Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
urxz
HV vaatleja
liitunud: 01.08.2012
|
21.06.2013 12:30:38
|
|
|
kalvis kirjutas: |
Kõik jutt viitab DC mootorile. Katkestamisel ongi takistus lõpmatusl ja ühendatuna peaaegu null (ankruahel + harjad on ca mõned oomid, kusjuures tester võib nii väikest takistus korrektselt mitte suutagi mõõta). Nüüd tuleks mootori mähised kindlaks teha, DC mootoritel on ankruahela takistus väike, sellega saad teada mis on ankru omad. Mingi paar on see kiiruse andur see võib ühendamata jääda. |
Panen selle jutu korra oma loogika järgi kirja, et vaadata kas olen õigesti aru saanud - kolm võimalikku paari, kahe puhul neist on takistus kõige suurem, teen kindlaks juhtme, mis annab kahe ülejäänud juhtme vahel selle kõige suurema takistuse ja jätan selle ühendamata?(või siis sama teeb välja kui leian lihtsalt paari, mille omavaheline takistus kõige väiksem ja jätan järelejäänud juhtme ühendamata..) Või peab seda väiksemat pistikut kammima hakkama(4 peenikest juhet)?
|
|
tagasi üles |
|
|
Terror
HV veteran
liitunud: 08.11.2001
|
22.06.2013 09:01:36
|
|
|
Kui see 750W on antud 48V? peal, ning sul on 36V akupakk (saad ca ~450W), siis kas ta saabki väga kiirust arendada?
_________________ Väiksemagabariidilised trei, frees ning keevitustööd. PS. |
|
tagasi üles |
|
|
urxz
HV vaatleja
liitunud: 01.08.2012
|
24.06.2013 15:22:10
|
|
|
Terror kirjutas: |
Kui see 750W on antud 48V? peal, ning sul on 36V akupakk (saad ca ~450W), siis kas ta saabki väga kiirust arendada? |
ma pole eriti kindel et saan 48v akut kasutada- nii mootor kui komtroller on markeeritud 36v 750w https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/IMAG0034.jpg või ikkagi saab? kas ära ei kõrveta?
https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/IMAG0092.jpg selline ta siis esialgu sai. sõitsin linnast suvilasse ja esimesel korral kasutasin liialt seda pedal assisti, aku ei saand kuidagi otsa. viimased 15 km tulin ainult pöidlahoova abil, aga kannataks veel sõita: https://dl.dropboxusercontent.com/u/31904427/IMAG0091.jpg see siis esimene sõit esimese laadimisega. Leidsin, et ratas tuleb siiski ümber teha amortidega isendiks, sest kruusateel sõitmisega kippusid kulmud küljest ära rappuma. Loodetavasti esiamordiga läheb paremaks, muud mul momendil võtta pole.
|
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
25.06.2013 10:42:38
|
|
|
Ankru ahel on jõuahel, seal on suured voolud ja vajalikud jämedad juhtmed. Seega peenikesed on miski muu - tõenäoliselt mingi tagasiside kiiruse, positsiooni ja muu kohta kontrollerile endale.
Muidu mõttekäik on õige.
|
|
tagasi üles |
|
|
Terror
HV veteran
liitunud: 08.11.2001
|
25.06.2013 18:26:54
|
|
|
Mootoriga ei juhtuks esimese hooga midagi kui sinna 48v anda (pikemalt koormates võib üle kuumeneda), kuid kontrollerile see 48V tõenäoliselt ei istuks.
Aga tee paar pilti nendest juhtmetest mis sealt välja tulevad. Isiklikult küll ei usu, et seal harjadega mootor sees on. Tänapäeval ikka 3 faasilised brushless mootorid mille kiirust juhitakse sagedusega ning siinkohal mingit lihtsat turbonupu lahendust ei ole.
