Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
rmc
Aeg Maha 2n

liitunud: 28.06.2005
|
02.11.2013 14:25:24
|
|
|
Ühesõnaga viimase nädala jooksul kaks ERITI ebaloogilist käitumisstsenaariumi AT poolt... Nüüd ootaks AT korrektset vastust, ülevaadet olukorrast, miks juhtus, jne. Kas see on sama inimene, kes nendega tegeles, jne. ?
Loodab, et tegeletakse pädevalt sellega.
_________________
 |
|
Kommentaarid: 195 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
181 |
|
tagasi üles |
|
 |
arvutitark
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2013
|
05.11.2013 17:14:06
|
|
|
Kõigepealt tahaksin vabandada juhtumite eest, kus meie teenindus pole olnud 100% laitmatu. Omanikuna olen alati olnud perfektsionist ja nõudlik nii enda kui meie meeskonna suhtes.
Just seetõttu olen ka veendunud, et sellel foorumil on väga suur väärtus. Toimub pidev infovahetus ja valdavas osas on ka kriitika konstruktiivne. Esmasel vaatlusel võib tunduda, et tegu on ainult tarbijate omavahelise kogemuste vahetamisega, aga just nii aitavad siinsed kasutajad ka Arvutitargal kasvada. Vestlusel hoiame ju silma peal pidevalt, võtame arvesse tähelepanekuid ja kohandame end seeläbi kliendisõbralikumaks ettevõtteks.
Vahel aga tuleb ette vigu. Kahju on seda suurem, kui mitu meiepoolset eksimust saavad osaks ühele inimesele. Ma saan vaid Arvutitarga nimel kinnitada, et me neist õpime. Nii ka nüüd: oleme teinud omad järeldused, arutanud läbi kõneainet pakkunud teemad ja koostöös klientidega leiame kindlasti ka sobivad lahendused. Suures osas toimib see ju selliselt iga päev: kliendi küsimused lahendatakse valdavas osas ikka personaalselt.
Jääb vaid üle rõhutada, et meie eesmärk on olla usaldusväärne partner ja vajadusel ka nõuandja küsimuste korral. Ja seda ka siis, kui asjad ei ole laabunud nii, nagu esialgu planeeritud.
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
05.11.2013 17:21:12
|
|
|
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timoha
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2006
|
05.11.2013 20:33:49
|
|
|
Hea teada et siinsed kogemused võetakse arvesse.
Lisan oma eilse ostuürituse. Enne mainin et olen juba korra Magistrali esindusest asju ostnud (tellisin sinna ning tulin ise järgi)- tookord teenindus oli peaaegu väga hea (mure oli arves mida lubati saata kuid ei saadetud ning järelpärimisel selgus et oli probleeme meili saatmisega ja kirjad ei läinud välja). Asja sai lahendada uue kirjaga.
Nüüd siis eilne käik. Tahtsin SSD ketta soetada. Võrdlesin hindu (AT-s ei olnud just kõige soodsam kuid kuna kaup oli märgitud *kohal* otsustasin et ikka ostan AT-st) ning mõtlesin et enne kui poodi sisse astun, helistan ja uurin et kas ikka kaup on kohal. Helistades sain kiire vastuse kuid mitte see mida lootsin. Keegi meesterahvas võttis toru vastu, ei jõudnud ma isegi tere öelda kui sain: helistage 15 minuti pärast! Ning pandi toru ära. Nuh, mitte just eriti viisakalt aga noh, äkki on tõsiselt kiire. Ootasin siis oma 15 mintsa ära ja proovisin helistada uuesti kuid paari prooviga kätte ma kedagi ei saanud (vahepeal kutsus ja vahepeal oli