ei taju. Vähemalt võimalus veidikene dmg teha, mitte ei spammi minimausi hulli tühja ega sihi 2 tundi enne kui lasevad.
Miskit suuremat vastutegevust WG poolt ei tule, kuna nad teavad, et reaalselt ei anna see sulle märkimisväärset eelist. Rahulikult kalkuleerid ning läbi mõtled asja, siis näed ise ka, et kasutegur põhimõtteliselt null. Headele mängijatele ei anna see absoluutselt midagi. Kui keegi arvab, et see pack annab talle midagi juurde, siis tea, et sa pole hea.
Kui tuleks valida "last pos minimap" vs warpack või näiteks kuues meel vs warpack, siis 100% valiks esimese igakord. Ei hakka lisamagi siia näiteks reload timerit ja minimap spot/draw jooni. XVMi pickiks ka warpacki ees, kuna sealt saad kõvasti rohkem informatsiooni.
Praegu olemasolevate modide hulgas on kordades paremaid asju kui warpack. Ainuke võimalus oleks modid üleüldse keelata ning modide tegemise võimalus ära võtta. WarGaming on aga teadatuntud kui firma, kus asjad ei liigu ja kus neid ei viitsita liigutada, nii et midagi sellist sealt ei tule. Samas sellega on nad hiljaks ka jäänud. Oleks pidanud kohe alguses midagi sellist tegema. Praegu on kogu modide värk nii mainstream, et korralik community war läheks lahti, kui kõik kinni pistetaks.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
HaXoR
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2009
|
09.05.2015 11:11:23
|
|
|
brokenarm kirjutas: |
HaXoR kirjutas: |
brokenarm kirjutas: |
1390 ammorackid on seal puhas RNG, mitte aimbot tagajärg, kuna see ei pane su mürsku täpsemini lendama. Eriti veel kui tema oli see, kes sõidu pealt lasi. 7% jääb ikkagi kehtima seal. Ehk siis kui ta sind sajas mängus aimbotiga laseb, siis sa keskmiselt lendad õhku ainult seitsmes. Seda muidugi siis kui ta kenasti ammo rackile pihta saab. Perfektses situatsioonis mõlemad seisavad ning tema laseb sind suhtkoht lähedalt.
Ma ei tea mismoodi sa mängid, aga olen ma pidevalt mänginud nii, et puid maha ei sõida ja asju katki ei tee, kuna head mängijad oskavad seda palja silmagagi vaadata.
Ütleme, et oleme lõpus 1 versus 1 ning kumbki ei tea kus vastane asub. Ma siis niidan puid maha nagu sügisene torm. Mis ta edasi teeb? Kui ta mulle peale tuleb, siis puhtalt positioneerimisega mängin ma ta ikkagi üle.
Aimbot ei anna talle ka eelist, kuna nõrgema mängija vastu valib tugevam, millal esimene laskmisvõimaluse saab. Eriti veel kui teine kaitsvas positsioonis on. Pluss mängivad siin eriti suurt rolli tanki tüübid, DPM ja toru üldine täpsus.
Arty tracer ei paku ka miskit erilist, kui arty mängija just puhta loll pole, et kogu 15 minutit täpselt samas kohas paikneb. CWs näed sa arty positsioneerimise koha juba puhtalt esimese lasu järgi ära.
Halvemad mängijad saavad sellest ainult veidikene kasu, aga nende olematu positsioneerimine ja mängu lugemine nullivad selle ära.
Headel mängijatel seda vaja pole, kuna nad teavad seda juba peast.
Keelata tuleks need sellepärast, kuna kui inimeste huvi sellise jama vastu piisavalt suureks muutub, isegi kui need mida ei anna, siis arendajad üritavad asja paremaks muuta. Lõpuks olemegi nii kaugel, et rahvas näeb vastase meeskonna positsioone. Lihtsam oleks asi eos juba ära tappa.
Mina igatahes ei näe mismoodi see kasulik peaks olema. Võibolla oskad sa mingisuguseid olukordi tuua, kus need asjad eelise peaksid andma. |
Siinkohal sa eksid, kui arvad, et need modid midagi juurde ei anna. Olles ise proovinud neid mode (mitte küll kõiki), siis võib öelda, et see annab ikka suure eelise. Minu viimase 6000 mängu WN8 on 2,478, seega tean, mida räägin.
