Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
09.10.2014 21:26:22
|
|
|
no kui sa speedis ühe autoga ühte ja sama rada peaksid sõitma 100 korda järjest siis võibolla kisuks ka complainima ilmselt midagi sarnast mõtles tema absurdini viimisi all, kuigi mõtteid ma päris lugeda ei oska...aga oletan
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ahvilõust
Kreisi kasutaja
![ahvilõust ahvilõust](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/7faac8ab0836cd415e721b5e8d0ae97c.gif)
liitunud: 08.06.2005
|
09.10.2014 23:27:10
|
|
|
Veel üks super geniaalne asi on, et kui terminalis tekste loed jne. saab alien su selja taha spawnida ja rünnata. Nagu wtf kuidas ma seda stoorid peaks nägema kui ma emaile lugeda ei saa.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Dj-E
Aeg maha 60
![Dj-E Dj-E](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0b40c82631f30a5ff79886e24dd35d2b.jpg)
liitunud: 19.01.2004
|
09.10.2014 23:44:32
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
Veel üks super geniaalne asi on, et kui terminalis tekste loed jne. saab alien su selja taha spawnida ja rünnata. Nagu wtf kuidas ma seda stoorid peaks nägema kui ma emaile lugeda ei saa. |
Tegelt nii ongi õige ju. Ega alienid pea ootama nii kaua kuniks sa midagi loed. Päriselt kah ei ootaks ju. Ses mõttes on asi reaalsem.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ahvilõust
Kreisi kasutaja
![ahvilõust ahvilõust](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/7faac8ab0836cd415e721b5e8d0ae97c.gif)
liitunud: 08.06.2005
|
09.10.2014 23:48:24
|
|
|
Päriselt saaks ma ta pea sodiks lasta või ära põletada, ja mäng läbi. Aga ei lasta.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
HDTanel
Overclocker
![HDTanel HDTanel](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/0b7b4d3a49712655df6441315a2a977f.png)
liitunud: 15.12.2002
|
|
Kommentaarid: 634 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DigeBeni
HV Guru
![DigeBeni DigeBeni](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3750a181e91daf8cb0c11c2555e6c25f.gif)
liitunud: 06.11.2001
|
10.10.2014 11:07:24
|
|
|
... eks arvata oli, et selles mingit avatud maailma ja dünaamilise mängumehaanikaga mängu ei tule, kuigi ma personaalselt väga ootaks midagi sellist. Tavapärane skriptitud nöörijooks, ei midagi palju enamat, on hullemaidki nähtud, täishinna eest ei ostaks ~20-25€ vast oleks õige hind sellele ...
_________________
![](https://www.db.pri.ee/failid/allkiri.gif) |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
10.10.2014 11:24:33
|
|
|
njah, ma pole küll absoluutselt mitte kaugele jõudnud mängus, kuid nii tundub mullegi, et asi on nö. koridorishooter ilma shootinguta skriptitud värk, kus käid põhimõtteliselt ainult mööda kindlalt ette määratud joont ja mingit omaalgatuslikku tegevust ei toimu. kui see eeldus osutubki tõeseks siis peab küll ütlema, et sellisel kujul on mängu puhul tegemist failiga. asjal oleks muidu isegi jumet kui saad põhimõtteliselt kuidas iganes ise soovid seal kuskil suure laeva kaardi peal ringi tuuseldada. siis oleks selle võrdlemisi autentse ja hea atmosfääri loomisest tolku, nagu ka sellest pidevalt alieni hirmust. aga noh eks näis kui kinnine see asi edaspidi on.
iseenesest mängumaailm on graafiliselt ja tehniliselt küll päris okei. spectacular on see aur, mis teatud kohtades mingitest seina ventiilidest välja pressib. nii reaalset teostust sellisele efektile pole minu varem ühesgi mängus näinud! lightning on ka valdavalt üsna õnnestunud ja tekstuuridel ning objektide mahul pole viga. kõik mis peab olema, on piisavalt detailne. kuigi tundub, et interaktiivseid objekte on väga vähe "maailmas" või siis nendega ei saa lihtsalt midagi teha.
