praegune kellaaeg 15.06.2025 23:40:40
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
21.05.2013 11:34:40
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
rex kirjutas: |
Teadlik sellega arvestamine eeldaks korralikke kartellikokkuleppeid, kuna tarbija, kelle seade on kohe pärast garantiiaja lõppu katki läinud, valib emotsioonide ajendil järgmisena tõenäoliselt mõne konkurendi toote.
Aga jutt, et elektroonikaseadmeid enam ei remondita, on küll õige - proovigu ise sipelga jalga lahasesse panna... |
Remonditakse nii, et vähe pole. Kui lähed oma läppariga, millel emaplaat kutu, garantiisse, siis saad asemele remonditud emaplaadi ja väljavõetud vana plaat saadetakse omakorda remonti ja siis uuele "ringlile".
|
Remonditud osa hind on röögatu. Emaplaadi korral 3/4 seadme algsest hinnast. Kas selline hind on põhjendatud? Ilmselt paraku on, kuna kuludesse lähevad selle juurde kuuluvad logistilised kulud (osa transport remondi teostajale ning sealt edasi kuskile lattu, laokulud), remontija tööjõukulud ja investeeringu tagasiteenimine - seadmed on hirmkallid.
Ehk siis tasub remontida asju, mille väärtus ei lange väga kiiresti. Ja remonditakse garantiiringil olevaid varuosi. Aga peamine probleem on see, et isegi perfektselt hoitud seadmed riknevad. Kas just sisseehitatud "kella" mõjul, või siis lihtsalt kvaliteediprobleemide tõttu.
Selge on see, et tänapäeval lagunevad asjad kiiremini ning seoses üha keerukama ehitusega ei ole asjad enam nii lihtsalt remonditavad.
Noname kirjutas: |
Suudad sa tõestada nr1-e? Ei usu enne.
2. Tahaksid täpsemalt loendurit? Maksad räigelt rohkem. Mida loll rahvas teeb? Ostab ainult odavamaid.
Suht sama asi kehtib ka nr3 pihta. |
1. http://www.tomshardware.com/news/seagate-firmware-7200.11-drives-bricking,6885.html Olen ise seda (olude sunnil) uurinud oma seadet päästes ja paraku oli asi ilmselgelt kas tahtlik või eriliselt räige viga nende tarkvaras.
2. Täpsema loenduri teostamine tarkvaras on vaid osake kallim, kui leheloenduri teostamine. Disaini ja poliitika küsimus, täpsemalt. Jah, ma ostsin suhtkoht KALLI printeri. Aga sain totaalse ämbri. Jah, nüüd olen targem ja ostan odava, et saaksin odava ämbri (ja teiselt tootjalt, täpselt nagu Sa eelnevas kirjedasid).
3. Minu point oli siin selles, et asjad lihtsalt on kehvalt disainitud. Sama komponent, mis Aceri juhul oli emaplaadile kinnitatud, on Motorolal eraldi moodulina (vahetatav). Seda aga ei suuda ükski ostja eelnevalt hinnata, enne kui lõhkise küna ees ollakse.
Ma ei vaidle Sinuga. Ma nõustun, et globaalset kokkulepet kehvade seadmete tootmiseks ilmselt ei ole olemas. Asjad lihtsalt on minemas seda teed kuna surve hindadele lükkab kõiki tootjaid samas suunas. Kiiresti ja odavalt. Ja kahjuks ei ole (varsti) enam võimalik leida kvaliteetseid seadmeid isegi kõrgema hinnaga leida.
Noname kirjutas: |
aX kirjutas: |
djstallion kirjutas: |
Täpselt nii see on - praegune majandus ja rahandussüsteem ongi üles ehitatud üha suurenevale ja sõgedale tarbimisele. Teisisõnu - täiesti idootsele ja ajuvabale ressursside raiskamisele. |
Jätan siinkohal teema kui sellise kommenteerimata, aga see konkreetne väide on küll kümnesse. Tarbida, tarbida, teenida, teenida rohkem, et saaks veel rohkem arutult tarbida, tarbida, tarbida... |
No lause on ju õige aga teemast nii mööda kui vähegi võimalik. Milleks mingist rahandussüsteemist siin sokkida.
suur13 kirjutas: |
Noname, vaata seda pigem nii - et kumb variant on Samsungile parem:
a. 10 rahuloevat klienti, kes kõik istuvad aastaid kodus oma Samsungi, LG, Asuse, Nokia, Apple, HTC, Sony, Motorola, Blackberry ja Huawei vidina otsas.
b. 10 tulivihast klienti turul, kes küll järgmised 3 aastat ei osta oma eelmise firma toodangut, aga ostavad mingi muu. Ja nii iga aasta. Või 2 aasta tagant. |
Variant A! Miks? Sest mul on kodus 50% elektroonikast samsung ja miski pole katki läinud. Ostan samsungi ka edasi. Lihtsalt vahetan seda välja kui asi moraalselt vananeb või mõistliku ajaga katki läheb.
