Viidatud videos räägitakse huvitavast testist. Selgub, et need ullikesed, kes siiani usuvad Facebook’is reklaamimisele, saavad tegelikult petta. “Meeldib” või uus “jälgija”, kes su kaupa tegelikult mitte kunagi ei osta, on kasutu number.
Sellega võib vaid mõnel mõttetul koosolekul kelkida. Sinu firma kassase see raha tegelikult juurde ei too. Lisaks sellele on ka kokku ahnitsetud “jälgijate” number täiesti kasutu – eriti veel siis, kui enamus neist on passiivseid.
See on nii igasuguse netireklaamiga. Tegelikult võiksidki ettevõtted spämmitootmise ära lõpetada ja siis ära jääva spämmi arvelt toodete/teenuste hindu alandada.
See on nii igasuguse netireklaamiga. Tegelikult võiksidki ettevõtted spämmitootmise ära lõpetada ja siis ära jääva spämmi arvelt toodete/teenuste hindu alandada.
Igasuguse reklaamiga on nii ja ei sõltu üleüldse milline reklaamikanal valitud on. Pole ju vahet, kas see Kitt-Katti reklaam söödetakse sulle ette internetis mingi vilkuva fläsh-reklaamiga või siis mingis ajalehes-ajakirjas, värvilise, staatilise reklaamina. Oluline on ainult see, et sa seda kasvõi korraks näinud oled - siis tead juba, et on olemas uus Kitt-Katt.
Viidatud videos räägitakse huvitavast testist. Selgub, et need ullikesed, kes siiani usuvad Facebook’is reklaamimisele, saavad tegelikult petta. “Meeldib” või uus “jälgija”, kes su kaupa tegelikult mitte kunagi ei osta, on kasutu number.
Sellega võib vaid mõnel mõttetul koosolekul kelkida. Sinu firma kassase see raha tegelikult juurde ei too. Lisaks sellele on ka kokku ahnitsetud “jälgijate” number täiesti kasutu – eriti veel siis, kui enamus neist on passiivseid.
Videos on juttu ainult Facebooki ja teiste ettevõtete poolt pakutavast suunatud reklaamist. Seda ei kasuta ükski endast lugupidav ettevõte. Paljudel ettevõtetel on, läbi erinevate vahendite, väga hea ettekujutus klientide käitumisest ja profiilist. Igatahes parem kui Facebookil.
Ma võin näiteks tuua oma hiljutise katse Tescoga. Pärast aastatepikkust kliendikaardi kasutamist lõpetasin selle kasutaise ja maksin alati sularahas. Umbes 5 kuu pärast ilmus posti 120 euro väärtuses allahindluskuponge. Nende automaatse jälgimissüsteemi kohaselt olin ma poe külastamise lõpetanud, kuid potentsiaalse kliendina väärtuslik. Täpsemalt, minu poodi tagasitoomise väärtuseks oli 120 eurot.
Facebook ise ei paku võimalust statistiliseks analüüsiks., kuid see ei tähenda Facebooki väärtusetust reklaamist. Suunatud reklaami asemel on teisi vahendeid. Näiteks sooduskoodid ja jagatud postid (näiteks tasuta eseme loosiks). Esimese andmeid on lihtne analüüsida ja teine tagab suure leviku.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.