_________________ Väiksemagabariidilised trei, frees ning keevitustööd. PS. |
|
tagasi üles |
|
|
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
27.06.2013 11:34:22
|
|
|
Enne ütlesin, et tee kindlaks, kas on DC mootor -sellel kommutaator katkestab, taasühendab paare, kui ajad ratast ringi. Väitsid, et takistus muutus. Need brushless mootorid on olemuselt sünkroonmootorid ja sama asi tehakse poolidel õigete pooluspaaride sagedusliku kommuteerimisega. Nende mähisel on paaril enam vähem koguaeg sama takists (veidi magnetite asukoht mõjutab pooli takistust).
|
|
tagasi üles |
|
|
urxz
HV vaatleja
liitunud: 01.08.2012
|
27.06.2013 13:40:52
|
|
|
Proovisin seda kolmandat juhet lahti varianti, ainuke oli kollane juhe, mille sai lahti jätta ja mootor töötas edasi, teiste puhul oli vaikus. Aga nii see siiski ei toimi, sest esiteks hakkas mootor häält tegema ja teiseks oli kiirus isegi väiksem kui enne. ma füüsiliselt ei sõitnud ratta seljas, aga lcd ekraan näitab kiirust, kui tagaratas õhus hoida ja tühikäigul ringi lasta. seetõttu ma ei tea, kas jõud kadus ka ära, sest igaks juhuks ei hakanud mootorit piinama. Tootjaga on õnneks kokkulepe, et leiame vea üles, alustuseks proovin lähiajal teist kontrollerit ja kui ei aita, siis teine mootor.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
03.07.2013 14:42:51
|
|
|
Sai siis väike Tallinn-Tartu sõit tehtud.
Spoiler
3:03 - ups
Peal oli 3 akut. 60ah Sinopoly + 15ah (isetehtud) + 10ah (kadakas.ee).
Energit siis >4kw/h jagu ehk veerand peugeot ion elektriauto akust.
Aeg 4h 26min (ilma väntamata)
Tegelikult läks vaja ainult seda 60ah akut. Seega oleks Võruni vabalt välja vedanud
Ratta kaal ~70kg kokku.
Soovitan Piibe maanteed. Tagasi tulles varahommikul oli möödasõitvaid autosid kahekäesõrmedel üles lugeda.
|
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
03.07.2013 15:30:06
|
|
|
Vat see on juba elektriratta nime väärt asi.
iOn taolistele seadmetele teeb igatahes läbisõidus tuule alla. Need peavad kolm korda 3x1 tundi teel olles juba akut laadima. Ajavõit missugune.
Möödujatele oleks huvitavam vaatepilt, kui need kilekotid ainult vihma ajaks akudele peale tõmbaksid
_________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine." |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
03.07.2013 15:34:32
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Sai siis väike Tallinn-Tartu sõit tehtud.
Spoiler
3:03 - ups
Peal oli 3 akut. 60ah Sinopoly + 15ah (isetehtud) + 10ah (kadakas.ee).
Energit siis >4kw/h jagu ehk veerand peugeot ion elektriauto akust.
Aeg 4h 26min (ilma väntamata)
Tegelikult läks vaja ainult seda 60ah akut. Seega oleks Võruni vabalt välja vedanud
Ratta kaal ~70kg kokku.
Soovitan Piibe maanteed. Tagasi tulles varahommikul oli möödasõitvaid autosid kahekäesõrmedel üles lugeda. |
Oled Tartus ?
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
03.07.2013 15:52:45
|
|
|
ranel kirjutas: |
DVDRW kirjutas: |
Sai siis väike Tallinn-Tartu sõit tehtud.
Spoiler
3:03 - ups
Peal oli 3 akut. 60ah Sinopoly + 15ah (isetehtud) + 10ah (kadakas.ee).
Energit siis >4kw/h jagu ehk veerand peugeot ion elektriauto akust.
Aeg 4h 26min (ilma väntamata)
Tegelikult läks vaja ainult seda 60ah akut. Seega oleks Võruni vabalt välja vedanud
Ratta kaal ~70kg kokku.
Soovitan Piibe maanteed. Tagasi tulles varahommikul oli möödasõitvaid autosid kahekäesõrmedel üles lugeda. |
Oled Tartus ? |
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
06.07.2013 16:29:58
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Sai siis väike Tallinn-Tartu sõit tehtud.
Spoiler
3:03 - ups
Peal oli 3 akut. 60ah Sinopoly + 15ah (isetehtud) + 10ah (kadakas.ee).
Energit siis >4kw/h jagu ehk veerand peugeot ion elektriauto akust.
Aeg 4h 26min (ilma väntamata)
Tegelikult läks vaja ainult seda 60ah akut. Seega oleks Võruni vabalt välja vedanud
Ratta kaal ~70kg kokku.
Soovitan Piibe maanteed. Tagasi tulles varahommikul oli möödasõitvaid autosid kahekäesõrmedel üles lugeda. |
Pajata, millega seda 60ah Sinopoly pakki laed?