Kui sa niidad puid nagu loogu, siis ma tean täpselt kuhu sa liigud ja varitsen sind kuskil hulldownis, GG. Red ball mod näitab arty täpse asukoha ja seda ka siis, kui sinu tiimikaaslane näeb tracerit. T92 splashiga võtan ma ükskõik mis arty niimoodi rajalt maha, tihti isegi siis, kui see arty liigub. Pole just väga raske piisava mängukogemuse puhul eeldada, kuhu ta edasi sõidab. Eriti siis, kui ta sõidab veel midagi katki. Aimbot tuleb kasuks teatud juhtudel, näiteks suurematel kiirustel.
Samuti kui sa näed laivis kõikide tankide reloadi, saad sa väga hea ülevaate, keda ja mis hetkel rünnata. Sa tugined ainult mingite tomatite modide kasutusele, kuid unustad täiesti ära asjaolu, et enamus "warpacki" modide kasutajaid on just head mängijad. Nad lihtsalt teavad mida selle infoga pihta hakata. |
Mina liigun küll nii ringi, et isegi kui miskit puruks juhtun sõitma, siis edasi mängin juba mõttega, et vastane arvatavasti teab kus ma olen. Kaardid ei ole ka sellised, et sa nüüd sõidad mitusada meetrit ainult nii, et asju lendab. Arvesta ka seda, et peale esimest lasku on su positsioon nii või naa 100% teada, isegi kui sind ei spotita, nii et see kaotab täielikult oma tähtsuse. Inimesed mõtlevad liialt, et see on nagu mingi FPSi wallhack, et pidevalt vastane helendab sul nüüd. Töötada võiks see näiteks CWs, kui sa soovid üksuste liikumist näha (airfield, ensk jne). Samas kui sa seda ootad, siis keegi niikuinii juba jälgib neid alasid ja näeb niisamagi ära, kui seal liikumine peaks toimuma. "Last pos on minimap" lisast on miljon korda rohkem kasu kui sellest. Tegelikult ei anna neid kahte üldse võrreldagi.
Arty tracer randomis mõttetu ja CWs tead sa peale esimest lasku niikuinii arty asukoha ära. Counterit tegema hakkad, siis sa näed tracerit uuesti ja su reageerimisaeg sellele on täpselt sama nagu selle modiga. Muidugi ka see, et tavaline tracer näitab sulle sama täpse arty asukoha kui see mod.
Aimbot on sõidu pealt samahea kui autoaim. Kui tema liigub ja sina eriti täpse toruga lased, siis on asi veidi parem, aga kui sina liigud või mõlemad liiguvad, siis on kasutegur olematu. Mingi teatud mooduli sihtimine sõidu pealt ei anna midagi, kuna vähesed torud lasevad godlike täpsusega sellisel hetkel ning mürsk hajub üle sihiku ära ja selle tabamine on puhtalt RNG. Aimbot toimiks WOTis mingil määral siis, kui mürsk lendaks sinna kus sa sihid ja fadingut ei oleks. Aeglane ja game awareness based gameplay ja massiivne RNG hulk nullivad ära sellised asjad.
Ainuke asi, mis sealt natukenegi toimib, on aimbot noobidele, kes weakspotte ei taju. Vähemalt võimalus veidikene dmg teha, mitte ei spammi minimausi hulli tühja ega sihi 2 tundi enne kui lasevad.
Miskit suuremat vastutegevust WG poolt ei tule, kuna nad teavad, et reaalselt ei anna see sulle märkimisväärset eelist. Rahulikult kalkuleerid ning läbi mõtled asja, siis näed ise ka, et kasutegur põhimõtteliselt null. Headele mängijatele ei anna see absoluutselt midagi. Kui keegi arvab, et see pack annab talle midagi juurde, siis tea, et sa pole hea.
Kui tuleks valida "last pos minimap" vs warpack või näiteks kuues meel vs warpack, siis 100% valiks esimese igakord. Ei hakka lisamagi siia näiteks reload timerit ja minimap spot/draw jooni. XVMi pickiks ka warpacki ees, kuna sealt saad kõvasti rohkem informatsiooni.
