Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
25.08.2014 22:05:13
|
|
|
Iluvõred pöörati lihtsalt 180 kraadi ümber ja pandi mazda6 esituled.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Etz
HV Guru

liitunud: 27.01.2005
|
25.08.2014 22:06:54
|
|
|
namstoop kirjutas: |
Citroen'i disaineritele seda vist ei öeldud
Nägin eile seda junni loomaaias oma silmaga ka. Ei olnud ilusam. Pigem vastupidi. |
Spoiler 
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 228 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
25.08.2014 22:07:33
|
|
|
Esimese kahe suurema asjana ongi märgata, et ülemine ja alumine iluvõre on kohad vahetanud ja udutulede disain on vastupidise nurgaga, mis teeb asja jõulisemaks. Tagaosas on muudatusi vähem, aga mulle isiklikult meeldib väga küljejoone disain, kus tagumised aknad lähevad väiksemaks tulenevalt sellest, et küljejoon on tõusev. Jätab samuti autost jõulisema ja tugevama mulje. Üheksakümnendatel oli üsna levinud lahendus, kus tagumised rattakoopad olid juba nii palju madalamad, et ratas oligi pea-aegu äärega tasa. Minu arust väga kole lahendus ja jätab mulje, nagu autol oleks vedrud katki. Praeguseks on sellest juba pea kõikide mudelite puhul loobutud õnneks.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
 |
laurx
HV Guru

liitunud: 25.03.2004
|
25.08.2014 22:19:10
|
|
|
tsitaat: |
teeb asja jõulisemaks.
|
tsitaat: |
jõulisema ja tugevama mulje.
|
siis saaks veel lisada igasugu termineid nagu "isikupära", "maskuliinne", "sportlik".. jne. sellise "asja" tegemises on kaks kunsti: 1 see disainida ja 2 see inimestele selliseid termineid kasutades maha müüa. ilmselt ostab mõni omale selle šokolaaditahvlitega asja ka mobiiltelefoni hoidma.. jukega sõidavad ainult g4s i ekipaažid..
_________________ Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas. |
|
Kommentaarid: 1130 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
716 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003
|
25.08.2014 22:31:37
|
|
|
aga kuhu jäi autoseksuaalide peamine loosung: seksikas!
laurx kirjutas: |
tsitaat: |
teeb asja jõulisemaks.
|
tsitaat: |
jõulisema ja tugevama mulje.
|
siis saaks veel lisada igasugu termineid nagu "isikupära", "maskuliinne", "sportlik".. jne. sellise "asja" tegemises on kaks kunsti: 1 see disainida ja 2 see inimestele selliseid termineid kasutades maha müüa. ilmselt ostab mõni omale selle šokolaaditahvlitega asja ka mobiiltelefoni hoidma.. jukega sõidavad ainult g4s i ekipaažid.. |
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
painkillah
HV Guru

liitunud: 06.04.2003
|
25.08.2014 22:34:20
|
|
|
Ah lööge autole külge "soodne" "öko" ja "mingi x riigi y ajakirja aasta auto" ja läheb nagu soe sai.
_________________ www.oggym.ee // OG Gym // Pärnu, Roheline 74
See pole politsei ei poltergeist, mis turvased on teinud meist,
vaid vabaduse illusioon, mis mõnel mehel lõpu toond. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
6 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003

|
25.08.2014 22:35:37
|
|
|
Peukotid on seda vaalasuud juba ammusest ajast kasutanud, nüüd jõudis ka teistele disain kohale
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
hans
Nii ränk on olla.
liitunud: 17.09.2004
|
26.08.2014 01:21:54
|
|
|
Keegi teab kedagi, kelle tuttava sõbral on kogemust B6-ga?
1.6 või 2.0 vabalthingav + manuaal avant.
Q oleks lahedam aga siis tuleks 1.8t võtta ja probleemikohti juba rohkem.
|
|
Kommentaarid: 97 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
75 |
|
tagasi üles |
|
 |
Märt.
HV Guru

