praegune kellaaeg 16.06.2024 20:42:59
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum ![Teata moderaatorile Teata moderaatorile](./images/icon_move_w.gif) |
|
DonNiger
HV Guru
![DonNiger DonNiger](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/4e53e4b135c1780cff3bafd4e3201107.jpg)
liitunud: 14.03.2005
|
05.03.2014 17:07:59
|
|
|
Äge mäng....oli. Mingi viienda-kuuenda korraga jäi pidama. Kukkus mingi haigusega viie peale kuid siis hakkas koguma. Keskmise suurusega kaardile õnnestus mahutada 1000 nägu kuid siis... kaevandused saavad tühjaks ja kaardil uut vabat kohta enam ei ole. Kaupmehed toovad kõike muud kui neilt tellid. Ehk siis pikemalt mängides saab rahvaarv ainult kahaneda....
_________________ Müüa EOS 50D |
|
Kommentaarid: 142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
2 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
05.03.2014 18:21:48
|
|
|
Olgu mainitud, et import/export toidab ka mingil määral vajalike materjalidega. Üks linnadest circa 70 aastane ja 270 inimesega suutis mul toimida ilma kaevandusteta (kivi, raud ja kivisüsi).
Nimetatud resursside importimiseks (3 või 4 sadamat) pidasin nii lamba, kui ka veiste karjasid (kokku vast 3 ja 3 max suurusega). Sadamad lülitasin kauplema automaatselt müües kaupmeestele nahku, sooje riideid, mida ise tootsin ning lisaks (peenrahaks) ravimeid ning küttepuid.
Alkoholi on võimalik valmistada mitmetest materjalidest k.a. vili ja marjad (metsast).
Kui linn on juba piisavalt suur, on turu olemasolu väga tähtis ning ei maksa unustada turu mõjupiirkonda.
Kaevandused elamute vahetusläheduses muudavad ka elanikud õnnetumaks.
Rikkalik toidulaud ning alkohol aitab sigida. Kogu küla enam pildile ei mahugi ning mäed on ka ebasoodsalt.
Kuna 64 ja 32 bit versioonide vahel sai ainult "saves" üle kanda ja "achivements" mitte tuli mäng reinstallida
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
viimati muutis tiirP 05.03.2014 23:19:08, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
IceUul
Sinu Ema
![IceUul IceUul](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/22c8279c47dbf4b94a2d317b0c24e4ee.JPG)
liitunud: 14.11.2001
|
05.03.2014 21:33:48
|
|
|
Gunnar19, alguses ma ka ei teadnud kuidas enamik asju toimivad, nii, et päris esimesed 5 mängu läksid metsa.
Üks hea asi mis hiljuti avastasin, kui hakkasin külaelanikke jälgima, kuidas nad liiguvad ja mida teevad. Nimelt kui ehitad näiteks blacksmithi või muu ehitise ja paned sinna näiteks limiti peale, siis sellel ajal, kui limit on täis või pole vastavaid ressursse, et toodangut toota, siis kõik vabad elanikud
käituvad nagu laborerid. Lisaks põldude töötajad vabanevad suve ja talve perioodil. Kevadel käib külvamine ja sügisel saagi koristamine, muul ajal on kõik põllu töölised vabad. Seega on võimalik need rakendada muudeks töödeks. Näiteks korjata ressursse kaardilt. Eriti tähtis on see siis, kui
mängid väikest kaarti ja iga ressurss on kaardil arvel. Seega pole vaja liiga suurt laboreri arvu määrata, sest võib arvestada, et alati tööst vabad töölised käituvad kui laborerid.
