Mõnes osas on tal õigus ja mõnes osas on faktid valed, nii et tüüpiline Angry Joe
Queste, mida tuleb "parandada" relogiga jagub endiselt ja phasing ajab vahel sassi ka puude/kivide/lillede korjamise. Bugivaba pole mänge veel kaugeltki mitte. Ka inventory/bank on üks pisemaid, mida mmos näinud olen. Tavaliselt on pank siiski igale tegelasele eraldi pluss mõnel juhul ka jagatud pank, siis siin on kogu suhteliselt tilluke pank jagatud ja saab kohe täis kui üritada sinna nt craftimise kola korjata. Nad võiksid ju teada, et valdav osa ES või mmo fännidest on kroonilised "kolakorjajad". Ka GW2 on jagatud pank, kuid samas on neil eraldi osa craftimismaterjalise ja muude kollektsioneeritavate jubinate jaoks (petid). Panka ja inventory saab küll suuremaks osta, aga samas hind muutub ruttu suhteliselt soolaseks.
Samas ei väidaks ise küll, et kõik questid on igavad ja kogu maailm jama. Vägagi meeldib lihtsalt ringi luusida ja midagi uut avastada. Ja ka questid on pigem paremad kui enamikus mmo'desja mängitud on neid EQ aegadest alates üksjagu.
Faktide osas... võimalus mängida igat rassi igas factionis oli pre-order boonus, mitte CE oma. Samuti kippus ta minu arust CE hobust võrdlema 47k hobusega, tegelikult on see siiski valget värvi koopia 17k hobusest.
Hobuse hind ei tundu samuti endale liiga kõrge Kui keegi arvab, et tal tuleb selleks 47k skellit tappa, siis teeb ta küll midagi väga valesti. Endal oli kolmekümnendate algupoole 47k hobuse raha koos ilma mingi erilise "äriplaanita". Kui oleks väga tahtnud, oleks ka varem kokku saanud.
Ise eelistan mängida igat mängu seni, kuni see mulle midagi huvitavat ja (mmo puhul koos sõpradega) lõbusat pakub. Kui enam mitte, siis pole mõtet pingutada. Vaid foorumeid lugedes tekib tunne, et ükski mäng pole mängitav ja maailma lõpp on lähedal.
Kas sa 17k hobuse jätsid vahele? Ise hakkan lähenema lvl 20'le ja 17k hakkab varsti täis tiksuma. Samas on igal pool neid Wayshrine (selgelt liiga palju) seega hobune pole just nii vajalik ja võiksin koguda ka 47k jaoks.
Kriiks räägi, kui suure seltskonnaga mängid ja mida mängus tavaliselt teete. HVs praegu tõesti liiga vähe esot mängivaid inimesi, kes mängust rahulikult räägiks (st. mis hea, mis mitte jne).
17k hobune on suht mõttetu.
kuni lvl 30ni pole küll hobusest puudust tundnud. Vahemaad on pisikesed ja niisama edasi-tagasi jookmist küll ei ole.
Hobuse mõtet näen pvp mapil, seal vaja teinekord pikemaid vahemaid joosta kui portida ei saa. _________________ Anar kaluva tielyanna!
Mul on mängutunde kogunenud juba päris mitme päeva jagu ja VR1 rank on olemas.
Negatiivse poole pealt:
Bugid - neid jagub, kohati pidurdab arengut aga õnneks aitab tavaliselt relog või paljudele põhistory bugidele on olemas workaround: nt ühte questi sai teha ainult üks inimene korraga, kummaline oli vaadata kuidas mängijad organiseerisid järjekorra ja hoidsid igasugu kiibitsejaid eemale. Samas kui oled 90% keerulisest grupi dungeonist läbi jooksnud, võib päris vihaseks saada, kui asi poolikuks jääb. Pisiprobleeme jagub.
Leveldamine - tasemel 1-50 tundus, et kui tahad kõik alad põhjalikult läbi joosta, jõuad questide tasemetest väga kiirelt ette. Paar tsooni jätsin suhteliselt poolikuks, et järgmisesse alasse jõudes oleksin õigel tasemel. Levelite vaheline cap peaks kohati ikka palju suurem olema.
Skillbar - kõik oleks nagu tore aga 2x 5+1 skillbar on küll ühest käest väljakutse aga teisalt piirab tugevalt variatsiooni ja vähemalt minu tegevus on suhteliselt monotoone. Minu sorcereril on esimese bari peal näiteks ainult 1 rünnak, 1 finisher ja ülejäänud on kõik ühel või teisel viisil tegevust toetavad skillid.