kinni). Mõtlesin et vist käib tõsine töö ning pole telefoni jaoks aega. Ok, riided selga ja minek! Kohal...tühjus. Peale mind, veel ühte klienti ja müüjat polnud poes kedagi. Läksin siis küsisin SSD kohta, nimetades kindla mudeli. Noormees piilus üle õla, läks letti juurde (mina marsisin kaasa), näitas näpuga et on olemas ainult need variandid (mis mulle ei sobinud) ja seda mida soovin, poes pole. Kurb lugu aga noh, võib ju nii juhtuda et leheküljel on olemas ja poes pole, pole hullu. Lootsin et noormees äkki vihjab mis esinduses soovitud mudel olemas on, või äkki ütleb millal see mudel siia esindusse jõuab...aga ei, läks istus oma tooli peale ja vahtis niisama lakke! Ja mina siis jäin mingiks hetkeks letti äärde sinna seisma kuid kui me pilgud uuesti kohtusid ja ma ta näol nägin *üllatus efekti*- sain aru et on aeg lahkuda Kindlasti selline käitumine andud müüja poolt ei ole minu jaoks otsustavaks faktoriks ja plaanin ka edaspidi sooritada seal oste kuid äkki see sama noormees loeb seda ja õpib nati oma tööandja mainet tõsta
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
arvutitark
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2013
|
05.11.2013 21:07:11
|
|
|
Timoha kirjutas: |
Hea teada et siinsed kogemused võetakse arvesse.
Lisan oma eilse ostuürituse. Enne mainin et olen juba korra Magistrali esindusest asju ostnud (tellisin sinna ning tulin ise järgi)- tookord teenindus oli peaaegu väga hea (mure oli arves mida lubati saata kuid ei saadetud ning järelpärimisel selgus et oli probleeme meili saatmisega ja kirjad ei läinud välja). Asja sai lahendada uue kirjaga.
Nüüd siis eilne käik. Tahtsin SSD ketta soetada. Võrdlesin hindu (AT-s ei olnud just kõige soodsam kuid kuna kaup oli märgitud *kohal* otsustasin et ikka ostan AT-st) ning mõtlesin et enne kui poodi sisse astun, helistan ja uurin et kas ikka kaup on kohal. Helistades sain kiire vastuse kuid mitte see mida lootsin. Keegi meesterahvas võttis toru vastu, ei jõudnud ma isegi tere öelda kui sain: helistage 15 minuti pärast! Ning pandi toru ära. Nuh, mitte just eriti viisakalt aga noh, äkki on tõsiselt kiire. Ootasin siis oma 15 mintsa ära ja proovisin helistada uuesti kuid paari prooviga kätte ma kedagi ei saanud (vahepeal kutsus ja vahepeal oli kinni). Mõtlesin et vist käib tõsine töö ning pole telefoni jaoks aega. Ok, riided selga ja minek! Kohal...tühjus. Peale mind, veel ühte klienti ja müüjat polnud poes kedagi. Läksin siis küsisin SSD kohta, nimetades kindla mudeli. Noormees piilus üle õla, läks letti juurde (mina marsisin kaasa), näitas näpuga et on olemas ainult need variandid (mis mulle ei sobinud) ja seda mida soovin, poes pole. Kurb lugu aga noh, võib ju nii juhtuda et leheküljel on olemas ja poes pole, pole hullu. Lootsin et noormees äkki vihjab mis esinduses soovitud mudel olemas on, või äkki ütleb millal see mudel siia esindusse jõuab...aga ei, läks istus oma tooli peale ja vahtis niisama lakke! Ja mina siis jäin mingiks hetkeks letti äärde sinna seisma kuid kui me pilgud uuesti kohtusid ja ma ta näol nägin *üllatus efekti*- sain aru et on aeg lahkuda Kindlasti selline käitumine andud müüja poolt ei ole minu jaoks otsustavaks faktoriks ja plaanin ka edaspidi sooritada seal oste kuid äkki see sama noormees loeb seda ja õpib nati oma tööandja mainet tõsta  |
ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
05.11.2013 21:17:00
|
|
|
Lisan ka oma kogemuse.
Oli tarvis ema arvutisse uut SSD-d. Kuna tegemist on üsna vana masinaga, millel on ainult SATA-2, siis ei olnud eriti vahet, milline SSD võtta. Vaatasin kodulehelt välja Kingstoni V300 120GB versiooni ja läksin tipa-tapa Magistrali järgi. Kohale jõudes olid mõlemad müüjad teiste klientidega hõivatud, ootasin pool minutit. Seejärel oligi müüja valmis ka minuga tegelema, ütlesin, mida tarvis ja minutiga oli kaup ja arve käes ning ost sooritatud. Klienditeenindaja oli väga viisakas ja jättis positiivse mulje. Asusin hea tujuga kodu poole teele.
Aitäh!
_________________ Tsensuur HinnaVaatluse foorumis |
|
Kommentaarid: 159 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
151 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timoha
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2006
|
06.11.2013 00:36:47
|
|
|
tsitaat: |
ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta |
arvutitark, samuti on ebareaalne see et ma lihtsalt heast tahtest hakkan seda pikka loo siia kirjutama. Isiklikult arvan et ei ole mul põhjust nüüd hakata tõestama seda et ma pole valetaja ega fantaseerija kuid on väga kerge välja selgitada kes tol päeval oli tööl (mina nägin aint ühte müüjat keda kindlasti tunnen ära) ja eks ta ise kah seda olukorda kindlasti suudab tuletada meelde kui mind näeb. Kuid minul pole soovi et teda päeva pealt lahti lastakse (kes teab, äkki oli raske tööpäev selja taga) kuigi võiks ikkagi mõne järelduse teha klientidega käitumisest.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Saitan
HV vaatleja
liitunud: 08.04.2004
|
06.11.2013 11:22:07
|
|
|
Siiamaani kogemus oli ainult positiivne, aegade ajalt ostan sealt arvuti jupid. Aga hinnad ei ole alati kõige madalamad, seega mõni ost "Targast" jääb ära.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
06.11.2013 14:55:52
|
|
|
Timoha kirjutas: |
tsitaat: |
ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta |
arvutitark, samuti on ebareaalne see et ma lihtsalt heast tahtest hakkan seda pikka loo siia kirjutama. Isiklikult arvan et ei ole mul põhjust nüüd hakata tõestama seda et ma pole valetaja ega fantaseerija kuid on väga kerge välja selgitada kes tol päeval oli tööl (mina nägin aint ühte müüjat keda kindlasti tunnen ära) ja eks ta ise kah seda olukorda kindlasti suudab tuletada meelde kui mind näeb. Kuid minul pole soovi et teda päeva pealt lahti lastakse (kes teab, äkki oli raske tööpäev selja taga) kuigi võiks ikkagi mõne järelduse teha klientidega käitumisest. |
Ei tea, kas neil poes turvakaamerad on? Idee poolest oleks loogiline, kui kaup lahtiselt seisab. Seega peaks olema omanikul lihtne linte vaadata ja sinu juttu kontrollida. Mitte, et keegi sind valetajaks kutsuks vaid just selle tõttu, et valesti käituvat töötajat on vaja distsiplineerida ning äärmiselt juhul tahab omanik kindlasti ise kindel olla, et mis töötajast jutt käib ja näha, mis toimus - aga niisama võõra inimese jutu järgi ei saa midagi ette võtta. Süüdlane ise võib kõike eitada ning polegi keegi targem. Ma saadaksin sinu asemel arvutitargale PM'i kuupäeva ja kella-aja (ka telefonikõne oma) ning töötaja kirjeldusega.
