Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  X - Rebirth märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 18.11.2013 23:25:05 vasta tsitaadiga

Mida aeg edasi, seda rohkem hakkam mäng meeldima ning päris palju featureid tuleb alles ajaga lahti. Campaign oleks nagu suur tutoorial, mis tutvustab uut mängumehaanikat.

Steami foorumis on põhimõtteliselt ka kõik mure kohad kinnitatud, et varem või hiljem parandavad ära. Esimene suurem parandus lubatud juba jõuludeks( kirjutati, et december, eeldan,et jõulud)

Bitcherid ei ole vist mängu esimesest missioonist kaugemale mänginud.
Mulle uus suund meeldib. X3:AP stiilis autopiloot this and autopiloot that oli vägev.
Aga see manuaalne kontroll laeva üle, eriti puldiga, kus triggeriga saad laevalt täpse kiiruse ja konkreetsema/kiirema tagasiside.

Like! thumbs_up.gif

Ja lisaks eelmisele soovitatud modile on minu arvates shut up mod ka väga hea http://xrebirth.nexusmods.com/mods/30/?
see "show me your wares" eriti, et ta karjus seda, käis rämedalt pinda!

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 18.11.2013 23:39:10 vasta tsitaadiga

Praegusel hetkel väljas olevad modid peaks olema kirjas siin - http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=349319
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 19.11.2013 13:32:15 vasta tsitaadiga

Nende modide kohta hoiatus ka, kui pärast tahad ilma mängida, pead save game'ist extension alt vastavad kirjad ka ära kaotama.

See tabel üllatab mind päris palju kusjuures.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 20.11.2013 14:37:20 vasta tsitaadiga

xbox360 port. Kahju, kahju...
_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 23.11.2013 16:31:13 vasta tsitaadiga

Endal oli ka mingi hetk mõte, et ostaks mängu ära. Õnneks oli siiski niipalju mõistust peas , et nende hea reklaami peale ma oma rahakotti ei avanud.

Praegu ei ole suurt usku , et sellest mängust korraliku X seeria järglast saab.
Tegijate filosoofia on lihsalt nii metsas kui vähegi olla saab.
Toksisin pooltundi "tasuta demot" ja mulje oli selline, et tegijad on suutnud kokku korjata kõik mida ma arvuti mängude juures vihkan.
Modijad muidugi üritavad, eks näis.

Igaljuhul tõsteti "kui sitalt suudab sama firma oma kultus mängule järje teha" latt uuele kõrgusele.
Siiamaani oli see austusväärne tiitel minu silmis Dragon Age 2 käes.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 24.11.2013 00:54:20 vasta tsitaadiga

Haha wow üle 1400 viite xbox spetsiifilistele shaderitele, 7 aastat arenduspõrgut jne. Tänud Scartile viite eest.

Njaa isegi on kahju Egosoftis. Suht halvas positsioonis: X-rebirth ilmselt ei saanud läbi Microsofti kadalipu konsoolile ja nüüd siis sunnitud asja vägivaldselt suruma PC formaati. Loodan et ikka ellu jäävad peale seda ämbrit. Ise rõhuvad küll, et asi ei ole otsene järeltulija X3-le. Loodetavasti sellest tulnud rahasüstist jagub, et korralik X-seeria järglane teha. Vaadates varasemate tiitlite arenguid siis veidikene buffitud graafika+ veelgi suurem universum+ suurem laevastiku park jne. Ise tahaks näha majanduse valdkonnast väärtpaberite konseptsiooni edasiarendamist. Ei ütleks ära dividendide tootlusest millel otsene korrelatsioon ettevõtte väärtpaberite ning üldise börsiindeksiga. icon_cool.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Priido
Kreisi kasutaja
Priido

liitunud: 20.08.2005




sõnum 24.11.2013 15:09:09 vasta tsitaadiga

Pigem on kasutatud mingeid mooduleid mõnelt xboxi mängult ja need endale sobivaks muudetud. Ma kahtlen sügavalt, et neil oli vahepeal plaanis see xboxile teha. Kes teab, vb kasutasid baasiks mõnd xboxi mängu mootorit. Iseenesest X3 oli hea mäng aga seal pole enam midagi lisada, mida modderid juba lisanud ei oleks või lisada ei saaks. Laevu on X3 piisavalt, enamust neist ei kasuta niigi kordagi. Sektoreid on rohkem kui küll, põhiliselt veedab mängija nagunii oma aja ainult mõnes üksikus sektoris. Mida oleks vaja olnud, oleks dünaamiline kontroll sektorite üle. Et saaksid tõesti universumis midagi muuta, aga ma olen kindel, et kui see oleks olnud X mootoril võimalik siis oleks seda ka tehtud.
Aga X3 jääb alles ja olgugi, et mäng on suht piix, saab väga paljust läbust mööda. Näiteks komplekside ehitamine on tunduvalt meeldivam kui ehitada kõik sama tüüpi tehased üksteise peale. Keegi pole välistanud seda, et fännid X3-le uusi patche edasi ei tee.
Nad oleksid võinud teha lihtsa mootori ja väga palju asju Rebirthist välja jätta. Kindlasti "Station walking" on asi, mis oleks võinud välja jääda. Aga no mis sa teed, fännid ise nõudsid seda tegelikult juba aastaid tagasi.
Praegu on liiga palju läbu laotud üksteise otsa ja paljud asjad lihtsalt koos ei tööta. "Station walking" on see, mis ajas minu rebirthist eemale ja uskuge või mitte, aga usun et peale selle on mäng hea.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008