Server - arusaadav, et launch oli loetud nädalad tagasi aga kohati on ikka arusaamatud (erakorralised) serveri hooldusajad - nt laupäeva õhtu primetime'il oli server maas, alles enne kella 23.00 sain sisse. Õnneks on kättesaadav regulaarne hooldusgraafik ja see on mõistlik.
Pank - võiks olla märgatavalt suurem, eriti kui oled tahad tegeleda mitme craftimisoskusega. Maksimummahutavus on vist 120 sloti aga ruumi juurdeostmisel on hinnad päris soolased. Teisalt on mul loodud ka kaks teist characteri, kes pärast pangaruumi sisenemist pole sealt kunagi lahkunud. Kusjuures preorderi poonused võtavad ka päris palju ruumi.
Voice acting - sellega on küll vaeva nähtud aga mingi hetk muutub tüütuks, kui enamile NPC-del on ainult üks pealelugeja olnud, st 1 nais- ja 1 meeshääl.
Sellega ESO hädad küll ei lõppe aga tegelikult võib asjadega üldjoontes rahul olla.
Questid ja story on OK ja sellega on kõvasti vaeva nähtud, küll tundub et erinevates alliance'ites on tase kõikuv. Mina alustasin aldmeri dominionis ja ei kurda. Põhitegevus on mõtestatud ja asjad toimuvad loogiliseslt, story ülesehitus on terviklik ja iga uus ala kus sa liigub täiendab seda kuni pilt muutub tervikuks.
Kui alguses on üksi kõike väga lihtne teha, siis hiljem muutub see juba märksa keerulisemaks. Mingil hetkel tõusis juba bosside tase selliseks, et üksi enam jagu ei saa ja kaasata tuleb teisi mängijaid. Varustuse hoidmine vajalikul tasemel on üksikmängijal kindlasti keeruline ja kallis ning ise craftimine on peaaegu kohustuslik. Kuna ma ise kasutan light armorit, siis jääb alati kuidagi tunne, et leian kordades rohkem heavy armori tükke, endale vajaliku olen juba pikemat aega ainult ise teinud.
Pilt ja heli on mõlemad väga OK ja sellel pole mõtet isegi peatuda.
Mis puudutab seltskonnaga mängimist, siis olen gildis, kus on 100+ inimest. Pangasüsteem meil toimib, üleliigse kola annad ära. Oma isiklim rahakott selle all kannatab, selle arvelt aga toimib korralik gildisisene sotsialism - kui vajan nt craftiud eset siis tuleb lihtsalt küsida, samuti on vabalt kättesaadav mõistlikus koguses craftimismaterjale, armorid, potione jne. Ilma gildi toeta poleks nt oma craftimisskille suutnud sellisel määral küll välja arendada.
Oma questidega saab tavaliselt igaüks ise hakkama (erinev tempo, explorimine, story järgmine jne muudab selle keeruliseks), samas olen ma pea iga õhtu teinud koos teistega dungeone; kui keegi vajab mõnes mängulõigus abi, siis seda saab alati. PVP eventid toimuvad regulaarselt jne.
Mis puudutab PVP-d, siis betat tehes oli see üks põhilisi asju aga imo pole sinna enam mõtet enne minna kui oled veteranränkides, sest olemasolevad VR-grupid domineerivad seal kohati väga tugevalt ning Cyrodiilis on väga raske end ise leveldada.
Muuseas mulle tundub, et pärast L50 saavutamist (ja uutesse tsoonidesse liikumist) muutub mäng piisavalt palju raskemaks ja väljakutsuvamaks. Ma tean küll kuidas paljud on oma V10-ne saabutanud aga vähemalt minule on V-tasemete vahel liikumine vägagi aeganõudev protsess (kui täiesti tuimalt just läbi ei jookse).
sain just tehtud. See alati nii kui kuhugi kirjutan et ei saa midagi tehtud siis leian lõpuks ise lahenduse. Pidi mingit muud questi tegema et üht questi tehtud saaks _________________ In game name:lusikas
Kas sa 17k hobuse jätsid vahele? Ise hakkan lähenema lvl 20'le ja 17k hakkab varsti täis tiksuma. Samas on igal pool neid Wayshrine (selgelt liiga palju) seega hobune pole just nii vajalik ja võiksin koguda ka 47k jaoks.
