Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Üks lihtne küsimus.. märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Tankur
HV vaatleja

liitunud: 20.11.2013




sõnum 20.11.2013 23:09:57 Üks lihtne küsimus.. vasta tsitaadiga

Et tahaks teada, kuidas on korrektne..

Kas arvutit terviklikult loetakse seadmeks või arvuti koosneb seadmetest(emaplaat, videokaart, prose jne)?

Oleks vaja teada, kuna tahaks mõista lauset: "Pärast remonti võib seadmel esineda uusi rikkeid, mis võivad olla seotud kas vedeliku, niiskus, mehaanilise või muul põhjustel tekkinud kahjustuse tõttu, mistõttu pole võimalik üheselt diagnoosida seadme rikke ulatust"

Tahaks teada, kuna sai viidud emaplaat parandusse koos mälude ja protsessoriga(tean, et prose töötas ja oli korras-tõestajad olemas) aga parandusest tagasi saades ei suudetud emaplaati ära parandada ja nüüd on ka prose õhtal.. Ehk kas on mul õigus nõuda prose väljavahetamist või hüvitamist?

Tänud vastamast..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
V4p3x
HV kasutaja
V4p3x

liitunud: 19.05.2008




sõnum 20.11.2013 23:17:48 vasta tsitaadiga

Niipalju tean, et komponent on seadis.. Arvuti on seade icon_smile.gif Aga loogika kohaselt, kui oli seadmest jutt aga nemad ei teadnud, mis katki, siis peaksid ise nõudma küll prose hüvitamist, kui nemad ei paranda seadet ära ja protsessor katki tehti..

Üldse mis põhjusel emaplaat suri? Sinu poolne viga või praak? Garantiiremont või mitte?
Kommentaarid: 31 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 30
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2013 23:32:23 vasta tsitaadiga

Praeguses kontekstis sõltub sellest, kas sa esitasid pretensiooni arvuti kui komplekti osas või viisid ainult emaplaadi koos mälude ja protessoriga ning esitasid pretensiooni emaplaadile. Kui viimane, siis käsitletakse emaplaati eraldi seadmena ning kui nüüd on ka protsessor katki, siis on seda vaja tõendada, et varem oli korras.
_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tankur
HV vaatleja

liitunud: 20.11.2013




sõnum 20.11.2013 23:49:28 vasta tsitaadiga

Tegin emaplaadi vahetust arvutis ja miskil põhjusel ei suutnud arvuti enam uue emaplaadiga üles ennast bootida..
Vanasse emaplaati prose tagasi pannes hakkas asi kõik jälle tööle..
Seega panin prose uuesti uude plaati asemele ja kordus sama asi(ei suutnud bootida).
Helistasin siis Arvutitarka ja sealt anti head nõu, kuid siiski asi ei hakanud tööle(väidetavalt mingi kiibistiku viga, mida parandavad eestis vähesed, hetkel nimesid ei nimeta.) Toll hetkel suutis arvuti veel veateateid ekraanile kuvada.
Eemaldasin ainult vajalikud juhtmed ja panin emaplaadi spets kotti(antakse ostes kaasa) ja Viisin siis emaplaadi koos prose ja mäludega sinna kohta kus parandatakse.. Rääkisin ka neile, et googeldasin ja Arvutitargast väideti, et viga võib kiibistikus olla, et kas nad heidaks pilgu peale ja prooviks parandada. Läks päev mööda ja helistatakse, et tule järgi.. Läksin järgi ja öeldi, et nemad ei suutnud viga parandada ja ei saanud enam pilti ka ette arvutile(Ei tea miks, kui minul kodus veel pilt oli?)..
No tulin siis koju ja panin korraks veel ise ka plaadi kuvarile järgi ja tõesti pilti polnud enam..
Tõstsin siis isegi vanasse emaplaati prose(huvi pärast) ja ka seal polnud enam pilti, kuigi ennem oli..
Seega ongi praegu nagu seis, et kuidagi suudeti paranduskohas siis prose õhtale saata..
Tegemist on siis garantiiga? kaardiga, mis sai ostetud arvutikeskusest 2 aastat tagasi ja minuni sattus emaplaat kasutatult..

Imelik tundus ka see, et tavaliselt nõutakse selles kohas ka tasu asjale pilgu peale viskamise eest(varasem kokkupuude), kuid nüüd anti lausa tasuta mulle kaart tagasi, mis tundus juba minule imelik icon_neutral.gif

Ps. Staatilisest elektrist ei tasu rääkida, kuna tean selle ohtusid ja vältisin neid.. Samuti ka igasugu põrutusi ja muid, mis võiksid küsimärgialla tulla..


V4p3x kirjutas:
Niipalju tean, et komponent on seadis.. Arvuti on seade icon_smile.gif Aga loogika kohaselt, kui oli seadmest jutt aga nemad ei teadnud, mis katki, siis peaksid ise nõudma küll prose hüvitamist, kui nemad ei paranda seadet ära ja protsessor katki tehti..

Üldse mis põhjusel emaplaat suri? Sinu poolne viga või praak? Garantiiremont või mitte?



