No andke andeks pessimistid, kuid see graafika biidib Crysise pika puuga ära. Ma olen 95% kindel, et ultra settingute normaalseks jooksutamiseks läheb vaja SLI kombot. Seda enam, et Witcher 2 ubersampling on praegugi täielik videokaardi killer.
No andke andeks pessimistid, kuid see graafika biidib Crysise pika puuga ära. Ma olen 95% kindel, et ultra settingute normaalseks jooksutamiseks läheb vaja SLI kombot. Seda enam, et Witcher 2 ubersampling on praegugi täielik videokaardi killer.
Kui veel crysisega võrrelda, siis crysyse rand ja mets jätavad reaalse mulje nagu, aga witcher3 täielik mängumaailm! Ma tõesti ei usu, et see mäng mingit SLI-d nõuab ja kui ongi nii, siis sitalt optimiseeritud
SLI puhul ma pean silmas ikkagi kõikide settingute põhja lükkamist. Loogiline, et saab ka üksiku videokaardiga edukalt hakkama, kuid siis pead kuskilt AA puhul järele andma. Sama kehtis ju ka Witcher 2 kohta.
Reaalne mets ja rand on puhtalt kunstiline eelistus, selle põhjal ei saa nüüd küll midagi väita.
Ega ma ei ütlegi, et graafikal midagi viga on, aga usun, et isegi gtx 770 saab selle mängu max seadetel vedamisega hakkama
Ps. Proovin ise varsti selle teise osa ka ära.
Naljatilk. Kusagil eespool siin shareti juba linki, et W 3 ultra settingutes FullHD resul väntas enamvähem 60 FPS ära 780Ti kaardiga.
Witcher 2 ultra sätetega ning ubersampling on, siis jäävad 1440p resul isegi praegu ülekellatud 2xGTX780 @ SLI hätta
heretic666, ütlen vaid nii palju veel, et Witcher 2-st on parema graafikaga mänge olemas, siis on kuskil midagi nihu läinud kui 2xgtx780 sli ei jõua ära vedada. See on minu arvamus!
heretic666, ütlen vaid nii palju veel, et Witcher 2-st on parema graafikaga mänge olemas, siis on kuskil midagi nihu läinud kui 2xgtx780 sli ei jõua ära vedada. See on minu arvamus!
nihu ei ole midagi läind, ubersampling renderdab pilti mitu korda kõrgema resoga ja downsampleb mängu settingus määratud resole. tulemuseks on palju puhtam pilt, kui on võimalik saavutada anti-aliasega.
Kui veel Witcher 2-st rääkida, siis kõik max keeratud gtx 770 kaardiga min. fps 30, aga aru ma ei saa ikka mis seda videomälu nii palju sööb. Kindlusel näiteks seinad on nagu vesivärvidega maalitud jne.Kui lähedale minna, siis väga häirivalt näha seda. Aga las ta olla, mäng ise muidu täitsa norm.
PS. keerasin ubersamplingu maha ja pildis mingit suurt vahet küll ei ole ja fps kohe nagu arvata oli üle 100. Minu meelest see ubersampling on ülepakutud asi ja koormab lihtsalt vdoekaarti. Sama lugu näiteks metro last light mängus, et kui AA keerad max 4x või 2x siis pildil väga vahet ei tee, aga fps 2x peal tõuseb üle poole Nüüd aga naudin Witcher 2-s üle 100fps-i ja pilt põhim. sama
Kui veel Witcher 2-st rääkida, siis kõik max keeratud gtx 770 kaardiga min. fps 30, aga aru ma ei saa ikka mis seda videomälu nii palju sööb. Kindlusel näiteks seinad on nagu vesivärvidega maalitud jne.Kui lähedale minna, siis väga häirivalt näha seda. Aga las ta olla, mäng ise muidu täitsa norm.
PS. keerasin ubersamplingu maha ja pildis mingit suurt vahet küll ei ole ja fps kohe nagu arvata oli üle 100. Minu meelest see ubersampling on ülepakutud asi ja koormab lihtsalt vdoekaarti. Sama lugu näiteks metro last light mängus, et kui AA keerad max 4x või 2x siis pildil väga vahet ei tee, aga fps 2x peal tõuseb üle poole Nüüd aga naudin Witcher 2-s üle 100fps-i ja pilt põhim. sama
Tegelikult, vahe on ikka sees.
