praegune kellaaeg 20.06.2025 21:54:26
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Bullzeye
HV vaatleja

liitunud: 27.08.2009
|
19.10.2013 12:54:20
Acer Aspire V3-772g: programmid lakkavad aeg-ajalt töötamast |
|
|
Tere,
sai 2 nädalat tagasi soetatud uus laptop, kaasas Win8. Arvutit käivitades ja seadistades juba tundus, et arvuti on imelik, mitmeid kordi restarti tehes arvuti bootis väga aeglaselt, mõnikord kestis lausa 5-10 minutit. Algselt arvasin, et arvuti lihtsalt "elab sisse" end ja ei teinud suurt probleemi sellest. Küll, aga ajapikku kõik programmid lakkasid hetkeks töötamast, ehk siis terve Windows ise oli "Not responding" ja nüüdseks juhtub seda pea iga 10 minuti tagant, mõnikord tihedamini ja mõnikord harvem, hiir liigub, aga midagi teha ei saa. Proovisin siis kõik võimalikud draiverid ja windows update'id ära teha, kuid asjatult. Eriti tõsiseks muutusin siis, kui mängides terve arvuti kokku jooksis ja viskas ette "blue screeni" veateatega IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Proovisin windowsit refreshida, aga asjatult. Seejärel tegin formati, kuid samuti asjatult.
Kas viga võib olla Windows 8 endas või on viga hoopis riistvaras ja tuleb viia garantiisse ?
Tehnilised andmed:
Intel Core i7-4702MQ
nVidiaGeForce GTX 760M GDDR5
Windows 8
8 GB DDR
|
|
tagasi üles |
|
 |
kakukeo
HV Guru
liitunud: 24.04.2013
|
19.10.2013 14:28:37
|
|
|
Tundub nagu mälu viga aga kuna arvuti uus siis kindlasti vii garnatiisse
|
|
tagasi üles |
|
 |
Fortran
HV kasutaja

liitunud: 19.10.2004
|
19.10.2013 20:46:57
|
|
|
Kas arvuti oli ostes täiesti eelseadistamata? Vead ilmnesid juba siis, kui oli installeeritud vaid opsüsteem? Kui nii, siis pigem käitub valesti mõni opsüsteemi service või default driver. Seda kõike juhul, et probleem on tarkvaraline. Hilisemalt juurde installeeritud rakendusi siis esialgu ei kahtlustaks.
Alustuseks prooviksin õpetust järgnevalt saidilt: http://www.reviversoft.com/blog/2012/09/irql-not-less-or-equal/ Täpsemalt lõik Disable the Problem Driver.
Kui see ei anna tulemust, võiks, nagu öeldi, kahtlustada ja kontrollida mälusid (tarkvaraline test) ja ehk poleks paha teha ka kõvaketta korrasoleku test.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Bullzeye
HV vaatleja

liitunud: 27.08.2009
|
17.11.2013 15:46:25
|
|
|
Nonii, võtsin kätte ja pöördusin oma laptopiga esindusse(Klick), rääkisin neile enda probleemist ning klienditeenendaja oli väga viisakas ja konkreetne ning soovitas viia teise teenusepakkuja juurde(Servicenet.ee), kes tegeleb siis garantii vahendamisega. Seal võeti mu laptop lastu ning tagasi sain täpselt 14 päeva pärast, probleemne kõvaketas vahetati välja ning arvuti töötab nüüdseks laitmatult
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|