Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
batman
HV veteran
liitunud: 14.12.2004
|
03.04.2015 18:25:15
|
|
|
nunnu kirjutas: |
Väga head märksõnad tulid siit
1. Kütuse aktsiisist arvutati varem 75% teedeehitusse. Aga siin rahvas, ei tea seda, et see 75% sees oli juba EL toetused. Ühesõnaga pandi osa sellest aktsiisist ka varem riigikassasse teetest mööda. 2012-2013 nt laekus kütuste aktsiisi 400 miljonit € aga Maanteeameti eelarve oli 375 miljonit € (koos EL toetustega). Nüüd on asjad täitsa pahasti sest seda 75% enam ei kehti ja järjest rohkem võetakse aktsiist muudesse kuludesse kui teedesse. Mina isiklikult arvan, et head teed on hea majandusarengu ja rahuloleku alus! Nii linnades kui maanteedel peavad olema head teed.
Neivelt on öelnud: "Minu ettepanek anda kõik teed-tänavad v.a. kvartalisisesed teed Maanteeameti hallata ja ehitada teid-tänavaid sinna, kus rohkem autosid sõidab. Mitte sinna kuhu on poliitiline tahe tee ehitada. Ja raha teedesse läheks siiski kolmveerand aktsiisist pluss Euroopa Liidu toetused, mitte koos Euroopa Liidu toetusega kolmveerand kütuseaktsiisi ulatuses."
2. Kütuse kallinemine mõjutab just maal elavate inimeste toimetulekut. Linnas mul on suhteliselt ükskõik mis see kütus maksab kui mul töökoht on 8 km kaugusel. Maalt kaugemale iga päev tööle sõiduks kulub aga päris palju sissetulekust just kütusele. Kuna ka maal on suurte kaupluste ketid siis enamasti on kaupade hind sama mis linnas kuigi kaupade hind kindlasti koondis tõuseb kulude suurenedes.
3. Haldusreform. Kõik saavad vajadusest aru aga toimub endiselt vastu seina jooksmine. Väikelinnades on juba praegu suur % elanikkonnast pensionärid. Pensionäri elu ei sõltu niiväga KOVist kui riigiaparaadist (kindlasti on neid kes arvavad et KOV ongi riik). Ühesõnaga pole palju keda valitseda ja omavalitsused peaksid meie räägis palju-palju suuremad olema.
wirx kirjutas: |
Minu pärast võivad kütusehinnad olla kallimadki, kui Norras, aga tahaks et selle eest ka teed korda tehtaks. Hetkel on nii, et kütus on meil kohe varsti Lääne-Euroopa tasemel hinnaga, palgad 3x väiksemad ning teed 10x hullemad
Huvitav, et nendel valituteks saanutel ei tule pähe selline tühiapaljas ideekene, et kui paari aastaga on lahkunud Rakvere jagu noori inimesi, siis eeldavasti lahkub neid lähiajal Pärnu jagu lisaks. Kui tulud on väiksemad, tuleb kulud väiksemaks teha, alustades riigitöötajatest-bürokraatidest.
Kunagi ammu üle 15 aasta tagasi läksin Järva Maavalitsusse tööle, kohe hakati seal hirmujutte rääkima hadusreformist....väga palju aastaid on möödunud, maal inimesi enam eriti ei ela, aga näe reformi pole kusagil.
Kui teoks saab, siis ikka eriti irooniline maks, selleks et tulumaks väiksem oleks ja raha rohkem kätte saaks, maksad kütuse eest rohkem, ehk teisisõnu maksad kõikide asjade eest rohkem, mida poest osta saad  |
|
Jutt igast otsast õige, aga, nagu öeldakse "mida sa siis teed?". Hetkel ei näita kuhugi poole näpuga, aga terve selle aasta esimene kvartal möödus kuulutati pidevalt, kuidas NEMAD ikka seda laskmata karu nahka jagama hakkavad, kui pudrukausi ligi saama peaksid. Nüüd see trill-trall läbi ja valimislubaduste katteks hakata mingeid makse kergitama, ning uusi välja mõtlema (magusamaks), et ikka teha.
Kisub teemast välja, aga üsna halenaljakas on see rahanduse värk, kus tõstetakse ühest taskust teise, ning näidatakse sellega hullu käivet, ning pärast imestatakse koos **** tagant ära, et huvitav, miks pappi ei ole, näitajad on ju nii uhked
|
|
Kommentaarid: 189 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
03.04.2015 18:27:11
|
|
|
Kas kellelgi siit foorumist on Golf 7 või mõni selle variantidest või sõsarmudelites ? Küsimus oleks.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
03.04.2015 22:55:47
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
Kas kellelgi siit foorumist on Golf 7 või mõni selle variantidest või sõsarmudelites ? Küsimus oleks. |
Et kust odavalt DSG kasti saada?
Sõitsin täna rehvivahetusse, poolel teel hakkas auto kuidagi kiskuma. Kohale jõudes avastasin, et tagumine parem rehv täiesti tühi. Vedas rsk selle rehvivahetuse ajastusega.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Väikemees
HV kasutaja