Peale mitmeid proovimisi ja katsetusi eksisteeris kaks varianti, kuidas varem või hiljem minu mängud lõppesid. Esimene variant oli see, et rahvaarv mingil hetkel hakkas kasvama sellise kiirusega, et ma ei jõudnud piisavas koguses toitu ette tuua ja rahvas hakkas nälga surema. Kui korralik nälg tuleb, siis 50% on kindel, et rahvaarv kukub, sellega koos kukub ka reeglina rahva tervis ja õnn ja sealt tagasi järje peale saada on väga keeruline. Lahendus on alati toota toitu varuga, hoida suuri varusid jne. Teine variant on see, et sa ei ehita piisava kiirusega uusi elamispindasid ja seetõttu uued pered ei saa tekkida, lapsed jäävad sündimata, inimesed vananevad, peale 40 eluaastat keegi enam lapsi enam saada ei taha ja elanikkond sureb välja. Isegi kui sul nomade juurde tuleb, siis sellest ei piisa, nomadite arv sõltub %-selt rahva arvust, seega kui sul on 20 inimest linnas, siis sul ei tule kuskilt lambist juurde 20 nomadit. Ainuke variant on piisava tempoga majasid ehitada. Samas tähele tasub panna veel seda, et mida rohkem sul maju on, seda rohkem kütet nad vajavad ja mingi hetk läheb üle mõistuse kõrgeks vajadus küttepuude järgi. Seega kui sa mängid hard raskust, harsh climate, small mountain mapil, siis võid arvestada, et mingit suurt linna sa sinna aretada ei saa, vaid pead piirduma 50 inimese suuruse asustusega. Väiksel mägisel kaardil ei ole piisavalt ressursse mida korjata, piisavalt ruumi, et ehitada põldusid jne.
Veel mõned tähelepanekud, mida siin mainitud ei ole:
- osadel majadel on ümber toimivuse piirkonna ring, sellega tasub arvestada. Näiteks korjajad ja herbalistide hooned tuleks metsa ehitada, nii, et võimalikult suur ala ümber hoone on kaetud metsaga. Herbid kasvavad eelkõige vanemate puude ümber, soovitav on valida alguses metsaga juba kaetud ala võimalikult suur ja linna lähedal.
- pigem tasub ehitada paar suurt põldu, kui mitu väikest, suure põllu aastane toodang peaks umbes 1500 ühikut olema, pane peale piisavalt töölisi ja ära tee põldu väga kaugele barnist, et sügisel kogu saak saaks ära korjatud.
- viljapuud hakkavad vilja andma alles peale 3-ndat aastat. Esimene aasta istutatakse alles puud, mis hiljem suureks kasvavad.
- kariloomad tuleb sisseosta, (easy tasemega on randomiga üks kariloomade liik juba olemas), selleks tuleb teha piisava suurusega pasture ja trading postid, kust siis neid ühiku haaval saab osta. Hiljem nad hakkavad paljunema, alguses soovitan osta sisse vähemalt 4 karilooma, ostes 1-2 looma ei pruugi teinekord loomad paljunema hakata, võimalus, et tegu samast soost isenditega.
- mida rohkem trading poste teed, seda rohkem merchanteid neid külastab ja toodete kogused ja valikud suurenevad tunduvalt. Näiteks 2 trading postiga on teise trading posti saabuval merchantil kaasas tunduvalt suurem valik kraami.
- mida halvem health elanikel on, seda kehvemini nad tööd teevad. Healthi tõstmiseks on vaja mitmekülgset sööki, sooje riideid/elamist, ravimeid jne. Lisaks aitab kaasa kool, haritud kodanikud töödavad efektiivsemalt.
- Õnne koha pealt vast kõige tähtsam see, et see hakkab kiirelt langema, kui elanikud hakkavad surema, surm toodab kõvasti õnnetuid elanikke, õnnetud elanikud ei taha aga paljuneda. Tõstmisel aitavad kaasa kirik, surnuaed ja tavern.
|
|
Kommentaarid: 211 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
4 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Gunnar19
Kaevur
![Gunnar19 Gunnar19](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/cb82cb4883856a8e277caf56363d10ad.JPG)
liitunud: 12.11.2008
|
06.03.2014 15:32:09
|
|
|
Cofy, IceUul, suured tänud teile! Sain väga palju informatsiooni teilt!
Mõned küsimused siiski veel tekkisid.
1. Milleks on kirikut vaja? Täiesti savi ma vaatasin, pool linna seal käis aga happiness ei muutunud absoluutselt, seega peale paari aastat saatsin pastori põllule.