50hertzised monitorid oma pildiga panevad pea valutama
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
madness
HV veteran
![madness madness](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/793d2c8119ea35466c485b1887b61b7d.jpg)
liitunud: 11.10.2004
|
10.10.2014 11:31:56
|
|
|
No nii palju ikka on vabadust, et saad varasematesse kohtadesse tagasi minna. Näiteks mõned uksed vajavad kindlat tööriista, et neid lahti saada. Siis kui asi käes saad minna ja vaadata mis seal on
Aga üldiselt missioonid on ja väga skriptitud, ei saa "vales" järjekorras asju teha. Näiteks mingi kapp oli mis tahtis koodi, koodi enne sisestada ei saa, kui seda arvutist lugenud ei ole.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Hirff
HV kasutaja
![Hirff Hirff](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/29b9f0611275e430eaa5cb45746f149d.png)
liitunud: 26.05.2011
|
10.10.2014 11:34:41
|
|
|
ahvilõust, you made my day
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DigeBeni
HV Guru
![DigeBeni DigeBeni](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3750a181e91daf8cb0c11c2555e6c25f.gif)
liitunud: 06.11.2001
|
10.10.2014 12:22:24
|
|
|
... graafika osas ei kurdaks üldse, seda on piisavalt. Minu jaoks oleks tegemist väga hea mänguga, kui kogu tegevusplatvorm oleks vaba ja piirangud ei tuleneks mitte kellegi nägemusest, kuidas sinu mäng peaks kulgema vaid sellest, kuidas sa suudad loodud keskkonnas toime tulla. Mängu kulg ei tohiks sõltuda sellest, kas sa oled mingi skriptitud tegevuse läbinud vaid selles, mida on mängutelelase ja mänguri võimete juures reaalselt võimalik teha, mida mitte. Tänapäeval ei tohiks see enam väga keeruline olla, tegemist pole ju GTA ülisuure ja avatud maailmaga, tegemist on üsna piiratud kosmosejaama/laevaga, mida peaks olema üsna lihtne jagada loogilisteks osadeks ja nende osade laadimine teha mänguri jaoks märkamatuks. Paraku nõuab see aga oluliselt rohkem loomingulist ja piirideta mõtlemist, kui mingi tavapärane nööritants, seega jah, wishful thinking all the way ...
_________________
![](https://www.db.pri.ee/failid/allkiri.gif) |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
10.10.2014 12:52:52
|
|
|
Ei näe probleemi siin mängus seoses sellel joonel kõndimisega. Liikuvust on piiratud loogiliselt ja maitsekalt. Ärme unustame, et tegevuskoht on pool pidusel laeval, mis on korralikult kannatada saanud. Uksed ei käi lahti igal juhul ja vastavate sektorite läbimisel on vaja koodi, koodikaarti või tööriista.
Ja oma jalgu näed ka , keegi siin kurtis ennist ,et see annab FPS palju juurde Tulistada saad ka end lolliks loo edenedes.
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
10.10.2014 15:01:24
|
|
|
Probleemi näen ma sellest, et just see joonel kõndimine võtab asja põhipoindist kohe suure labidaga umbes pool ära. Nimelt, pidev pinge ja hirmu üleval hoidmine ei lähe kuidagi kokku sellise ühe sirje raja ja skriptitud teemaga. Kui see mäng oleks TEGELIKULT tehtud valmis selliselt, et sul ongi võimalus teha, näha ja minna sinna kus parasjagu ise soovid ja selle juurde käiks siis alien, et kes TEGELIKULT ka laseb seal kuskil ringi suht randomiga ning teeb oma asju kuidagi vastavalt sellele, mismoodi sinu käitud, kus sa käid ja kuidas...vot siis me saaksime rääkida tõelisest horrorist. Kõik see ei välista kuidagi, et sul on endiselt lukus uksi, kohti kuhu kohe ligi ei saa, võibolla mingeid shortcut'e, mille puhul sul samas on võimalik valida pikem ja õudsam tee jne. Mäng saab ikka olla story-driven ja missioonid tulla järjest (kui see viimane just nii hirmus vajalik on)
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DigeBeni
HV Guru
![DigeBeni DigeBeni](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3750a181e91daf8cb0c11c2555e6c25f.gif)
liitunud: 06.11.2001
|
10.10.2014 15:46:38
|
|
|
... ärge must valesti aru saage, ma ei pea seda mängu pahaks, omamoodi võlu on sel täiesti olemas aga justnimelt neil põhjustel, mida Wiltz, just mainis, kaob õige-pea suur osa pingest, mida on püütud mängu süstida. Samuti pole eriti põhjust mängu uuesti mängida sest kogu rada on juba läbi käidud ja variatsioone eriti pole. Avatud maailma korral on aga alti võimalik midagi teistmoodi teha ja kui vastase, ülesannete, esemete asukoht kah muutub, siis looks see juba iseenesest iga kord täiesti omanäolise mängukogemuse ...