Praegu olemasolevate modide hulgas on kordades paremaid asju kui warpack. Ainuke võimalus oleks modid üleüldse keelata ning modide tegemise võimalus ära võtta. WarGaming on aga teadatuntud kui firma, kus asjad ei liigu ja kus neid ei viitsita liigutada, nii et midagi sellist sealt ei tule. Samas sellega on nad hiljaks ka jäänud. Oleks pidanud kohe alguses midagi sellist tegema. Praegu on kogu modide värk nii mainstream, et korralik community war läheks lahti, kui kõik kinni pistetaks. |
Üllataval kombel need unicumid keda mina kohanud olen kasutavad neid mode. Objektide purustamise modi kasutades nägin ma ühes strongholdis ära, kust vastased rushivad.
Aimbot aimbotiks, seda ma pole kasutanud ja see pole ka ehk nii oluline, kuna sisaldab siiski asja mida sa saad ise ka teha(sihtida). Väidad, et peale esimest lasku on sinu asukoht 100% teada.. no ma ausalt ei tea kuidas sa sellist asja väita saad.
Mina siiski leian, et need modid annavad eelise.
viimati muutis HaXoR 09.05.2015 13:36:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
09.05.2015 12:15:34
|
|
|
Sa ju näed, kust mürsk tuleb. Pole vaja just palju mõelda, et aru saada, mis positsioonilt lasti.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
HaXoR
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2009
|
09.05.2015 13:34:15
|
|
|
brokenarm kirjutas: |
Sa ju näed, kust mürsk tuleb. Pole vaja just palju mõelda, et aru saada, mis positsioonilt lasti. |
Kui keegi sind metsast laseb siis sa ei tea ikka küll kust see lask tuli.
Umbkaudse koha saab tõesti määrata, aga täpset kohta ikka ei tea. Tracer näitab selle näiteks ära ja saad kohe vastu panna.
|
|
Kommentaarid: 52 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
09.05.2015 18:15:22
|
|
|
HaXoR kirjutas: |
brokenarm kirjutas: |
Sa ju näed, kust mürsk tuleb. Pole vaja just palju mõelda, et aru saada, mis positsioonilt lasti. |
Kui keegi sind metsast laseb siis sa ei tea ikka küll kust see lask tuli.
Umbkaudse koha saab tõesti määrata, aga täpset kohta ikka ei tea. Tracer näitab selle näiteks ära ja saad kohe vastu panna. |
Ma räägin tavalisest tankist, mitte artyst. Sul ei olegi vaja teada täiesti täpset tanki asukohta ta ülemängimiseks, kuigi tabava lasu puhul tead sa seda suht 99% .Sa ju tead mis alal ta on, millised on tema võimalused sealt edasi liikuda. Kui sina oleksid see tank, siis millistest positsioonidest seal lasta saaks jne. Muidugi kui ta sama koha peale vahtima jääb mõneks sekundiks peale lasku, siis saab vastu vahtimist kohe, isegi kui spotitud pole. Turret sul sinna kanti juba suunatud on, siis saad suht sekundi pealt teda lasta. Ise ka mängima nii, et sind saabki ainult teatud kohtadest lasta. Sellega sa vähendad vastase võimalusi ning sunnid vastast enda järgi mängima. Laks käib ja sa suuna ära näed, siis sa pead juba peas ette kujutama, mis positsioonilt ta sind lasta sai. Artysid on tihedalt maha tõmmatud, sõidad medikaga ringi, arty splashib. Puhtalt lasu suuna järgi lased vastu talle kohe mingi 400-500m pealt. Eriti hea on seda teha näiteks Swampis, seal saab seda eriti tihti teha.
Arty traceri järgi saad sa ka sama täpse asukoha kui selle modiga.
Ja kui sa aru ei saa, mis positsiooni vastane mängib kui ta sind laseb, ilma et sa teda spotiksid, siis sul veel õppida kõvasti siin mängus.
Isegi kui lamp põlema läheb, siis sa peaksid teadma vastase asukohta. Heade tulemuste jaoks pead tanki omadusi nii võrd hästi teadma, ala kui kaugelt mind spotitakse X tanki poolt, kui kaugelt Y tanki poolt. Kui ta mind X kohast spottima tuleb, siis kas mina ta ära spotin. Kust ta mind nii spottida saab, ilma et mina teda spotiks jne. Mitte küll täitsa meetri täpsusega, aga suht enamvähem.