2. Haigla? Alati on 0 patsienti ja üsna kasutu.
3. Alkoholi pruulokojas on marjad aga näitab et tootmiseks resursse pole. Päris imelik
4. Pool linna suri välja sest 3 puupüsti herbaliste täis maja ei suutnud meditsiinitarbeid toota
Pärast avastasin seda et kui kütt ja gathereri rahvas oli vanadusse surnud, hakkas ka herbe tulema.
Kas see on soodne keskkond herbalisti jaoks?
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
AMD_Friik
HV vaatleja
liitunud: 01.06.2011
|
06.03.2014 16:01:01
|
|
|
Millesse nad siis surid, health liiga madal?
Kui oli konkreetne haigus siis selleks haigla.
Viimaselt pildilt vaadates sul 35 katkise tööriistaga tegelast, töö tegemiseks kulub ju poole rohkem aega. Pane blacksmithid tööle! Ja saja väiksese põllu asemel tee suured.
Linna planeerimist peab veel arendama
E: tavernis peab olema teatud arv ressurssi (täpselt kogust ei tea), et alkot toota, kui vähem siis ei tooda.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
06.03.2014 16:48:15
|
|
|
Linna planeerimisel tuleb arvestada sellega, et elamud jääksid turu sõõri sisse, kuna turgu ehitada on kulukas, siis tuleb seda natukene ette planeerida.
Sinu pildilt näen ma, et linna suurenedes tuleb sul elamuid juurde ehitada ning et nad kõik ka turu sõõri sisse mahuksid lõpuks, jääb ette sinu ehitatud metsatukk ja põllud. Nüüd on sul valida, kas lammutad turu ja ehitad õigesse kohta, või otsid põldude ning metsa jaoks uued alad.
Hooned, millede ülessanneteks on metsamaterjali loomine ning raie, jahimehed ning marjulised moodustavad täiesti funktsioneeriva kobara. Elamute olemasolu antud kobaras pole aga absoluutselt vajalik ning võtavad ära ressursiks vajaliku pinna.
Katsu elamud koondada ümber turuplatsi ja keskuse. Elamute vahetuslähedusse jällegi muud ühiskonna heaolu tõstvad asutused.
Kuna turu töötajad toovad kaupu materjalide hoiustamiseks ettenähtud alalt, siis ladustamisplatsi ning muude sarnaste hoonete ehitamine turuplatsi kõrvale pole vajalik, kuid ei tohi olla ka liiga kaugel.
Mõistlik oleks sadama kaugusega ladudest samuti arvestada.
Pikemas perspektiivis on kiriku ja surnuaia olemasolu vajalik (rahvastiku kasvades).
Haigestumine ning epideemia tabab sind sarnaselt tornaadole ning kulekahjule ootamatult. Püsivaid šlange haiglas polegi.
Riided elanikele on sama olulised kui tööriistad, mis kiirendavad produktiivsust elanike ülesannetes. Riided lisaks tõstavad immuunsust surnuks külmumise vastu (herbalistid, jahimehed, metsamehed kes töötavad kodudest kaugemal).
Kuid kõge paremini õpid läbi kogemuse
edit.
On ilmnenud et elanikud kasutavad hoonete kütmiseks ka kivisütt (milleks muuks siis majapidamises kivisüsi), siis sellekohane soov on arendajale edastatud, et loodaks võimalus energia tootmiseks vajaliku tooraine valimise võimalus.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
jt234
HV veteran
![jt234 jt234](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/af8adcd76b32fad53248e3568417cd22.jpg)
liitunud: 12.04.2005
![Online Online](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/online.gif)
|
06.03.2014 16:51:34
|
|
|
Veits häiriv on see, et majas on elanikud piiratud staatusesse vanemad + nende mitte "abielus" lapsed.
Arvestades mängu keskkonda, võiks eeldada, et ühte maja on suutelised jagama 2-3 toimivat põlvkonda korraga nii, et majade arvu konstansena hoidmisel ka perekondade arv ajas oluliselt ei muutuks.