Tegelikult pve alades liikudes on kõik kohad wayshrine täis (kasutades wayshrine on ka portimine tasuta!) ja samas kui tegeleda veel juurikate ja kivide korjamisega, aardekirstude muukimise jm sellisega, siis polegi hobuse järgi väga suurt vajadust. Niikuinii hüppad iga 5m järel maha, et midagi üle korjata. Cyrodilis on muidugi vahemaad pikemad. Ei leidnud 17k hobusel eriti mõtet, aga muidugi kui teda korralikult toita, siis pole ta ju ka lvl 50 juures kehva
erlendk, olen su ülevaatega 98% nõus Oled viitsinud ka veidi pikemalt kirjutada. Vaid voice actingu osas vaidleks veidi, et no olen ikka rohkem näitlejaid kuulnud kui kaks Samas.. kui kuulata sama rassi kõrvalquestide pealelugejaid, siis seal on küll palju sarnast, samas pole siiani veel väga häirinud. Bugiseid dungeone pole veel õnneks kohanud (aga küll jõuab!).
Skille vahetan vastavalt vajadusele suhteliselt sageli. Vastavalt mobidele ja nende tüübile/raskusele lähevad käiku erinevad versioonid hotbaridest.
Ise olen samuti ca 100-liikmelise gildi liige, kus üksteist ka aidatakse. Peale selle veel minuga samas gildis olevad 3 sõpra, kellega on peaaegu "static" grupp, kellega saab koos dungeone joosta ja vahel koos queste teha. Ka craftimine on meil suuresti omavahel ära jagatud. Korjame üksteisele materjale jne. Armorit on nt eriti leveldamise käigus kasulikum lihtsalt uuesti craftida, mitte maksta parandamise eest.
Ja veel... kuna liituda saab kuni viie gildiga, siis saab mängusiseselt kasutada gildislotte kui custom chatti üle erinevate alade ja factionite
Ma ei kasuta hobus peaaegu mitte kunagi, täpselt selle pärast, et resu korjata, mobe tappa (dropid) jne. Hobuse suurim kasutegur avaldub Cyrodiilis, kus pead kiirelt pikemaid vahemaid läbima ja nt grupiga taasühinema. Hobuse stamina tõstab ka tõenäosust, et kui keegi sind spelli/vibuga laseb vms, siis ei lenda saa nii lihtsalt hobuse pealt maha. Samamoodi kasutatakse odavamaid hobuseid puhtalt inventory slottide suurendamiseks - kui investeerid kõik punktid kandevõimesse ja hobune on hetkel määratud aktiivseks, suureneb characteri inventory suurus.
Kuna honust saab samamoodi arendada ainult kuni lvl 50, siis kõrgema baasväärtusega hobune on arendatuna parem. Cyrodiilis tuleb arvestada ka sellega, et hobuse värv mõjutab sinu märkamise tõenäosust maastikul, st valge preorder hobune on juba palju kaugemalt näha ja äratuntav.
Kokkuvõte on see, et PVE-s pole suurt vahet millist hobust kasutad, kui tegeled (hardcore) PVP-ga, siis mõtle hästi järgi enne otsuste tegemist.
Kriiks, voice acting on jah nii ja naa, ma seda just viimasel ajal täheldanud, et kui alliance main quest on läbi, siis enamik teisijärgulisi NPC-si räägib ühe häälega. Tegelikult on minu jaoks asi ühes konkreetses mehehääles, mis pidevalt häirib . Main questida osas on olukord hoopis teine. Kasutatud näitlejate plejaad on muljetavaldav ning teeks au ka enamikele filmidele.
Enda suhe siis mänguga on niikaugel, et peale kuu lõppu ei jää isegi sõprade pärast mängima.
Kui korralik mängimis päev teha siis tuleb keskmiselt tunnike oma asjade sorteerimisele ja majandamisele kulutada + teine tunnike igasuguste kastide/pottide/kappide/jne avamisele ja lootimisele + Pool tunnikest selleks, et erinevaid loading screene vahtida.
Põlegu nad põrgus, ma otsin mängu selleks , et mängida . Mitte mingi juraga tegelemiseks.
Teine asi mis totaalselt eemal ajab on üksluisus. Mängus olevad Questid pole 20 aastat erinevaid rpg-sid mänginud inimese jaoks mitte midagi erilist. Pole nad isegi MMO valdkonnas midagi erilist. Näiteks FF ja GW2 mainstory oli minujaoks palju kaasa haaravamad.
PVE võitlus on üksluine ja igav. Õhtul 11-12 tuli mängu mängides uni peale ja silm vajus vägisi kinni.
