Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 185, 186, 187  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
rmc
Aeg Maha 2n
rmc

liitunud: 28.06.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.11.2013 14:25:24 vasta tsitaadiga

Ühesõnaga viimase nädala jooksul kaks ERITI ebaloogilist käitumisstsenaariumi AT poolt... Nüüd ootaks AT korrektset vastust, ülevaadet olukorrast, miks juhtus, jne. Kas see on sama inimene, kes nendega tegeles, jne. ?

Loodab, et tegeletakse pädevalt sellega.

_________________
Kommentaarid: 195 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 181
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutitark
HV vaatleja
arvutitark

liitunud: 15.07.2013




sõnum 05.11.2013 17:14:06 vasta tsitaadiga

Kõigepealt tahaksin vabandada juhtumite eest, kus meie teenindus pole olnud 100% laitmatu. Omanikuna olen alati olnud perfektsionist ja nõudlik nii enda kui meie meeskonna suhtes.

Just seetõttu olen ka veendunud, et sellel foorumil on väga suur väärtus. Toimub pidev infovahetus ja valdavas osas on ka kriitika konstruktiivne. Esmasel vaatlusel võib tunduda, et tegu on ainult tarbijate omavahelise kogemuste vahetamisega, aga just nii aitavad siinsed kasutajad ka Arvutitargal kasvada. Vestlusel hoiame ju silma peal pidevalt, võtame arvesse tähelepanekuid ja kohandame end seeläbi kliendisõbralikumaks ettevõtteks.

Vahel aga tuleb ette vigu. Kahju on seda suurem, kui mitu meiepoolset eksimust saavad osaks ühele inimesele. Ma saan vaid Arvutitarga nimel kinnitada, et me neist õpime. Nii ka nüüd: oleme teinud omad järeldused, arutanud läbi kõneainet pakkunud teemad ja koostöös klientidega leiame kindlasti ka sobivad lahendused. Suures osas toimib see ju selliselt iga päev: kliendi küsimused lahendatakse valdavas osas ikka personaalselt.

Jääb vaid üle rõhutada, et meie eesmärk on olla usaldusväärne partner ja vajadusel ka nõuandja küsimuste korral. Ja seda ka siis, kui asjad ei ole laabunud nii, nagu esialgu planeeritud.
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 05.11.2013 17:21:12 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timoha
HV kasutaja
Timoha

liitunud: 19.02.2006




sõnum 05.11.2013 20:33:49 vasta tsitaadiga

Hea teada et siinsed kogemused võetakse arvesse. thumbs_up.gif
Lisan oma eilse ostuürituse. Enne mainin et olen juba korra Magistrali esindusest asju ostnud (tellisin sinna ning tulin ise järgi)- tookord teenindus oli peaaegu väga hea (mure oli arves mida lubati saata kuid ei saadetud ning järelpärimisel selgus et oli probleeme meili saatmisega ja kirjad ei läinud välja). Asja sai lahendada uue kirjaga. thumbs_up.gif
Nüüd siis eilne käik. Tahtsin SSD ketta soetada. Võrdlesin hindu (AT-s ei olnud just kõige soodsam kuid kuna kaup oli märgitud *kohal* otsustasin et ikka ostan AT-st) ning mõtlesin et enne kui poodi sisse astun, helistan ja uurin et kas ikka kaup on kohal. Helistades sain kiire vastuse kuid mitte see mida lootsin. Keegi meesterahvas võttis toru vastu, ei jõudnud ma isegi tere öelda kui sain: helistage 15 minuti pärast! Ning pandi toru ära. Nuh, mitte just eriti viisakalt aga noh, äkki on tõsiselt kiire. Ootasin siis oma 15 mintsa ära ja proovisin helistada uuesti kuid paari prooviga kätte ma kedagi ei saanud (vahepeal kutsus ja vahepeal oli kinni). Mõtlesin et vist käib tõsine töö ning pole telefoni jaoks aega. Ok, riided selga ja minek! Kohal...tühjus. Peale mind, veel ühte klienti ja müüjat polnud poes kedagi. Läksin siis küsisin SSD kohta, nimetades kindla mudeli. Noormees piilus üle õla, läks letti juurde (mina marsisin kaasa), näitas näpuga et on olemas ainult need variandid (mis mulle ei sobinud) ja seda mida soovin, poes pole. Kurb lugu aga noh, võib ju nii juhtuda et leheküljel on olemas ja poes pole, pole hullu. Lootsin et noormees äkki vihjab mis esinduses soovitud mudel olemas on, või äkki ütleb millal see mudel siia esindusse jõuab...aga ei, läks istus oma tooli peale ja vahtis niisama lakke! icon_rolleyes.gif icon_biggrin.gif Ja mina siis jäin mingiks hetkeks letti äärde sinna seisma kuid kui me pilgud uuesti kohtusid ja ma ta näol nägin *üllatus efekti*- sain aru et on aeg lahkuda icon_confused.gif Kindlasti selline käitumine andud müüja poolt ei ole minu jaoks otsustavaks faktoriks ja plaanin ka edaspidi sooritada seal oste kuid äkki see sama noormees loeb seda ja õpib nati oma tööandja mainet tõsta icon_wink.gif
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutitark
HV vaatleja
arvutitark