Muidugi seda siis juhul, kui sa tahad veidi panustada klienditeeninduse kvaliteedi kasvule oma vabast ajast.
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
06.11.2013 15:38:09
|
|
|
arvutitark kirjutas: |
Spoiler 
Timoha kirjutas: |
Hea teada et siinsed kogemused võetakse arvesse.
Lisan oma eilse ostuürituse. Enne mainin et olen juba korra Magistrali esindusest asju ostnud (tellisin sinna ning tulin ise järgi)- tookord teenindus oli peaaegu väga hea (mure oli arves mida lubati saata kuid ei saadetud ning järelpärimisel selgus et oli probleeme meili saatmisega ja kirjad ei läinud välja). Asja sai lahendada uue kirjaga.
Nüüd siis eilne käik. Tahtsin SSD ketta soetada. Võrdlesin hindu (AT-s ei olnud just kõige soodsam kuid kuna kaup oli märgitud *kohal* otsustasin et ikka ostan AT-st) ning mõtlesin et enne kui poodi sisse astun, helistan ja uurin et kas ikka kaup on kohal. Helistades sain kiire vastuse kuid mitte see mida lootsin. Keegi meesterahvas võttis toru vastu, ei jõudnud ma isegi tere öelda kui sain: helistage 15 minuti pärast! Ning pandi toru ära. Nuh, mitte just eriti viisakalt aga noh, äkki on tõsiselt kiire. Ootasin siis oma 15 mintsa ära ja proovisin helistada uuesti kuid paari prooviga kätte ma kedagi ei saanud (vahepeal kutsus ja vahepeal oli kinni). Mõtlesin et vist käib tõsine töö ning pole telefoni jaoks aega. Ok, riided selga ja minek! Kohal...tühjus. Peale mind, veel ühte klienti ja müüjat polnud poes kedagi. Läksin siis küsisin SSD kohta, nimetades kindla mudeli. Noormees piilus üle õla, läks letti juurde (mina marsisin kaasa), näitas näpuga et on olemas ainult need variandid (mis mulle ei sobinud) ja seda mida soovin, poes pole. Kurb lugu aga noh, võib ju nii juhtuda et leheküljel on olemas ja poes pole, pole hullu. Lootsin et noormees äkki vihjab mis esinduses soovitud mudel olemas on, või äkki ütleb millal see mudel siia esindusse jõuab...aga ei, läks istus oma tooli peale ja vahtis niisama lakke! Ja mina siis jäin mingiks hetkeks letti äärde sinna seisma kuid kui me pilgud uuesti kohtusid ja ma ta näol nägin *üllatus efekti*- sain aru et on aeg lahkuda Kindlasti selline käitumine andud müüja poolt ei ole minu jaoks otsustavaks faktoriks ja plaanin ka edaspidi sooritada seal oste kuid äkki see sama noormees loeb seda ja õpib nati oma tööandja mainet tõsta  |
ei tahaks olla ebaviisakas aga allpool kirjeldatud juhtum meie firmas lihtsalt ebareaalne, sellise käitumise eest saaks päeva pealt lahti lasta |
Lahti on lihtne lasta aga uusi praegustes oludes leida enam lihtne pole. Soovitan pigem töötajaid regulaarselt koolitada. Väikesed regulaarsed firma sisesed koosolekud ka aitaks sel teemal. Kindlasti on abiks ka vaikivalt salvestav kaamera süsteem.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
Timoha
HV kasutaja

