Sama siin, mõni DM, Casual vms. missioon tuleb, võimatu ära teha. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Paistab, et joinimine on korda tehtud. Mängu leiab tavaliselt alla 20 sekundi.
Uuendused:
Spoiler
OPERATION BREAKOUT:
Operation Breakout ended and all missions are now expired.
MATCHMAKING:
Players on the same LAN as a community game server can now connect to it directly using LAN-internal IP addresses.
Fixed client connectivity issues to community GOTV relay chains.
Community servers will now reload the map and game rules when the first player joins after server hibernation.
Fixed incorrect networking of some values including StatTrak counters from Linux dedicated servers.
Friends who are trying to join a game invite to an official non-competitive game that is full will receive the corresponding message in main menu.
Fixed CS:GO match sharing links to work even if the game is already running when they are clicked.
Friends playing on competitive community servers will now correctly show community status on the in-game friends list.
Fixed rich presence and join status for friends who are watching Overwatch evidence or demo replays.
Restored functionality of several menu items in the pause menu.
UI:
The “COUNTRY” section in the Buy Menu now shows flag images.
Renamed MOVEMENT to MOBILITY in the Buy Menu.
Added the raw movement value to the MOBILITY section in the Buy Menu.
GAMEPLAY:
Tagging (movement slowdown when hit) has changed.
Tagging is now slightly cumulative. Damaging someone in quick succession will apply slightly more tagging and slow them down more (to a point).
Your currently held weapon now determines how much you are tagged when getting hit. How much you are tagged depends on the weapon’s “Mobility” value. The higher the Mobility value, the less you will get tagged when hit.
Unified tagging values when shooting people in different parts of the body.
Players now get tagged slightly (based on the weapon they’re holding) when they take HE blast damage.
All weapons have updated tagging values.
All SMGs now have ~20% more armor penetration.
Some movement affecting server values have changed (sv_stopspeed increased to 80, sv_accelerate decreased to 5.5, sv_friction increased to 5.2).
Fixed players getting stopped by teammate’s “in flight” grenades.
Players who are hit by grenades “in flight” that were thrown by the other team now take a small amount of impact damage.
Slightly increased size and contrast of most impact decals to increase impact readability.
Impact and blood particle effects have changed slightly to improve impact readability.
SDK:
Custom maps can now spawn HE grenade projectiles using class hegrenade_projectile.
Hammer bug fixes and improvements
– Fixed a bug where the Model Browser would become unresponsive
– Removed shortcut key for Radius Culling
– Extended functionality of Instancing – Collapse. Now allows to collapse recursively or not.
– Hammer now saves status of Instancing – View Instances
– Face Edit Sheet:
— Added buttons to randomize X and Y texture shift
— Texture scale now supports 3 decimals
— Texture shift now rolls over from 1024 to -1024
— Buttons to increase/decrease Texture Scale now increments with .005
sai ka mingi aeg CS:GO ostetud, pikka aega seisis, aga nüüd võtsin asja käsile. ajasin siis omale competitive-s 10 võitu kokku, et see mingi grupp või mis iganes kätte saada. pelad iseenesest läksid suht hästi ja ikka üldjuhul olin top fragger ja värki, aga skillgrupiks tuli Silver II :S tunnen et mind alahinnatakse. lisaks on seal ka mingid edetabelid, kus oma ranki peaks näha saama, aga no ma küll mitte mingit asjalikku infot sealt edetabelist välja ei loe... statistika mis näitab on täiega mööda ja oma kohta tabelis ma ka kuskilt välja ei loe... aga see selleks, räägiks parem mis ma mängus täheldanud olen: täiesti ABSURDNE tabavus on CS:GO-s. lihtsalt ei suuda ära imestada kui bullshit näiteks spraymine on... võid vastasele terve salve selga spreida, aga huinjaaa ta sureb, pigem keerab ümber ja laseb sulle 1 bullet hsi. nagu täiesti võimatu on spray-des tabada. CS 1.6-e tabavus on lihtsalt niiiiiiiii palju parem.... CS:GO-s võib sul 3 venda ees olla, nii et sul on praktiliselt võimatu kellestki mööda lasta, aga võid terve salve ära lasta ja ei pruugi ikkagi kuuligi tabada.
lisaks on see absurdne kuidas seal pubis vastased mängivad. ma ei tea kuidas kooderitega selles mängus seisud on, aga mulle tundub et neid on palju. ikka tihti olen vastase täiega üle kavaldanud ja kuskile nuka taha ootama jäänud, et millal ta välja tuleb, aga vend jookseb rahus lastes peale sulle juba, mis sest et ma kogu aja silent walkinud olen ja ta ei saa mitte kuidagi teada et ma seal olen + tegu on olnud kohtadega, mis pole mingid mainstream camp kohad, et neid vastane niisama üle vaatama hakkaks.
lasevad ka nad nii, et kui specid, siis kohe on näha, et tüüp ei taju mängu, aga kui ta sulle vastu tuleb, siis ikka 90% juhul kobistab mingi 1 bullet hsi insta ära... aim? arusaamatu igatahes.
