Miks peaks ROS vajama gold sinki? Kullaga peale craftimise, enchantimise midagi muud ju teha ei saa, mis seal vahet on kui mõni troll istub oma 100 triljoni otsas, osta ta selle eest ju midagi ei saa. Kulda peaks nii piisavalt droppima et saab kõik vajalikud enchantimised, craftimised tehtud, bounty questid annavad 100k autasu, riftis saab olema tonnide viisi mobe, järelikult ka kulda.
Miks peaks ROS vajama gold sinki? Kullaga peale craftimise, enchantimise midagi muud ju teha ei saa, mis seal vahet on kui mõni troll istub oma 100 triljoni otsas, osta ta selle eest ju midagi ei saa. Kulda peaks nii piisavalt droppima et saab kõik vajalikud enchantimised, craftimised tehtud, bounty questid annavad 100k autasu, riftis saab olema tonnide viisi mobe, järelikult ka kulda.
Kulda hakkab minema nagu kondoome olümpiamängudel.
Ise ostsin veidi odavaid riideid/relvi et oleks uuel algajal charil midagi selga panna.
Päris püksata ei soovi ringi lipata ning loota, et taevast kohe legesid nagu seeni sajab on ka naiivne. _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Ise ostsin veidi odavaid riideid/relvi et oleks uuel algajal charil midagi selga panna.
Päris püksata ei soovi ringi lipata ning loota, et taevast kohe legesid nagu seeni sajab on ka naiivne.
Miks te seda ladderit taga nutate, tõesti on huvitavam 1-70 leveldada, kui 70 peal paragoni ja end game geari farmida?
Minujaoks kõige nürim osa siiani on 1-60, õnneks on mul SCs 5x 60 olemas ja HCs 1x 60.
Miks peaks ROS vajama gold sinki? Kullaga peale craftimise, enchantimise midagi muud ju teha ei saa, mis seal vahet on kui mõni troll istub oma 100 triljoni otsas, osta ta selle eest ju midagi ei saa. Kulda peaks nii piisavalt droppima et saab kõik vajalikud enchantimised, craftimised tehtud, bounty questid annavad 100k autasu, riftis saab olema tonnide viisi mobe, järelikult ka kulda.
See mida sa kõik nimetasid ongi gold sink...
RoS-i streamises oli näha väga hästi palju kulda tuli ja läks ning seda jäi alati puudu.
lol, vahest tasub ikka vaadata Diablo III livestreame sain Reaper Of Soulsi 12€ eest Kongori koodiga tegelt 9€ aga annetasin ka laste heategevusele. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
kas keegi kogeb veel tunnet et peale esimest 25 legendarit on edaspidi 90% brimstone. või kuidas öelda, hetkel on aint 4 itemit mis on maast leitud, 3 juveeli ja 1 käekaitse. sain isegi thunderfury mis röömsalt stashi paremat aega ootama lendas. _________________ Chuck Norris on juba 2 aastat surnud. Vikatimees kogub siiamaani julgust, et seda talle öelda.
kas keegi kogeb veel tunnet et peale esimest 25 legendarit on edaspidi 90% brimstone. või kuidas öelda, hetkel on aint 4 itemit mis on maast leitud, 3 juveeli ja 1 käekaitse. sain isegi thunderfury mis röömsalt stashi paremat aega ootama lendas.
Ärge siis maha magage. Release on esmaspäeva öösel vastu teisipäeva kell 1.00. Enne tasub sisse logida, sest Blizzi sõnul pole relogi teha vaja ning seda justnimelt login-serverite säästmiseks.
mis teema diablos nende regioonidega on? st. kuidas mängida saab? vaatan, et usa blizzardi poes on palju odavam. saaks osta d3 usa kontole nt. kas usa kontol olev d3 tegelane saab mängida ka eu kontol oleva sõbraga (nt. kui bnetis ühel asukohaks usa, teisel eesti).
Ise panustasin seven sinsi puhul just aoe peale, muidu, pole paha. Sul on eelis just see, et sa oled enda barbi varem juba korralikult üles ehitanud(paar isast itemit). Kui ma barbi mängima hakkasin ja ka mingi hetk lõpetasin, andsin ära enda barbi geari, va skorn, ning alustasin enda wizardit suht nullist, sest vana gear oli out of date. bis sõrmuseid ja amulete ei jaksanud craftida/osta.
muidu. unbuffed. ja see hetkel casual build, puzzle ringi ja random topaz gemmiga... cold dps sellel 690k. arcane dps hetkel kisub sinna 900k alla aga hetkel on frozen orb lihtsalt liiga kasulik, et mitte kasutada. 1kk buffis dps pole unreal, käpikud ja relv annaksid välja vahetada, aga nende rollide jaoks on vaja umbes sama lucky mis bis amuleti jaoks kunagi oli, puzzle ring ka vast annaks parema vastu vahetada, aga hetkel mil ta viskab mulle 1 legendary tunnis, ei hakka selle pärast seda dpsi üles kõigutama veel.
Spoiler
edit: fun=nerf _________________ Chuck Norris on juba 2 aastat surnud. Vikatimees kogub siiamaani julgust, et seda talle öelda.
Fo (frozen orb) kohta ka veits infot. Testide ja juttude järgi teeb fo hetkel pea 2x sama palju dämmi kui tooltip ütleb, tooltip 393% - tegelik ~786%. 1 mob saab pihta 2-3 korda vastavalt liikumissuundele, olenemata mobi hitboxist. Võibolla on see nii planeeritud aga võimalus on et saab nerfi. Planeeritud sellepärast, et fo proc rate on kõige hullem üldse wizardil, isegi 300 hp/s annab pikemas perspektiivis rohkem elusi tagasi kui 10k loh, kui kasutada ainult fo-d.
tsitaat:
Arcane Orb
Secondary
Cost: 35 Arcane Power
Hurl an orb of pure energy that explodes when it hits, dealing 200% weapon damage as Arcane to all enemies within 10 yards.
Arcane Orb - Frozen Orb
The orb will pierce through targets, dealing no damage to enemies it passes through. The orb splinters dozens of shards from its epicenter that deal 20% weapon damage as Cold to enemies hit.
Proc Coefficients and Balancing Estimates ***I'm sure the numbers will need to be tweaked after play-testing. Basically, don't hate me for trying.***:
[-]Each Frozen Shard deals 20% weapon damage as Cold and applies the "Chilled" effect.
[-]Each Frozen Shard extends from the center of where the orb released it to a maximum of 15 yards. Hitting a target or object ends the Frozen Shard's path.
[-]Frozen Shards are released from the epicenter of the orb in three directions that spin on the orb's axis with the rotation of the orb.
[-]Frozen Shards are released in each of these three directions at a rate of 6 Shards per second.
[-]The orb rotates at a speed of 2 full rotations per second.
[-]The orb travels in the casted direction for 75% of the Maximum distance other Arcane Orbs can travel. Maximum distance traveled over 3 seconds. Colliding with "Waller" affix walls or inanimate objects, at any time before the orb travels its maximum distance, ends the spell.
[-]Proc Coefficient of Orb: 0.000
[-]Proc Coefficient of Frozen Shards: 0.034 (roughly 0.333/10). I'm guessing at an appropriate proc rate by estimating 10 hits vs a single target.
_________________ Chuck Norris on juba 2 aastat surnud. Vikatimees kogub siiamaani julgust, et seda talle öelda.
Ega kellelgi ei juhtu Hearthstone promo koodi üle olema, mille RoSiga tasuta kaasa sai? (digital variandil peaks olema battle.net kasutajale saadetud). Oleksin sellest huvitatud
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.