DrZ, ma ei saa aru. mis mõttes pole sujuvad? täiesti tavalised animatsioonid on, nii sujuvad kui ükskõik mis mängul.
võtame näiteks oblivioni, fallout3 ja fallout new vegase - nemad pole 5 aasta jooksul suutnud implementeerida diagonaalse liikumise animatsiooni. fallout new vegas on tuttuus mäng ja ikka veel animatsioonis tüüp jookseb diagonaalselt liikudes hoopiski otse edasi, justkui uisutades mööda maad - täpselt nii oli ka oblivionis . tehakse uued mapid, tekstuurid ja questid ja lastakse uue mängu pähe välja.
Mis mõttes ? On lihtsalt ju.. alguses on häiriv, kuid hiljem ei pane tähele _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
DrZ, ma ei saa aru. mis mõttes pole sujuvad? täiesti tavalised animatsioonid on, nii sujuvad kui ükskõik mis mängul.
võtame näiteks oblivioni, fallout3 ja fallout new vegase - nemad pole 5 aasta jooksul suutnud implementeerida diagonaalse liikumise animatsiooni. fallout new vegas on tuttuus mäng ja ikka veel animatsioonis tüüp jookseb diagonaalselt liikudes hoopiski otse edasi, justkui uisutades mööda maad - täpselt nii oli ka oblivionis . tehakse uued mapid, tekstuurid ja questid ja lastakse uue mängu pähe välja.
Mis mõttes ? On lihtsalt ju.. alguses on häiriv, kuid hiljem ei pane tähele
ma ei tea mis versiooni sina mängisid, aga minu mängus olid kõik animatsioonid sama sujuvad kui teistes thirdperson mängudes.
Kui mõnel RPG huvilisel proovimata siis (või tööinimesel )
Algusmuljed - oldscool värk - questi kohal ei vilgu kollane nool; kaardil ei ole punast ringi; dialoog saab ka valesti minna ja ei ole ainult "ok/later/bye"; karja keskele hüpates oled kutu (vähemalt alul); põhiaur on leveldesigni ja mängitavuse peale läinud, mitte vahevideotesse ja krt teab kuhu.
Questid on tasemel - pole küll FO musta huumorit kuid siiski nüanssidega ja natuke mõtlemist vajavad. Kuidagi südantsoojendav oli vaadata, kuidas kolm vabastatud põrsakest koju vantsisid ... (päästjaks lootustandev draakonialistaja ) _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Rääkisin mustast huumorist aga ikka leidub ka seda ... üks jahimees mainib lugu "killer rabbit" ... ja originaal sellest:
http://www.youtube.com/watch?v=XcxKIJTb3Hg _________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
Kui lööd maha 30 jänkut mängus, siis tekib Killer Bunny, kes on level 22 ning teeb sust šaslõkki. - paljud löövad kogemata esimeses paaris mängualas jänkud maha ning siis jooksevad elu eest kuna lvl 22 on nii karm vastane, et sellest niipea jagu ei saa.
Hea et meenutatud, peaks teist korda läbima, sel aastal pole ühtegi korralikku RPG-d olnud.
Gothic (2)
Drakensang
Neverwinter
Fallout NW (3)
Morrowind
Dragon age 2
Risen
( Stalker; Bioshock)
Divinity 2 The Dragon knight ... müts maha - eepiline värk - gameplay, leveldesign, lugu, dialoog, õhustik, muusika - ei oskagi võrdväärset konkurenti tuua.
Lisapakett tõi veits creepy õhustiku ka kuigi ...
Spoiler
paar korda oleks võinud verise laibaga vastu nägu lajatada ning surmava kolliga ka taga ajada
Kindlasti väärt uuestimängimist - nii mõnedki ülesanded jäid lahendamata.
Lahingust:
Spoiler
Aleroth Archmage Belt+MagicMissile+Fireball=win.
_________________ War. War never changes.
Malkavian: [to a stop sign] No, you stop!
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.