sai ka mingi aeg CS:GO ostetud, pikka aega seisis, aga nüüd võtsin asja käsile. ajasin siis omale competitive-s 10 võitu kokku, et see mingi grupp või mis iganes kätte saada. pelad iseenesest läksid suht hästi ja ikka üldjuhul olin top fragger ja värki, aga skillgrupiks tuli Silver II :S tunnen et mind alahinnatakse. lisaks on seal ka mingid edetabelid, kus oma ranki peaks näha saama, aga no ma küll mitte mingit asjalikku infot sealt edetabelist välja ei loe... statistika mis näitab on täiega mööda ja oma kohta tabelis ma ka kuskilt välja ei loe... aga see selleks, räägiks parem mis ma mängus täheldanud olen: täiesti ABSURDNE tabavus on CS:GO-s. lihtsalt ei suuda ära imestada kui bullshit näiteks spraymine on... võid vastasele terve salve selga spreida, aga huinjaaa ta sureb, pigem keerab ümber ja laseb sulle 1 bullet hsi. nagu täiesti võimatu on spray-des tabada. CS 1.6-e tabavus on lihtsalt niiiiiiiii palju parem.... CS:GO-s võib sul 3 venda ees olla, nii et sul on praktiliselt võimatu kellestki mööda lasta, aga võid terve salve ära lasta ja ei pruugi ikkagi kuuligi tabada.
lisaks on see absurdne kuidas seal pubis vastased mängivad. ma ei tea kuidas kooderitega selles mängus seisud on, aga mulle tundub et neid on palju. ikka tihti olen vastase täiega üle kavaldanud ja kuskile nuka taha ootama jäänud, et millal ta välja tuleb, aga vend jookseb rahus lastes peale sulle juba, mis sest et ma kogu aja silent walkinud olen ja ta ei saa mitte kuidagi teada et ma seal olen + tegu on olnud kohtadega, mis pole mingid mainstream camp kohad, et neid vastane niisama üle vaatama hakkaks.
lasevad ka nad nii, et kui specid, siis kohe on näha, et tüüp ei taju mängu, aga kui ta sulle vastu tuleb, siis ikka 90% juhul kobistab mingi 1 bullet hsi insta ära... aim? arusaamatu igatahes.
Aga jah, see, et sa terve salve sprayd ja enamused kuulid mööd lähevad, tähendab, et mäng on just hea, see ei ole COD kus puudub recoil, vaid igal relval on oma spray pattern( mida raskem kontrollida kui 1.6's).
Ja casuali ei soovita üldse mängida, kuna casualis võimalik vastaseid speccida kui oled surnud, siis on ka lihtne ghostida, ja üldse casual on saatanast. _________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Aga jah, see, et sa terve salve sprayd ja enamused kuulid mööd lähevad, tähendab, et mäng on just hea, see ei ole COD kus puudub recoil, vaid igal relval on oma spray pattern( mida raskem kontrollida kui 1.6's).
Ja casuali ei soovita üldse mängida, kuna casualis võimalik vastaseid speccida kui oled surnud, siis on ka lihtne ghostida, ja üldse casual on saatanast.
olen teadlik mis recoil on ja pelangi aint competitive, see specimise jutt oli pigem selle arvelt, et saad vastaselt one bullet hsi, siis vaatad kuidas järgmise tiimikaaslase pihta sama vend salve tühjaks laseb ja ei taba ühtegi kuuli.
jääbki mulje et recoil on kuulid nii laiali pritsima pannud, et tihtipeale noobid lihtsalt recoili arvelt lennutavad ühe suvalise kuuli sulle pähe ära. siiski olen arvamusel, et kohati kuulid lihtsalt lähevad vastasest läbi. tundub ainult et liikumise pealt spraydes on recoil kõvasti suuremaks aetud, kui CS 1.6-s, seega püüan rohkem paigal olla nüüdsest.
Aga jah, see, et sa terve salve sprayd ja enamused kuulid mööd lähevad, tähendab, et mäng on just hea, see ei ole COD kus puudub recoil, vaid igal relval on oma spray pattern( mida raskem kontrollida kui 1.6's).
Ja casuali ei soovita üldse mängida, kuna casualis võimalik vastaseid speccida kui oled surnud, siis on ka lihtne ghostida, ja üldse casual on saatanast.
olen teadlik mis recoil on ja pelangi aint competitive, see specimise jutt oli pigem selle arvelt, et saad vastaselt one bullet hsi, siis vaatad kuidas järgmise tiimikaaslase pihta sama vend salve tühjaks laseb ja ei taba ühtegi kuuli.
jääbki mulje et recoil on kuulid nii laiali pritsima pannud, et tihtipeale noobid lihtsalt recoili arvelt lennutavad ühe suvalise kuuli sulle pähe ära. siiski olen arvamusel, et kohati kuulid lihtsalt lähevad vastasest läbi. tundub ainult et liikumise pealt spraydes on recoil kõvasti suuremaks aetud, kui CS 1.6-s, seega püüan rohkem paigal olla nüüdsest.
steamis on päris häid õpetusi, kuidas recoili paremini kontrollida, mis mapidel mis positsioone hoida jne. soovitan üle vaadata. Kui niisama nurgatagant välja jooksed ja vastane sinust 2m kaugusel on, siis on tõesti loto peale minek, et kas ta saab sind nuppu all hoides maha v ei saa.
Tundub jah suht alusetu bullshit olevat su postitus. Silent walkimine ei tähenda, et sa nähtamatu oled, pole ime, rahulikult roomad nurga tagant välja, vastane juba spotib su relvatoru ära ja oledki kutu. Sprayd kui kontrollida oskad, siis close range ikka saad 90% kuulidest pihta kui vastane seisab. Run & gun nagu CoDis obv ei toimi v.a kui p90ga ringi keksad nagu konn. Ja no kui sa 1 mapi otsast teise sprayd, siis ei imesta, et pihta ei saa, tap ftw.
Sai just mõned tunnid USA streameritega mängitud. Uskumatu, kui erinev mängustiilide ja oskuste vahe ikka EU vs US samades rankides on. Mängisin MGE kasutajaga ja neil samad rankid, MGE-DMG ning tegin kolm mängu, igas mängus 30+ killi, ühes 41. Lõpus olid isegi nende sõnad, et "thanks for the carry"
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.