Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1292, 1293, 1294 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas kavatsed peale järelvaatamise lõppemist tellida salvestusteenust 5€ kuus?
Jah
9%
 9%  [ 49 ]
Ei
42%
 42%  [ 209 ]
Mul juba olemas
38%
 38%  [ 188 ]
Kolin mujale
9%
 9%  [ 47 ]
hääli kokku : 493

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
j2mm
Kreisi kasutaja
j2mm

liitunud: 28.10.2008




sõnum 24.02.2015 13:01:28 vasta tsitaadiga

2-kuulise kasutusaja jooksul pole H6400-seeria Samsung'i app'iga probleeme esinenud, kordusTV-d ikka paar korda nädalas kasutanud.

Viimane «Nullpunkt» (ep6) aga käima ei lähe, jooksutab soft'i kokku ja taaskäivitab teleri. Teiste kordussaadetega sellist probleemi ei ole...

Täienduseks: Pean siiski tõdema, et pikalt ühe kanali vaatamise tagajärjel esineb olukordi kus pilt ja heli läheb sync'ist välja, kuid selle parandab kiire kanalivahetus.


viimati muutis j2mm 24.02.2015 13:39:19, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 72
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karlsson
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 24.02.2015 13:23:38 vasta tsitaadiga

Samuti paar kuud kasutanud H6400. Pilt on siiski hakkinud vahel. Ehk kuu jooksul paar-kolm korda. Nagu netikiirus poleks piisav. Sellisel juhul ei aita muu, kui teleka välja-sisse lülitus. Siis jälle korras. Muud pisiasjad menüüs veel olnud, aga need olen paari klõpsuga korda saanud.
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
inczp
HV kasutaja

liitunud: 09.06.2014




sõnum 24.02.2015 23:54:27 vasta tsitaadiga

Vanematele sai novembris H6400 soetatud, enamasti töötab laitmatult (Elioni äpp), kokkujooksmisi ikka tuleb ette, enamasti siis kui ise nende pool olen ja Youtube või Kordus TV-d vaatan, nad ise vaatavad vaid telekanaleid, seega pole nende käes kokkujooksnud, paar paanikakõnet selle paari kuu sees on olnud (nt hommikul sisselülitades on äppist välja visanud TV sisendisse, siis tuleb telefoniteel neid konsulteerida). See on selline anomaaliake mida olen täheldanud, viskab äpist välja.
Seoses Fox Life tiitrite muutustega on tekkinud küsimus (ehk on teleri omapära), et osa sõnu on poolikud, nagu lõppeks reas lubatud tähemärkide arv otsa. Või see on tõlkijate poolne kala (tõlgib masin või düsgraafik), vahest pead ise tuletama mida siis ütelda taheti, palju arusaamatuid sõnamoodustisi. Meelde tulevad mingid DVD-d, meie regioonis andis välja Leedu firma Acme, kus ka subtiitrid olid ikka täiesti segased.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 26.02.2015 12:15:12 vasta tsitaadiga

Millegi pärast on see nädal jälle suht võimatu Samsung'i äpiga salvestusi vaadata. Pea iga teine salvestus kas ei lähe üldse käima (jooksutab teleri kokku) või katkeb poole pealt (ütleb et salvestus sai läbi). Teleri firmware ega äppi pole uuendanud, mis nüüd siis juhtus? Vahepeal toimis juba päris hästi...

Näituseks tänane Spongebob salvestus (TV3'st) mängib ainult poole peale ja siis teatab et salvestus on läbi. Motorolaga vaadates mängib ilusti lõpuni.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 13:22:24 vasta tsitaadiga

Keegi veel on märganud, et kanaleid on ümber tõstetud?
Kidzone oli #17. Nüüd #50. Tallinna TV on ettepoole liigutatud ja muid muutusi on vist kah.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 13:23:35 vasta tsitaadiga

õhtul kontrollin
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 26.02.2015 13:25:59 vasta tsitaadiga

JazZ kirjutas:
Millegi pärast on see nädal jälle suht võimatu Samsung'i äpiga salvestusi vaadata. Pea iga teine salvestus kas ei lähe üldse käima (jooksutab teleri kokku) või katkeb poole pealt (ütleb et salvestus sai läbi). Teleri firmware ega äppi pole uuendanud, mis nüüd siis juhtus? Vahepeal toimis juba päris hästi...

Näituseks tänane Spongebob salvestus (TV3'st) mängib ainult poole peale ja siis teatab et salvestus on läbi. Motorolaga vaadates mängib ilusti lõpuni.


Samsung telerid teavitavad, et puudub internetiühendus.Samsungi server on maas ja osa telekatest meie rakenduse kaudu pilt hakib. Samas võib tekitada tõrked Samsungi tarkvara uuendamisega ja meie rakenduse allalaadimisega. KordusTV jms. funktsioonidest rääkimata.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 13:32:19 vasta tsitaadiga

jälle sem case, kui samsa server maas, siis telekat ei näe? icon_biggrin.gif
kunagi ammu juba oli midagi taolist

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 14:07:31 vasta tsitaadiga

... telekat näeb ja mõned aplikatsioonid isegi toimivad, kuid suht nõme ikaldus, vist praeguseks juba teine või kolmas päev?
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 26.02.2015 14:44:03 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... telekat näeb ja mõned aplikatsioonid isegi toimivad, kuid suht nõme ikaldus, vist praeguseks juba teine või kolmas päev?


