Mul Samsung Galaxy Express (GT-I8730) telefon ja sellel on selline probleem, et kui keegi mulle helistab, siis helistajale loetakse päris tihti soravalt ette teade, et telefon on levist väljas. Sai saadetud garantiisse, tehti tarkvara uuendus, aga see ei lahendanud probleemi. On äkki sellele probleemile mõnd lahendust?
vanemate (või miks mitte ka enda, kogemata) seadistatud block mode?
Ei ole ja isegi kui oleks olnud, siis peale tehase seadete taastamist oleks ta ju maha läinud. No neljapäeval sain garantiist kätte ja reedel sain "sõimata", miks telefon väljas. Vastasin, et ära osta Samsungi telefoni
Tehase seadete taastamine pole päriselt usaldusväärne. Ma "pärandasin" oma üle-eelmise telefoni (Samsung INNOV8) õemehele (tahtis nuppudega telefoni). enne üle andmist loomulikult tegin reset-i. aga eelmise aasta 8. mail kukkus see tal karjuma, et "Leonidi sünnipäev" ehk siis minu meenutused olid resetist hoolimata kalendris alles!
Aga hoolduse "tarkvara uuendusest" on mul selline ettekujutus, et ei tehta seal wipe-i ega midagi, lihtsalt litsutakse uusim ROM peale, mis omandab vanad vead... _________________ nooope!
Olen aru saanud jah, et midagi ei muutunud selle hoolduses käimisega. No nüüd täna hommikul järgmine inimene juba küsis, miks sul telefon välja lülitaud kogu aeg on. Ta mulle 2 päeva proovinud helistada, nüüd täna hommikul sai kätte. Peab hakkama samme seadma jälle hoolduse poole ja ütlema, et sama jama endiselt alles. Tehke midagi.
ega enne vist miskit paremuse poole liigu kui asja suure kella külge ei pane.
loodetavasti siinne Samsungi esindaja saab aru ja suunab info ka "!ülesse", et alltöövõtjat tuleb survestada tegema oma tööd korrektselt! _________________ nooope!
Võeti uuesti hooldusesse ja teenindaja mainis, et see vist mingi Samsungite kiiks. Ta teadvat ühte naist, kellel sama probleem, aga telefon on teine. Ja mina ise tean ka üht naist kellel Samsungi telefoniga sama probleem.
see teenindaja on sellisel juhul meeldiv valetaja/teenindaja või meeldiv loll igatahes kõigile Samsungi telefonidele seda probleemi laiendada ei anna kohe kuidagi! säästukate kohta puudub lugemus ja kogemus, aga S-id ja N-id on küll sellisest veast priid. _________________ nooope!
guugelda, vaata mitu vastet saad.
selles pole mõtet kahelda, et S-id ja N-id saavad nii arenduses, kui käibes kõrgendatud tähelepanu osaliseks. _________________ nooope!
Antud juhul peab lahenduse saama hoolduse kaudu, kahjuks muud me ei saagi siinkohal soovitada. Kui hooldus esimesel korral ei suuda probleemi lahendada, siis tasub uuesti abi saamiseks hoolduse poole pöörduda. _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
Antud juhul peab lahenduse saama hoolduse kaudu, kahjuks muud me ei saagi siinkohal soovitada. Kui hooldus esimesel korral ei suuda probleemi lahendada, siis tasub uuesti abi saamiseks hoolduse poole pöörduda. _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
Ostsin Samsungi UE46F6650 seeria LCD teleri. Heleda tausta puhul on nurgad tumedamad ja samuti on servades tumedamad triibud. Kas sellise defekti puhul vahetatakse teler ümber?
kopsik, ilmselt ei vahetata... see ei ole mitte niivõrd defekt, kui pigem tehnoloogiline iseära... mis muidugi ei vähenda selle häirivust _________________ Честных психов можно не лечить...
kopsik, ilmselt ei vahetata... see ei ole mitte niivõrd defekt, kui pigem tehnoloogiline iseära... mis muidugi ei vähenda selle häirivust
Huvitaval kombel samas hinnaklassis Philipsi 46" 3d teleril sellist jama pole.
Sel konkreetsel ei pruukinud olla, aga see ei tähenda, et mõnel teisel ei või olla. See ikkagi tehnoloogia viga. Ta võib ka mõnda teist sama mudelinumbriga Samsungit vaadata ja sellel ei pruugi ka midagi olla või võib vähem olla, ükski pole arvatavasti täiesti identne teisega.
kas samsungi toodetel on ka nn tehasegarantii, mis kehtib isegi ostutšeki puudumisel ja kui siis mis tingimustel see toimib. toode on samsung galaxy s5
Viisin oma Samsung Ativ Book 8 süleri Tondile garantiisse, kuna ekraanil on nn "persistance issue/ghosting". Välismaa foorumis oli mõnel foorumis sama probleem ning vahetati paneel välja. Ootasin ka sama asja, kirjeldasin ilusti probleemi lahti tütarlapsele, kes arvuti vastu võttis ning probleemi kirja pani. Saatsin veel eraldi teeninduskeskusesse kirja ka seletamaks probleemi, kuna too tütarlaps ei tundnud probleemile pihta saavat. Algselt lubati, et läheb 3-4 päeva. 2 nädala pärast sain arvuti tagasi ja selgus, et vahetati välja emaplaat. Pole vast mõtet mainidagi, et probleem jäi ikka
Kui tuleb aeg, millal suudan paar nädalat ilma arvutita olla (põhiarvuti), siis peab vist uuele katsele minna. Kuidas aga tagada see kord, et üritatakse lahendada õiget probleemi?
ma olen jätkuvalt seisukohal, et korralikku teenindust saab vaid siis, kui siinne Samsungi esindaja avaldab teenusepakkujale konkreetse juhtumi puhul survet. muul juhul lastakse üle põlve _________________ nooope!
kas samsungi toodetel on ka nn tehasegarantii, mis kehtib isegi ostutšeki puudumisel ja kui siis mis tingimustel see toimib. toode on samsung galaxy s5
Ostutšeki puudumisel kehtib garantii IMEI koodijärgi valmistamise kuupäevast kaks aasta. _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
Viisin oma Samsung Ativ Book 8 süleri Tondile garantiisse, kuna ekraanil on nn "persistance issue/ghosting". Välismaa foorumis oli mõnel foorumis sama probleem ning vahetati paneel välja. Ootasin ka sama asja, kirjeldasin ilusti probleemi lahti tütarlapsele, kes arvuti vastu võttis ning probleemi kirja pani. Saatsin veel eraldi teeninduskeskusesse kirja ka seletamaks probleemi, kuna too tütarlaps ei tundnud probleemile pihta saavat. Algselt lubati, et läheb 3-4 päeva. 2 nädala pärast sain arvuti tagasi ja selgus, et vahetati välja emaplaat. Pole vast mõtet mainidagi, et probleem jäi ikka
Kui tuleb aeg, millal suudan paar nädalat ilma arvutita olla (põhiarvuti), siis peab vist uuele katsele minna. Kuidas aga tagada see kord, et üritatakse lahendada õiget probleemi?
Üks võimalus on Sul viia oma arvuti meie hoolduskeskusesse Akadeemia tee 21/6 – +372 651 9900 (Fujitsu Services AS). _________________ Samsung Eesti
Liitu meiega Facebookis -> www.facebook.com/samsungee
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.