Sihtmärkide prioriteerimist omade ja vastaste vahel - hea näide, mis on kehv. Kui sa pead tegema vahet oma1 ja vastasel kes su vintraua ees on siis see on no-go.
Tegelikult, ma natukene omastasin mängijate süü mängule. Sellest saaks isegi asja mingi valemi läbi.
friendly fire on? või mida sa mõtled? _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Sihtmärkide prioriteerimist omade ja vastaste vahel - hea näide, mis on kehv. Kui sa pead tegema vahet oma1 ja vastasel kes su vintraua ees on siis see on no-go.
Tegelikult, ma natukene omastasin mängijate süü mängule. Sellest saaks isegi asja mingi valemi läbi.
friendly fire on? või mida sa mõtled?
Ma mõtlen seda, et mitte keegi ei saa aru, kus keegi on. Või miks nad seal on, kus nad on.
heretic666 kirjutas:
Ei suuda omadel ja vastastel vahet - järelikult kehv mäng.
Senini tundub olevat kõige kehvem FPS, mida kunagi mängitud. Kas keegi teab mõnda serverit, kus hüppamise ja kargamise vahel natuke asjalikumalt ka tegutsetakse?
Äkki selgitad mis osa kehv on? Olles ise üle 600 tunni sinna pannud, ei saa kuidagi nõustuda
BF3s on vaja kiiret reaktsiooni, sihtmärkide prioritiseerimist (1 vs 4) ja vana head counterstrike pähelaskmise skilli. Ning muidugi vähemalt kolme sõpra kellega neljane squad teha.
Sihtmärkide prioriteerimist omade ja vastaste vahel - hea näide, mis on kehv. Kui sa pead tegema vahet omal ja vastasel kes su vintraua ees on siis see on no-go.
Tegelikult, ma natukene omastasin mängijate süü mängule. Sellest saaks isegi asja mingi valemi läbi.
Parm mõtles vast seda, et millist vastast esimesena maha lasta. Et nagu kui üks vastane on näoga sinu poole ja sina hakkad hoopis neid maha võtma, kes vaatavad üldse teisele poole
Senini tundub olevat kõige kehvem FPS, mida kunagi mängitud. Kas keegi teab mõnda serverit, kus hüppamise ja kargamise vahel natuke asjalikumalt ka tegutsetakse?
Äkki selgitad mis osa kehv on? Olles ise üle 600 tunni sinna pannud, ei saa kuidagi nõustuda
BF3s on vaja kiiret reaktsiooni, sihtmärkide prioritiseerimist (1 vs 4) ja vana head counterstrike pähelaskmise skilli. Ning muidugi vähemalt kolme sõpra kellega neljane squad teha.
Sihtmärkide prioriteerimist omade ja vastaste vahel - hea näide, mis on kehv. Kui sa pead tegema vahet omal ja vastasel kes su vintraua ees on siis see on no-go.
Tegelikult, ma natukene omastasin mängijate süü mängule. Sellest saaks isegi asja mingi valemi läbi.
Parm mõtles vast seda, et millist vastast esimesena maha lasta. Et nagu kui üks vastane on näoga sinu poole ja sina hakkad hoopis neid maha võtma, kes vaatavad üldse teisele poole
No kui ta seda mõtles siis... tõsiselt räägib? Ja kui sul on taldrikul supp ja valida lusikas või kahvel siis väga kahvliga sööma ei hakka. Ma räägin veidi teistest asjadest.
heretic666 kirjutas:
tsitaat:
lmselgelt sa ei saa millestki aru
tsitaat:
Kui sa pead tegema vahet oma1 ja vastasel kes su vintraua ees on siis see on no-go.
Sel juhul eneseväljendusoskus jätab soovida.
Ei tea mis sulle arusaamatuks jäi. Eriti must-valgemalt öelda ei oska, vabandan.
viimati muutis Leo Kalme 09.09.2013 19:36:57, muudetud 2 korda
BF3 on kiire arcade action first person shooter, kus hüppamine ja jooksmine on mängu osa. Ma ei kujutaks BF3 ilma bunnyhoppinguta ette Olen viimaselajal näinud kuidas mängivad inimesed, kes on konsoolimängurid või pole enne elus ühtegi korraliku FPS-i pelanud (panin garagearvutisse bf3). Enamusel tekib probleem juba siis kui kaks vastast ilmuvad, lastakse seda kes seljaga on jne. Või siis ei märgata üldse mis toimub, minimap + ekraani korraga jälgida on ületamatu ülesanne. Aga ma ütlen kõigile, et häid FPS mängureid on maailmas vähe, nagu ka F1 ja WRC piloote _________________ | SPARCO toolid https://www.carshop.ee/et/2374-sparco | Tuuningosad mootorsõidukitele - www.carshop.ee |
BF3 on kiire arcade action first person shooter, kus hüppamine ja jooksmine on mängu osa. Ma ei kujutaks BF3 ilma bunnyhoppinguta ette Olen viimaselajal näinud kuidas mängivad inimesed, kes on konsoolimängurid või pole enne elus ühtegi korraliku FPS-i pelanud (panin garagearvutisse bf3). Enamusel tekib probleem juba siis kui kaks vastast ilmuvad, lastakse seda kes seljaga on jne. Või siis ei märgata üldse mis toimub, minimap + ekraani korraga jälgida on ületamatu ülesanne. Aga ma ütlen kõigile, et häid FPS mängureid on maailmas vähe, nagu ka F1 ja WRC piloote
Sa võid üllatuda aga häid mängureid on maailmas sitaks ja veel sitaks rohkem. Kiire ei tähenda seda, et kõik peaksid kaootiliselt ringi hüppama, oma ja vastane vaheldumisi. Mingi loogiline mõtlemine võiks säilida.
