Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
RudiTurbo
HV kasutaja
liitunud: 11.10.2003
|
27.02.2004 21:07:46
|
|
|
Mina ei lõika kuskilt puude tagant ega muude asjad, aint võtan murult lisa
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mawrec
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.04.2002
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
universal
HV vaatleja

liitunud: 28.01.2004
|
27.02.2004 23:23:09
|
|
|
Mawrec kirjutas: |
pole siin midagi võimatu alla 2:40 sõita.  |
Äkki räägiksid veel, mis seadistused sa autole oled teinud!
_________________ Jep, marsile minek!  |
|
tagasi üles |
|
 |
Mawrec
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.04.2002
|
27.02.2004 23:35:10
|
|
|
universal kirjutas: |
Mawrec kirjutas: |
pole siin midagi võimatu alla 2:40 sõita.  |
Äkki räägiksid veel, mis seadistused sa autole oled teinud! |
Fine gravel rehvid, vedrustus ühe võrra pehmemaks, auto ühe võrra kõrgemaks, keeramine ühe võrra kiiremaks - ei midagi erilist...
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mawrec
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.04.2002
|
27.02.2004 23:58:12
|
|
|
eckh kirjutas: |
USA 2:39.83, enda arust said kasutatud kõik võimalikud shortcutid. Täieliku õnnestumise korral saaks veel paar sekundit maha, aga rohkem varu küll ei näe kuskilt tulevat. Tahaks näha kuidas neid 2:30 aegu sõidetakse. |
GTO järgi paistab, et nüüd said "asjale pihta".
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
eckh
Kreisi kasutaja
liitunud: 18.12.2001
|
28.02.2004 00:17:07
|
|
|
Mawrec kirjutas: |
eckh kirjutas: |
USA 2:39.83, enda arust said kasutatud kõik võimalikud shortcutid. Täieliku õnnestumise korral saaks veel paar sekundit maha, aga rohkem varu küll ei näe kuskilt tulevat. Tahaks näha kuidas neid 2:30 aegu sõidetakse. |
GTO järgi paistab, et nüüd said "asjale pihta".  |
võtan kõik oma varemöeldud sõnad tagasi. kui shortcut-id käes olid, siis andis setupi näppimine veel mõned sekundid ajast maha saada. vedrud max. pehmeks, auto kõrgus jäi default-iks, kõrgemalt tõstmine võttis kiirust maha ja ajad läksid vähemalt minu puhul viletsamaks. roolisüsteem jäi kah paika. pisut naljakas on mängus käikude seadistus, käikude lühemaks tegemine peaks teoreetiliselt kiirendust parandama, tegelikult sõitis pikemate käikudega ghost alati kiirendades eest minema.
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
103 |
|
tagasi üles |
|
 |
klOun
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
28.02.2004 00:29:00
|
|
|
Proovisin ka eile poole öö peal seda, ilge uni oli silmas.. aga väga vaffa oli igastahes
Kuid hämminguks jäi see, kuidas ma seda championshipi mängida saan, et autusid lahti saada see on ju hall.. ja menüüst sinna minna ei saa (meibi olin liiga unine.. proovin täna veel)
Üldiselt ootan ma omale Logitech Cordless Rumblepad'i siis hakkan neid autu jms mänge kannima.. mulle klaveri taga eriti ei istu
_________________ 🥫 Experience is one thing you can't get for nothing. |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
hentz
HV Guru

liitunud: 12.10.2003
|
|
Kommentaarid: 423 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
4 :: |
341 |
|
tagasi üles |
|
 |
klOun
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
28.02.2004 00:56:22
|
|
|
mis seal ainult ühe saraga saabki sõita? mää, lähen uurin seda värki kui Prime95 end ilusti lõpuni teeb.
BTW: kes Painkilleri demo pole veel proovinud, see võiks seda teha.. päris fun füüsika on
hentz, muide paranda oma avatar ära
_________________ 🥫 Experience is one thing you can't get for nothing. |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
RudiTurbo
HV kasutaja
liitunud: 11.10.2003
|
28.02.2004 02:06:10
|
|
|
Jaapani experdid, rääkige mis stiiliga ja setupiga seal sõita tuleb, ma vist teen midagi väga valesti seal
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
mOnster
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.12.2002
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
2III7
HV veteran

liitunud: 20.09.2003
|
28.02.2004 11:46:20
|
|
|
RudiTurbo kirjutas: |
Jaapani experdid, rääkige mis stiiliga ja setupiga seal sõita tuleb, ma vist teen midagi väga valesti seal  |
wet tarmac reffid, auto yhe võrra kõrgemax, vedrustus kõige pehmema peale, juhitavus kõige kiirema peale, käigud jäta samax. ning kasuta semi-auto kasti. endal nüüd rekord seal 3:16.59
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mawrec
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.04.2002
|
28.02.2004 13:11:45
|
|
|
2III7 kirjutas: |
RudiTurbo kirjutas: |
Jaapani experdid, rääkige mis stiiliga ja setupiga seal sõita tuleb, ma vist teen midagi väga valesti seal  |
wet tarmac reffid, auto yhe võrra kõrgemax, vedrustus kõige pehmema peale, juhitavus kõige kiirema peale, käigud jäta samax. ning kasuta semi-auto kasti. endal nüüd rekord seal 3:16.59 |
Mul on hoopis teistsugused settingud Jaapanis.
Wet tarmac rehvid on küll samad, kuid nagu päris WRC-autodel, tuleb auto asfaldil sõiduks teha võimalikult madalaks ja vedrustus võimalikult jäigaks. Juhitavuse panen teiseks kiiremaks, käigud samuti teiseks kiiremaks, sest kurvilistel sektsioonidel on head kiirendust vaja, samas on ka kiireid lõike, seega kõige kiiremaks ei tasu käigukasti panna. Jaapanis on hea aja saamisel eluliselt oluline wall-sliding ehk seinte ja teepiirete ärakasutamine kiireks liikumiseks, samal ajal autot mitte liigselt lõhkudes.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
 |
Zoig
HV veteran