liitunud: 15.07.2013




sõnum 05.11.2013 21:07:11 vasta tsitaadiga

Timoha kirjutas:
Hea teada et siinsed kogemused võetakse arvesse. thumbs_up.gif
Lisan oma eilse ostuürituse. Enne mainin et olen juba korra Magistrali esindusest asju ostnud (tellisin sinna ning tulin ise järgi)- tookord teenindus oli peaaegu väga hea (mure oli arves mida lubati saata kuid ei saadetud ning järelpärimisel selgus et oli probleeme meili saatmisega ja kirjad ei läinud välja). Asja sai lahendada uue kirjaga. thumbs_up.gif
Nüüd siis eilne käik. Tahtsin SSD ketta soetada. Võrdlesin hindu (AT-s ei olnud just kõige soodsam kuid kuna kaup oli märgitud *kohal* otsustasin et ikka ostan AT-st) ning mõtlesin et enne kui poodi sisse astun, helistan ja uurin et kas ikka kaup on kohal. Helistades sain kiire vastuse kuid mitte see mida lootsin. Keegi meesterahvas võttis toru vastu, ei jõudnud ma isegi tere öelda kui sain: helistage 15 minuti pärast! Ning pandi toru ära. Nuh, mitte just eriti viisakalt aga noh, äkki on tõsiselt kiire. Ootasin siis oma 15 mintsa ära ja proovisin helistada uuesti kuid paari prooviga kätte ma kedagi ei saanud (vahepeal kutsus ja vahepeal oli kinni). Mõtlesin et vist käib tõsine töö ning pole telefoni jaoks aega. Ok, riided selga ja minek! Kohal...tühjus. Peale mind, veel ühte klienti ja müüjat polnud poes kedagi. Läksin siis küsisin SSD kohta, nimetades kindla mudeli. Noormees piilus üle õla, läks letti juurde (mina marsisin kaasa), näitas näpuga et on olemas ainult need variandid (mis mulle ei sobinud) ja seda mida soovin, poes pole. Kurb lugu aga noh, võib ju nii juhtuda et leheküljel on olemas ja poes pole, pole hullu. Lootsin et noormees äkki vihjab mis esinduses soovitud mudel olemas on, või äkki ütleb millal see mudel siia esindusse jõuab...aga ei, läks istus oma tooli peale ja vahtis niisama lakke! icon_rolleyes.gif icon_biggrin.gif Ja mina siis jäin mingiks hetkeks letti äärde sinna seisma kuid kui me pilgud uuesti kohtusid ja ma ta näol nägin *üllatus efekti*- sain aru et on aeg lahkuda icon_confused.gif Kindlasti selline käitumine andud müüja poolt ei ole minu jaoks otsustavaks faktoriks ja plaanin ka edaspidi sooritada seal oste kuid äkki see sama noormees loeb seda ja õpib nati oma tööandja mainet tõsta icon_wink.gif


ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 05.11.2013 21:17:00 vasta tsitaadiga

Lisan ka oma kogemuse.