Sellised väiksed asjad annavad nii massiivselt juurde. Kasvõi Prokhorovka scoudi/mediga spottima. Kui sa ~2 minuti jooksul näiteks mängijat lightiga näinud pole mapil, siis võid kindel olla, et 99% istub E1 ja võid julgelt blindi saata sinna. Redshire näiteks 2 või enam lighti on, siis võid E6/7 maja kõrvale kohe blindi ära vajutada mängu alguses, kuna 100% istub keegi seal.
[b]Põhimõtteliselt enamus mängijaid mängivad alati samamoodi seda mängu ning ei pea eriti mõtlema, et nende asukoht teada saada. Väljakujunenud muster on randomis./b]
Kui sa muidugi suurel hulgal mänginud oled ja tahad areneda, siis hakkavad sul automaatselt sellised asjad peas toimuma. Kujutad ette pilti näiteks vastase vaatest või maalid mõtetes pildi pealtvaates vastase tankide asukohtadest ja mapi iseärasustest jne. See pole puhtalt "vaata ja lase" mäng. Selle jaoks aga pead aga mapi ja tanki teadma nagu oma viite sõrme.
Pro mänge võid näiteks vaadata, siis näed kuidas seal lastakse päris suurel hulgal üksteist nii, et pole nähagi kedagi või siis ainult lasu suuna järgi. Kas siis käib asi aja järgi või puhtalt selle, et nad teavad kus neid lasta saab, kui nad asuvad X või Y positsioonis.
Randomis 99,9% mängijatest sellise asjaga stabiilselt hakkama ei saa, kuna arvatakse, et mäng on must-valge. Sellepärast see tundubki neile müstilise teemana.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
MeaDz
HV kasutaja
liitunud: 05.07.2009
|
09.05.2015 18:31:47
|
|
|
mrkristjan kirjutas: |
Viimane aeg IS-6 ära võtta enne kui maha võetakse poest.
MeaDz kirjutas: |
Mida arvata IS-6-st võrreldes T34-ga? Mõtlesin et peaks ikka ära ostma ja omal nahal katsetama. T34 ei ole eriti hea kuulide põrkesse saatmises oma kandilise kerega. |
|
Sai ära ostetud. Äärmiselt põnev gameplay on selle tankiga. T34 hulldown oli väga igav sellega võrreldes. Eriti kui top tier tank olen ja vastse T6 TD lasevad kõik põrkesse
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
09.05.2015 18:51:08
|
|
|
kellelegi huvi pakub, siis Kinguinis on Jagd 8.8 + nädal premmi + 1250 kulda mingi 20 euro eest ainult.
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.05.2015 20:03:32
|
|
|
Proovisin ise ka Warpacki järele, kui läksime sõbraga samamoodi vaidlema, et kas annab eelise - mina ütlesin, et annab ja jõhkra, tema ütles et vaevalt annab tunda. No tegelikkus oli veelgi hullem kui ma aimata oskasin - kui ikka vastaselt läheb spot maha ja temast jääb 3D vari maha viimati spotitud positsioonile, siis võid vabalt ka ammoracki või cupolat blindida, kui tead, et vend sealt kusagile ei liigu. See, et spotitud vastaste siluetid on läbi ehitiste näha tähendab, et enam sa ei pea kunagi kulutama väärtuslikke sekundeid kontrollimaks, kuhu poole seal teiselpool nurka neil see toru täpselt keeratud on. Lasermodiga saad aru, kes, kust ja kui paljukesi sind sihikule võtnud on. Korra nägin kuidas üks scout seda oskuslikult kasutas ja dodges 400m distantsi pealt keset lagedat välja 8 lasku jutti kolmelt eri tankilt, lihtsalt õigel momendil edasi või tagasi sõites - oli näha, et niipea kui sihiku vennale panid, aktiveerus, kui ootasid reloadi ilma teda välja sihtimata, passis paigal. No ja see purunevate objektide mod... no see on ikka OP. Kui vastasel arty ei ole sulle lagipähe zuumitud siis ei tohiks neist keegi teada, kus kohas sa täpselt seal teiselpool kaarti liigud.
Ütlen ausalt, et umbes 5 mängu jooksul ma veel ei harjunud ära, et seda lisainformatsiooni mida Warpack pakub edukalt kasutada, aga ma sain ikkagi selgelt aru, et kui võtta vaevaks selle modi kõiki võimalusi kasutada, siis see annaks ikka tuntava boosti WR-ile ja WN8-le. Eeskätt just carry power kasvaks tohutult.
