The end is here. Life as you knew it has gone to hell after the mother of all zombie outbreaks. Now you and the few scattered survivors must band together to survive and rebuild in a 3rd-person action game set in a dynamic open world. You choose where to make your stand, designing and fortifying your home base, performing daring raids for food and ammunition, and rescuing other playable survivors with unique talents. The open, sandbox world develops in real-time, shaped by your actions, dynamically generating content based on your choices and the ever-increasing zombie threat.
tundub asjalik, aga kui aus olla, siis need "natuke liiga" kiired zombid on minu silmis seline... kudas öelda, igav lähenemine. mitte et ma hardcore romero uimavate zombide fänn oleks, aga lihtsalt... mnjah...
no open world vähemalt, seega win.
tsitaat:
Q: Are you going to have all slow zombies?
A: Here is what I said in the comments of a Q&A when the discussion came up:
We are not going to be Romero-pure. Most of the zombies I saw were shambling zombies, but there was the occasional one that moved differently. We think the game will be more fun if there’s a bit of the unexpected.
The exact ratio is unknown, the exact AI of the different types is unknown by me, and as long as it’s understood that we’re going for fun over purity, we truly do look forward to the feedback on the actual game from all types of zombie fans.
and
We’re specifically not striving towards purity. The designers have been kicking around ideas for this game for years, and as deep fans of the genre, are well aware of all the tropes and traditions. The thing about any art form is that there is no one true way. I hope you’ll trust that the devs will make every decision in service of the game.
...
Oh, and don’t mistake my lack of knowledge with ... hedging. ... The ratio of special to shambling is unknown at this time, because they’re going to be playing with that ratio right up until launch. Certainly it won’t be final without play testing. The exact speed/AI/abilities of the special zombies are unknown by me, because I’m still so new that the shiny ain’t worn off.
and in a podcast:
Most zombies will be slow. But there will be specials to keep you on your toes.
http://www.youtube.com/watch?v=4d8LDktHDC4 Frankie tegi väikese "sneak peaki" sinna. Loodame, et teeb rohkem videosid. Samuti soovitan teisi videosid sellelt kasutajalt vaadata. Eriti Dayz seeriat
TÄnud video eest w. PÄris korralik eelvaade oli. Silma jäi, et kaaslaste tehisintellekt on kohati päris halb. SLoodan, et kui kunagi pcle tuleb, siis ai saab parandatud. Muidu... väga vahva asi.
“We are still working on the PC version, and I don’t have a really good estimate for completion. Too much depends on third parties. It isn’t going to be soon by any meaningful use of the word ‘soon’.”
Kas selles saab nagu baasi ehitada jne? Kuna pcle tuleb?
Jah. Baasi ehitamine ja ressursside kogumine on 1 oluline osa mänguist. Samuti saad kontrollida ka teisi tegelasi hiljem. Neil erinevad oskused ja annavad baasile erinevaid upgrade.
avastasin 1 tegelese kellel päris pikk seeria walktrough tehtud.
Võtsin early accessi Stiimist. Iseenesest saab klaveri ja hiirega hetkel isegi hakkama. Muidugi relvaga sihtimine on hetkel ikka maru kehv.
Mäng ise muidu jookseb täitsa viisakalt. Kuigi pole ilmselt veel kõige optimiseeritum.
Võtsin veidi mängu linti kah: http://www.twitch.tv/allavett/b/464622209. Kuna sai suht esimest korda käima lükatud, on päris palju niisama jeblimist - nuppudega tutvumine ja menüüdes liikumine.
See autode füüsika mängudes on ikka totaalne saast, krt kas seda on nii raske õieti teha? Isegi GTA vennad ei saa sellega hakkama fo. Mida fakki igas mängus, kus on autod sees kipuvad need plahvatama kui see on külili või katuse peal? Kas see on mingi programeerimis viga mida on võimatu teisiti progeda? Ja miks need autod üldse plahvatama peavad?
Siis need pidevalt respawnivad zombid minu ümber häirivad, viskab nii üle juba. Võinuks kindel arv zombisid olla terve kaardi peal. Praegu tekib lihtsalt mõttetu shuuteri fiilingu, minimaalse survivaliga! Ja wtf superzombid!?! Ma arvasin et see mäng tuleb natukegi realistlik.
Nii et palju kohti mida veel parandada. Kuid graafika on ilus ja tegelaste vahetamine on kihvt. Kahju, et AI nii vigane teeb mida ise tahab. Praktiliselt ainult üksinda käingi ringi, sest kaaslased jooksevad ära või ei võitle kaasa lihtsalt passivad ja lasevad end peksta. _________________ zero
Sai ka proovitud seda ja mäng iseenesest on täitsa tore, mind piinab ainult üks asi. Selle ja ainult selle mänguga pärast natukene mängimist tuleb ette BSOD ja ma ei suuda aru saada mis konflikt kus millega on.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.