Mängu mängitavuse seisukohalt ei oska sellise muutuse efekti ennustada, kuid tegu on asjaga, mis on mind häirinud esimestest mängu tundidest saadik.
_________________ Dima oli siin |
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
07.03.2014 11:50:03
|
|
|
Cofy kirjutas: |
edit.
On ilmnenud et elanikud kasutavad hoonete kütmiseks ka kivisütt (milleks muuks siis majapidamises kivisüsi), siis sellekohane soov on arendajale edastatud, et loodaks võimalus energia tootmiseks vajaliku tooraine valimise võimalus. |
Lisaks:
Olen natukene otsinud lahendusi sarnastele probleemidele, kuid on sovitatud kasutada prioriteedi süsteemi (F2 ja "priority tool")
Selleks, et ahned elanikud kõike sütt ja marju endale ei rabaks, tuleks prioriteedid anda vastavalt sepikojale ning pruulikojale.
Pole endal hetkel võimalust antud nõu õigsust katsetada, kuid teen seda lähiajal.
Kuna Wikid on alles poolikud, tasub silma peal hoida:
http://www.reddit.com/r/Banished/comments/1yu1eq/banished_discoveries_data_and_tips/
http://shiningrocksoftware.com/forum/categories/general
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Ertai
HV veteran
![Ertai Ertai](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/a15cbcc275db6f89ef4756c17927fb9b.png)
liitunud: 11.05.2007
|
08.03.2014 14:07:25
|
|
|
Mul 15 aasta, elanikke hetkel 44/5/6 inimestega.
Vahepeal oli kerge söögikrahh, aga tulin sellest osavalt välja, keegi ära ei surnud (õnneks tuleks merchant õigel ajal). Kogusin toitu nüüd kõvasti, et kui maju juurde teen, siis varu oleks olemas.
Imelik oli aga see, et nii kui ma silla ehitasin sain 5 töölist juurde, ja kusagil ei olnud kirjas, et become adult vmt.
Silla ehitasin seetõttu, et õpetajapreili otsustas talvel üle jää minna ja kevadeks oli lõksus (Mission: Save the Stupid Teacher tuli ette võtta )
Hetkel üritan maju järjest juurde vorpida, sest elanikkond hakkab tohutult vananema.
Surnud vist hetkel 12 inimest vanuse tõttu ja üks jäi langeva puu alla
Map on eriti õnnestunud. See oli mu teina katse ja so far so good. (Kardan, et mingi disease v jama tulekul v tornaado)
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
raitl
HV veteran
![](images/avatars/gallery/BaldursGate/baldursgate_eldoth.gif)
liitunud: 20.01.2002
|
09.03.2014 09:00:10
|
|
|
Õpetaja puudumine koolist põhjustas kõigi hetkel koolis olnud õpilaste ülemineku uneducated laborer'ideks. Mul suri õpetaja ära ning ühtegi vaba laboreri polnud teda asendama võtta = 12 harimata töölist juures
|
|
Kommentaarid: 165 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
0 :: |
147 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
09.03.2014 10:45:51
|
|
|
Sellised vead kipuvad ka minul tulema, kui lasen 10x kiirusel. Nüüd kasutan vastavalt tundele kas pausi, või aeglasemaid kiirusi, kui ümberkorraldusi teen.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
striker13
HV Guru
![striker13 striker13](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/fb3504ab095309701740580cea47d231.jpg)
liitunud: 03.10.2005
|
09.03.2014 11:45:24
|
|
|
Täna ehitasin pikalt teed, et ümber mäe minna. Hiljem avastasin, et saab ka tunnelit ehitada
_________________ Sarcasm is just one of the many services I offer to people who ask stupid questions. |
|
Kommentaarid: 95 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Gunnar19
Kaevur
![Gunnar19 Gunnar19](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/cb82cb4883856a8e277caf56363d10ad.JPG)
liitunud: 12.11.2008
|
29.03.2014 00:54:03
|
|
|
Ma ei saa sellest aru et peale reliisi pole ühtegi uuendust tulnud.
Kas need tegijad läksid peale miljonite teenimist veegasesse jooma ja siiani on lappes?
