Assassin's Creed'i release tempo on tõesti veidi absurdseks läinud. Jah potentsiaali on mängul kõvasti, et lugematu arv osasid teha, kuid kiiret pole ju kuhugi. Tehke iga 3a tagant üks korralik AAA release, mis tõesti kannatab kriitikat ning millele annab mõne väiksema expansioni ja posu DLC-sid juurde teha ning fännid oleksid vast tunduvalt rohkem rahul.
AC puhul suht pole enam vahet kas tehakse hea või mitte kuna lihtsalt kogu sellest frantsiisist on niuke koblakas ees tänu miljonile osale. Häda ka selles, et igas osas on sama pask kus main story on mingi 15 tundi mis okei aga lisaks, et mingit toredat asja või equt saada tuleb üleilma korjata mitmeid erinevaid mingeid pasakollektsioone mis siis võtavad ülejäänd 50 tundi ja rohkemgi kui tahta nagu päris olla ja mitte joosta netist prinditud õpetuse järgi. Fcuk dat. Ei ole head ilma halvata ja selleks, et mingi mänguseeria oleks hea tuleb õige aeg alustada ja õige aeg lõpetada mitte lasta välja uut pastakast imetud osa iga kuu.
Jah iga normaalne mängur peaks niimoodi arvama. Aga maailm on täis lolle, kes iga järgneva käki eest ka koheselt maksavad
No... eks su jutus on peidus mõni huvitav mõte, aga ma nii radikaalselt ei üldistaks. Mingi generatsiooni ja mingi konkreetse taustaga mängurite jaoks on AC seeria tõesti täielik saast. Teisalt on küllalt isikuid, kes on sellega koos kasvanud, nende jaoks on see fantastiline seeria lapsepõlvest - olekas ka mängurid, kellele säärane stsenaarium ja ülisujuv, lihtne mängustiil meeldib.
Seega... mängurit ei tee normaalseks ja targaks või lolliks see, kuidas ta AC'st arvab.
Timberg, kui rääkida AC'st kui lapsepõlvemängust siis pole sellel seerial küll mingit erilist kontrasti sellega mis siis oli ja mis nüüd on, et heldimupisar palgel läigataks. Saan aru, et minusugusel vanal ässal on vahe battle city ufo peal versus mingi Facry 4 vms. ja saab ägiseda, et "kui mina väike olin"
Avalikult lärman ja sõiman sitaks ja kutsun yles mitte mängima/ostma, aga salamisi tirin pira ja mängin ikka sitta? Sitt mäng on ka siis sitt kui sa seda pirad. Topeltmoraal.
Avalikult lärman ja sõiman sitaks ja kutsun yles mitte mängima/ostma, aga salamisi tirin pira ja mängin ikka sitta? Sitt mäng on ka siis sitt kui sa seda pirad. Topeltmoraal.
Palun ära kategoriseeri ostmist mängimisega ühte. Tarbimine ei tähenda tingimata ostmist.
AC seeria mänge ei kavatse OSTA just sellepärast, et Brotherhood multiplayer ei töötanud (mingite portide teema) ning korda ka ei tehtud, vaid lasti välja järgnev seeria.
EDIT: Järgnevate AC seeria mängude puhul kasutan lihtsalt proovimeetodit (nimetagem seda siis demoks) ning, kui mulle tõesti meeldib ja korralik mäng eks siis ostan ka. Aga hetkeseisuga - jääb ära
Hea on see et äkki lootust lõpuks näha ka tõelist next gen graafikat,nagu lubati meile unity-ga
sealt kotaku artiklist siis
tsitaat:
Next year, Assassin's Creed is sticking to current-gen platforms and seemingly leaving the Xbox 360 and PS3 behind.
