Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kuidas vahetad või lased oma autol õli vahetada? |
Ostan õli, filtri ja vahetan ise oma kätega |
|
29% |
[ 77 ] |
Ostan õli, filtri ja lasen sõbral/töökojal vahetada |
|
20% |
[ 55 ] |
Lähen mõnda töökotta ja tellin õlivahetuse (+ hooldus) |
|
18% |
[ 48 ] |
Lähen margiesindusse ja lasen vahetada (+ hooldus) |
|
31% |
[ 83 ] |
|
hääli kokku : 263 |
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Anti112
HV Guru

liitunud: 14.02.2003
|
02.10.2013 22:21:05
|
|
|
Mikk on oma Avensise kurjaks ajanud...
|
|
Kommentaarid: 128 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
111 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003

|
02.10.2013 22:24:54
|
|
|
Huvitav kelle Veyron või elektriauto see on?
_________________ www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
02.10.2013 22:27:45
|
|
|
Veyronil tiba rohkem väänet vist (1250Nm).
Pealegi sellist looma Eestis ei esine
tsitaat: |
Gearbox: 7 Gear DSG, fuel consumption combined: 24.9l/100km, fuel consumption in town: 41.9l/100km, fuel consumption out of town: 15.6l/100km
Annual tax for this vehicle €1132
Energy costs at a mileage of 20,000 km:
Fuel costs (Super Plus) at a fuel price of 1.624 EUR/billing unit €8087.52 |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator
viimati muutis Tanel 02.10.2013 22:30:37, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
02.10.2013 22:29:28
|
|
|
Nüüd on neid 800+ nm juba 2
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
02.10.2013 22:33:04
|
|
|
Autol...
siis 252nm.
HP/kg suhe on 0.125
2.5L vabalthingav V6
Motikal on hp/kg suhe 0.79
1L R4
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"?
viimati muutis Cb4 02.10.2013 22:35:58, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
02.10.2013 22:37:28
|
|
|
760nm oli siis dünos, kui oli 100-200km/h 8s, nüüd on 6.1s, võib suht kindlalt öelda, et 800+
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
02.10.2013 22:46:33
|
|
|
Et mingit paremat pilti saada, võiks selle 100- 300 näiteks 25 sammuga teha ja edasi sada ja suurem samm . Küsitluse siis.
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004
|
02.10.2013 22:56:40
|
|
|
Veel pole hilja uuesti alustada, vaid 13 häält uuesti teha.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Nu
HV Guru

liitunud: 21.12.2001
|
02.10.2013 23:05:59
|
|
|
samas see jaotus jääb selliseks ilmselt. enamustel keskpärane või mikromootor ja osadel ka korralik auto.
_________________ DO you want it.. And if you had it would you flaunt it...
ss |
|
Kommentaarid: 177 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Winterwind
One

liitunud: 19.05.2002
|
02.10.2013 23:21:44
|
|
|
Nu kirjutas: |
ja osadel ka korralik auto. |
Traktor või trollibuss
|
|
Kommentaarid: 1009 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
1 :: |
728 |
|
tagasi üles |
|
 |
yerba
HV Guru

liitunud: 12.11.2003

|
02.10.2013 23:22:56
|
|
|
Cb4 kirjutas: |
Autol...
siis 252nm.
HP/kg suhe on 0.125
2.5L vabalthingav V6
Motikal on hp/kg suhe 0.79
1L R4 |
See on autode teema. Motikaga mine keksi bikeris sepa, korke, oldmaniaci ja nosmoti nina all
|
|
Kommentaarid: 1192 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
884 |
|
tagasi üles |
|
 |
Inferno
Kreisi kasutaja

liitunud: 07.11.2001
|
03.10.2013 00:23:58
|
|
|
600Nm kandis.
Preaguste ilmadega on päris libe,ütleme nii.
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
mTim
HV Guru

liitunud: 19.10.2004
|
03.10.2013 00:26:28
|
|
|
Ma vahetasin rattalaagrit, 45 euri maksis raibe
_________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum
M: E36 varuosad |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
40 |
|
tagasi üles |
|
 |
wirx
HV Guru

liitunud: 03.08.2002
|
03.10.2013 00:32:38
|
|
|
Vahetasin ka rattalaagrit(st tellisin ja sain eile kätte), 300€ oli koos allahindlusega tk hind Eestis, siis tellisin USA-st ja sain 150€-ga.
_________________ Laptopid.ee Suur sülearvutite salong, kohapeal 200+ sülearvutit, HV kasutajale 5-10% läpparilt alla! |
|
Kommentaarid: 80 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
 |
Cb4
HV Guru

liitunud: 24.10.2006
|
03.10.2013 06:58:35
|
|
|
Nu kirjutas: |
samas see jaotus jääb selliseks ilmselt. enamustel keskpärane või mikromootor ja osadel ka korralik auto. |
Kust maalt siis see koralik auto hakkab?
Päris nii ei saa ikka võrrelda, et suure nm. tähendab paremat minekut.
yerba..polnud plaanis keksida. Iga teine auto on 2x kallim kui motikas. See Hp/kg suhe on lihtsalt vägev võrrelduna autoga.
Et siis taskaalustada:
Teine auto on jämedalt 500+-100nm
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Märt.
HV Guru

liitunud: 17.01.2004
|
03.10.2013 07:14:25
|
|
|
294 nm, 86kW/117hj, 2,5 liitrne R4 8-kohaline mahtuniversaal.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
MeaDz
HV kasutaja
liitunud: 05.07.2009
|
03.10.2013 07:46:35
|
|
|
Palju Nm mis pöörete juures?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
ihvike
HV Guru
liitunud: 01.04.2002
|
03.10.2013 10:07:39
|
|
|
Uus auto 137,3@4200. Parem kui eelmine, mis oli 116@4200. Mõlemaga sõita väga hea, pole neil mikromootoritel häda midagi.
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Märt.
HV Guru

liitunud: 17.01.2004
|
03.10.2013 10:39:07
|
|
|
MeaDz kirjutas: |
Palju Nm mis pöörete juures?  |
Max vääne on 1400-2400 rpm vahemikus.
D4D diisel.
_________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel." |
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
23 |
|
tagasi üles |
|
 |
MeaDz
HV kasutaja
liitunud: 05.07.2009
|
03.10.2013 10:46:41
|
|
|
Päris ilus tulemus, mis autoga tegemist?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
|