Täiesti masendav on titanite vastu mõeldud relvad. Lased kaks rakette näkku ja tüüp ikka elus. Midagi väga mäda nende relvadega. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Täiesti masendav on titanite vastu mõeldud relvad. Lased kaks rakette näkku ja tüüp ikka elus. Midagi väga mäda nende relvadega.
Kui sa mõtled inimesele näkku siis... hallooooo? "titanite vastu mõeldud relvad"
Kui Titanitest siis selle Archer raketi võib esimesel võimalusel sidewinderi vastu vahetada, Titanile lased kuklasse siis sulab nagu või, Heavy Turretilt võtab ühe salvega ~80% hp.
Soetasin 35 euri eest Kinguini lehelt baasmängu, praeguseks level 14. Mingit jõuvahet küll ei ole tunda, et a la see lvl 50 laseb mind ainult selle pärast ära, et tal on oma relvale X külge poogitud, esimene automaat on suht kõige parem relv mängus. No hea snaiper võib võibolla närvi ajada küll.
Campaignis on väga lihtsad mängud olnud, kõik low levelid ja mingit pinget topfraggimine küll ei paku, pole erilist vahet kas grunt või pilot. Sõpradega pre-mades leidis aga üsna põnevaid mänge.
ottf, ca 60-70 on keskmiselt. Betaga võrreldes oluliselt parem (siis oli tavaline 90-130). _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, värvikad kostüümid ja kõik muu vajalik meeldejääva peo korraldamiseks!
ottf, starmani ping on ok, aga palju hullem on pingspiked mis starmanis toimuvad, kaotanud liiga palju kille sellepärast.
carbz, no mõtle peaga, on see titani vastu või mitte - mis tingimusel sa paar raketti näkku saades ellu jääd?! _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
carbz, no mõtle peaga, on see titani vastu või mitte - mis tingimusel sa paar raketti näkku saades ellu jääd?!
Aa, et hiiglaslikud robotid mis kosmosest millimeetri täpsusega täiesti töökorras alla kukuvad, invisiblity cloakid, force fieldid, see warpimine mida transpordilaevad Campaignis pidevalt teevad (Kus mehed pole isegi kinnitatud), igasugused railgunnid jms on täiesti okei, aga siis kui mingi jorss paar raketti üle elab, siis tõmbad sina piiri?
carbz, said enamvähem täpselt õigesti aru minu mõttest jahm _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
eks jah 7/10 on isegi päris hea skoor.. isiklikult 5/10
mängin vast rohkem kui BF-i ja mida iganes aga krt beta suutis juba suts läbi põletada vist... netcode hea, kargamine hea, titanid täitsa äge..
shotgun ja upgradetud smart pistola sakivad. Not cool... not cool
aga no vb tänapäeva värk, mingi laste ja 10h herode nägude moosiga kokku määrimine
Good boy, U DID smth
Täiesti masendav on titanite vastu mõeldud relvad. Lased kaks rakette näkku ja tüüp ikka elus. Midagi väga mäda nende relvadega.
Spoiler
At the beginning of each match, a countdown displays the time remaining for the titan to be built and prepared for titanfall. The two-minute wait time can be reduced by racking up kills.
Arvad, et mäng oleks ok, kui rakett võtaks 2 lasuga titaani maha? Arvestades seda, kui kaua läheb titaani saamiseks (2min - x) ja kui kaua läheb raketi saamiseks (0sek).
Täiesti masendav on titanite vastu mõeldud relvad. Lased kaks rakette näkku ja tüüp ikka elus. Midagi väga mäda nende relvadega.
Spoiler
At the beginning of each match, a countdown displays the time remaining for the titan to be built and prepared for titanfall. The two-minute wait time can be reduced by racking up kills.
Arvad, et mäng oleks ok, kui rakett võtaks 2 lasuga titaani maha? Arvestades seda, kui kaua läheb titaani saamiseks (2min - x) ja kui kaua läheb raketi saamiseks (0sek).
Ta mõtles, et Pilotile ei tee rakett suurt midagi. Titanfalli wiki järgi peaks tegelikult ikka korralikult tegema, aga pole küll tähele pannud, et keegi sellest surma oleks saanud, või sidewinder'ist.
Isiklikult arvan, et see lock-on'iga rakett võiks Titanile natuke rohkem kahju teha, kuna hetkel on selline seis, et saadad ühe teele ja enne kui jõuad järgmise saata on Titanil juba shield taastunud, seega suht vastu tuult laskmine. Või siis reload kiiremaks. Samas, kui kahekesi lasta siis ei hakka shield taastuma ja siis võib jälle OP olla, kuigi see on piisavalt aeglane hetkel, et pärast esimest laksu jõuab Titan su maha võtta, kui korralikult ennast peitnud pole.
Burn kaartite maksimaalne arv võiks samuti suurem olla, hetkel on see, et ei jõua nii palju mängu jooksul ära kulutadagi kui juurde tuleb.