Tõsi ta on, info Samsungi poole pealt on, et tegelevad, lahenduse saamise aeg teadmata. Mõjutatud pole ainult Eesti , vaid Soome, Läti, Leedu jm. maad. Smarthub võib välja visata või iseeneslikult restartida.
Soovitatud oli automaatne tarkvara uuendus sees hoida, sest võimalik, et mure lahendus nõuab softi uuendust.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 26.02.2015 14:52:00 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... telekat näeb ja mõned aplikatsioonid isegi toimivad, kuid suht nõme ikaldus, vist praeguseks juba teine või kolmas päev?


Tõsi ta on, info Samsungi poole pealt on, et tegelevad, lahenduse saamise aeg teadmata. Mõjutatud pole ainult Eesti , vaid Soome, Läti, Leedu jm. maad. Smarthub võib välja visata või iseeneslikult restartida.
Soovitatud oli automaatne tarkvara uuendus sees hoida, sest võimalik, et mure lahendus nõuab softi uuendust.
Ainus õige lahendus oleks oma server igas riigis ja tarkvarasse täiendus, et kui see on ligipääsmatu, siis hakkab järjekorras mujalt servereid otsima.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 26.02.2015 15:12:42 vasta tsitaadiga

Mnator kirjutas:
Pailaps kirjutas:
DigeBeni kirjutas:
... telekat näeb ja mõned aplikatsioonid isegi toimivad, kuid suht nõme ikaldus, vist praeguseks juba teine või kolmas päev?


Tõsi ta on, info Samsungi poole pealt on, et tegelevad, lahenduse saamise aeg teadmata. Mõjutatud pole ainult Eesti , vaid Soome, Läti, Leedu jm. maad. Smarthub võib välja visata või iseeneslikult restartida.
Soovitatud oli automaatne tarkvara uuendus sees hoida, sest võimalik, et mure lahendus nõuab softi uuendust.
Ainus õige lahendus oleks oma server igas riigis ja tarkvarasse täiendus, et kui see on ligipääsmatu, siis hakkab järjekorras mujalt servereid otsima.


Ainus mõistlik lahendus oleks hoopis välistada teleri toimimises serveri olemas olu. Mõistetav, et rakendusi on vaja pilvest saada, kuid hetke toimimiseks poleks küll nagu serverit vaja. Hetkel aga paistab, et on. Eelmine sarnane häda oli siism kui Samsungi peakontor leekides oli.
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 26.02.2015 15:27:04 vasta tsitaadiga

See on nüüd nii ja naa. Serverist võib vaja minna mitmesugust lisainfot, lisamooduleid tarkvarale jms. Muidugi täisjama on tõesti kui ühenduse puudumisel suurem osa tarkvarast ikaldub, see viitab otsesele idiotismile tarkvara arendajatel.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 26.02.2015 15:36:03 vasta tsitaadiga

Pailaps kirjutas:
JazZ kirjutas:
Millegi pärast on see nädal jälle suht võimatu Samsung'i äpiga salvestusi vaadata. Pea iga teine salvestus kas ei lähe üldse käima (jooksutab teleri kokku) või katkeb poole pealt (ütleb et salvestus sai läbi). Teleri firmware ega äppi pole uuendanud, mis nüüd siis juhtus? Vahepeal toimis juba päris hästi...

Näituseks tänane Spongebob salvestus (TV3'st) mängib ainult poole peale ja siis teatab et salvestus on läbi. Motorolaga vaadates mängib ilusti lõpuni.


Samsung telerid teavitavad, et puudub internetiühendus.Samsungi server on maas ja osa telekatest meie rakenduse kaudu pilt hakib. Samas võib tekitada tõrked Samsungi tarkvara uuendamisega ja meie rakenduse allalaadimisega. KordusTV jms. funktsioonidest rääkimata.

Huvitav, mul pole küll teler selle üle kurtnud ja kõik äppid toimivad nagu tavaliselt. Samas kui see Smart Hub'i serveri probleem ainult meie regioonis on, siis ma ilmselt tean ka miks see mind ei puuduta icon_smile.gif Aga nii või teisiti, sellel Smart Hubi serveri probleemil (mida mul polegi) pole ju salvestuste mitte toimimisega mingit pistmist. Ega Elioni salvestusi Samsungi serverisse pole kolitud või on? Paistab vägisi et jälle aetakse Samsungi kaela kõik...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 15:39:48 vasta tsitaadiga

... ma kahtlustan, et see on kuidagi seotud Samsungi konto ja aplikatsioonide kasutajaandmete sidumisega ehk isegi, kui pole seda sidumist teinud, käiakse Samsungi serveri käest midagi enne käivitamist küsimas. Aplikatsioonid, mis seda sidumist ei toeta või toimivad natuke teisiti, lähevad kenasti käima n. Plex. Samas Spotify ja YouTube mitte ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 26.02.2015 15:55:15 vasta tsitaadiga

DigeBeni kirjutas:
... ma kahtlustan, et see on kuidagi seotud Samsungi konto ja aplikatsioonide kasutajaandmete sidumisega ehk isegi, kui pole seda sidumist teinud, käiakse Samsungi serveri käest midagi enne käivitamist küsimas. Aplikatsioonid, mis seda sidumist ei toeta või toimivad natuke teisiti, lähevad kenasti käima n. Plex. Samas Spotify ja YouTube mitte ...