Oli tarvis ema arvutisse uut SSD-d. Kuna tegemist on üsna vana masinaga, millel on ainult SATA-2, siis ei olnud eriti vahet, milline SSD võtta. Vaatasin kodulehelt välja Kingstoni V300 120GB versiooni ja läksin tipa-tapa Magistrali järgi. Kohale jõudes olid mõlemad müüjad teiste klientidega hõivatud, ootasin pool minutit. Seejärel oligi müüja valmis ka minuga tegelema, ütlesin, mida tarvis ja minutiga oli kaup ja arve käes ning ost sooritatud. Klienditeenindaja oli väga viisakas ja jättis positiivse mulje. Asusin hea tujuga kodu poole teele.

Aitäh!

_________________
Tsensuur HinnaVaatluse foorumis
Kommentaarid: 159 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 151
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timoha
HV kasutaja
Timoha

liitunud: 19.02.2006




sõnum 06.11.2013 00:36:47 vasta tsitaadiga

tsitaat:
ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta

arvutitark, samuti on ebareaalne see et ma lihtsalt heast tahtest hakkan seda pikka loo siia kirjutama. Isiklikult arvan et ei ole mul põhjust nüüd hakata tõestama seda et ma pole valetaja ega fantaseerija kuid on väga kerge välja selgitada kes tol päeval oli tööl (mina nägin aint ühte müüjat keda kindlasti tunnen ära) ja eks ta ise kah seda olukorda kindlasti suudab tuletada meelde kui mind näeb. Kuid minul pole soovi et teda päeva pealt lahti lastakse (kes teab, äkki oli raske tööpäev selja taga) kuigi võiks ikkagi mõne järelduse teha klientidega käitumisest.
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Saitan
HV vaatleja

liitunud: 08.04.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.11.2013 11:22:07 vasta tsitaadiga

Siiamaani kogemus oli ainult positiivne, aegade ajalt ostan sealt arvuti jupid. Aga hinnad ei ole alati kõige madalamad, seega mõni ost "Targast" jääb ära.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 06.11.2013 14:55:52 vasta tsitaadiga

Timoha kirjutas:
tsitaat:
ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta

arvutitark, samuti on ebareaalne see et ma lihtsalt heast tahtest hakkan seda pikka loo siia kirjutama. Isiklikult arvan et ei ole mul põhjust nüüd hakata tõestama seda et ma pole valetaja ega fantaseerija kuid on väga kerge välja selgitada kes tol päeval oli tööl (mina nägin aint ühte müüjat keda kindlasti tunnen ära) ja eks ta ise kah seda olukorda kindlasti suudab tuletada meelde kui mind näeb. Kuid minul pole soovi et teda päeva pealt lahti lastakse (kes teab, äkki oli raske tööpäev selja taga) kuigi võiks ikkagi mõne järelduse teha klientidega käitumisest.


Ei tea, kas neil poes turvakaamerad on? Idee poolest oleks loogiline, kui kaup lahtiselt seisab. Seega peaks olema omanikul lihtne linte vaadata ja sinu juttu kontrollida. Mitte, et keegi sind valetajaks kutsuks vaid just selle tõttu, et valesti käituvat töötajat on vaja distsiplineerida ning äärmiselt juhul tahab omanik kindlasti ise kindel olla, et mis töötajast jutt käib ja näha, mis toimus - aga niisama võõra inimese jutu järgi ei saa midagi ette võtta. Süüdlane ise võib kõike eitada ning polegi keegi targem. Ma saadaksin sinu asemel arvutitargale PM'i kuupäeva ja kella-aja (ka telefonikõne oma) ning töötaja kirjeldusega.

Muidugi seda siis juhul, kui sa tahad veidi panustada klienditeeninduse kvaliteedi kasvule oma vabast ajast. icon_smile.gif
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004




sõnum 06.11.2013 15:38:09 vasta tsitaadiga

arvutitark kirjutas:
Spoiler Spoiler Spoiler


ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta


Lahti on lihtne lasta aga uusi praegustes oludes leida enam lihtne pole. Soovitan pigem töötajaid regulaarselt koolitada. Väikesed regulaarsed firma sisesed koosolekud ka aitaks sel teemal. Kindlasti on abiks ka vaikivalt salvestav kaamera süsteem.