See vastab muidugi tõele, et kollasest Warpack uunikumi ei tee, aga uunikum võib küll täiesti haigel tasemel mängida selle abil.
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
09.05.2015 20:57:14
|
|
|
Minimap-l vaatesuuna näitamine ja OTM re-load on lausa Aslain pakiski sees.
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
09.05.2015 21:31:39
|
|
|
erick kirjutas: |
Proovisin ise ka Warpacki järele, kui läksime sõbraga samamoodi vaidlema, et kas annab eelise - mina ütlesin, et annab ja jõhkra, tema ütles et vaevalt annab tunda. No tegelikkus oli veelgi hullem kui ma aimata oskasin - kui ikka vastaselt läheb spot maha ja temast jääb 3D vari maha viimati spotitud positsioonile, siis võid vabalt ka ammoracki või cupolat blindida, kui tead, et vend sealt kusagile ei liigu. See, et spotitud vastaste siluetid on läbi ehitiste näha tähendab, et enam sa ei pea kunagi kulutama väärtuslikke sekundeid kontrollimaks, kuhu poole seal teiselpool nurka neil see toru täpselt keeratud on. Lasermodiga saad aru, kes, kust ja kui paljukesi sind sihikule võtnud on. Korra nägin kuidas üks scout seda oskuslikult kasutas ja dodges 400m distantsi pealt keset lagedat välja 8 lasku jutti kolmelt eri tankilt, lihtsalt õigel momendil edasi või tagasi sõites - oli näha, et niipea kui sihiku vennale panid, aktiveerus, kui ootasid reloadi ilma teda välja sihtimata, passis paigal. No ja see purunevate objektide mod... no see on ikka OP. Kui vastasel arty ei ole sulle lagipähe zuumitud siis ei tohiks neist keegi teada, kus kohas sa täpselt seal teiselpool kaarti liigud.
Ütlen ausalt, et umbes 5 mängu jooksul ma veel ei harjunud ära, et seda lisainformatsiooni mida Warpack pakub edukalt kasutada, aga ma sain ikkagi selgelt aru, et kui võtta vaevaks selle modi kõiki võimalusi kasutada, siis see annaks ikka tuntava boosti WR-ile ja WN8-le. Eeskätt just carry power kasvaks tohutult.
See vastab muidugi tõele, et kollasest Warpack uunikumi ei tee, aga uunikum võib küll täiesti haigel tasemel mängida selle abil. |
Ja kui vastane ei liigu, aga kaob spotist ära, siis sa ei oska teda enam lasta?
See 8 lasu dodgemine on paras muinasjutt või pidid laskjad olema täisbotid. Tank ei liigu kiiremini kui mürsk. Kui õigesti on ette sihitud, siis puhtfüüsiliselt ei ole sul võimalik seisma jääda nii, et sa pihta ei saa, kui sa just lasku ette ei ennusta, aga sellele saab siis juba laskja ka reageerida. Kui just ei lasta mingi derp toruga pika vahemaa tagant, siis on sul juba niisama puhtalti aega reageerida piisavalt, et võid lausa pikniku laua püsti panna. Kes arvab, et warpack talle suuresti miskit juurde annab, siis tea, et sul veel väga palju õppida sellest mängust.
Aimbotil tegelt üks hea kasutus on. Vasaku käega saad tanki juhtida ning siis hiirt näppima ei pea, see laseb veidikene sinu eest. Sa saad samal ajal võileiba süüa.
viimati muutis brokenarm 09.05.2015 22:35:47, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
erick
HV Guru

liitunud: 24.01.2003
|
09.05.2015 22:35:58
|
|
|
brokenarm, sa oskad unspotted vastast lasta weakspotti? Tier 8 tankid lasevad 400m+ distantsilt siis isegi osad heavyd suudavad tankipikkuse jagu liikuda enne kui mürsk kohale jõuab. Ja mis mängu õppimist puudutab, siis ma ei hakka kommenteerimagi - mul on kindlasti veel palju õppida, aga 400 punkti vähem kui sul recentite järgi
|
|
Kommentaarid: 105 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
brokenarm
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.01.2007
|
09.05.2015 22:37:13
|
|
|
erick kirjutas: |
brokenarm, sa oskad unspotted vastast lasta weakspotti? Tier 8 tankid lasevad 400m+ distantsilt siis isegi osad heavyd suudavad tankipikkuse jagu liikuda enne kui mürsk kohale jõuab. Ja mis mängu õppimist puudutab, siis ma ei hakka kommenteerimagi - mul on kindlasti veel palju õppida, aga 400 punkti vähem kui sul recentite järgi  |
Arvesta veel sellega, et ma tiksun 20-40fps PC taga low settingutel. Võid mu juurde bootcampima tulla normaalse PCga ja võin julgelt väita, et tX medidele lükkan 1k-1,5k wni otsa.