liitunud: 17.01.2004
|
26.08.2014 07:02:43
|
|
|
tsitaat: |
jukega sõidavad ainult g4s i ekipaažid.. |
Juket pole neil kohanud, küll aga Aurist (ka hübriidi) ja Yarist. Hyundai oli ka vist.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
26.08.2014 08:08:42
|
|
|
Juke on edukas naisteauto
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.08.2014 08:36:49
|
|
|
tsitaat: |
No siis küll. Aga see pole pikendus vaid veidi lahja mõtlemine. Paraku pank ei anna selliseid liisinguid. Minu teada. |
Eks see ole jah kadedate eneselohutus, et "kogu sissetulek läheb liisinguks", ei lähe, pangad ei anna. Aga auto peale võib enamuse rahast kuluda sellegipoolest. Ehk siis toome jälle selle M5 näite, mille ostuhind on suhteliselt kökimöki võrreldes pidamisega. Aga lõppkokkuvõttes on see ju inimese enda valik, finantsintelligentsusega hiilgavad niivõinaa vähesed. Siin ei ole suurt vahet, kas sa "investeerid" oma raha õllesse, reisimisse või autodesse, kõik on üks suur kulu, raha läheb ja jäädavalt.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Magic
HV Guru

liitunud: 28.12.2001
|
26.08.2014 09:41:31
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
Juke on edukas naisteauto |
Botoksi aja fenomeen jah
Ilu selles raske näha... range rover evoque on ilus
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
 |
Kandinski
HV kasutaja