_________________
---
Kommentaarid: 531 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 5 :: 431
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Timoha
HV kasutaja
Timoha

liitunud: 19.02.2006




sõnum 06.11.2013 16:22:26 vasta tsitaadiga

Archangel, juba täna hommikul võeti minuga PM´i kaudu ühendust. Andsin omalt poolt kuupäevad ja kellaajad ning selgitasin täpsemalt olukorra ära. Jap, salvestus oleks asja palju kiiremini ja kergemini selgitanud. Aga noh, tore tõdeda et võeti ühendust, et ikka võetakse ka sellised olukordi ette. Hea võimalust halvast teha hea lõpuks.
alliance, jah, ise kah arvasin seda et kohe lahti lasta antud juhul on ikka suht range otsus. Vestlusest oleks piisav et oma järeldusi teha.
Selle salvestamise kohta hakkas end kah huvitama? Kas antud poes on see olemas? Ei mäleta et oleks kuskil vastav silt (võin eksida kas oli ja kas peaks olema, peab asja uurima).
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 40
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chidori
HV Guru
Chidori

liitunud: 19.09.2007




sõnum 06.11.2013 19:08:04 vasta tsitaadiga

Timoha kirjutas:
Jap, salvestus oleks asja palju kiiremini ja kergemini selgitanud
Minuteada neil salvestused olemas ja selleks ongi vaja teada, et mis kellaaega uurida tuleb.
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RassK
HV Guru
RassK

liitunud: 17.01.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 06.11.2013 23:39:12 vasta tsitaadiga

Chidori kirjutas:
Timoha kirjutas:
Jap, salvestus oleks asja palju kiiremini ja kergemini selgitanud
Minuteada neil salvestused olemas ja selleks ongi vaja teada, et mis kellaaega uurida tuleb.


Isegi kui on, siis pole sellest abi, sest:

tsitaat:
Jälgimisseadmete kasutamine ei ole lubatud töötajate töö kvaliteedi ja hulga kontrollimise eesmärgil. Isikute või vara kaitseks mõeldud jälgimisseadmete abil saadud andmeid ei tohi kasutada näites töökohustuste rikkumise tõendamiseks.
Kommentaarid: 116 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chidori
HV Guru
Chidori

liitunud: 19.09.2007




sõnum 07.11.2013 00:40:43 vasta tsitaadiga

ot:
RassK, kauplustes on kaamerad kaupade valvamiseks - mõnel juhul lausa nõutud kindlustuse poolt. Tegemist ei ole kaameraga mille eesmärgiks kontrollida müügimehe töökvaliteeti - seega ei puutu antud väide teemasse. Samuti ei keela keegi kaamera video vaatamiset - selleks on õigus nii töötajal, kui ka tööandjal. Video ei tohi olla vallandamise põhjuseks - samas ei saa keegi keelata videot kasutada kliendi avalduse/kaebuse kontrollimiseks... Vähemalt nii saan mina sellest aru
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Amperloom
Kreisi kasutaja
Amperloom

liitunud: 04.12.2005




sõnum 07.11.2013 10:45:29 vasta tsitaadiga

Ei ole viitsinud väga süveneda, aga kas Arvutikeskus = Arvutitark?
Mure on (vist, kindel veel pole) vigase tootega, mille tahaks garantiisse saata.

(Kauba arvel selline info Maksetähtaeg: 24.02.2012
Arve loodud: 19.02.2012)

_________________
TehnikaUudised - VirtuaalRuum
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 55
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2013 10:49:19 vasta tsitaadiga

Amperloom kirjutas:
Ei ole viitsinud väga süveneda, aga kas Arvutikeskus = Arvutitark?

Ei.
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Archangel
HV veteran
Archangel

liitunud: 15.08.2007




sõnum 07.11.2013 10:57:33 vasta tsitaadiga

Amperloom kirjutas:
Ei ole viitsinud väga süveneda, aga kas Arvutikeskus = Arvutitark?
Mure on (vist, kindel veel pole) vigase tootega, mille tahaks garantiisse saata.