sõnum 24.11.2013 19:00:11 vasta tsitaadiga

Eks vaevalt me kunagi teada saame mis seal taga siis tegelikult oli. Süvenesin tollesse teemasse veidi põhjalikumalt kui avapostitus ning igasuguseid huvitavaid detaile ujus sealt välja. Endale jäi küll mulje, et asjal on sügavamad juured kui lihtsalt mõni tavaline vandenõuteooria (teema algataja on ise ka pika staažiga uuriv ajakirjanik). Kuid see selleks, nende regionaalpoliitika peletas juba alguses eemale ning isiklikult ennem ei näpi kui on näha, et asi korralikult jalad alla saab.

Mis puutub X3-e edasiarendamisse siis pole midagi muud öelda, kui et kujutlusvõime on ainult lagi (+scripting icon_smile.gif). Nagu eelmises postituses mainisin siis majanduse simulatsioonis on kindalsti asju mida saab veel süvendada. Complex construction oli paras ass alguses kuna pidi ükshaaval asju kokku toppima ning ise veel sektoris kohal olema ehitamise ajal kuid Albionis see modderite tehtud ning ametlikku versiooni pakutud kompleksi-ehituse teenus (Hephaistos vmsoli vist nimi?) streamlinis ikka tunduvalt kogu protsessi. Ainuke jama oli veel, et saaks neid complex construction torusid ka kohe kogu paketiga sisestada, asi mida kunagi ei patchitud tehniliste iseärasuste tõttu.
Või nt X seeriate igivana pehme kõhualune: stoori. Sai seda juba foorumi Albion teemas mainitud: kirjelduste järgi on iga rass oma iseärasustega ning kiiksudega fraktsioon kuid praktikas oli tegemist rohkem sama rassi erinevate skinpackidega. Vähemalt commonwealthi omad- Terranid olid silmnähtavalt erinevad. Miks nt ei ole missioonid diferentseeritud rasside kaupa? Nt kuna splitid on kirjelduste järgi tugevalt perekesksed/hierarhilised ning ülimalt paranoilised siis saad missioone mis seostuvad mõne rivaalpere järgi luuramise/sabotaažiga jne. Basic dialogue tree support on ka olemas ning sellest tegelikult piisaks exposition tööriistana.
Või kasvõi su enda mainitud sõja konseptsioon- Albionis tehti sellega algust kuid IMO jäi kokkuvõttes üsna staatiliseks. Kindlasti saaks kirjutada juurde algoritme mille tingimusteks on nt "mängija hävitab sectori trade centeri ning paneb enda oma asemele- sector kandub mängija fraktsiooni nimekirja" või nt mida lähemale sõjatsoon kandub core sectoritesse seda tugevamaks vastupanu muutub jne.
Pinda laienemiseks on ka Xenonite territooriumil- rouge AI-d mille ulatus pole täpselt teada. Samas kui kasutad unfocused jumpdrive siis kohtad täiesti suvalistes tähistamata Univesumi punktides Xenon laevastikke koos Khaakidega. Võib ka contenti olla mis paljastab rohkem tagatausta nende arengust Xenoniteks saamise hetkest või annab mingit aimu kui laialt nad tegelikult on levinud? Kõik mis ma mäletan ametlikust plotist X3-s oli emalaeva "koodi murdmine" mis tegelikult oli Sudoku lahendamine icon_lol.gif

Seda nimekirja võib jätkata kuid point jääb: nad on senimaani sisuliselt ainult sama gameplayed laiendanud iga peatükiga ning tänu sellele on algusest suht lihtsast ning väiksest kosmoses seiklemisest (X1) saanud ikka tõsiselt hiiglaslik ja keeruline simulaator milles on pea kõikvõimalik kosmose sandbox esindatud: alates palgasõjandusest/piraatlusest kuni iseseisva fraktsioonide või majandusimpeeriumite loomiseni. FFS see on ainuke sandbox mis ma tean kus on simuleeritakse lihtsamat sorti aktsiabörsi mudeleid. Miks vaja hakata uuesti jalgratast leiutama kui võib vana baasi pealt lihtsalt edasi laieneda ning detaile süvendada, streamlinides samas vanu mitmeid funktsioone lihtsamateks ning kompleksemateks käskudes (nt Albion Hephaistos corp complex building teenus)?
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Priido
Kreisi kasutaja
Priido