_________________
![](https://www.db.pri.ee/failid/allkiri.gif) |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
madness
HV veteran
![madness madness](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/793d2c8119ea35466c485b1887b61b7d.jpg)
liitunud: 11.10.2004
|
10.10.2014 16:14:03
|
|
|
Ei kujuta ette seda avatud maailmaga mängu..
Praegu on võimalik liikuda ühest laeva osast teise ja käia seal kus tahad (peaaegu) aga ikka jääb väheks?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
10.10.2014 17:14:21
|
|
|
mismõttes ei kujuta ette? pole varem siis mänginud ühtegi sarnast, avatud maailmaga mängu? witcher seeria, stalker, mingid erinevad zombie-teemalised asjad, mille nimed mul praeguei meenu...doesnt ring a bell?
mäng ei pea tingimata olema seepärast väga suure maailmaga, ja võib vabalt olla ka selline "semi-avatud" ning juba see annab asjale hoopis uue dimensiooni. metro seeria on midagi sellist olnud aga väga hea näide on minumeelest ka hitman.
peaasi, et koridor väga ühene ei oleks ja kogu värk täielikult skriptitud. kahjuks senini mängukogemus vähemalt näitab, et just seda ta on. võibolla see küll muutub veel.
see, et oma tuldud teed mööda saab ka tagasi minna on muidugi tore, aga ei muuda just palju ses osas, et täpselt mööda nööri käid ju ikka!
muide, millal üldse esimest korda seda kolli khata võib, esimesed tund aega vist mitte nagu ma aru saan?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
bjaka
Kreisi kasutaja
![bjaka bjaka](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/afce86dd17ad7789a30eb71497581155.jpg)
liitunud: 04.04.2007
|
10.10.2014 17:30:24
|
|
|
Kokkuvõttes võiks siis olla sellel mängul settingutes valitav mode CODi ja muu pläma fännidele, kus kohe antakse bazooka kätte ja alienile tina antakse esimese tunni jooksul.
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
77 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
10.10.2014 17:45:24
|
|
|
Ja jalgu on näha kui paned fov settingud väiksemaks. 75 pole näha mingi Bug vist.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Scart
HV Guru
![Scart Scart](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9f7d8851462bbff0728a4818f6aaefb0.jpg)
liitunud: 04.02.2002
|
10.10.2014 17:46:41
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
mismõttes ei kujuta ette? pole varem siis mänginud ühtegi sarnast, avatud maailmaga mängu? witcher seeria, stalker, mingid erinevad zombie-teemalised asjad, mille nimed mul praeguei meenu...doesnt ring a bell? |
Ja nimeta palun neist mängudest kasvõi üks, millel on täiesti kompetentne ning non-prepathed AI. Milleks sa võrdled shuutereid või prepopulated maailmaga RPGsid A:I'ga mille AI on tõeline edasiminek ning annab Alienile kui AI actorile võimaluse reaalselt eksisteerida mängu sisuks olevas maailmas, kus ta liigub vastavalt etteantud reeglitele olles mitte-prebaked käitumise ning tegudega?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DigeBeni
HV Guru
![DigeBeni DigeBeni](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3750a181e91daf8cb0c11c2555e6c25f.gif)
liitunud: 06.11.2001
|
10.10.2014 17:56:23
|
|
|
madness kirjutas: |
Ei kujuta ette seda avatud maailmaga mängu..
