04.02.2014 16:53:07
Veest kergem materjal läheneb tugevuselt terasele
Saksa teadlased on välja töötanud uue meetodi 3D-printimisele sarnaneva tehnika abil ülikergete ja poorsete, kuid seejuures oma tugevuselt terasele lähenevate luustruktuuri matkivate materjalide valmistamiseks.
Paistab et kui tahta teha midagi head siis tuleb ikka malli võtta loodusest Miljonid aastat evolutsiooni pole olnud "just for shits and giggles". Loodan, et tulevikus on ka praktikas need materjalid kasutuses !
See ülitugev klaas suht sama arendus.
Termotuuma puhul on ka ju probleemiks pigem hind kui suutmatus see mingil tasemel tööle saada. Paraku see hetke tase pole tasuv...ja lahendust ei paista.
Njah eks see hind tapab laiatarbe leviku ära kahjuks.
Õhuta kummid jms võiks odavaks minna
Rehv on kergem, kiirendab kiiremini ning jääb aeglasemalt seisma??? Kas keegi teine ei näe siin vastuolu? Usutakse kõike, mida videost nähakse ja juurde loetakse?
raxz, ehk on veeretakistus väiksem? See seletaks nähtust, miks kiirendab paremini ja aeglustub pikemat aega.
Täpselt samasuguse laagri ja võlli peal ei saa kergem ratas kiiremini kiirust üles võttes kauem pöörelda. Üks neist on kindlasti suurema veeretakistusega või kinni pidurdatud.
raxz, veeretakistuse all pidasin silmas ratta takistust, mis tekib kontaktist maapinnaga (antud videos simuleeritud mingi pöörleva alusega). Ma ei tea, kas seda nimetatakse hõõrdetakistuseks või milleks. Lihtsalt takistus on sealt tulenevalt väiksem ja mitte arvestatud mingite laagrite vms takistust.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.