liitunud: 18.08.2002
|
26.08.2014 12:49:33
Millised lamellrehvid 175/65 R14 . Või on naast mõistlikum... |
|
|
Tervist.
Vaja siis Toyota Yarisele (2000 a.) uusi lamellrehve 175 /65 R14 Kuna vanadel on pisipraod kummil, siis ei saa talve tulekuni oodata.
Segasemaks teeb loo see, et osa rehve on valmistatud kõva lamellisegu ja osa pehme lamelliseguga.
Vaatasin et Kormoran Snowpro B5 (35 Euri ) saaks hea hinnaga ja Barum Polaris 3 ka veidi üle 40 Euri , aga see ka kõvem segu. Kormoran B5 kohta ei leidnud ka ühtegi ülevaadet veel...
Teine variant on ikkagi talveks vaadata teised veljed ja naelrehvid (Muidugi kui veel sellisele neid leiab. Auto hakkab liikuma Tartu linnas enamuses ja kuna ise pole talvel pikalt olnud, siis kuidas seal libeduse tõrjet tehakse.
Kas lamell on linnas mõistlik ?
Tänud juba ette ka viidete või info eest.
_________________ Iga asi töötab paremini, kui ta sisse lülitada... |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.08.2014 13:09:30
|
|
|
Ma olen koguaeg öeldnud, et hübriid on hea Aga kuidas nad IS'i kulu 4,7 peale said, paneb natuke kukalt kratsima. Mul kiskus ikka sinna 6 tuuri. Sakslased said oma teenitud karistuse, valetagu veel.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
26.08.2014 13:46:37
|
|
|
Markos kirjutas: |
Ma olen koguaeg öeldnud, et hübriid on hea Aga kuidas nad IS'i kulu 4,7 peale said, paneb natuke kukalt kratsima. Mul kiskus ikka sinna 6 tuuri. Sakslased said oma teenitud karistuse, valetagu veel. |
Ei tasu vast ignoreerida, et sarnase hinnaklassi ja parema jõudlusega 520d kütusekulu (ning valetamisprotsent) on väiksem kui GS300h oma. Ehk siis selektiivne lugemine vastavalt oma eelistustele.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.08.2014 14:35:01
|
|
|
Kustkohast jõudlus parem on ? Üks on diiizl ja 30kw nõrgem. Ma muidu kohe soovitan, istu selle 520 rooli ja sõida, nutt tuleb peale. Mitte, et GS300h ka mingi hull püss oleks (parem kui GS250), aga 5 seeria 2 liitrise mootoriga võtab ikka silma märjaks küll kurvastusest. GS450h on muidugi midagi sellist, mis paneb pisaraid valama, rõõmust.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
greencow
HV kasutaja
liitunud: 21.12.2008
|
26.08.2014 14:36:11
|
|
|
Sõitsin 5 talve lamelliga peamiselt maanteel ja pärapõrgus, aga ka linnas. Nüüd talve naelaga seigelnud. Kui need naelad üskord otsa saavad, siis uus jooks tuleb jälle lamell. Naelal on väike eelis, kui kuskil täitsa jää peal kinni oled. Muudes oludes on igasugune erinevus lamell vs nael nii väikese tähtsusega, et muude muutujate vahelt ei saa mina küll aru. Lamelli eelis ilmselgelt see, et ei lärma nii kõvasti ja kui sitt talv juhtub olema, siis veidi normaalsem toimetada.
Üks suvi sai proovitud selle kulunud lamelliga ka sõita(4mm mustrit oli järgi) Sõitsin kuni juuni alguseni, siis sai sellest ujumisest ja vesiliust villand ja viskasin suverehvid alla.
Meie teedel kasutamiseks vaata ikka põhjapoole sobiliku seguga rehve.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003
|
26.08.2014 14:39:11
|
|
|
Markos kirjutas: |
Kustkohast jõudlus parem on ? Üks on diiizl ja 30kw nõrgem. Ma muidu kohe soovitan, istu selle 520 rooli ja sõida, nutt tuleb peale. Mitte, et GS300h ka mingi hull püss oleks (parem kui GS250), aga 5 seeria 2 liitrise mootoriga võtab ikka silma märjaks küll kurvastusest. GS450h on muidugi midagi sellist, mis paneb pisaraid valama, rõõmust. |
Ärge nüüd seda juttu tõe pähe võtke. Markosele sobib kõik mis algab 500kw numbritest. Alla selle on niivõinaa nutupillid ja kurvad lood autodega.
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
26.08.2014 14:42:07
|
|
|
Markos kirjutas: |
Kustkohast jõudlus parem on ? Üks on diiizl ja 30kw nõrgem. Ma muidu kohe soovitan, istu selle 520 rooli ja sõida, nutt tuleb peale. Mitte, et GS300h ka mingi hull püss oleks (parem kui GS250), aga 5 seeria 2 liitrise mootoriga võtab ikka silma märjaks küll kurvastusest. GS450h on muidugi midagi sellist, mis paneb pisaraid valama, rõõmust. |
520d automaat:
135 kW
380 Nm
0-100 km/h - 7,9 s,
tippkiirus - 231 km/h
tühimass - 1605 kg
GS300h
133 kW
221 Nm
0-100 km/h - 9,2 s
tippkiirus - 190 km/h
tühimass - 1730 kg
Kombineeritud võimsus on suurem, kuid nagu näha, kasu sellest midagi pole.
Teadagi, sakslased jälle valetavad kõige täiega.
viimati muutis ihvike 26.08.2014 14:44:14, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
26.08.2014 14:50:14
|
|
|
Markosele meeldib hübriid ja Lexus, muud midagi. See pole trollimine, vaid oma eelistuste kaitsmine. Iseas, kuivõrd hästi see objektiivsete andmete kõrval välja paistab.
Aga jah, hübriiddiisel oleks ilmselt see kõige õigem asi. Volvol mingisugune on - kütusekuluandmed on ebareaalsed, kuid huvitav sellegipoolest - http://volvo.infoauto.ee/v60-plug-in-hybrid
Hind muidugi on ka kole.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
iir
HV Guru

liitunud: 20.06.2006
|
26.08.2014 14:57:49
|
|
|
kus see 2.0 nii hästi liigub, kahe turboga?
BMW 520d
135KW
0-100km/h 7,9s
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
26.08.2014 15:06:44
|
|
|
Eluaeg sõitnud mingi suvaka lahtise 10w40 õliga, mida iga aasta vahetanud. Nüüd tekkis mõte, et järsku ostaks mingi nimeka firma 5w-30 õli. Kas oleks mõtet? Mida sellega kaotaks (peale raha) ja võidaks?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
|