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
08.07.2013 22:39:54
|
|
|
Laadijaid on mitmeid. Ilma BMS-ita on sellega (~16€ )hea. Laeb kuni pinge tõuseb 58v, siis lülitab välja. Mingi ebay 5A laadija laeb kuni 60V, mis on nati liiga karm nendele. Akud sõitmiseks võtan offgrid süsteemist, kus need pidevalt balanseeritud, seega sõiduks pole akudele mingit lisaelektroonikat vaja .
Kui ~35x Tartus käia on akude hind tasa teenitud.
Elektrikulu Tallinn-Tartu ~50 senti.
|
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
13.07.2013 21:38:12
|
|
|
Sealt http://www.akukeskus.ee/elektriratas/127-elektrijalgrattakomplektid see number 4 komplekt oleks mõistlik?
750W 36V komplekt (mootor + kodarad + velje)
Tallinasse just sõitma ei hakkaks. Miski 15-20km otsad rohkem.
Palju selline üldse kiirust võib arendada?
EDIT: või on seda velge vaja? Saab niisama ratta velje külge ka monteerida selle mootori?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
tagasi üles |
|
|
ottf
HV veteran
liitunud: 29.11.2005
|
13.07.2013 22:04:37
|
|
|
olen isegi mõtelnud, et võiks rattaga töö ja kodu vahet kimada aga liiga pikk maa ning ei viitsi higiseks sõtkuda.
see elektrivärk on päris ahvatlev tegelt.
eraldi velg on vist parem.... kui tahta metsa lõhkuma minna siis vist pole mõistlik mootorit ja kogu jama külge jätta ju
elmo.ee võiks ka sellele õla alla panna kui aus olla, näiteks hindadest 50% maha kohe
400€ eest ostaks kohe, 800 aga natukene juba hakkab närima.. selle 800 eest saab autoga päääääääääääris pikalt tööle-koju
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
14.07.2013 02:26:24
|
|
|
Nendel komplektidel on max 25 km/h piirang peal, siis peaks sealt küsima, kas seda lahti häkkida saab.
ottf kirjutas: |
400€ eest ostaks kohe, 800 aga natukene juba hakkab närima.. selle 800 eest saab autoga päääääääääääris pikalt tööle-koju |
Mina saaks 800€-ga ~4 kuud autoga tööl käia.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
14.07.2013 21:13:52
|
|
|
Umbes 45km/h keskmisega Tallinnast Võrru põrutada 60Ah akuga tundub IMHO liiga optimistlikuna, hea kui Tartusse jõuab. No muidugi kui 10-15m/s taganttuul pole pidevalt. Aga elektriga sõita on mõnus (ja odav)
|
|
tagasi üles |
|
|
Spezz
HV veteran
liitunud: 21.08.2005
|
14.07.2013 22:37:37
|
|
|
Videot ikka vaatasid?
|
|
tagasi üles |
|
|
urxz
HV vaatleja
liitunud: 01.08.2012
|
18.07.2013 15:25:39
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Sealt http://www.akukeskus.ee/elektriratas/127-elektrijalgrattakomplektid see number 4 komplekt oleks mõistlik?
750W 36V komplekt (mootor + kodarad + velje)
Tallinasse just sõitma ei hakkaks. Miski 15-20km otsad rohkem.
Palju selline üldse kiirust võib arendada?
EDIT: või on seda velge vaja? Saab niisama ratta velje külge ka monteerida selle mootori? |
ma ostsin ja ei saa sellest asja. kiirus maks 29.5 kmh26 tollise veljega, mingi imega kiiremaks ei saa. ühesõnaga raha raiskamine oli. kui ikkagi ostad ja välja nuputad, kuidas kiirust juurde saada, anna palun teada.
|
|
tagasi üles |
|
|
mr.Luiks
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2003
|
18.07.2013 15:56:22
|
|
|
urxz kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Sealt http://www.akukeskus.ee/elektriratas/127-elektrijalgrattakomplektid see number 4 komplekt oleks mõistlik?
750W 36V komplekt (mootor + kodarad + velje)
Tallinasse just sõitma ei hakkaks. Miski 15-20km otsad rohkem.
Palju selline üldse kiirust võib arendada?