saab ehk selle eelmise geni- koledast graafikast ehk lahti ja lootust midagi ilusat näha graafiliselt ....polegi nagu mingit sellist mängu mänginud mis toimuks kuskil vanal inglismaal ma ei tea kas viimane thief meenutab midagi sellist.... esimene assasin creed toimus ka muidugi vist inglismaal,aga seal oli tegemist ristirüütlitega ja midagi muud eriti teha väga ei olnud...graafiliselt oli muidugi selle aja kohta väga ilus mäng. aga jah vägev oleks kui saaks selles uues creedis Big Beni otsa ronida ja inglismaal väga palju losse ja kirikutorne kuhu ronida,selles mõttes saaks sinna teha küll igasuguseid missioone ja aarde otsimis missioone
Assassin Creed seeria on endale alati väga meeldinud ja mõnigi mitu korda läbi tehtud.Unityga olid graafiliselt kõrgemad ootused endal,aga noh pole hullu jookseb hästi ja mäng on huvitav ja tegevust palju. Kõige rohekm on meeldinud II osa,brotherhood ja black flag jättis ka sügava mulje... unity hetkel pooleli...aga Londoni teema tundub küll huvitav olema
Lugedes seda Ex-Devi juttu, ma arvan et gameritel tuleks Ubisoftist eemale hoida natukeseks ajaks
tsitaat:
(note i didn't work on unity)
I really have to say this:
We were struggling under normal load, AAA games are HARD to develop. And then instead of 4-odd years between releases, where we worked 50-70 hour weeks, (anything above 37 is unpaid), you decided we should release every year
and not actually possible, unless you hire guys for 40k(GBP) for example, but make them work 55 hour weeks, I've seen guys work for below minimum wage if you take overtime into account (and they're producers) , I've seen guys shamed for leaving at 5pm (when i say 'guys' i mean 1 guy, now how i wish i was him as he boldly walked out in his laserproof armour everyday defending him from the death stares from people who would be staying til 11), I've seen guys shamefacedly take 2 days paternity leave (in the uk!) and spend months between the times where they'd see their babies with their eyes actually open
I was in a meeting personally with yves guillemot, who said that he doesn't care about PC gamers because, and i quote "90% are pirates anyway", that's after a direct question from a well respected, well paid programmer back in the late 2000s asking "why are our pc ports fucking shit?", so we outsourced it all to eastern europe, they've never even seen it on a console, so pc master race guys, that's why.
We had to beg to have our deadline extended or we WOULD release a horrible broken mess. but this is normal, either it all works or nothing, any programmer can tell you that.
Anyway, our game was released slightly delayed by half a year or so (2 quarters!) and won lots of awards, but we had a lot of convincing to do for ubisoft to allow us to to miss that fiscal deadline, because all games are are products subject to an excel spreadsheet. To miss our deadline we had to lose a few random workers (19 i think? because 20 or something specific comes under mass redundancy which comes under different laws in the uk),. yes we can release a shit buggy game, or a good one a few months later, but we have to figure out which is better for our fiscal forecasts becaus each game from conception already has a release date and expected revenue for that fiscal period
my beloved unity QA guys! i know, shush, you know every bug appearing online like the back of your hand and you have to read comments like "didn't anyone in QA pick this up?" even though you've been looking for a new job for months because it's so BAD
Well to all commenters out there: it's out, cos QA get sacked at the end of a project anyway, but that's normal.
I went from a dev ops to QA in non games and it's literally half the work for twice the pay
I still own a C64, CPC464 and 3 flavours of spectrum among my old consoles, I will never even look at a games job again. i hate ubisoft for ruining my dream, but i don't blame the devs, montreal are hurting more than us fans.
(if you want to correct my grammar etc: i'm drunk and asleep by the time you read this but feel free to talk to a database)
PS: yves guillemot sue me if you want i don't care. you're a cunt.
Ärge te siis jumala eest preorderdage enam. Aga loodetavasti tuleb hea _________________ Foorumis on ühe lolli kohta kümme tarka, nii et jõud on enam-vähem võrdsed.™
Ärge te siis jumala eest preorderdage enam. Aga loodetavasti tuleb hea
Noh ma ei tea Mulle on terve AC seeria igav tundunud. Võitlus liiga lihtne ja voolav, stsenaarium igav. Mulle meeldib idee mängust, aga mulle ei meeldi teostus, mängitavus, võitlus jne...
Mäs seal ikka, mina sealt enda jaoks head mängu ei oota, samas kindlasti paljudele, kusagil, saab olema tegemist väga vahva meelelahutusliku tootega.
Samas kui nüüd järele mõelda, siis ma tõenäoliselt pole ubisofti sihtgrupp ja üleüldse liiga kriitiline nende loomingu suhtes. Vaatasin just nende mängud läbi ja ainsana on mulle meeldinud:
Child of Light (kunstiliselt tore mäng)
Dark Messiah of Might and Magic
Rayman 1
Tom Clancy's Rainbow Six 3: Raven Shield
Mulle meeldib idee mängust, aga mulle ei meeldi teostus, mängitavus, võitlus jne...
Enamvähem kipub siin sama asi olema. Võtilusel nagu polegi häda, saab päris palju asju teha jne. Asi aga mis mulle ei meeldi ja mis nö. popimates ubi mängudes on viimasel ajal läbiv on mingi BS'ga kuntslikult mängu pikemaks venitamine ehk siis mingid X collectibles mida miljon ja mida leida tahtes end vigaseks otsid. Oleks need niisama bragging rights achievement pläust siis oleks suva aga tihtipeale on ka mingi teistsugune lõpp, relvad, varustus vms. nänn selle nürimeelsusega seotud. Mulle ei meeldi mõte, et üüratus maailmas kuskil peidus 100 linnusulge ja muidu mingit relva või asja ei saa kui ikka neid kõiki ei leia jne. Fcuk dat. Lastakse vana rasvapeal ei ei jagata matsu, et vahest less is more. Tuleks see uus AC selline kus läbivalt teed stoorit ja mingi ägeda nänni saad kätte seetõttu, et leiad ja teed läbi mingi hidden dungeoni siis saaks aru aga mingit lollakat tilulilu korjata üleilma küll ei taha.