(Kauba arvel selline info Maksetähtaeg: 24.02.2012
Arve loodud: 19.02.2012)


AK garantii on hetke seisuga pm. olematu. AT-st võid abi küsida, et kuhu juppi ise saata, sest kui tehasegarantii kehtib, saab tootjafirma asjaga tegeleda küll. Kuid jah, ise pead jebima hakkama. Edu!
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 07.11.2013 13:42:44 vasta tsitaadiga

Tootlikkuse jälgimiseks pole kaamerat vaja
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chidori
HV Guru
Chidori

liitunud: 19.09.2007




sõnum 07.11.2013 14:10:53 vasta tsitaadiga

tahanteada, millest sa räägid üldse? Meil oli ju teemaks kliendi kaebus klienditeenindaja kohta kaupluses ja turvakaamera kasutamine selle kontrolliks - sa räägid mingist vabrikust ja töötajate omavahelisest jagelemisest...
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 98
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2013 17:22:07 vasta tsitaadiga

Teil on uute kaartide all väheke info vale, või siis mitte?
http://arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/R9+290/Gigabyte-Radeon-R9-290x-4GB-GDDR5-Reference-GV-R929XD5-4GD-B-81396
Kas see 375 eurot on tõesti 290X eest? Tootekoodi järgi on tegemist R9 290 kaardiga.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
arvutitark
HV vaatleja
arvutitark

liitunud: 15.07.2013




sõnum 07.11.2013 17:57:43 vasta tsitaadiga

Viilutaja kirjutas:
Teil on uute kaartide all väheke info vale, või siis mitte?
http://arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/R9+290/Gigabyte-Radeon-R9-290x-4GB-GDDR5-Reference-GV-R929XD5-4GD-B-81396
Kas see 375 eurot on tõesti 290X eest? Tootekoodi järgi on tegemist R9 290 kaardiga.


tänud, korras
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Viilutaja
HV Guru
Viilutaja

liitunud: 28.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.11.2013 19:53:46 vasta tsitaadiga

Lootsin, et kirjelduses olev info on õige icon_lol.gif
Aga jah, suht ebareaalne oleks olnud.
Kommentaarid: 224 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2013 13:34:57 vasta tsitaadiga

Väike soovitus: Hankige omale mõned pakid kaablisidemeid (Cable Ties või tuntud, kui ka kaablivitsad) kah ikka lattu. Need ju nii odavad, et ei tohiks probleemi olla. Veidi naljakas hakata ~1 eurost asja tellima hakata ja siis ootama 5 tööpäeva icon_biggrin.gif

Võiks ka rohkem erinevaid variante ja värve olla. Eriti standard musta. Hetkel ma näen ainult nelja:
http://www.arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/gembird+cable/GEMBIRD-CABLE-ACC-TIES-NYLON-100PCS-NCT-100-GEMBIRD-20508
http://www.arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/gembird+cable/Gembird-nylon-cable-ties-with-place-to-write-200mm-X-25mm-bag-of-20-pcs-38484
http://www.arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/gembird+cable/Gembird-nylon-cable-ties-150mm-32mm-width-bag-of-100-pcs-38472
http://www.arvutitark.ee/est/TOOTEKATALOOG/gembird+cable/Gembird-nylon-cable-ties-200mm-48mm-width-bag-of-100-pcs-38481

Musta värvi on ainult 25tk thumbs_down.gif
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 82
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jägaja
HV Guru
jägaja

liitunud: 06.08.2004




sõnum 11.11.2013 14:11:46 vasta tsitaadiga

Neid kaablisidemeid on isegi Prismas müügil, rääkimata ehitus- jm. taolistest poodidest.
_________________
" Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Kommentaarid: 141 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 126
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.11.2013 16:32:21 vasta tsitaadiga

IT gurud ei osta erialast tehnikat toidupoest icon_idea.gif
Kommentaarid: 730 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 551
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 185, 186, 187  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.