EDIT: või on seda velge vaja? Saab niisama ratta velje külge ka monteerida selle mootori? |
ma ostsin ja ei saa sellest asja. kiirus maks 29.5 kmh26 tollise veljega, mingi imega kiiremaks ei saa. ühesõnaga raha raiskamine oli. kui ikkagi ostad ja välja nuputad, kuidas kiirust juurde saada, anna palun teada. |
kas kiirus ei olene pingest ja ampritest mida mootorisse pumbatakse? ehks siis kas 36v saabki palju rohkemat kui 30km/h?
viimati muutis mr.Luiks 19.07.2013 13:40:30, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
19.07.2013 12:29:47
|
|
|
Nii, eile sai ära vahetatud goldenmotori originaalpöid korraliku 39mm laia sunringlé pöia vastu, ja kodarad ka väljapoolt rummu toodud, ja peab ütlema et hoopis teine tunne, see originaalvelg ja kodaraasetus on ikka paras nali, paindub ja vänderdab suurema rehviga. Ahjaa, Maxxis Hookworm rehve julgen ka soovitada, väga hea valik elektrirattale, hea veerevus ja palju-palju õhku, saab väga julgelt igasugu asjadest üle sõita.
|
|
tagasi üles |
|
|
nunnu
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.11.2001
|
19.07.2013 16:06:34
|
|
|
urxz kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
Sealt http://www.akukeskus.ee/elektriratas/127-elektrijalgrattakomplektid see number 4 komplekt oleks mõistlik?
750W 36V komplekt (mootor + kodarad + velje)
Tallinasse just sõitma ei hakkaks. Miski 15-20km otsad rohkem.
Palju selline üldse kiirust võib arendada?
EDIT: või on seda velge vaja? Saab niisama ratta velje külge ka monteerida selle mootori? |
ma ostsin ja ei saa sellest asja. kiirus maks 29.5 kmh26 tollise veljega, mingi imega kiiremaks ei saa. ühesõnaga raha raiskamine oli. kui ikkagi ostad ja välja nuputad, kuidas kiirust juurde saada, anna palun teada. |
Minu Bionx 48V 250W süsteemiga sain Audru ringrajal koos väntamisega 48 km/h kätte. Täitsa ok on sõita aga kuni 35 km/h, jõudu väga rakendama ei pea selle kiiruseni. Maastikurattaga lihtsalt rohkem kiiremini ei viitsigi vändata. Olgu siis öeldud, et Bionx sõidab vaid siis kui väntad.
|
|
tagasi üles |
|
|
PAUKA
HV veteran
liitunud: 22.07.2003
|
23.07.2013 15:48:31
|
|
|
IndrekM80 kirjutas: |
MPII on laagri vahetus suhteliselt lihtne (pole küll vahetanud, küll aga lahti võtnud) kui fikseerimismutreid tõmmitsatena kasutada väikese nikerdamise teel. Ning nagu öeldud - kontroller on mootoris, vähem juhtmeid ja pole ka mingeid lisakarpe.
|
tekkis kerge loks tagarattasse, ja sai laagrid vahetatud, ainuke paha lugu laagrivahetusega on see, et tuleb kaabeldus n-ö. emaplaadi pealt täiesti lahti joota, sest kaabel jookseb läbi ühe poole laagri, ja muidu lihtsalt ei saa laagrit kätte, aga muud hirmsat polnud midagi, sisse läksid Koyo laagrid, loodab et jaapanlaste töö peab natuke kauem vastu kui hiina oma.
|
|
tagasi üles |
|
|
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
|
tagasi üles |
|
|
zar
HV vaatleja
liitunud: 22.09.2004
|
08.08.2013 12:25:32
Re: LiFePO4 akud |
|
|
Võimalik, et mingi hetk on mõnda purki vaja, eks siis saab sulle sõnumi saata.
Kas keegi on kokku puutunud 500 w, 36 V planetaarita mootoriga? Või kusagil müügil näinud mõistliku hinnaga?
Lisan väikese galerii oma hea sõbra Urmase rattast: http://raig0.planet.ee/urmas/ebike
Golden motori MP1 mootor(Algul oli MP3, aga see plahvatas kerge vihmaga.Me ei teadnud, et MP3 on ainult kuiva ilmaga sõitmiseks mõeldud.)
48V 10 AH aku. Raam ise ümber keevitatud(Alumiiniumiga toetas http://aluweld.ee), Kasutusel palju downhilli ratta detaile, hüdraulilised pidurid jne jne.
|
|
tagasi üles |
|
|
|