Kunagi ammu tegin testimiseks mõned screenshotid. Kõik seaded samad, peale 'ubersamplingu'
Vasak pilt on ilma ja parem koos samplinguga:
no need pildid küll ilmselgelt mingi mängugraafika ei ole kuid sellele vaatamata eeldan, et tuleb parima graafikaga mäng arvutimängude ajaloos, nii nagu w2 oli ilmselt parim selle väljatulekul. _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
no need pildid küll ilmselgelt mingi mängugraafika ei ole kuid sellele vaatamata eeldan, et tuleb parima graafikaga mäng arvutimängude ajaloos, nii nagu w2 oli ilmselt parim selle väljatulekul.
Ning selle väite kohta tuleb lisada, et graafika on muud, kui high-res tekstuurid mida keskmine gamer heaks graafikaks peab. Kindlasti on visuaalseid aspekte, kus Witcher 3 ei saa kõige parem olema, kuid kogu kompott on see, mis on määrav. Nii mõnelegi mängule võib teha super-ultra-high tekstuurid, mis on kordades paremad, kui mistahes teisel mängul maailmas, kuid see ei tähenda veel, et mäng visuaalselt ilus saab olema.
Witcher 2'e visuaalides oli aspekte, mis ei olnud parimad maailmas, kuid kogu kompott oli lihtsalt hämmastav. Seega kõik sõltub mida keegi ilusaks graafikaks peab. Mõne jaoks peavad olemas olema high-res tekstuurid ja kõik muu savi, mõne teise jaoks on 10x olulisem hea valgustus ja varjud.
no need pildid küll ilmselgelt mingi mängugraafika ei ole kuid sellele vaatamata eeldan, et tuleb parima graafikaga mäng arvutimängude ajaloos, nii nagu w2 oli ilmselt parim selle väljatulekul.
Ning selle väite kohta tuleb lisada, et graafika on muud, kui high-res tekstuurid mida keskmine gamer heaks graafikaks peab. Kindlasti on visuaalseid aspekte, kus Witcher 3 ei saa kõige parem olema, kuid kogu kompott on see, mis on määrav. Nii mõnelegi mängule võib teha super-ultra-high tekstuurid, mis on kordades paremad, kui mistahes teisel mängul maailmas, kuid see ei tähenda veel, et mäng visuaalselt ilus saab olema.
Witcher 2'e visuaalides oli aspekte, mis ei olnud parimad maailmas, kuid kogu kompott oli lihtsalt hämmastav. Seega kõik sõltub mida keegi ilusaks graafikaks peab. Mõne jaoks peavad olemas olema high-res tekstuurid ja kõik muu savi, mõne teise jaoks on 10x olulisem hea valgustus ja varjud.
nagu ma juba mitmed aastad rääkind olen, siis enam ei ole tähtis mitte niivõrd tehnilised aspektid, kuivõrd just nimelt kunstiline teostus. Übersupermegagiga 16K tekstuuride ja shadersamplingdofomfg DX25 renderdus ei tee igavast kuubikust mitte igavat kuubikut.
nagu ma juba mitmed aastad rääkind olen, siis enam ei ole tähtis mitte niivõrd tehnilised aspektid, kuivõrd just nimelt kunstiline teostus. Übersupermegagiga 16K tekstuuride ja shadersamplingdofomfg DX25 renderdus ei tee igavast kuubikust mitte igavat kuubikut.
Jah, seda kindlasti ka. Kui rääkida tänapäeva graafikast, siis on aina olulisemaks muutunud tervikpilt 3D's, mis hõlmab kunstilisi lahendusi, valguseid, varje, kogu atmosfääri, isegi seda kuidas füüsika mängus töötab nii tegelaste animeerimisel, kui ka erinevate detailide liigutamisel jne. Mõiste "graafikaline ilu" on tänapäeval niivõrd mitmekülgne, et ainuüksi tekstuuride teravuste uurimine luubiga on suht mõttetuks muutunud. Tuleb lihtsalt aru saada, et on niivõrd palju pisikesi detaile, mis GPU'd koormavad, kuid mis pealiskaudsel 2D screenshotil kuidagi ei avaldu.
Arvatavasti võib siiani leida screenshotte moditud Crysis 1-st, mis on hingematvalt ilusate tekstuuridega ja 2D pildil justkui fotorealism. Kuid see ei tähenda, et saaks öelda, et Crysise graafika on parim, sest see oleks liiga pealiskaudne hinnang.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.