liitunud: 05.01.2010
|
03.04.2015 23:00:26
|
|
|
krist2an, On ikka DSG'ga palju probleeme?
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
03.04.2015 23:09:49
|
|
|
Väikemees kirjutas: |
krist2an, On ikka DSG'ga palju probleeme? |
Mu teada pole Volkar viimastel aastatel küll vastupidavusega hiilanud ja DSG probleemid on üks peamisi põhjuseid. Ka nt. Opel loobus praegu oma DSG kasti müümisest, sest vastupidavus ei olnud piisav. Tavaline automaat on küll veidi janusem, kuid vähemalt ei pea teda iga 25000 km tagant välja vahetama.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
03.04.2015 23:12:13
|
|
|
Ka Škoda foorumis on DSG-iga hadalisi. Samas mõnedel pole mingit muret. Vist selline joppamise värk
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
03.04.2015 23:53:28
|
|
|
Kõik ei lähe vinguma. Ja eks mõnu peab ikka veidi vastu ka.
Aga üldiselt on volkar grupi dsg karm jah. Aga neil laguneb isegi manuaal ju.
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
04.04.2015 00:21:23
|
|
|
Vaidlen vastu. Manuaal on pommikindel. DSG käimarid lagunevad jah. Eks neid DSG teemasid ole erinevates foorumites palju kuna autosid nende kastidega müüakse ka ju suhteliselt palju. Ise olen koguaeg olnud manuaali mees ja omanud ainult (oman praegugi) VAG grupi autosid. Pole mitte mingit muret nendega olnud. Manuaal kastiga siis.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
04.04.2015 00:37:53
|
|
|
Trepist võib käia aga ma eelistan liftiga sõita.
Eriti kuskil ummikus 40 minutes of clutching täiesti mõttetu tegevus.
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
04.04.2015 00:38:00
|
|
|
Aga kui lifti ei ole ?
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
pots4t4j4
HV Guru
liitunud: 14.09.2002
|
04.04.2015 00:41:26
|
|
|
No siis käid trepist aga kui sa mingi mãrtin pole siis on manuaal ringikulgemiseks tãiesti mõttetu ma leian.
|
|
Kommentaarid: 490 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
4 :: |
3 :: |
398 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
04.04.2015 00:43:04
|
|
|
Kellele ema, kellele tütar. Kellele isa, kellele poeg, Kellele manuaal, kellele automaat, kellele lift, kellele trepid
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
SSD
HV Guru

liitunud: 18.01.2006
|
04.04.2015 00:57:08
|
|
|
Atm. on väga hea seni kuni teda remontima ei pea. VAG pole atm. kastidega kunagi hiilanud.
Häid kaste teeb MB, BMW, üldiselt usakad (ford ehk kõige viletsam neist), jaapanlased on ka vist enam-vähem, ise pole omand, aga foorumites suurt nuttu pole ka kohand.
|
|
Kommentaarid: 312 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
266 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
04.04.2015 01:01:38
|
|
|
Mugavus maksab. DSG kastidega autod on 2k-3k kallimad, kui sama varustusega manuaal. Jutt siis uutest autodest.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Hiid
HV Guru

liitunud: 23.03.2002
|
04.04.2015 06:48:36
|
|
|
Liising maksab ju kõik kinni
_________________ Hapud viinamarjad |
|
Kommentaarid: 655 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
508 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
04.04.2015 08:34:23
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
Kellele ema, kellele tütar. Kellele isa, kellele poeg, Kellele manuaal, kellele automaat, kellele lift, kellele trepid  |
Mul tutvusringkonnas on kõik vanad manuaalifännid vaikselt automaadi fännajate leeri liikunud. Kõigepealt ostetakse naisele automaat ja siis endale ka. Manualiga ei tööta uuema aja ülivinged abivahendid nagu pikivahe tundlik püsikiirusehoidja iseparkimine jne.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
04.04.2015 08:36:19
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
patrick615 kirjutas: |
Kellele ema, kellele tütar. Kellele isa, kellele poeg, Kellele manuaal, kellele automaat, kellele lift, kellele trepid  |
Mul tutvusringkonnas on kõik vanad manuaalifännid vaikselt automaadi fännajate leeri liikunud. Kõigepealt ostetakse naisele automaat ja siis endale ka. Manualiga ei tööta uuema aja ülivinged abivahendid nagu pikivahe tundlik püsikiirusehoidja iseparkimine jne. |
vähemalt iseparkimine peaks ka manuaaliga töötama üle kivide ja kändude: https://www.youtube.com/watch?v=wthQuiAfq88
_________________ |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
04.04.2015 08:50:42
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
Kas kellelgi siit foorumist on Golf 7 või mõni selle variantidest või sõsarmudelites ? Küsimus oleks. |
Mul naisel on Golf Variant.
krist2an kirjutas: |
patrick615 kirjutas: |
Kas kellelgi siit foorumist on Golf 7 või mõni selle variantidest või sõsarmudelites ? Küsimus oleks. |
Et kust odavalt DSG kasti saada?
|
Golf 7 ei saa seda muret olla, need on ju veel kõik garantii all.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
04.04.2015 09:28:59
|
|
|
Olgem ausad, kellel seda iseparkimis süsteemi vaja on ? Üks asi rohkem, mis nagunii tulevikus katki läheb mingil põhjusel.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
sukelduja
HV Guru

