Krt ma ei saa aru kus ja millal see mäng saveb.
Mängisin mingi 1 tunnikese kui tuli kiri, et connection to EA lost.
Panin siis exit ja kui tagasi läksin siis viimane save oli oh plää umbes tund aega tagasi tehtud ... seega terve tund möllamist kadunud:( _________________ Aita suve, söö lund!
Igati hea mäng, eelmist kahte ka mänginud ja ei ütleks, et kolmas osa neist palju kehvem oleks
Siis mine osta kähku veel paar koopiat, et EA sulle veel neljanda osagi välja situks.
Ärge jumala eest ostke seda kolmandat osa, muidu on ahvilõust sunnitud selle vältimatu neljanda osa ka ostma ja selle üle hädaldama! _________________ LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles!
Krt ma ei saa aru kus ja millal see mäng saveb.
Mängisin mingi 1 tunnikese kui tuli kiri, et connection to EA lost.
Panin siis exit ja kui tagasi läksin siis viimane save oli oh plää umbes tund aega tagasi tehtud ... seega terve tund möllamist kadunud:(
Autosave on kindlates kohtades. Optional missioonide ajal ei salvesta. Salvestamise hetkel on ekraanil ka vastav märge, peab lihtsalt tähele panema.
täielik pask, nuff said _________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
EA has canned the Dead Space series, according to a new report.
Development on Dead Space 4 was ceased after lower than expected sales of Dead Space 3, a source told VideoGamer.com.
The game had been in pre-production at Visceral Games and Visceral Montreal. The latter was reportedly closed after a restructuring.
EA declined to comment when contacted by Eurogamer this morning.
Last month EA Games Label boss Frank Gibeau confirmed layoffs at EA's Los Angeles and Montreal developers. EA has gone on the record to say its core game franchises need to sell upwards of five million copies to remain viable.
It seems Dead Space 3 suffered a somewhat troubled development. According to the report, weapon-specific ammo was switched for generic ammo late in the day to accommodate the game's controversial micro-transactions, and developer Visceral were ordered to take the series into a more action-focused direction in order to emulate BioWare's Mass Effect franchise and broaden its appeal.
EA has canned the Dead Space series, according to a new report.
Development on Dead Space 4 was ceased after lower than expected sales of Dead Space 3, a source told VideoGamer.com.
The game had been in pre-production at Visceral Games and Visceral Montreal. The latter was reportedly closed after a restructuring.
EA declined to comment when contacted by Eurogamer this morning.
Last month EA Games Label boss Frank Gibeau confirmed layoffs at EA's Los Angeles and Montreal developers. EA has gone on the record to say its core game franchises need to sell upwards of five million copies to remain viable.
It seems Dead Space 3 suffered a somewhat troubled development. According to the report, weapon-specific ammo was switched for generic ammo late in the day to accommodate the game's controversial micro-transactions, and developer Visceral were ordered to take the series into a more action-focused direction in order to emulate BioWare's Mass Effect franchise and broaden its appeal.
tsitaat:
UPDATE: Dino Ignacio, UI Lead at Dead Space developer Visceral Games, has denied today's story about the end of the Dead Space series.
"The reports of our death were greatly exaggerated," he tweeted. "Please stand by."
EA's US PR team has reportedly called the VideoGamer.com report "patently false".
"While we have not announced sales for Dead Space 3, we are proud of the game and the franchise remains an important IP to EA," an EA spokesperson told Eurogamer.
Eile viskas kopa ette. 13 tundi ja olin ainult 65% peale jõudnud. Selline tunne nagu keegi oleks lõpus raskust juurde keeranud, sest äkitselt läks mäng tunduvalt raskemaks. Save süsteem on täielik jura siin mängus. Nad oleksid pidanud jääma vana DS1 & DS2 süsteemi juurde. Vähemalt seal polnud vaja üllatusega avastada, et mitmeid tunde mänguaega on raisku läinud. Lisaks veel 101 DLC-d mida ma ei ostnud ühtegi. Stoori oli kah nõrk ja etteaimatav. Upgrade süsteem oli kah kohati mõttetult keerukaks tehtud ja dubleeritud. Mäng oli ka üsna ebastabiilne. Kord paari tunni jooksul lõpetas töötamise.
Ainukesed head küljed olid weapon crafting ja võimalus FOV suurendada conf failist. Kuigi viimane võis mängu stabiilsust mõjutada.
Lõppkokkuvõttes vihastas siiski välja, sest mängu crashide, lollaka save süsteemi ja keeruka crafting süsteemi vahel pendeldades läks niipalju aega mõttetult kaduma, et mäng ise muutus kah juba mõttetuks ja tuligi poole pealt uninstall. Hea on, et ma seda ei ostnud vaid tasuta sain, kuigi tagantjärgi tarkusena ei võtaks seda isegi tasuta
Mul oli positiivne kogemus. Kuni Humble diilini olin sellest seeriast suure kaarega eemale hoidnud aga nüüdseks olen DS3 läbi teinud kaks ja pool korda. Mulle tundus mäng pigem alguses raske kuna korraliku relva polnud. Classic mode'is oli veidi raskemgi kuna ei saa ise vabalt relva craftida. Save süsteemiga minul probleeme ei olnud. Stoori polnud midagi erakordset ja oli tõesti etteaimatav aga halb ta selle pärast ka ei olnud. Upgrage süsteem oli minu meelest üsna lihtne. Ei saa aru mida dubleerimise all silmas peate. Selgitaksite? Stabiilsusega ka probleeme ei olnud kuigi olin ka conf failis FOV muutnud. Co-op töötas hästi. Sain oma ühendusega probleemideta mängu hostida.
DLC on täiesti mõttetud asjad. Ainult Awakened on midagi väärt ning see oleks võinud põhimängus olla.
XATM092, Dubleerimise all pidasin silmas seda, et weapon upgrade sai teha mitmes kohas benchi peal ja see tekitas kohati palju lisamenüüsid. DLC osas vihastab see, et BOT upgrade on ainult DLC-ga saadav. Näiteks skännimise kiirus jne.
Mul oli kuskil kuni chapter 10-11 täitsa norm Hard raskusastmega, aga pärast seda oleks nagu iseenesest selle kõige raskema peale läinud. Ammot ja medpacke kah praktiliselt enam polnud, kuigi kasutasin kinesist ja muid trikke, et ammot ja elusid säästa. Kaasa arvatud mängu ekspluateerimine selle läbi, et ronisin redelil üles alla, et vaenlasi segadusse ajada, kõndisin edasi-tagasi teatud alade vahel (liiga kaugele taganeda, siis vaenlased põgenesid ventidesse tagasi) jne. Lõpuks Disposal Services optional missioonis (Chapter 14/19) viskas lõplikult kopa ette.
Tomorrow,
Mängus on mitu erinevat viisi kuidas salvestusi laadida. Üks on ka nagu vanaviisi, et viimasest chekpointist. Pead natuke rohkem menüüs otsima.
Kas raskust ei saanud vahetada?
Oleksid pidanud ikka lõpuni välja vedama siis teaksid täpselt millise totaalse kräpiga tegemist on. _________________ zero
esimene kogemus ei olnud eriti meeldiv, vast selle pärast et tegin kehvad relvad jms
nüüd teist korda proovides palju parem, täiesti korralik mäng millega vaikselt aega veeta
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.