liitunud: 19.02.2006
|
06.11.2013 16:22:26
|
|
|
Archangel, juba täna hommikul võeti minuga PM´i kaudu ühendust. Andsin omalt poolt kuupäevad ja kellaajad ning selgitasin täpsemalt olukorra ära. Jap, salvestus oleks asja palju kiiremini ja kergemini selgitanud. Aga noh, tore tõdeda et võeti ühendust, et ikka võetakse ka sellised olukordi ette. Hea võimalust halvast teha hea lõpuks.
alliance, jah, ise kah arvasin seda et kohe lahti lasta antud juhul on ikka suht range otsus. Vestlusest oleks piisav et oma järeldusi teha.
Selle salvestamise kohta hakkas end kah huvitama? Kas antud poes on see olemas? Ei mäleta et oleks kuskil vastav silt (võin eksida kas oli ja kas peaks olema, peab asja uurima).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chidori
HV Guru

liitunud: 19.09.2007
|
06.11.2013 19:08:04
|
|
|
Timoha kirjutas: |
Jap, salvestus oleks asja palju kiiremini ja kergemini selgitanud |
Minuteada neil salvestused olemas ja selleks ongi vaja teada, et mis kellaaega uurida tuleb.
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
RassK
HV Guru

liitunud: 17.01.2007

|
06.11.2013 23:39:12
|
|
|
Chidori kirjutas: |
Timoha kirjutas: |
Jap, salvestus oleks asja palju kiiremini ja kergemini selgitanud |
Minuteada neil salvestused olemas ja selleks ongi vaja teada, et mis kellaaega uurida tuleb. |
Isegi kui on, siis pole sellest abi, sest:
tsitaat: |
Jälgimisseadmete kasutamine ei ole lubatud töötajate töö kvaliteedi ja hulga kontrollimise eesmärgil. Isikute või vara kaitseks mõeldud jälgimisseadmete abil saadud andmeid ei tohi kasutada näites töökohustuste rikkumise tõendamiseks. |
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chidori
HV Guru

liitunud: 19.09.2007
|
07.11.2013 00:40:43
|
|
|
ot: |
RassK, kauplustes on kaamerad kaupade valvamiseks - mõnel juhul lausa nõutud kindlustuse poolt. Tegemist ei ole kaameraga mille eesmärgiks kontrollida müügimehe töökvaliteeti - seega ei puutu antud väide teemasse. Samuti ei keela keegi kaamera video vaatamiset - selleks on õigus nii töötajal, kui ka tööandjal. Video ei tohi olla vallandamise põhjuseks - samas ei saa keegi keelata videot kasutada kliendi avalduse/kaebuse kontrollimiseks... Vähemalt nii saan mina sellest aru |
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Amperloom
Kreisi kasutaja

liitunud: 04.12.2005
|
07.11.2013 10:45:29
|
|
|
Ei ole viitsinud väga süveneda, aga kas Arvutikeskus = Arvutitark?
Mure on (vist, kindel veel pole) vigase tootega, mille tahaks garantiisse saata.
(Kauba arvel selline info Maksetähtaeg: 24.02.2012
Arve loodud: 19.02.2012)
_________________ TehnikaUudised - VirtuaalRuum |
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
07.11.2013 10:49:19
|
|
|
Amperloom kirjutas: |
Ei ole viitsinud väga süveneda, aga kas Arvutikeskus = Arvutitark? |
Ei.
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
Archangel
HV veteran

liitunud: 15.08.2007
|
07.11.2013 10:57:33
|
|
|
Amperloom kirjutas: |
Ei ole viitsinud väga süveneda, aga kas Arvutikeskus = Arvutitark?
Mure on (vist, kindel veel pole) vigase tootega, mille tahaks garantiisse saata.
(Kauba arvel selline info Maksetähtaeg: 24.02.2012
Arve loodud: 19.02.2012) |
AK garantii on hetke seisuga pm. olematu. AT-st võid abi küsida, et kuhu juppi ise saata, sest kui tehasegarantii kehtib, saab tootjafirma asjaga tegeleda küll. Kuid jah, ise pead jebima hakkama. Edu!
|
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
25 |
|
tagasi üles |
|
 |
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
07.11.2013 13:42:44
|
|
|
Tootlikkuse jälgimiseks pole kaamerat vaja
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
 |
Chidori
HV Guru

liitunud: 19.09.2007
|
07.11.2013 14:10:53
|
|
|
tahanteada, millest sa räägid üldse? Meil oli ju teemaks kliendi kaebus klienditeenindaja kohta kaupluses ja turvakaamera kasutamine selle kontrolliks - sa räägid mingist vabrikust ja töötajate omavahelisest jagelemisest...
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
98 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
arvutitark
HV vaatleja

liitunud: 15.07.2013
|
07.11.2013 17:57:43
|
|
|
tänud, korras
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
Viilutaja
HV Guru

liitunud: 28.07.2002
|
08.11.2013 19:53:46
|
|
|
Lootsin, et kirjelduses olev info on õige
Aga jah, suht ebareaalne oleks olnud.
|
|
Kommentaarid: 224 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
194 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
jägaja
HV Guru

liitunud: 06.08.2004
|
11.11.2013 14:11:46
|
|
|
Neid kaablisidemeid on isegi Prismas müügil, rääkimata ehitus- jm. taolistest poodidest.
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
126 |
|
tagasi üles |
|
 |
Betamax
HV Guru

liitunud: 29.05.2003
|
11.11.2013 16:32:21
|
|
|
IT gurud ei osta erialast tehnikat toidupoest
|
|
Kommentaarid: 730 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
551 |
|
tagasi üles |
|
 |
|