Rasmus kirjutas:
Praeguses kontekstis sõltub sellest, kas sa esitasid pretensiooni arvuti kui komplekti osas või viisid ainult emaplaadi koos mälude ja protessoriga ning esitasid pretensiooni emaplaadile. Kui viimane, siis käsitletakse emaplaati eraldi seadmena ning kui nüüd on ka protsessor katki, siis on seda vaja tõendada, et varem oli korras.


jah viisin ainult plaadi koos mälude ja prosega..
Tõestada saavad mu toanaabrid, sest nad olid toll hetkel veel juures mul, kui arvuti viimast korda pilti näitas(enne lahti ühendamist).. Lisaks ka veel daatumiga pildid(küll mõni hetk enne lahtiühendamist, kuid siiski)..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 20.11.2013 23:50:23 vasta tsitaadiga

enamik süsteeme ei buudi sedasi lihtsalt vahetades üles. küsimus on installimisel sisse saanud kiibistike ning sata/ide kontra draiverites. kui ketast kolida tahad, pead seda silmas pidama.
kuna sa seal kinni / lahti pusserdasid, võisid teha pusserdamise käigus monteerimisvea - termopastat prose alumisele küljele määrida sõrmega vms. minul on ka seda juhtunud.
kui arvuti sulle osadena müüdi nii, et tervele kastile on garantii tehtud, käsitletakse seda kasti seadmena, kui sulle müüdi kast juppidena ning võib-olla komplekteeriti sinu eest, võib käsitleda komponente eraldi seadmetena.

nii palju kui minul arvutitega kogemusi on selles nende komplekteerimise vallas siis lähtudes sellest, et " arvuti ei suutnud bootida " juhul kui ta postscreeni kuvada suutis, oli raud korras, sina oma toimetamistega viisid asja olukorda, kus sul on kaks surnud kooslust. ja hea, et müüja sind üldse mingi garantiilisusega jutule võttis.

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tankur
HV vaatleja

liitunud: 20.11.2013




sõnum 21.11.2013 00:17:18 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
enamik süsteeme ei buudi sedasi lihtsalt vahetades üles. küsimus on installimisel sisse saanud kiibistike ning sata/ide kontra draiverites. kui ketast kolida tahad, pead seda silmas pidama.
kuna sa seal kinni / lahti pusserdasid, võisid teha pusserdamise käigus monteerimisvea - termopastat prose alumisele küljele määrida sõrmega vms. minul on ka seda juhtunud.
kui arvuti sulle osadena müüdi nii, et tervele kastile on garantii tehtud, käsitletakse seda kasti seadmena, kui sulle müüdi kast juppidena ning võib-olla komplekteeriti sinu eest, võib käsitleda komponente eraldi seadmetena.

nii palju kui minul arvutitega kogemusi on selles nende komplekteerimise vallas siis lähtudes sellest, et " arvuti ei suutnud bootida " juhul kui ta postscreeni kuvada suutis, oli raud korras, sina oma toimetamistega viisid asja olukorda, kus sul on kaks surnud kooslust. ja hea, et müüja sind üldse mingi garantiilisusega jutule võttis.


Tegelt on see lühikokkuvõte kogu teemast(olukorrast).. Sai ka värsket win7 proovitud jne..
Termopastaga ei puterdanud(ei ole esimene korda sellega kokku puutunud) ja selle viga on raudselt välistatud(enne lõpliku paigaldust kontrollin alati, et kõik õige oleks..)
Kast ise on mul endal monteeritud kokku ennem seda(ja ka garantiita tänu arvutikeskuse sulgemisele), lihtsalt tahtsin emaplaati olude sunnil natuke uuema ja parema vastu vahetada ja nüüd tulid sellised probleemid..
Ei suutnud bootida, ehk hangus esma-setupi ajal ja ka hiljem.. Biosit lahti ei teinud(entering setup all nurkas ja seal võis ta tunde istuda..vt pilte..).. Samas tõsta asjad jälle vana emaplaadi külge ja all fine, boot´ib ilusti üles..
Peale remondis käiku ei suuda enam isegi vanaga bootida..

Pildid(pilt nihkes tänu kuvarile-autodetect tegemata):
http://www.upload.ee/image/3718150/CAM00103.jpg
http://www.upload.ee/image/3718151/CAM00104.jpg

(Küsimus on rohkem selles nagu, et (toon lollaka näite), et kui viin täiskomplekti arvuti näiteks parandusse koos kõikide kuvari ja hiirega. Kastis ütleme, et on viga, aga tagasi saades kast ikka katki ja nüüd ka sinu ennem korras olnud kuvar mille viisid katki, siis mida peaksid edasi tegema.. Kast oleks nagu eraldi teema aga kuvar juba omaette uus..(kaudselt seotud but still..))
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.11.2013 00:32:36 vasta tsitaadiga

komponentidena garantiisse.
_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tankur
HV vaatleja

liitunud: 20.11.2013




sõnum 21.11.2013 00:42:31 vasta tsitaadiga

laurx kirjutas:
komponentidena garantiisse.


Sa mõtled nüüd tootjafirma garantiid?
Aga muidu kes üldse näiteks MSI garantiiga tegeleb? Eestis nagu esindust MSI´l pole, kuhu sellega jalutada, või peakski reaalselt pakina välismaa esindusse saatma? icon_neutral.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 21.11.2013 00:50:28 vasta tsitaadiga

servisa. siiski. ise tellisin neilt cx620 le tükke.

arvutitark võttis nende endi jutu järgi osa arvutikeskuse asju üle.

Aadress Mustamäe tee 44, 10621 Tallinn
Telefon:667 1796
Avatud:

kolmapäev 09.00–18.00

_________________
Kontrollitud ja hooldatud sülerid: https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856 või https://www.yaga.ee/mox-fulder Umbes 25 arvutit kohe olemas.
Kommentaarid: 1130 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 716
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Üks lihtne küsimus..
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.