Sidewinderi kirjeldus paneb mind arvama, et piloodile millegi tegemiseks on vaja talle otse pihta saada ning arvestades selle tule hajuvust on see suht õnnemäng. Charge rifle on vist pilootide vastu natuke parem.
Sidewinderi kirjeldus paneb mind arvama, et piloodile millegi tegemiseks on vaja talle otse pihta saada ning arvestades selle tule hajuvust on see suht õnnemäng. Charge rifle on vist pilootide vastu natuke parem.
Täpselt nii. Sidewinder on instagib, aga sa pead tegelikult pihta ka saama.
Hmm aru ma ei mõista Titaani saab ju üksinda kenasti Sidewinderiga või Archeriga maha nii, et teed vaid 1 reloadi, ehk siis Sidewinder 2 salve või Archeriga 2 pauku. Viskad enne 2 Arc granaati, mis võtavad Titaani shieldi täielikult 100% maha (tavalised, mitte amp-itud) ning kui nüüd kenasti pihta saad, siis vastase titaan on ikka väga kiirelt maas.
Kuid piloote anti-titan relvadega eriti ei tapa jah.
Hey guys, this is still rolling out to servers, so not every server will have these changes right now. But by some time tomorrow we expect all of them to have it.
Thanks!
3/21/2014 Server Changelog
Balancing adjustments and general changes
- The damage indicator from Electric Smoke is now much more noticeable
- Search Drones will now show up in Classic Modes of Angel City
- Arc grenade/mine effects no longer draw on friendly Pilots and Titans
- Lowered the point value of defensive actions in Hardpoint mode and CTF.
- Increased the score limit in Attrition
- Flag Return points reduced
- Flag Carrier killed points reduced
- Explosives detonated by Dead Man's Trigger are now slightly delayed
- Explosives detonated by Dead Man's Trigger now play a warning sound before exploding
- Slightly decreased the damage of the Smart Pistol when not locked onto a Pilot
- Slightly decreased the hip-fire accuracy of the Smart Pistol
- Certain Burn Cards could be exploited to give multiple uses
- Evac Dropships are now more responsive to Pilots entering them
- Hacking a Mega Turret will now restore it's health to full
- Cluster Missiles damage reduced against Evac Dropships
Bug Fixes
- Titan could become stuck in the position he lands in
- Auto-Titan wouldn't stand up until you embarked into it
- Several rare server issues restarting the game in to the lobby
- Pilot could end up out of bounds while rodeoing a Titan as it is destroyed
- Pilot could warp through certain locations when jumping off a Titan
- Rodeoing a Titan that has been doomed by your SMR could kill you
- Players being able to enter some geometry in Smuggler's Cove
- Titanfall will now give proper kill credit when it kills a Pilot embarking into their Titan
- Minions in Attrition now continue to spawn until the Epilogue begins
- Player couldn't hack a Mega Turret console
- Server would sometimes error when leeching a Spectre
- Hardpoints sometimes awarded defense score to players not near the hardpoint
- Rare issue when ejecting from a Titan
- Server would sometimes error after a match while returning to the lobby
- Double XP burn card sometimes not being applied properly
Peale seda, kui Elionist Starmani XL ühenduse peale üle läksin Titanfall lihtsalt nussib oma connectimisega. Lihtsalt jääb connectima ja ei lase mängu. Ainult minul või kellelgi teisel samuti?
W!ngs, Starmani ühendus imeb lurinal mängimiseks võrreldes Elioni omaga. Ise istun mõlema otsas ja mõtlen sügavalt selle üle, kas Starmani netil on sügavamat mõtet. _________________ next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Mul onisegi Elioni 12/1 ühendusega jama, et suht tihti serverisse joinides, viskab "trying to reconnect" vms selle kirja ja siis viskab välja. Classicus eriti seda pole aga kui üritan Campaigni teha siis peaaegu iga kord selline jama. Samas pole pärast seda 22.03 patchi mänginud veel, ehk tehti korda.
kui beetat mängisin, siis üle Elioni 4G, Tartu piirist u. 10km ja lähimast mastist u. sama kaugel, mitu metsa vahel ja ping jäi 60-80 vahele. täitsa tore oli _________________ CAD modelleerimine - 3D-skännist või mõõtmiste-kirjelduste põhjal uue mudeli loomine
3D-printimine - kuni 350x350x420mm ühe detaili kohta, valmidus enamike termoplastikute jaoks olemas (va. PEEK, PEKK jms)
sõbra accountiga mängisin u 3h. kuna ei julgenud osta starmani ühendusega seda mängu.. ping on 60-150, õhtuti on võimalik aint ca. 90ms min servereid saada.
Terve igavik lobbys passimine on ka epic ja siis kui rahvas sisse välja shuffeldab hakkab peale mingi massiline leave/join ning kogu see sama punt nussib edasi tagasi veel teised 5 minutit...
Lootsin, et tehakse fullis ikka mõned muudatused pc meestele aga ei.. olgugi source engine, ikka leitakse lahendus kuidas mäng ära fukkida
hit reg on muidugi korras aga tänu elvas asuvale serverile ikka normaalselt mängida ei saa
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.