Auron, Eriti nagu Unity-s on see pead olema online, et saaksid mingi kasti avatud või siis pead mingi ukse lahti muukima ja siis kasti ka veel ja saad mingi närused 500 kulli
Samas ostad maja ja renoveerid ära ja teed need missioonid ära, tuleb iga 2min tagant 5k vms sisse.
Mulle meeldis kõige enam 1-ne osa ja juba 2-s osas hakkas pinda käima miskid vibud ja muud asjad mis kogu lõbu ära rikkusid.
Mäng on põhimõtteliselt ehitatud sellesse stiili kus vaikselt on vaja keegi ära kõrvaldada ja siis tuuakse relvad ja muud vidinad juurde mis kaotavad ära selle vaikuse elemendi ja stelthida on suht mõttetu
Auron, Eriti nagu Unity-s on see pead olema online, et saaksid mingi kasti avatud või siis pead mingi ukse lahti muukima ja siis kasti ka veel ja saad mingi närused 500 kulli
Samas ostad maja ja renoveerid ära ja teed need missioonid ära, tuleb iga 2min tagant 5k vms sisse.
Mulle meeldis kõige enam 1-ne osa ja juba 2-s osas hakkas pinda käima miskid vibud ja muud asjad mis kogu lõbu ära rikkusid.
Mäng on põhimõtteliselt ehitatud sellesse stiili kus vaikselt on vaja keegi ära kõrvaldada ja siis tuuakse relvad ja muud vidinad juurde mis kaotavad ära selle vaikuse elemendi ja stelthida on suht mõttetu
Mine mängi siis midagi muud Järelikult see mäng ei ole sulle,kui sa pole ajaloost aru saanud siis aja jooksul ikka tehnika areneb k.a sõjatehnika.....imelik oleks ka kui ta seal 2 osas, mis oli vist minu mäletamist mööda Itaalias 15-16 sajandi renesantssi ajastul, oleks ringi jooksnud puunuiaga ja teinud vaenlase hirmutamiseks ahvi häält.1 osas ei olnud peale ilusa graafika ja natuke sissejuhatava stoori kahjuks mitte midagi huvitavat rohkem teha.
mulle meeldis lihtsalt linnades valvurite eest ära joosta ja kui vaja badass moveidega kõik maha nottida. Linnadesse märkamatult sisenemine oli ka omaette pull vahest.
Minu arust võiks AC seeria pühenduda oma storyle, mitte pointless grindile nagu raha, suled, lipud, laululehed, tornid, poed, varustus jne. Mängijale võiks kohe anda kõik vahendid, et nautida hääd gameplayd, mitte sundida tundide viisi grindima, et saada uus outfit, rüü, mõõk vmt. Kui väga vaja, siis võiks AC kaubamärgi ja story üldse hüljata ja luua mäng "Grand Theft Horse" ja minna full retard. Kõik oleks happy.
Sooviks AC storys rohkem, mis toimub tänapäeval. Võimalust mälestusi edasi kerida, kui mäng tundub väga igav nagu oli AC3. Ja story võiks vaikselt lõpu poole ka liikuda... tekib juba mingi tavalise telesarja tunne, kus iga hooaja lõppu visatakse cliffhanger.
London näeb ilus välja. Nagu ka Pariis nägi algul igas traileris ja pildil ilus välja. Kindlasti tuleb story ja gameplay samasugune... sest ubi ei julge ennast muuta, ning ma tõsiselt loodan, et tornidele ronimine on vabatahtlik, sest ma olen suht kindel, et 19. sajandil olid kaardid suht levinud juba... eriti assassinite seas, kes tegelikult võiks oma linna kaarti ka peast teada. _________________
Kui see asi väidetavalt enamvähem valmis on ja sama mootori peal mis Unity siis on ilmselt jama majas.
Niipalju kui foorumites räägitakse siis selle vigase mootori probleemide põhjus on DX11 suutmatus. Ehk siis väidetakse seda, et kui antud mootor DX12 või Mantle peale üle ei viida (ma ei tea kas see sõna "viida" on korrektne) siis on asi ka järgmise mänguga pe*ses.
Väide Guru3d lehelt "The DX11 game currently is pushing roughly 50,000 draw calls on the DirectX 11 API. DX11 is designed to handle ~10,000 peak draw calls. Mantle and DirectX 12 are designed to handle that number, but not DX11. Ubisoft juba Unity`l keeras "graffi" maha, et midagi päästa annaks...
Oskab keegi kommenteerida? _________________ Purgatory Judgement
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.