The initial weeks of the DayZ Alpha were really busy despite the holiday season. We’ve received incredible support from you, DayZ users, with over 875 thousand copies of the game sold in just three weeks and thousands of useful posts and reports that already led to some notable game improvements during the holiday period with much more to come in 2014. The level of support and confidence we have received from the DayZ community makes us even more dedicated to the game than we were in the past 16 months of DayZ standalone development.
We didn’t want to compromise on the brutal and unforgiving nature of the early days of the DayZ mod so we’re very surprised to see such interest as this clearly is not a game for everyone, especially considering that there are some radical changes under the hood in comparison to the mod. These changes may be more subtle than when comparing the relatively limited amount of content in the standalone game against the mod in its very mature state itself, but it should be much more valid in the long term for the overall game experience and of course we’re aware how much more work is ahead. We’re already seeing unbelievable player stories happening every day in the game even in its very limited Alpha and we’re focused to make huge progress in 2014 on many areas of the game. In the short term, we’re going to focus on the most critical problems you’re experiencing atm and at the same time we’re going to work on the road to the DayZ Beta. We’re going to re-evaluate the roadmap plans in the second half of January but here is a list of the existing top priorities on our to-do list to make DayZ really meet or hopefully exceed your expectations:
Server performance, stability and security
Animals & hunting
Cooking & gathering resources
Playable user customizable vehicles
Player created constructions in the environment
More complex interactions with the environment and crafting options
Streamlined user actions and interface
Control and animations expanded and improved for fluidity
Upgraded graphics and physics engine (including ragdoll, etc.)
Support of user mods and more flexibility for user hosted servers and game types
Mida te toodate? Miks kurat küll peaks Rocket offical hive laskma piratud vendi?
Kas te ikka teate mismoodi DayZ Hive töötab...?
Kui private hive tuleb, siis on teised lood. Seal pirage ja häkkige palju jaksate. _________________ http://nodejs.org/
"I'm also a person. Programming is just one thing I do."
Isiklikult arvan, et tuleb samalaadne lahendus nagu EA-Battlefield seerias 3,4 puhul olnud serverite rent. Servereid saab rentida läbi volitatud esindajate ning sealt vaevalt failid jalutama lähevad, kuna on sõlmitud karmid lepingud.
LKits, lihtsalt see, et ma ei usu, et väga palju on piravendasid, kes tahavad ausalt mängida. Aga noh jah, eks see tulevikuteema ja kui failid kunagi avalikuks tehakse, küll siis keegi vastavalt ära modib. _________________ Twitch.tv/allavett
Pääsesin isegi 20% verevaruga kui mingi shamaan mosiniga elektros tõmbas mu sõbra maha. Jooksin easti mööda teed kui järsult jookseb sama vend vastu. Vaatasin seljataha ja hakkas käsikaga laskma. Kiire ümberpöörd ja vanahea sikk-sakk kuni reloadima hakkas ja otse kirvega lagipähe
Lootisin ära ja siis lasi keegi veel, aga panin ajama ka, sest tõmbas pildi nii uduseks, et 60m peale poleks zombiet ka põhimõtteliselt näinud. Karma is a bitch.
Sai täna masinasse uus prose (e8200 sai vahetatud q9650 vastu). Täiesti jõhker, milline vahe. Mingeid fpse ei viitsi mõõtma hakata, aga mäng muutus kõvasti stabiilsemaks ja päris palju asju sai low/disabled pealt lükata normali/high vms peale. Pole veel optimaalset seadistust leidnud ja täna vast rohkem katsetada ei viitsi.
Masina muud näitajad: win 7 64bit, 7200 rpm ketas, 8 gb 1333 mälu, 560 ti videokaart.
Modi ajal tegin ise ka mitmeid uuendusi, erinevaid 775 prosesi, nvidia videde vahetusi ning ka erinevaid ddr2 mälusi ning ka suurendasin mahtusi. Aga kui aus olla siis need uuendused eriti juurde ei andnud, välja arvatud SSD lisamine. Sellega sai tõesti mod igas tahes stabiilsem.
Aga peale i7 4770k ddr3 2113mhz 16gb ja asus z87-pro peale kolimist tuli seda fpsi stapiilselt ligikaudu 2,5 korda rohkem.
Oli küll kallis üritus aga arvan et et isegi õigustas.
Samas ega see q9650 4gb dd2 800mhz x38 kiibistikuga plate gtx 470 oc ning ssd komplektil viga polnud. (enamus ajast oli ka OC peal)
Aga üht ma ütlen, on sinul kui tahes võimas arvuti, nii modis kui dayz jääd sa linnas jooksma igasusgust kriitikat mitte kannatava fpsiga _________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Mul oli enne amd x6 1100t ja fps migi 25-45 kõikus, nüüd on i3-4340 ja vsync peal, fps 60 koguaeg
See oli muidugi modis, aga SA-as enam vähem sama, aga kui linna jõuad siis vähe jama
Aga üht ma ütlen, on sinul kui tahes võimas arvuti, nii modis kui dayz jääd sa linnas jooksma igasusgust kriitikat mitte kannatava fpsiga
Pole tõsi. RAMdisk ja moddis võitsid rämedalt FPSis. SA pole veel optimeeritud seega polegi midagi loota. _________________ http://www.youtube.com/z4nn1n
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.