Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Facebook pettus märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.02.2014 06:08:25 Facebook pettus vasta tsitaadiga


Viidatud videos räägitakse huvitavast testist. Selgub, et need ullikesed, kes siiani usuvad Facebook’is reklaamimisele, saavad tegelikult petta. “Meeldib” või uus “jälgija”, kes su kaupa tegelikult mitte kunagi ei osta, on kasutu number.

Sellega võib vaid mõnel mõttetul koosolekul kelkida. Sinu firma kassase see raha tegelikult juurde ei too. Lisaks sellele on ka kokku ahnitsetud “jälgijate” number täiesti kasutu – eriti veel siis, kui enamus neist on passiivseid.


Link


Allikas: http://uus.minut.ee/facebook-pettus/

_________________
Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 465 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 358
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
olavsu1
külaline






sõnum 22.02.2014 13:50:30 vasta tsitaadiga

See on nii igasuguse netireklaamiga. Tegelikult võiksidki ettevõtted spämmitootmise ära lõpetada ja siis ära jääva spämmi arvelt toodete/teenuste hindu alandada.
tagasi üles
tahanteada
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003




sõnum 22.02.2014 15:06:27 vasta tsitaadiga

olavsu1 kirjutas:
See on nii igasuguse netireklaamiga. Tegelikult võiksidki ettevõtted spämmitootmise ära lõpetada ja siis ära jääva spämmi arvelt toodete/teenuste hindu alandada.

Igasuguse reklaamiga on nii ja ei sõltu üleüldse milline reklaamikanal valitud on. Pole ju vahet, kas see Kitt-Katti reklaam söödetakse sulle ette internetis mingi vilkuva fläsh-reklaamiga või siis mingis ajalehes-ajakirjas, värvilise, staatilise reklaamina. Oluline on ainult see, et sa seda kasvõi korraks näinud oled - siis tead juba, et on olemas uus Kitt-Katt.
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olavsu1
külaline






sõnum 22.02.2014 15:41:37 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Oluline on ainult see, et sa seda kasvõi korraks näinud oled - siis tead juba, et on olemas uus Kitt-Katt.



Istugu endale sisse see toode, mis on väiksem kui vaja ja kallim kui vana.
tagasi üles
pacho
HV veteran
pacho

liitunud: 26.02.2004




sõnum 23.02.2014 16:51:13 Re: Facebook pettus vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:

Viidatud videos räägitakse huvitavast testist. Selgub, et need ullikesed, kes siiani usuvad Facebook’is reklaamimisele, saavad tegelikult petta. “Meeldib” või uus “jälgija”, kes su kaupa tegelikult mitte kunagi ei osta, on kasutu number.

Sellega võib vaid mõnel mõttetul koosolekul kelkida. Sinu firma kassase see raha tegelikult juurde ei too. Lisaks sellele on ka kokku ahnitsetud “jälgijate” number täiesti kasutu – eriti veel siis, kui enamus neist on passiivseid.


Videos on juttu ainult Facebooki ja teiste ettevõtete poolt pakutavast suunatud reklaamist. Seda ei kasuta ükski endast lugupidav ettevõte. Paljudel ettevõtetel on, läbi erinevate vahendite, väga hea ettekujutus klientide käitumisest ja profiilist. Igatahes parem kui Facebookil.
Ma võin näiteks tuua oma hiljutise katse Tescoga. Pärast aastatepikkust kliendikaardi kasutamist lõpetasin selle kasutaise ja maksin alati sularahas. Umbes 5 kuu pärast ilmus posti 120 euro väärtuses allahindluskuponge. Nende automaatse jälgimissüsteemi kohaselt olin ma poe külastamise lõpetanud, kuid potentsiaalse kliendina väärtuslik. Täpsemalt, minu poodi tagasitoomise väärtuseks oli 120 eurot.
Facebook ise ei paku võimalust statistiliseks analüüsiks., kuid see ei tähenda Facebooki väärtusetust reklaamist. Suunatud reklaami asemel on teisi vahendeid. Näiteks sooduskoodid ja jagatud postid (näiteks tasuta eseme loosiks). Esimese andmeid on lihtne analüüsida ja teine tagab suure leviku.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Facebook pettus
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.