Igatahes üks kena pildike ka mängust.
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
29.03.2014 09:19:56
|
|
|
Gunnar19 kirjutas: |
Kas need tegijad.... |
See kõik on ühe isiku kätetöö, selle projekti taga pole kollektiivi
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DonNiger
HV Guru
![DonNiger DonNiger](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/4e53e4b135c1780cff3bafd4e3201107.jpg)
liitunud: 14.03.2005
|
03.04.2014 21:40:16
|
|
|
Alates 1500 elanikust läheb mäng totaalselt lolliks. Küsimärgiga juntsid jalutavad ringi, materjali tekib ja kaob. Rahvas tarbib suvalisi koguseid ning nt rohkem kui 300 farmer töölerakendamine näljutab elanikonna välja. Läks nüüd lõplikult prügikasti.
_________________ Müüa EOS 50D |
|
Kommentaarid: 142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
2 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
05.05.2014 11:34:35
|
|
|
A beta of the new version (1.0.2) is now available. To get it you can opt into the beta by right clicking on the game in the Steam Library, select properties, and then pick the BETAs tab. You can switch to the Beta version 1.0.2.
While loading old save games from before the patch has been tested, it's recommend that you back up your save games before overwriting them. The new save games won’t work with the previous version of the game. They are located in Documents\Banished\Save\
If the community can give some feedback on the patch and make sure everything is working properly, that'd be great. If no major issues come up during testing of the patch, it will be come official in the next week or so.
Here are the list of changes:
Spoiler ![Spoiler](/images/exclamation.gif)
*Mouse buttons now obey system setting for flipped left/right buttons.
*Input options now allow binding of mouse actions.
*Input settings can now be bound to any of eight mouse buttons.
*Fixed a bug that cause meat and other resources to show up in the corner of the map.
*Fixed being able to pop a building back into existence after being damaged by using the cancel removal tool or reclaim button.
*ixed grave count on cemeteries when it is marked for removal then reclaimed.
*Fixed crash at trading post when trading, dismissing trader, and then selecting a custom order.
*Fixed a bug that allowed auto purchase to over fill the trading post.
*Fixed a bug that caused cycling through laborers to show children and students.
*Foresters no longer cut down orchards.
*Fixed water showing inside merchant boat.
*Builders will no longer walk the long way around to the other side of a bridge or tunnel when constructing it if it’s more than twice the distance to the closer side.
*Fixed building pause icon staying up when a building completes construction after pausing construction.
*Fixed a bug that caused starving or freezing people to get stuck in a loop doing the same job over and over if no food or warmth was available to resolve the starving or freezing issue.
*Fixed a bug that caused pending roads to not be cancelable if they were under a tree, rock, ore, etc.
*Fixed a bug that caused roads to be unremovable.
*Fixed a bug that caused areas to be unusable after roads were removed in certain cases.
*Dirt roads can no longer be quick removed by zoning over them with stone roads and then removing them. They now revert back to dirt roads and work has to be performed to remove them.
*Placing stone roads over pending dirt roads no longer cause unusable areas.
*Disasters are now disabled in tutorials.
*Citizens are now more effective at fighting fires and putting them out.
*When fires break out, citizens fighting the fire now run at high speed.
*Citizens working in an area where a fire breaks out will now be interrupted to help fight the fire.
*Fixed a bug that caused non-laborers to not fight fires.
*Citizens fighting fires will only be interrupted by sickness, freezing, or starving.
*Citizens will now only search for water in an area around the fire. Far inland areas need wells for fires to be fought.
*Increased the number of citizens that can fight a single fire to 50.
*Increased the area of effect for citizens fighting a fire.
*If enough water is brought to a building on fire, the chance of the fire spreading is lowered.
*Fixed a bug that caused buildings on fire not to be high priority.
*Fixed a major slowdown in large towns when fires break out.
*If citizens are already walking to get food at a distance location and become starved, they’ll now interrupt the walk and get food at the closest market or storage barn.
*If citizens are working far from home and become hungry, they’ll eat food from their home as if they brought food with them. This will not interrupt the current task. If no food is available at home they will interrupt the walk and get food at the closest market or storage barn.