Ei seota äppi käivitades mingeid kontosid, ma olen vaadanud mida telekas Samsungi selverist küsib. Serverisse saadetakse lihtsalt selle äppi id mida käivitatakse ja vastuseks saadakse info äppi kohta (viimane uuendus jms). Tegelikult telekas selle infoga midagi peale ei hakka, pigem korjatakse infot mis äppe keegi kasutab.
Ilma samsungi serveriga ühendust saamata lähevad käima need äppid mis pole conf failis märkinud et nad neti ühendust vajavad. Tegelikult täiesti mõttetu lahendus, sest kui Samsungi serveriga ühendust ei saada, siis eeldatakse et kogu net on maas. Ainuke mis sellega saavutatakse on see et sa ei saa "salaja" mingit äppi käima panna.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 16:30:00 vasta tsitaadiga

... kõlab loogiliselt, ilmselt seetõttu äppide käivitamine ka tihti ikaldab isegi siis, kui serverid püsti, lihtsalt vastust ei saada kätte ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ivokas
HV veteran
ivokas

liitunud: 14.10.2006




sõnum 26.02.2015 18:29:16 vasta tsitaadiga

F6400 on ja jääb esimeseks ja viimaseks samsa tooteks mu kodus.
_________________
Reisijate ja fekaali vedu kahekorruselise bussiga.
Praepelmeenid ja Vana Tallinn suudavad nii mõndagi muuta!
Kommentaarid: 65 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Pailaps
HV Guru

liitunud: 13.05.2004




sõnum 26.02.2015 19:51:46 vasta tsitaadiga

Osade telerite puhul ei toimi ka puldiga juhtimine.
Teler saab küll sisselülitamise käsust aru, kontrollib sisselülitades ühendust ning lülitab end unerežiimi tagasi. Teist sisendit valida ei anna. Smarthub läheb loopi ja teler taaskäivitub.
Jääme lootma Samsungi kiirele reageerimisele.

_________________
Ma trollin 50% oma postitustest.
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004




sõnum 26.02.2015 20:36:55 vasta tsitaadiga

Samsungist on igal juhul see info pärit, et serveritega probleemid. PS. F6400 peal kiirelt Elioni äpi menüüd läbi käies probleemi ei täheldanud aga eks mingi mõju võib teatud oludes olla.
Kui keegi kahtleb postituse sisus siis pisut kommentaare on ka siin lehel:
http://www.isitdownrightnow.com/samsung.com.html
Kommentaarid: 255 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 223
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
JazZ
HV kasutaja

liitunud: 25.12.2012




sõnum 26.02.2015 21:18:24 vasta tsitaadiga

indrekp kirjutas:
Samsungist on igal juhul see info pärit, et serveritega probleemid. PS. F6400 peal kiirelt Elioni äpi menüüd läbi käies probleemi ei täheldanud aga eks mingi mõju võib teatud oludes olla.
Kui keegi kahtleb postituse sisus siis pisut kommentaare on ka siin lehel:
http://www.isitdownrightnow.com/samsung.com.html

Ma ei kahtle selles et Samsungil probleeme on (minul pole neid küll seekord olnud), aga ma kahtlen tõsiselt selles et Samsungi smart hubi serveri probleemil Elioni salvestuste katkemisega mingigi seos on.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-parun-
Kreisi kasutaja

liitunud: 14.11.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 21:32:08 vasta tsitaadiga

Ilmselt siis kunagi tuleb aeg kui külmik ei külmuta ja pesumasin ei pese, kui Samsungi server maas on. Oh õudust... icon_biggrin.gif
_________________
There are 10 types of people, those who understand binary and those who don't.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 21:48:02 vasta tsitaadiga

... just-just, sest kirju pesu programmi versioonile ei saadud kinnitust icon_lol.gif aga nüüd vist selleks korraks ikaldus jälle läbi, kõik toimib nagu enne ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.02.2015 22:31:13 vasta tsitaadiga

Teises toas jamab telekas juba tükk aega, aga yldjuhul ikka töötab lapse ja naise arvstes
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
linni
HV kasutaja

liitunud: 18.12.2009




sõnum 27.02.2015 12:49:45 vasta tsitaadiga

Mul H7000 ja H8000 kodus ja mingeid anomaaliaid pole küll täheldanud.
_________________
...---...
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Andmeside ja kõnelevi »  Telia TV mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1292, 1293, 1294 ... 2287, 2288, 2289  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.