Praegu on võimalik liikuda ühest laeva osast teise ja käia seal kus tahad (peaaegu) aga ikka jääb väheks? |
... ringi käimine pole ju eesmärk iseenesest, kui sellest midagi ei sõltu mis vahet on selles, kui saad pool laeva läbi kolada, kuid järgmisesse etappi jõudmiseks pead ikkagi mingi totra kohustusliku skriptitud sündmuse läbima, et midagi juhtuks. Normaalses avatud maailams võiks saada ise otsustada, kuna sa mingi asjaga tegeled, võid kasvõi kohe hullu panna ja tormata peapahalast nottima, kuid siis võetakse sind lihtsalt ülekaaluka vaenlase või ebasoodsate tingimuste tõttu enne maha, mitte ei takista sind see, et sa pole mingis kapis redutanud ...
_________________
![](https://www.db.pri.ee/failid/allkiri.gif)
viimati muutis DigeBeni 10.10.2014 17:56:43, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
10.10.2014 17:56:23
|
|
|
Wiltz Sa võrdled Alienit mingi Stalkeri ja Ala Arma seeria mänguga , mis moodi sa rakendad Stalkeri maailma avatust kosmosejaamaga, kus on ehitatud ruumi säästlikult ? Lisaks sa tood näitena välja Metro seeria, no issand jumal see oli ju puhas koridor shooter ,kus kõik scripted nööril jooksmine. Kas tegemist oli halva mänguga ? Tegemist on 2 hea näitega erineva tegevuskeskonna taustast ,sealt tulevad ka erinevused võimlaustega.
Lisaks oli eelnevalt kurdetud Kolli liikumise kohta. Tegemist on random liikumisega tegelasega levelil, see et teatud tegevus on toob eluka su juurde on normaalne.
Wilz sa pole herr kollini jõudnudki ?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
10.10.2014 20:49:43
|
|
|
just jõudsin...või noh, ilmselt oli see siis esimene encounter niiöelda. peab mainima, et see oli nii nõrk ja ebaõnnestunud, et ajas natuke naeru peale. ilgelt vägev "dramaatiline muusika" hakkas viis minti varem mängima, väga karm värk, passisin seal ootesaalis ja astusin lõpuks kuskile vagunisse ning otsisin tükk aega, et mis seal siis nüüd tegema peab...teades samal ajal koguaeg, et kohe kui ma selle "midagi" üles leian ja mingit nuppu vajutan toimub mingi triggered event ja koll ilmselt hüppab kuskilt välja. mingi aja pärast tekkiski kuskil täiesti suvalise koha peal seistes mingi enteri vajutamise võimalus. peale mida nägin murdosa sekundi jooksul enda ees täiesti out of the blue selle isendi lõusta ja siis oli loading next level
no vabandage väga aga kui selline asi on kellegi jaoks hirmus pingeline siis te ei julge vist oma kodus pimedas toas ka ringi liikuda ilma saatjata.
rajumalt scriptitud mängu ma pole juba tükil ajal näinud. hea näide, jõudsin selle ajutise kaaslase aksliga kuskile tema onni, vaatan mingi huvitav ese on kasti peal, üritan üles korjata - ei saa! okei, mõne sekundi pärast hakkab päss rääkima, et ma võtaks taskulambi üles. kus see taskulamp olema peaks? (veider ese oli handsfree peamikrofon muide ) otsin natuke aega miniatuursest toast taskulampi kuni mõtlen, et läheks vaataks uuesti seda veidrat eset - nüüd oli see muutunud järsku üles võetavaks ja taskulamp veel pealekauba
kokkuvõttes ütleks, et potti on kõvasti asjal, environmenti poolest eriti. aga realisatsioon on korralik fail. game tips loadingu ajal on jube lahe, mingid lausejupid välguvad ees sekundi kahe jooksul ja siis tuleb pikalt pimedat loadingut otsa. ühel korral on õnnestunud tooltip läbi ka lugeda senimaani, siis oli vist 2 sekundit ees
Scart, kas sa üritad mind orki tõmmata või arvad, et olen lihtsalt loll? Sellist asja nagu täiesti non-prepathed AI ei ole olemas ja vähemalt arvutimängudes ei saa seda olema veel vähemalt järgmise 10a jooksul ma pakun, if ever. Isolatsiooni reklaamiti kui ERITI vägeva iseseisva ja isemõtleva AI süsteemiga mängu, tahaks siis nüüd seda eriti vägevat näha!