*Because citizens can eat from home when far away, they can better deal with freezing, and visit a warm place when needed.
*Fixed a bug that caused citizens not to warm up when eating at home in some cases.
*Citizens now won’t be assigned far away tasks without a specific profession (pickups, gathering, clearing, etc) unless the tasks have been around for a long time, or haven’t been assigned to someone local. This keeps citizens far away from walking across the map in most cases.
*Citizens now limit the distance they’ll walk in the winter when it is very cold.
*Tombstones now decay in 4-6 years instead of 13-17.
*Existing tombstones have had their decay time reduced by half.
*The trading post volume was been increased to 60000. This allows larger auto purchases to occur without overflowing storage. Existing trading posts need to be removed and replaced for this change to take effect.
*Fixed several spelling and grammatical errors.
*Fixed crash in audio streamer due to missing thread synchronization.
*Fixed a bug that caused very wide screen displays to calculate an incorrect FOV.
*Fixed a crash that occurred if a video card doesn't support sampling from a depth texture.
*Windowed mode now allows resizing of the window.
*Window position is now remembered and restored on game shutdown/startup.
*Graphics initialization now has better error handling and exception recovery.
*Added a game launcher that allows changing video settings if the game doesn’t display properly on startup.
*The game launcher only shows if an error occurred, on first time startup, ctrl is held on startup, or /launcher is on the command line.
*Added selection of refresh rate to graphics settings
*Added selection of graphics adapter to graphics settings.
*Save games now check for truncation and crc validation to make sure save games haven’t been corrupted.
*The scene shown on the background of the main menu now has better error checking in case the file has become corrupt. If the file is corrupt it will show the original scene that the game shows on first time startup.
*Files are now created in a temp directory and are moved after writes complete. This stops partial files from being created if a thread crashes while a background thread is performing file I/O.
http://steamcommunity.com/games/242920/announcements/detail/1820888694423343112
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
DonNiger
HV Guru
![DonNiger DonNiger](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/4e53e4b135c1780cff3bafd4e3201107.jpg)
liitunud: 14.03.2005
|
05.05.2014 23:20:09
|
|
|
Päris palju muudatusi, mille pärast ma oma mängu prügikasti saatsin.
Ehk üritab mingi aeg jälle 2000+ linna ehitada
_________________ Müüa EOS 50D |
|
Kommentaarid: 142 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
1 :: |
2 :: |
116 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
tiirP
HV Guru
![tiirP tiirP](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/5f4f42955177f0f344e6c061766b3251.png)
liitunud: 07.01.2005
|
06.05.2014 09:18:29
|
|
|
"fixe" on jah palju ning see on alles beta. Isiklikult ootasin parandusi seoses tulekahjudega ning selle leviku kiirusega. Linn on põlenud 70% ulatuses kolm korda (~1000 inimest linnas)
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
106 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
NeroEST
Kreisi kasutaja
![NeroEST NeroEST](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/3d5a1f052a0be7578332419afe01e18e.jpg)
liitunud: 11.11.2007
|
11.05.2014 23:11:35
|
|
|
Sattusin ka lõpuks pikemalt mängima, kuigi launch ajal sai key ostetud.
Aasta juba 44, kuid 300s elanik sündis linna alles hiljuti. Alustamise tingimused olid fair talv ja hard dif ning vähem mägisem ja suur kaart.
Teisel talvel surid mul enamus rahvast nälga ning perekondi oli kolmandaks aastaks nii nagu mängu alguses, kuid sealt saime üle. Järgmine takistus oli see kui foodi 10000 pool mühinal 80 elaniku peal nulli vajus ning 3 gatherers hut + 3 hunting lodge + 2 fisherman huti neid enam ära ei toitnud. Ühe talvega suri nälga kokku 33 inimest ning olgugi, et rahvast oli 33 võrra vähem, ei suutnud laborerid toitu sellegipoolest piisavalt poolida. Ehitasin neljanda komplekis korjaja, hunter+forester ning sellega päästsin oma järgnevad talved. 100 inimese peal juba lisasin mõned fisherman hutid ja samal ajal hakkas võimalus tekkima trademiseks ning hakkasin lehmi ja kanu kasvatama. Alguses ostsin rumalast peast vaid ühe lehma, kes lõpuks ära suri. Kanadel tekkis infektsioon, kus kõik samuti otsa said. Mitmed aastad hiljem kauplesin aga traderilt kogu kana ja lehma koorma, kes tal pisikeses paadis kaasas oli ning sellega oli asi korras. Täis pasture korral tegin teise kõrvale ning poolitasin karja, et vältida ootamatuseid.
