• Koduleht: http://colobot.info
• Arendaja: Vabavara
• Stiil: RTS/Educational
• Väljalaske kuupäev: TBA (Alpha väljas)
• Steami leht: käivad jutud Greenlight'ist
• Lae alla 32 bit versioon: Link [ingliskeelne]
• Kirjeldus:
Nii tere,
kui paljud teist/meist on mõelnud, et küll oleks tore, kui midagigi aduks programmeerimisest? Ei ole vajadust kirjutada peent softi, aga võiks omada ülevaadet vähemalt sellest, mis toimub kas või ligikaudselt. Mingit väga fundamentaalset arusaama programmeerimisest. Midagi mille pealt oleks võimalik nt tulevikus huvi tõustes edasi õppida...
Tore uudis on, et targad mehed on teinud selle jaoks mängu ja mina olen selle ajalookapsaaiast (ei ole päris koht) üles korjanud ning nüüd on meil kõigil võimalus see monsterfail siit - http://colobot.info/ - endale alla tõmmata ning mängeldes ennast tuttavaks teha millegi C++, C#, Java'ga analoogsega. Olgu veel siinkohal mainitud, et mäng ongi loodud programmeerimise aluste õppimiseks.
Mängust. Mängus on 2 gamemode'i - stoory mode, kus sa oled kosmonaut ja pead lahendama praktilisi ülesandeid oma kosmoserännakul ning challenge mode, kus sinu peamine ülesanne on oma väikestele robititele käitumisjuhiste programmeerimine - olgu see siis navigeerimiseks, asjade otsimiseks ja hävitamiseks või toorme töötlemiseks.
Väga lahe asjandus. See mängu versioon õppimisest, kui sellisets asjast teeb kindlasti asja huvitavamaks ja aru saadavamaks, kui tuimalt paberit vaadata.
Jõudsin 1. peatüki lõppu harjutamisega, olen rahul
Mõned lahedamad scriptid mis kirjutad võiks siin spoileritesse panna.
Mingi hetk kui ma ise seda mängisin, siis proovisin teha scipti täisfunktsionaalsele hävitajale - ise täidab akud endal, otsib vastased ja hävitab ära. Loopimist ei saanud tööle tööna, aga väga cool oli jännata... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Väga lahe. Arvestades, et koolis 1st klassist õpetatakse koodi kirjutamist võiks õpetajad lasta õpilastele mingeid ülessandeid teha, mida mingi objekt mängus tegema peab. Oleks õpilastel rohkem fun ja ei tundu see koodi kirjutamine nii tüütu.
Kas mäng hakkab sundima ja õpetama ka koodi kirjutamist miski aeg? Või peab siiski alguses ise hakkamist olema ja manuali tuhnima - et nagu võimalus misiooni käsitsi teha ja ka skriptides.
Kas mäng hakkab sundima ja õpetama ka koodi kirjutamist miski aeg? Või peab siiski alguses ise hakkamist olema ja manuali tuhnima - et nagu võimalus misiooni käsitsi teha ja ka skriptides.
Jaa jaa 7 aastane laps kes programeerimist õpib hakkab sul manuaalides tuhnima ...
Selles mõttes, et mängisin natuke - kuni miski misioon, kus tuleb vee alt must kast ära tuua. Kuni sinnamaale on programmeerimine küll teisejärguline, kuigi reklaamitakse kui progemist õpetavat mängu.
Alguse missioonid on selleks, et sa õpiksid litsalt mingid elementaarsed asjad ära - liikumine, kuidas ehitada, mis maja mida teeb jne. Peale seda tuleb fun part. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.