Enda jaoks ongi viimane võibolla kõige olulisem näitaja kas mäng on hea või halb. Hea mänguga tuleb uni alles järgmisel päeval tööl olles.
Võibolla PvP suudab mängu päästa, ei tea pole kunagi PvP fänn olnud. PvE osa seda kindlalt ei tee , see on hall ja igav (kui näiteks Final Fantasyga vorrelda ja isegi WoW -i madala leveli PVE on minujaoks huvitavam)
Kui PvP ei päästa , siis ... Ütleme nii. Single player mängu mängitakse tavaliselt 1-2 kuud. Peale seda liigutakse edasi ja väga vähesed vaatavad tagasi. Starwarsi tegijad tegid juba selle vea.
Kuidas kommenteerite seda, et mängus oskused vahel ei tööta? Olen kuulnud, et üpris tihti tuleb sellist asja ette, et vajutad nuppu ja midyagi ei juhtu või toimub animatsioon, aga spelli ennast ikkagi ei toimu.
Kuidas kommenteerite seda, et mängus oskused vahel ei tööta? Olen kuulnud, et üpris tihti tuleb sellist asja ette, et vajutad nuppu ja midyagi ei juhtu või toimub animatsioon, aga spelli ennast ikkagi ei toimu.
pvp-s pole seda täheldanud, pve-s juhtub siis kui rünnata rohkem kui 10 levelit kõrgemat npc-d/monstrit imo(mida suurem leveli vahe seda harvem spellid läbi lähevad) _________________ ★Hommik on õhtust kainem ...Aegopodium!
Kuidas kommenteerite seda, et mängus oskused vahel ei tööta? Olen kuulnud, et üpris tihti tuleb sellist asja ette, et vajutad nuppu ja midyagi ei juhtu või toimub animatsioon, aga spelli ennast ikkagi ei toimu.
Olen seda väga harva kogenud, samas ka täheldanud korduvalt, et animatsioon ei toimi aga addoni damage counter reageerib.
Mis puudutab looti, siis mul toimib asi lihtsalt - seadetest autoloot sees - seega isegi ei näe mis üles korjan enne kui inventory lahti võtan. Endale vajalik panka või juppideks, kiired saadetised paarile kliendile, kes püsivalt osa asju ära ostavad, kasutu kraam kaupmehele, muud materjalid gildi panka. Kogu protsess ei võta kunagi üle 5-10 minuti. Kusjuures selle ajaga jõuab vabalt leida tsoonist ostja mõnele haruldasemale esemele ja asja ära korraldada.
Kuidas kommenteerite seda, et mängus oskused vahel ei tööta? Olen kuulnud, et üpris tihti tuleb sellist asja ette, et vajutad nuppu ja midyagi ei juhtu või toimub animatsioon, aga spelli ennast ikkagi ei toimu.
Olen seda väga harva kogenud, samas ka täheldanud korduvalt, et animatsioon ei toimi aga addoni damage counter reageerib.
Mis puudutab looti, siis mul toimib asi lihtsalt - seadetest autoloot sees - seega isegi ei näe mis üles korjan enne kui inventory lahti võtan. Endale vajalik panka või juppideks, kiired saadetised paarile kliendile, kes püsivalt osa asju ära ostavad, kasutu kraam kaupmehele, muud materjalid gildi panka. Kogu protsess ei võta kunagi üle 5-10 minuti. Kusjuures selle ajaga jõuab vabalt leida tsoonist ostja mõnele haruldasemale esemele ja asja ära korraldada.
Mida sa seal mängus teed , et päevas ainult korra oma kotti tühjendama pead ? Mul on kott iga tunni aja tagant pilgeni asju täis. Vahel suudan ma oma kotti täita tunnis ka 2 korda.
6 tundi päevas mängides lähebki tunnike asjade sortimisele.
Samuti võid sa huvi pärast aega võtta palju läheb sul aega punktist A punkti B lihtsalt joostes ja siis punktist A punkti B liikudes kui sa avad kõik teele ja tee kõrvale jäävad konteinerid.
Loomulikult võime vaielda kes on parem oma koti haldamisel. Mõni suudab 5 minutiga hakkama saada, teisel läheb 15. Mille üle pole mõtet ilmselt vaielda on see, et selles mängus läheb koti ja asjadega majandamisele tunduvalt rohkem aega kui teistes sarnastes mängudes.
Lõpetuseks mõtle palju sa neile maksad. Kui kõik varjatud ja otsesed trikid kokku lüüa on tegu kõige kallima turul oleva MMO-ga
Siis mõtle , kas selle raha eest oli raske mängijatele kuskil serveris paar baiti lisaruumi anda.