Ütleks, et uskumatult fun mäng ning alles täna märkasin, et mul pole isegi beta update peale pandud...
Edit1:
Hetkel muidugi ikaldan sellise asjaga, et Firewood on otsas. 4 woodcutterit ei suuda firewoodi hakkida. Kuigi mul vedeleb kokku erinevates stockpiledes 3000 puuhalgu.
Kõige nõmedam on see, et rahvas kütab söega, mida ei saa poolida, et steel toole teha, ja blacksmith ei tee piisavalt kiirelt tööd kuna tal endalgi pole tooli ja ta tegeleb pideva külmetamisega.
Manuaalselt neid puuhalge lademetes woodcutterile ette ei kannata sööta?
Edit2:
Nii, minu esimene küla saab 47ndal aastal läbi. Ma ei usu, et rahvast taastub selle talve näljast. Küttepuu puudus viis rahva tööriista puuduseni, mis omakorda viis ebaefektiivse toidu tegemiseni, mis tekitas nii ränga nälja, et populatsioon on vähenenud 430 pealt 270 peale. Hetkel tundub, et väheneb veelgi, kuigi külas on 150 suud vähem toita, ei tundu näljal lõppu tulevat.
The Death march, mis tundub olevat mängule omane tsükkel (ilmselt ei saa seda bugiks nimetada, pigem feature, mida vältida)
_________________ Winter is coming... |
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Gunnar19
Kaevur
![Gunnar19 Gunnar19](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/avatars/upload/cb82cb4883856a8e277caf56363d10ad.JPG)
liitunud: 12.11.2008
|
12.05.2014 13:38:33
|
|
|
NeroEST, päris lahedalt kirjutatud .
Ise pole juba kuid mänginud kuna mu ligi kolmesaja elanikuga küla suri lihtsalt ühel talvel nälga ära ja ma ei oska siiani Pasture kasutada
Saate aru mul oli mingi 10k süüa stabiilselt ja siis lampi hakkas food kaduma, mingil hetkel röökis mäng isegi 1-3k toidu reservi korral et LOW FOOD SUPPLY või mis iganes ja rahvas muudkui kärvas... Ootan pigem uuenduse ära enne kui uuesti mängu avan lol.
_________________
![](https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif) |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
4 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
12.05.2014 14:39:57
|
|
|
Madala reservi kohta karjus vist, kui limiidist on alla 25% olemas.
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
Cyberlord
HV Guru
liitunud: 02.12.2003
|
05.09.2015 18:21:03
|
|
|
Tasuta GOG võti kui keegi soovib, ostsin kogemata 2tk.
Kui võtad ära, siis pane siia kirja ka palun.
83FAF-8BA35-2CE55-E2682
|
|
Kommentaarid: 545 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
449 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
mr_allien
HV vaatleja
liitunud: 04.08.2006
|
05.09.2015 18:53:15
|
|
|
Cyberlord kirjutas: |
Tasuta GOG võti kui keegi soovib, ostsin kogemata 2tk.
Kui võtad ära, siis pane siia kirja ka palun.
83FAF-8BA35-2CE55-E2682 |
Tänud. Võin vastu anda mõne endal ülejäänud võtmed. Kui on huvi võin ps-i saata listi
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
![](./images/komment/img_10_1.gif) ![](./images/komment/img_10_0.gif) ![](./images/komment/img_10_2.gif) |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
![](templates/HinnaVaatlus/imagesHV/spacer.gif) |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|