liitunud: 22.02.2003
|
28.02.2004 13:25:14
|
|
|
mOnster kirjutas: |
panen mõned screenid ka, tegin väiksemaks ka... |
kust sa autule selle skinni said?
_________________ Et oleks raskem! |
|
Kommentaarid: 48 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
mOnster
Kreisi kasutaja

liitunud: 08.12.2002
|
|
Kommentaarid: 81 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
76 |
|
tagasi üles |
|
 |
2III7
HV veteran

liitunud: 20.09.2003
|
28.02.2004 14:10:22
|
|
|
to Mawrec.....ma arvan et tegelikult olenevad settinugt oopis sõitjast, et kuidas keegi paremini sõita oskab igal yhel omad
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
3 :: |
143 |
|
tagasi üles |
|
 |
haan
HV kasutaja

liitunud: 18.10.2002
|
28.02.2004 16:57:51
|
|
|
tean, et 04 nii nagu ka 03 r7500 ei toeta. äkki on kellegi kogemust kuidas CMR04 ka r7500-ga käima saada.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
tobi
HV vaatleja

liitunud: 06.08.2003
|
28.02.2004 17:07:30
|
|
|
soomes alla kahe minuti ei olegi eriti raske sõita... aga alla 1.55? See on juba karm
_________________ "Maitse asi", ütles kukk ja nokkis sitta |
|
tagasi üles |
|
 |
OskarR89
HV Guru

liitunud: 22.02.2003
|
28.02.2004 17:53:02
|
|
|
tsitaat: |
tean, et 04 nii nagu ka 03 r7500 ei toeta. äkki on kellegi kogemust kuidas CMR04 ka r7500-ga käima saada
|
Mul töötas küll Colin 3 hästi Medium detailidega! Ja loodan ,et Colin 4 ka käima läheb
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
k2iguvahetaja
HV veteran
liitunud: 07.05.2003
|
28.02.2004 17:56:17
|
|
|
Sõbral on TI4200(128mb).
Keerasin reso 1280*xxx peale, fsaa maximumi(number 3). Ja muud settingud ka põhja. Ei võnkand, aga viskas artifakte, ja kere kadus ära, noh, nagu kerepaneelid, videomälust jäi väheks??? Metsas õrnalt võnkas, a seal oli palju puid kah. GPU temp oli 52C.
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
 |
sharkman
Aeg maha 10

liitunud: 08.02.2003
|
28.02.2004 18:11:02
|
|
|
saast, CMR2 ülekõige.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
9 :: |
3 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
Taavi_789
HV kasutaja
liitunud: 31.01.2004
|
28.02.2004 18:20:50
|
|
|
Jaapanis olen välja sõitnud 3.12 ja näen potentsiaali palju kõvemaks. Wet tarmac rehvid (intermediate on ka võimalus), vedrud kõvemaks ja kõrgust vähemaks. Midagi erilist nagu ei olegi, ajad tulevad metallist teepiiret oskuslikult kasutades.
_________________ "Audaces fortuna juvat!" (Julgeid kroonib edu!) |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
klOun
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
28.02.2004 18:24:22
|
|
|
Taavi_789 kirjutas: |
Midagi erilist nagu ei olegi, ajad tulevad metallist teepiiret oskuslikult kasutades.  |
Ma eelistan puhast sõitu heale ajale näiteks
_________________ 🥫 Experience is one thing you can't get for nothing. |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
OskarR89
HV Guru

liitunud: 22.02.2003
|
28.02.2004 18:25:26
|
|
|
tsitaat: |
saast, CMR2 ülekõige.
|
Ehk seletad meile ka miks "saast" on?
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
137 |
|
tagasi üles |
|
 |
klOun
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2002
|
28.02.2004 18:31:54
|
|
|
sharkman kirjutas: |
saast, CMR2 ülekõige. |
mõttetu oleks suga vaidlema hakata.. aga imho cmr2 on ise sutsu käkk võrreldes cmr3 ja cmr4'ga need kes vinguvad juhitavuse kallal siis õppigu sõitma.. cmr2 on liiga kerge ja teelt väljasõitmise jms. poolt eriti lahja.
Ma ei ütle, et cmr2 halb mäng on.. omal ajal oli kõva kõva.. väga kõva (mäng siis;))
_________________ 🥫 Experience is one thing you can't get for nothing. |
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
|