liitunud: 20.08.2005




sõnum 23.12.2013 17:12:27 vasta tsitaadiga

Ideid on tõesti palju, mida oleks võinud teha. Ma usun et neil endalgi oli palju ideid, aga lihtsalt loogiline mõtlemine, kuidas seda kõike saavutada, puudus. Ma küll Egosoftist väga palju uurind ei ole, aga selline tunne jääb nagu oleks tegu pigem hobilistega. Välja arvatud Bernd, kes ilmselt töötab terve oma aja asja kallal ja nagu ma lugenud olen siis on naise ja lapse ka tööle pannud firma heaks icon_lol.gif
Ei saa ka aru, miks mäng alguses DirectX peale tehti. Oleks võinud kohe opengl kasutada ja oleks mäng saadaval suuremale massile. Hiljem oleks võinud optimeerimise mõttes directx versiooni lisada. A no ju siis oli nii parem.
Aga on keegi seda mänginud ka hiljuti? On menüüde või selle jaamades kondamisega midagi ette võetud? Taheti teha lihtsamaks, aga tegid hoopis nii, et kordades rohkem aega kulub mingi käsu andmiseks.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lantotti
HV vaatleja

liitunud: 07.01.2014




sõnum 18.01.2014 22:21:13 X_REBIRTH mängu ostmine. vasta tsitaadiga

[url]http://www.allkeyshop.com/blog/buy-x-rebirth-cd-key-compare-prices/#

Kas see näitab,et mäng on venekeelne?Ja,et seda osta pole mõtet?

_________________
"Parem vaikida ja näida rumalana kui avada suu ja hajutada kahtlused lõplikult."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 19.01.2014 01:28:14 vasta tsitaadiga

Kui alternatiive X seeriale otsida, siis Limit Theory peaks väidetavalt kuskil aasta keskpaiku mingil kujul välja tulema.

http://ltheory.com/

Hetke dev videod näevad paljulubavad välja.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Priido
Kreisi kasutaja
Priido

liitunud: 20.08.2005




sõnum 21.01.2014 14:40:19 vasta tsitaadiga

LT olen isegi silma peal hoidnud. Praegune standard minu arvates on aga ikkagi X3 Albion Prelude. Mis aga Limit Theory huvitavaks teeb on just dünaamika. X3 on kõik liiga staatiline, isegi peale 500-1000 tundi mängimist ei muutu universumis mitte midagi, välja arvatud muidugi enda jõukus. Mõtlesin taas Rebirthi proovida, aga installisin hoopis AP ja lasen nüüd vaikselt seda kuni Star Citizen ja Limit Theory lettidele tulevad.
Rebirthi enne ei proovigi kui see jaamadel kondamine elimineeritakse.

http://www.nexusmods.com/xrebirth/mods/18/?
Mingi mod jaamadel maandumise vältimiseks on küll olemas, aga pole ise proovinud. Küll mingi aeg tuleb ka patch, mis kõik menüü kaudu lubab ära teha.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002




sõnum 21.05.2014 16:36:35 vasta tsitaadiga

Megapatch 2.0 on nüüd väljas ning ka Steamis on selle peale ale.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Marduuhin
HV Guru
Marduuhin

liitunud: 02.09.2004




sõnum 21.05.2014 17:45:24 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Megapatch 2.0 on nüüd väljas...

On mõtet uuesti proovida? Või tasub veel pool aastat oodata?

_________________
Eesti õigekeelsussõnaraamat ÕS 2018
Kommentaarid: 128 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 2 :: 108
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 21.05.2014 19:54:53 vasta tsitaadiga

Lugedes neid reviewsid, mis mängu kohta senini tehtud, siis ma ei julgeks isegi -90% alega proovida enne Megasuperultra patch 17.0 ilmumist. icon_biggrin.gif - Nii suure tiitli puhul polegi nii maapõhja taotud Metacriticut näinud - nii kriitikute, kui ka mängijate poolt. Aga noh, see selleks.

Kellel mäng olemas, see võiks muljetada, kas nüüd on tegemist korraliku tootega? Isegi -50% alega on ta ikka tegelikult vastikult kallis mängu kohta, mis on nii kehvade reviewdega ja juba suhteliselt vana. icon_cool.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 07.10.2014 12:54:53 vasta tsitaadiga

Marduuhin kirjutas:
Scart kirjutas:
Megapatch 2.0 on nüüd väljas...

On mõtet uuesti proovida? Või tasub veel pool aastat oodata?


Ma arvan, et varsti proovin uuesti. Kõigest aasta hiljem tuleb mängul 3.0 versioon.
Kirjelduse järgi võiks olla juba midagi sinna kanti, mida ma kõik aasta tagasi 15ndal nobembril lootsime saada:

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=371656

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  X - Rebirth mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.