Vastane, kes on spotitud, aga ära kaob, seda võin peksta jah weakspotti. Mingit ammo racki laskmist pole mõtet üldse arutada, kuna see on puhtalt RNG. Kui sul on vaja teha 2 lasku, et ammo plahvatama panna, siis selle võimalus on ainult 7%. Isegi kui aimboti appi võtad ning see sul 100% ammoracki sihib, siis 100x2 lasust ainult seitsmel juhul õnnestub sul see õhku lasta. Siin muidugi tuleb mängu ka mürsu hajuvus, relva üleüldine täpsus ning vahemaa, mis võtavad seda võimalust massiivselt veel väiksemaks. Pluss veel, et kui see loll vastane, kes sama kohapeal edasi istub, pärast esimest sisse saadud lasku ka jätkuvalt ei liiguta, siis sellise mängija vastu aga pole vaja taolist vaeva nähagi, lihtsalt mine sõida peale ja tapa ära.
Warpack annab juurde ainult sellisele inimesele, kes seda kõike teab. Tegelikult ei ole õige seda isegi juurde andmiseks nimetada... Ütleme nii, et sa saad laisalt mängida (täpselt nagu ennist ütlesin, et laskma ei pea, saad selles käes siis pirukat hoida ja mugida), kuna siis sa ei pea ise töötlemiseks infot otsima, warpack teeb seda sinu eest.
Kui sa aga niisamagi seda infot otsida ja töödelda ei suuda, siis ei suuda sa seda ka warpackiga. Kõige rohkem on seal vast kasu aimbotist... ja seda bottidele, kes muidu ei jaga ööd ega mütsi kuhu lasta või reageerivad situatsioonidele kalendriga aega võttes.
viimati muutis brokenarm 10.05.2015 13:27:23, muudetud 5 korda |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
10.10.10
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.10.2010
|
09.05.2015 23:50:05
|
|
|
Lasin ka uuele masinale WOT-i peale Kas kunagi polnud mingit uudist, et uus graafika vms või uus wot tuleb?
_________________
 |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
UB
HV Guru

liitunud: 26.12.2002
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
10.10.10
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.10.2010
|
10.05.2015 21:21:05
|
|
|
Eee, kas see on testimise mõttes , et mul on 20,310 kulda ja 100,000,000 krediiti? Varem oli ala 500,000 krediiti ja 310 kulda ...
Ja 100,000,000 kogemust...
_________________

viimati muutis 10.10.10 10.05.2015 21:31:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
halfik
HV vaatleja
liitunud: 12.03.2013
|
10.05.2015 21:28:40
|
|
|
brokenarm, sa oledki warpack, maybe u is illumati ? no ather awy to explainz ur skills ? maybe u 360noscopeammorack peeps?
/_\
Aga olgu nali naljaks, vähe rumal on öelda, et see ei anna eelist. Eeldan ,et sa ei vaadanud neid videosi korralikult ja võtsid lihtsalt sõna, ole hea ja vaata ikka need üle uuesti ja mõtle.
Aimbot on jah suht juust, aga paljud teised seal olevad modid on ikka väga kurjad, nt see arty mode jne .
Erick, ole hea sheeri kama, ma ei ole nii kõva mängija nagu brokenarm
tsitaat: |
Ja kui vastane ei liigu, aga kaob spotist ära, siis sa ei oska teda enam lasta?
|
Ma ei oska nii, eriti nende vastaste puhul kes sinu renderist väljas on ...
|
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel468
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2014
|
10.05.2015 23:19:32
|
|
|
jah krediiti ja kogemust on just 100milli rohkem kui sul mängus, et saaksid erinevaid asju järgi proovida
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|