Lisaks soovitan kõikidele sõpraedele osta samsung.
|
Vaidlen vastu.
Oma esimene Samsung, printer, teatas väga kiirelt peale ostu, et oleks aeg tooner vahetada. alla 500 lehe trükitud. Vaata mu eelnevat arvamust selle kohta.
Teine Samsung, telefon, läks remonti vähem, kui kaks kuud peale ostu. Väga hoolikalt hoitud, mitte loobitud või ujumas käinud.
Halb õnn? Loomulikult.
HTC telefon, kolm aastat ilma ühegi pretensionita. Vananes moraalselt. Millist brändi peaks ma eelistama?
Noname kirjutas: |
tahanteada kirjutas: |
rex kirjutas: |
Teadlik sellega arvestamine eeldaks korralikke kartellikokkuleppeid, kuna tarbija, kelle seade on kohe pärast garantiiaja lõppu katki läinud, valib emotsioonide ajendil järgmisena tõenäoliselt mõne konkurendi toote.
Aga jutt, et elektroonikaseadmeid enam ei remondita, on küll õige - proovigu ise sipelga jalga lahasesse panna... |
Remonditakse nii, et vähe pole. Kui lähed oma läppariga, millel emaplaat kutu, garantiisse, siis saad asemele remonditud emaplaadi ja väljavõetud vana plaat saadetakse omakorda remonti ja siis uuele "ringlile".
-------------------------
See garantii lõpus lagunemine on suuremal määral ikkagi suur müüt, mitte midagi muud.
Võtame Delli, annab toodetele terve rea erineva pikkusega garantiisid ja keegi mingeid detaile vahetama ei hakka parema või kehvema vastu.
PS: Täna sai just loetud Dell ja tema garantiid USA-s:
Dell-branded hardware products come with either a 90-day limited warranty, a one-year limited warranty, a two-year limited warranty, a three-year limited warranty, or a four-year limited warranty. |
EI romondita sittagi. 10% emaplaatidest saavad remonditud. Ainult need millel on teada tüüpviga - a la kunagised pavilionid. |
Dell on ka minu poolt eelistatud. Kaks läpakat aastaid vastu pidanud. Ainuke viga, mis garantiid nõudnud, on kõvaketas. Samas, HP, kaks isendit on lagunenud tükkideks (klaverid, ekraani hinged) ning mõlematel elektroonikaga (emaplaat) probleeme olnud.
viimati muutis MultiUser 21.05.2013 11:45:24, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
21.05.2013 11:39:02
|
|
|
Võin julgelt väita, et 90% asjadest lähevad katki kehvast kvaliteedist ja kehvast kasutajast. Olen arvutite ja muu tehnika remondi, hoolduse ja müügiga tegelenud 10 aastat.
Inimesed ostavad "paska". Enamusele klientidele on peaaegu võimatu seletada, miks natuke kallim asi parem on. Enamusi see ei huvita sest neid kotib ainult tarbimine. See pole rahanussüsteemi või majanduse vms viga nagu siin väidetakse. Inimene süsteemis on LOLL! Mis ei lähe katki kahe aastaga visatakse lastele mängimiseks ja võetakse omale uus liisingusse. Jälle odav jurakas aga ilus ja läikiv. Odava raha eest ei saa teha tipptehnoloogiat mis peaks vastu sada aastat ja nii jääb ka.
MutliUser:
NR1 - ühesõnaga ei tea miks nii läks. Selge siis tuleb sellest ka nii rääkida.
Nr2 - enda jaoks kalli?
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
maakas1
HV kasutaja

liitunud: 18.03.2004
|
21.05.2013 11:58:27
|
|
|
Võtame siinkohal üles teema, mis oluliselt toote kvaliteeti mõjutab - hinnaklass. (ex) IBM/Lenovo Thinkpad seeria läpparid on ju päris hea näide kvaliteedist ja sellest, kuidas nad saavad lubada nendele seadmetele kõrgemat hinda - muidugi asja eest. Sellise asja nimi on äriklass ja seda leidub nii Delli, kui paljude teiste tootjate sortimendis. nüüd võtame võrdluseks Lenovo G-seeria või Delli Inspiron odavam ots. Ilmselgelt on siin asi konkurentsis ja komponentide hinnas. Samsungiga on samas sellised lood, et kuidagiviisi on neil õnnestunud asjad ehitada üsna vastupidavad, aga odava hinnaga. Parajad võileivad. Monitoride seest olen muidugi vastavat pornot ka leidnud.