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
ahvilõust
Kreisi kasutaja
![ahvilõust ahvilõust](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/7faac8ab0836cd415e721b5e8d0ae97c.gif)
liitunud: 08.06.2005
|
10.10.2014 22:43:36
|
|
|
Scart kirjutas: |
Wiltz kirjutas: |
mismõttes ei kujuta ette? pole varem siis mänginud ühtegi sarnast, avatud maailmaga mängu? witcher seeria, stalker, mingid erinevad zombie-teemalised asjad, mille nimed mul praeguei meenu...doesnt ring a bell? |
Ja nimeta palun neist mängudest kasvõi üks, millel on täiesti kompetentne ning non-prepathed AI. Milleks sa võrdled shuutereid või prepopulated maailmaga RPGsid A:I'ga mille AI on tõeline edasiminek ning annab Alienile kui AI actorile võimaluse reaalselt eksisteerida mängu sisuks olevas maailmas, kus ta liigub vastavalt etteantud reeglitele olles mitte-prebaked käitumise ning tegudega? |
Sa tahad öelda, et see on hästi tehtud?? isegi edasiminek?
see skriptitud ai on puhta random. Ükskord on koll selles ventis teinekord jälle mitte. Kui sa oleksid seda mängu mänginud sa teaksid kui jobud olukorrad selles mängus tekkivad tänu sellele.
Lõpu poole hakkad peale alieni ka veel androididest ja inimestest mööda hiilima, samas ruumis. Naeruväärne kui ebaloogiline see mäng on. Inimesed ja alienid üheskoos minu vastu. SEGA sai super "hea" alien mänguga jälle hakkama. KUi ma peaks valima cm või see. CM igal juhul parem.
See mäng teenib veel extra miinus punkte selle eriti lameda lõpu eest. Mida praktiliselt polegi.
NIi palju asju oleks võinud teisiti teha. Näiteks alieni ühte sektorisse meelitada ja uksed ta taga barrikadeerida. Nagu rohkem võimalusi pakkuda alienist jagu saada.
Aga ei, oli vaja kõige kindlamat rada pidi teha, mida jõuab selle aasta sees veel valmis teha. Muidu infestorid lõikavad kõri läbi.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
madness
HV veteran
![madness madness](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/793d2c8119ea35466c485b1887b61b7d.jpg)
liitunud: 11.10.2004
|
10.10.2014 22:46:03
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
KUi ma peaks valima cm või see. CM igal juhul parem. |
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
vahvel77
HV vaatleja
![vahvel77 vahvel77](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/2248814bce85e56957803572d0cd111a.png)
liitunud: 15.12.2012
|
10.10.2014 22:53:13
|
|
|
Eks seda mängu saavad vist tõesti nautida mängijad kes on nende filmi seeriate peal üles kasvanud. nagu nt mina
Olin teadlik nende mängu vigadest kui selle ostsin, kuid see on ikkagi meie vana hea Alien. Ma arvan et nad on seni parima selle filmi teemalise mänguga hakkama saanud.
Võtke vabalt, nautige mängu ja kasutage natuke ka fantaasiat.
_________________ Müüa Nikkonile Sigma 70-200mm f/2.8 EX DG HSM II Macro + kere. |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
9 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Scart
HV Guru
![Scart Scart](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/9f7d8851462bbff0728a4818f6aaefb0.jpg)
liitunud: 04.02.2002
|
11.10.2014 00:09:24
|
|
|
ahvilõust kirjutas: |
see skriptitud ai on puhta random. |
Ega sa vist mu tekstist eriti aru ei saanud, ega? AI ei ole scripted, see ongi kogu asja point.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|