Mida sa seal mängus teed , et päevas ainult korra oma kotti tühjendama pead ? Mul on kott iga tunni aja tagant pilgeni asju täis. Vahel suudan ma oma kotti täita tunnis ka 2 korda.
6 tundi päevas mängides lähebki tunnike asjade sortimisele.
Samuti võid sa huvi pärast aega võtta palju läheb sul aega punktist A punkti B lihtsalt joostes ja siis punktist A punkti B liikudes kui sa avad kõik teele ja tee kõrvale jäävad konteinerid.
Loomulikult võime vaielda kes on parem oma koti haldamisel. Mõni suudab 5 minutiga hakkama saada, teisel läheb 15. Mille üle pole mõtet ilmselt vaielda on see, et selles mängus läheb koti ja asjadega majandamisele tunduvalt rohkem aega kui teistes sarnastes mängudes.
Lõpetuseks mõtle palju sa neile maksad. Kui kõik varjatud ja otsesed trikid kokku lüüa on tegu kõige kallima turul oleva MMO-ga
Siis mõtle , kas selle raha eest oli raske mängijatele kuskil serveris paar baiti lisaruumi anda.
Momendil on mul 100 slotti pangas ja 110 slotti koos koormahobusega (seda annab veel juurde "sööta"). Iga juurikat ja toiduainet kastidest pole kohustuslik üles korjata. Kui korjan valikuliselt, saadan vahepeal kogunenud kola postiga, siis probleemi minu jaoks ka eriti ei eksisteeri. ESO pole küll kindlasti mitte Skyrim, aga ka seal oli valik, kas korjata valimatult üles kõik ja siis veeta tunde esemeid üle ilma poodides müües ja oma majja sättides, cheatides müüjate raha ja kandavõimega või lihtsalt valides, mida kokku korjata.
Kas inventory/panga majandamine võiks olla parem ja ruumi rohkem? Loomulikult. Väike inventory on eriti tülikas alguses, kui ühtegi laiendust pole veel ostetud ja pole ka selget ettekujutust, mida korjata ja mida mitte.
Palju ma neile maksan? Vähem kui ühel õhtul välja minnes. Tasuta lõunaid pole. Ei meeldi iga akna küljes mängus cash shopi märki vahtida. Kui enam piisavalt huvi ei paku, siis rohkem ei maksa
Inventori tühejendan ma siiski regulaarsemalt, ma lihtsalt vihjasin erinevatele süsteemidele. Imo on inventory suurus talutav, obv ei vaidleks ma vastu, et see oleks vaikimis suurem aga imo on peamine viga inventoriga see, et seal vedeleb liiga palju tühja kola - nt potioneid mida reaalselt ei kasuta. Välja minnes, peaks seal kasutatud olema max 10-15 slotti - mõned potionid, soul gemid, lockpickid.
Samas kasutan ma ise ka võimalust, et kui teepeale jäävad workstationid (nt special setide omad), siis võtab enamiku kogutud asju juppideks ja sealt edasi saan ma materjale juba stackida. Valdav enamus ülesse korjatavatest relvadest/armorist ei oma mingit erilist väärtust - paljudel juhtudel on isegi sinine varustust kasutu, nt ese mis on vaikimisi bound, enamvähem kasutu traitiga või liiga keskpärane - nendel juhtudel võib need süüdimatult juppideks võtta. Imo tasum enamik craftingu skille arendada (st peamiselt läbi denconstructi, mitte punktide investeerimise). Kui punkte üle, siis pane need parem arendatud professioni hierlingi. Haruldasemate materjalide realiseerimine teenib iga päev potentsiaalselt rohkem tulu kui mõttetu jama kaasaskandime ja müümine (nt valge light armori ja puust relvad hävitan ma lihtsalt destroy käsuga kui inv hakkab täis saama, sest enamikel juhtudel on mul laos paremaid materjale küllaga).
Mängule sai paar päeva tagasi uninstall tehtud.
Täna hakkasin vaatama , et kettal on kuidagi vähe vaba ruumi.
Leidsingi siis kadunukese tema kataloogis 30,7 giga peal laiutamas. Kui keegi veel uninstallis siis vaadake oma arvuti üle. Väiksemate SSD Ketaste puhul võib see 30 giga millegi muu jaoks ka vajalik olla.
Õnnetud vennad. Ei suuda oma mängule isegi töötavat uninstallerit teha.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.