Mis puutub kuluosadesse, siis muidugi on võimalik ehitada monitore ja emaplaate ilma nende pagana lüütideta, aga arvesta siis kõrgema hinnaga. Mingil Asuse stuudio helikaardil olid sellised kondekad peal, mis ei tohiks iial elust lahkuda. Kes tahab muusikat kuulata, see maksab selle kenasti kinni ka. Mingeid 7.1 surrounderid võivad muidugi oma mänge ja filme läbi lüüdi kuulata.
Printeribusiness on täielikult kuluosade ja papi peal väljas. Seda pole mõtet arutadagi.
Üks kaheldav asi on veel pliivaba jootmine. Lihtsalt aja küsimus, kui mõni odavam emaplaat jälle selle tõttu elust lahkub. Kui palju ohtlikumad oleks need komponendid suurema pliisisaldusega? Vahest mingit juttu sellest ikka leiab.
Sinna muude asjade kõrvale näiteks sobivad ideaalselt Delli adapterid. Need on täpselt sedasi disainitud, et need sobiks kokku ainult Delli läpakaga ja laguneksid võimalikult kergesti. Internetis on selle kohta tõestusmaterjali. Kes viitsib, see otsib.
See segase tarbimise jutt on täiesti õige. Kehtib ükskõik millise valdkonna kohta. Viimati Walkingus käis keegi? Jalanõudel on teatud dekoratiivhind, olematu omahind ja täiesti olematu vastupidavus. Kõrgema kvaliteediga kraami saab muidugi see, kes rohkem rulli välja suudab käia. Samas aktivistide töö levitada looduslähedasi ja kauakestvaid asju (nahk nt.) saab pidevat kriitikat ja süüakse suuremate kettide poolt kenasti välja.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
21.05.2013 12:14:13
|
|
|
maakas1: Mis jootmisesse puutub, siis tänapäeval on kõik juba joodetud pliivaba tinaga. Ja mis Äriklassi puutub, siis tegelikult pole olemas mingit ühtset ideoloogiat, et milline masin on Äriklass ja milline mitte.
-----------------------
Üks asi on, mille järgi võib midagi ehk reaalsemat otsustada - see on siis see, et millistele seeriatele ja mis mudelitele on tootjad nõus andma 3-5 aastase garantii. Kuigi, jah, tihti tähendab see jällegi seda, et selline pikk garantii tuleb lisaraha eest juurde osta.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
21.05.2013 12:18:21
|
|
|
Noname kirjutas: |
Võin julgelt väita, et 90% asjadest lähevad katki kehvast kvaliteedist ja kehvast kasutajast. Olen arvutite ja muu tehnika remondi, hoolduse ja müügiga tegelenud 10 aastat.
Inimesed ostavad "paska". Enamusele klientidele on peaaegu võimatu seletada, miks natuke kallim asi parem on. Enamusi see ei huvita sest neid kotib ainult tarbimine. See pole rahanussüsteemi või majanduse vms viga nagu siin väidetakse. Inimene süsteemis on LOLL! Mis ei lähe katki kahe aastaga visatakse lastele mängimiseks ja võetakse omale uus liisingusse. Jälle odav jurakas aga ilus ja läikiv. Odava raha eest ei saa teha tipptehnoloogiat mis peaks vastu sada aastat ja nii jääb ka.
MutliUser:
NR1 - ühesõnaga ei tea miks nii läks. Selge siis tuleb sellest ka nii rääkida.
Nr2 - enda jaoks kalli? |
Olen kah sel alal sees ja veelgi kauem. Nõustun, et inimesed ostavad mõttetult ebakvaliteetset kaupa. Aga siin tuleb paraku (kaudselt) juurde see n.n. globaalse rahandus- ja ärimaailma teema. Kui palju on alles jäänud n.n. brände ning nende sõltumatuid omanikke? See arv väheneb pidevalt ning äri koondub üha enam monopoliseeruvate omanike (mitte firmade!) kätte. Sealt edasi pole enam isegi kartellist jutt, kuna mitmeid brände omavad tegelased hakkavad turul manupuleerima toodete hindade ning khmmm... kvaliteediga (hindu painutades).
Praegu on juba käes hetk, kus mina ei ole enam suutnud leida kvaliteetset ning oma soovidele vastavat telefoni (mistõttu see sumsang mul hetkel ongi). Vaatamata sellele, et kriteeriumiks ei ole hind ning tehnoloogiliselt on kõik võimalik.