londiste kirjutas:
Leo Kalme, sa ei suuda 4 sõpra kokku saada ja eeldad, et 32 mängijat hakkavad korralikult kokkuharjutatud koostöös mängima
aga tõsisemas toonis - bf4 ja commander mode peaks selles osas omajagu aitama.
ma ei räägi siin mingist manöövriskeemidest, mida jaoüleb käigult välja mõtleb ja juhib. Elementaarne koostöö oleks hea algus - kui mul on 6 meest ühes pundis ja nad on kattesuunaga 180 kraadi ette siis ehk võiksin mina seljataha vaadata? Sa saad aru küll, pole mõtet rumalat nägu teha.
Nu punkte võtad siis ikka selline katmine on mängus olemas. Asi pigem selles ,et mäng on nii läbi mängitud ja keegi lihtsalt ei viitsi tõmmelda väga.
Pohhuilt epale minnes taktika on edukam, kui mingi ümber sneakcämp.
No kui ta seda mõtles siis... tõsiselt räägib? Ja kui sul on taldrikul supp ja valida lusikas või kahvel siis väga kahvliga sööma ei hakka. Ma räägin veidi teistest asjadest.
Sa pole lihtsalt piisavalt mänginud, et oleks sellist olukorda tekkinud? Tihti peale lastakse esimesena seda, keda esimesena ka märgati
No kui ta seda mõtles siis... tõsiselt räägib? Ja kui sul on taldrikul supp ja valida lusikas või kahvel siis väga kahvliga sööma ei hakka. Ma räägin veidi teistest asjadest.
Sa pole lihtsalt piisavalt mänginud, et oleks sellist olukorda tekkinud? Tihti peale lastakse esimesena seda, keda esimesena ka märgati
De facto ei ole see isegi probleem kui keegi kahvliga suppi sööma hakkab eeldusel, et meeskonda hoitakse koos ja kõik ei vahi ühte nurka. SquadDM on ses mõttes veidi arenenum.
No kui ta seda mõtles siis... tõsiselt räägib? Ja kui sul on taldrikul supp ja valida lusikas või kahvel siis väga kahvliga sööma ei hakka. Ma räägin veidi teistest asjadest.
Sa pole lihtsalt piisavalt mänginud, et oleks sellist olukorda tekkinud? Tihti peale lastakse esimesena seda, keda esimesena ka märgati
kuidas kunagi. Ohuhinnangust ja tähelepanu kiirusest sõltub palju. Vahel on tõesti pea otsas laiali ja reageerid automaatselt esimest kõmmutades aga kui nii poolunes veel ei ole siis enamasti käib mõttest läbi kiiranalüüs a la "esimene vend nägi mind aga on bolt-actioniga, teine vaatab kõrvale aga käes on m16".. raudpolt et võtaks riski lastes esimesena TEIST ohtlikumat vastast m16'ga kui tõenäolist nuubi kes laseb 50% tõenäosusega pihta ja ehk sellest omakorda 80% tõenäosusega kuskile kehasse mitte pähe (normalis see suht tõenäoliselt ei tapa).. kui m16'ga tegelane on pikali siis võib ülejäänud salve pluss vajadusel suitsugranaadi pluss püstoli kulutada snaipri peale..
No ega mäng selle pärast kehv ei ole kui su aju ei jõua processida seda mida silmad näevad.
Eks IRL lahingus ka ei saa alati aru kes sul künka taga roomab.. kas sõber või vaenlane.
No ega mäng selle pärast kehv ei ole kui su aju ei jõua processida seda mida silmad näevad.
Eks IRL lahingus ka ei saa alati aru kes sul künka taga roomab.. kas sõber või vaenlane.
Ei tea mis värk selle "revive protection"ga on? Kui ise surma saad ja sind elustatakse siis saad paugu pealt surma kui sind lastakse aga enamus ajast kui vastast elustatakse siis nad mõned sekundid on surematud
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.