liitunud: 14.06.2007
|
04.04.2015 09:45:58
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
Olgem ausad, kellel seda iseparkimis süsteemi vaja on ? Üks asi rohkem, mis nagunii tulevikus katki läheb mingil põhjusel. |
Võimalik, et parkimisabi pole enamus jaoks oluline. Samas on selle süsteemi edasiarendus - "käruga tagurdamise abimees" uutel autodel varustuses. Ja pikivahetundlik kiirusehoidja (ACC) on väga hea asi.
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
04.04.2015 10:33:03
|
|
|
Ütleks, et see käigukasti valik sõltub ka mootorist. Nt. Astra biturbo-diisli puhul on see manuaalkast üpris kehv valik, sest pöördemomenti on niivõrd palju ja käigukast on seetõttu justkui mõnest rekkast võetud (kusjuures 1. ja 2. käiguga on mootori võimsus üldse piiratud). Samas Honda Civic aastast 2004 oma 1.6 bensukaga on automaadiga ja see on üks kõige hullemaid kooslusi üldse.
_________________ Custom 3d-prinditud mATX / ITX / APU case - http://bit.ly/4kIJQZs |
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
Pätu
HV Guru

liitunud: 18.07.2006
|
04.04.2015 10:44:39
|
|
|
sukelduja kirjutas: |
patrick615 kirjutas: |
Olgem ausad, kellel seda iseparkimis süsteemi vaja on ? Üks asi rohkem, mis nagunii tulevikus katki läheb mingil põhjusel. |
Võimalik, et parkimisabi pole enamus jaoks oluline. Samas on selle süsteemi edasiarendus - "käruga tagurdamise abimees" uutel autodel varustuses. Ja pikivahetundlik kiirusehoidja (ACC) on väga hea asi. |
Käruga süsteem on hea jep. Samas parkimisabi on natuke parem paralleelselt parkimisel, aga olgem ausad, palju igapäeva liikluses kasutad paralleelparkimist ? Kaks kolm korda on ette tulnud mul 6 aasta jooksul.
|
|
Kommentaarid: 115 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
 |
Black66
HV Guru

liitunud: 17.11.2005
|
04.04.2015 11:09:00
|
|
|
patrick615 kirjutas: |
sukelduja kirjutas: |
patrick615 kirjutas: |
Olgem ausad, kellel seda iseparkimis süsteemi vaja on ? Üks asi rohkem, mis nagunii tulevikus katki läheb mingil põhjusel. |
Võimalik, et parkimisabi pole enamus jaoks oluline. Samas on selle süsteemi edasiarendus - "käruga tagurdamise abimees" uutel autodel varustuses. Ja pikivahetundlik kiirusehoidja (ACC) on väga hea asi. |
Käruga süsteem on hea jep. Samas parkimisabi on natuke parem paralleelselt parkimisel, aga olgem ausad, palju igapäeva liikluses kasutad paralleelparkimist ? Kaks kolm korda on ette tulnud mul 6 aasta jooksul. |
See oleneb ikka väga palju sellest, kuskandis sa liigud. Ma teen ikka mitu korda nädalas kindlasti ämmataskust e. külgboksi.
See ei tähenda seda, et ma seda parkimisabil laseks nikerdada, see võtab tal liiga kaua aega. Õnneks mu autol ei ole kah sellist funktsiooni.
Eks see parkimisabi ongi rohkem saamatute jaoks, jäävad vähemalt autod terveks.
|
|
Kommentaarid: 419 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
3 :: |
343 |
|
tagasi üles |
|
 |
Valvejoodik
HV veteran

liitunud: 27.12.2008
|
04.04.2015 11:11:31
|
|
|
Mul maja ees vaid külgboks ongi. Sõltub jah enda elukohast ja liiklemisest
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
|