Battlefield 4 will 'never force' team play, but will 'encourage' it Tweaktown
Minu arvates teamplay on Battlefieldi seerias just must-be asi ning pigem tuleks seda peale sundida, reaalsema gameplay jaoks. Neid lone-wolfe niigi palju.
Või kes teab, ehk hakkan oma 18. eluaasta juures juba vanaks jääma ja mängud, kus teamworkil rõhku pole, on nüüdseks vinged ja noortepärased.
Kahjuks nii on jah... Juba BF3-s ju sai tunda, kuidas ei viitsitud tiimitööd lihtsalt teha ning EA/Dice ka arenes selles suunas. COD-i maiku nii palju oli küljes. COD üsna populaarne mäng ja EA tahab ka sellest osa saada, et meelitada seesuguseid mängijaid ka BF maastikule ja nii nad selle seeria ära rikuvadki.
Kahjuks nii on jah... Juba BF3-s ju sai tunda, kuidas ei viitsitud tiimitööd lihtsalt teha ning EA/Dice ka arenes selles suunas. COD-i maiku nii palju oli küljes. COD üsna populaarne mäng ja EA tahab ka sellest osa saada, et meelitada seesuguseid mängijaid ka BF maastikule ja nii nad selle seeria ära rikuvadki.
sa oled kindlasti palju BFi mänginud, et seeria rikkumisest rääkida
Eee... Mis sa sellega nüüd öelda tahtsid? Et mina olen midagi nii erilist, kes ei ole võinud kõiki BF-i põhiosasi mängida üsna pikalt, et osata selles teemas sõna võtta?
See tiimitöö jutt on bs. Polnud seda ka vanemates mängudes kui need veel värsked olid. Nüüd näeb sagedamini selle pärast, et enamus praeguseid mängijaid on "veteranid".
Battlefield 4 will 'never force' team play, but will 'encourage' it Tweaktown
Minu arvates teamplay on Battlefieldi seerias just must-be asi ning pigem tuleks seda peale sundida, reaalsema gameplay jaoks. Neid lone-wolfe niigi palju.
Või kes teab, ehk hakkan oma 18. eluaasta juures juba vanaks jääma ja mängud, kus teamworkil rõhku pole, on nüüdseks vinged ja noortepärased.
enforce mida? tehku piix ükskord see squad voip selliseks, et ma ei pea igakord battlelogi või mumble või ts-iga nussima, et kellegagi suhelda.
See tiimitöö jutt on bs. Polnud seda ka vanemates mängudes kui need veel värsked olid. Nüüd näeb sagedamini selle pärast, et enamus praeguseid mängijaid on "veteranid".
IMO polnud BF1942's ka erilist tiimitööd iga kord, kui aus olla
BF1942 on jama kui meeskonna tööd ei ole. Tihti peale on, et mingid krdi turistid lendavad lennukitega ja lehvitavad sulle ainult õhust, samal ajal kui mingi tank prse laseb.
Patrick Bach, Battlefield 4‘s Executive Producer, reveals new Battlefield 4 information in an interview with a Norwegian Battlefield site.
In the interview, Patrick Bach tells us there will be “Dynamic Factions”, which means any factions can play on any map, either attacking, or defending. Unlike in Battlefield 3, where the factions where preset on each map, the factions will be randomized in Battlefield 4.
He also talked about maps having a night setting, and that it made it almost impossible to navigate that map. With this said, they will be focusing on maps featuring dawn, day, and dusk settings.
Last but not least, he talked about deeper character customization, something that was officially revealed earlier, called “Field Upgrades”. But not only did he talk about character customization, he also talked about HUD customization. He said that players will be able to resize, and customize their HUD however they like.
You can find the whole interview in Norwegian below (with English subtitles)
ei saanud sellest factioni asjast aru, keegi seletaks?
ja night mode, kas on siis või ei ole? ja need eri ilmastikud on ikka samal mapil, jah?
Saab muuta kelle vahel sõda käib (Hiina, Venemaa, USA) ning mis riik on Rushis Attacker ja Defender. "Settings" viitab jah sellele, et igas mapis saad muuta ilmastikku.
Battlefield 4 will 'never force' team play, but will 'encourage' it Tweaktown
Minu arvates teamplay on Battlefieldi seerias just must-be asi ning pigem tuleks seda peale sundida, reaalsema gameplay jaoks. Neid lone-wolfe niigi palju.
Või kes teab, ehk hakkan oma 18. eluaasta juures juba vanaks jääma ja mängud, kus teamworkil rõhku pole, on nüüdseks vinged ja noortepärased.
sina oma 18 eluaasta juures omad piisavalt ja veelgi rohkem vaba aega ning energiat, et mingi pela peale pühenduda
14 aastastel segab puberteet, kuid battlefieldi pelavad paljud pere ja tööinimesed, kel ei ole aega ega viitsimist süviti läheneda
isiklikult ma ei vihasta battlefieldis mitte kunagi, isegi, kui k/d on 0,01 - ma küll üritan teamplayd teha, kuid mingit mikrit ei kasuta (ei viitsi, ei taha, ei hooli) ning muus osas siblin, kuidas hetkel tuju on
mingit feimi ega respekti minul vaja ei ole, mis nooremate seas kindlasti olulisem on, isegi, kui nad seda ei tunnista _________________ ☠
igal juhul on battlelogi põhine voip igatpidi parem, kui see, kui noored venelased kogu aeg sulle midagi klappidesse kisendavad. konsoolimängude pidev häda. ja kui siis veel maha ka ei saa keerata...
Engineer has a lot more variation in anti-vehicle weapons. We’ve also revamped the way we do vehicle disables and guided weapon systems to give the Engineer a broader set of tactics at his disposal. This includes everything from high damage weapons that may be more challenging to use (like RPG-7V2) to fire-and-forget smart weapons with low damage (like the MBT LAW), and the fan favorite Wire Guided Engineer Missile (the FGM-172 SRAW) that you might recognize from Battlefield 2.
The Support kit has a few more offensive options, and thanks to community feedback will retain his C4 and Claymores from Battlefield 3. The XM25 gives him some nice indirect suppressive fire, a redesigned remote mortar allows him to use indirect fire from a distance, and the ability to equip carbines and DMRs gives him an added versatility in combat roles.
Recon has gotten a much needed boost to mobility, as well as the return of the Spec Ops play style from Battlefield 2. Pack a carbine, C4 (or Claymores), and Motion Sensors and you’re good to go behind enemy lines. Fans of more traditional sniping roles will enjoy our revamped sniping mechanics with rebalanced Sniper Rifles, the ability to zero your sights (set an aiming distance), and additional optics and accessories. Finally, the Recon players can still utilize the MAV, T-UGS, and Radio Beacon to help out their team.
Assault is still the frontline run-and-gun kit that also serves the role of combat medic. This was one of the major changes in Battlefield 3 compared to Battlefield 2, and one that players have really appreciated. Assault is still the go-to kit with med kits and defibrillators but has picked up some additional mobility with the First Aid Pack, which heals a single soldier over time, or the 40mm Flash Bang rounds to help clear rooms.
egas ma ei öelnudki, et mapid jääksid sama suureks. Aga ehk siis polegi Planetside'i vaja _________________ Kui postitus on sisulage, siis loetakse signatuuri
MP ei koti, peaasi et oleks hea SP igas mõttes. Graafika ja füüsika sealjuures võiks parem kui BF3es olla, midagi reaalsemat. Tahaks juba ekraanilt sama näha mis on aknast õue vaadates. Musta silmsed lapsed sõstrapõõsas HD.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.