Kui ikka enamus kaupa läheb müügiks kasvavale Hiina ja India turule, siis hind mängib rohkem rolli, kui kaine mõistus. Kvaliteetne kaup ei ole enam konkurentsivõimeline ning seda ei ole lihtsalt mõistlik toota. Ja isegi kallist (hinnalt) seadet ostes saad tihtipeale sellesama kräpi (kuna hinnasurve on oma töö teinud) ning seesama tootja (näiteks Sony, kes on minevikus siiski oma kvaliteeti mingi määral tõestanud) ei pea pingutama rohkem, kui tema konkurendid, et oma tooteid müüa.
Printeri hinna küsimuse osas vastan, et hind oli suhtkoht kõrge võrreldes alternaiivsete variantidega (mitte profitehnika, loomulikult) ning otsustasing peamiselt funktsionaalsust ning "tunnustatud nime" jälgides. Ühesõnaga viga, et tahtsin hea funktsionaalsusega seadet. Ning eeldasin, et Epson on printerimaailmas (suhtkoht) usaldusväärne. Canoniga on eelnevalt kogemusi ning seda enam ei eelista.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Wilts
HV veteran
liitunud: 07.02.2002
|
21.05.2013 13:22:29
|
|
|
tahanteada kirjutas: |
maakas1: Mis jootmisesse puutub, siis tänapäeval on kõik juba joodetud pliivaba tinaga. Ja mis Äriklassi puutub, siis tegelikult pole olemas mingit ühtset ideoloogiat, et milline masin on Äriklass ja milline mitte.
-----------------------
Üks asi on, mille järgi võib midagi ehk reaalsemat otsustada - see on siis see, et millistele seeriatele ja mis mudelitele on tootjad nõus andma 3-5 aastase garantii. Kuigi, jah, tihti tähendab see jällegi seda, et selline pikk garantii tuleb lisaraha eest juurde osta. |
Dell inspiron käis 5 aasta jooksul 2x emaplaadi vahetuses. Dell vostro, ma olen 2x 3a jooksul display kaabelt vahetanud, dvd ei tööta, korpus on risu, sees pole eriti metalli näha. pidi soodne töömasin olema.
WD raptorist suri neljast 2 garantii ajal. GTX280 suri esimesel aastal (3a garantii) järgmised kaks aastat käis tehase vahet.
ei ütleks et see pikk garantii kvaliteeti parandab.
muidugi mu SAS kettad töötavad ilusti siiamaani ja need on "äriklass"
|
|
Kommentaarid: 31 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
maxtor1
HV veteran

liitunud: 06.02.2007
|
21.05.2013 13:35:14
|
|
|
Naljanumber kui ''kartellikokkulepetest'' räägitakse nagu millestki ulmelisest ja tegelikus elus välistatud võimalusest. Vaadake ümberringi ja näete et meie ümber enam muud suurt ei olegi. Kütuseturg, ''elektripaketid'', mistahes suurkorporatsiooni alla kasvõi nurkapidi kuuluvad ettevõtted. Huvitav mis eesmärgil suuremad ettevõtted väiksemaid üles ostavad ? Ehk selle pärast et lollile ühes tootjas pettunud tarbijale teise brändi alt sedasama saasta müüa. Või on mõni parem põhjus ?
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
21.05.2013 15:01:45
|
|
|
Eks kõik algab tegelikult alusest, et kui teadlikud ollakse kõigist neist nõuetest millest tootja eeldab kinnipidamist. Et kas keegi on läbi lugenud kõikvõimalikud materjalid, mis tootja on kokku kirjutanud.
Mingid aastad tagasi oli Ordiga selline tore asi, kus Ordi pani kirja soovituse, et neilt ostetud läppareid tuleb vähemalt korra aastas hooldada. Ja nüüd tõstke käsi, kes seda soovitust nägi ja selle ka läbi luges... Karta on, et suurem enamus Ordi läpparite omanikest seda kas ei näinud või kui nägid, siis seda ei lugenud ja kui lugesid, siis kehitasid õlgu ja ei pööranud sellele mingit tähelepanu.
-------------------------
Kirjutatud siis praegu Samsungi läpparilt ja see Samsung annab siis Acerile puhkepäevi.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
meybo
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.08.2002
|
21.05.2013 15:41:21
|
|
|
Noname kirjutas: |
aX kirjutas: |
djstallion kirjutas: |
Täpselt nii see on - praegune majandus ja rahandussüsteem ongi üles ehitatud üha suurenevale ja sõgedale tarbimisele. Teisisõnu - täiesti idootsele ja ajuvabale ressursside raiskamisele. |
Jätan siinkohal teema kui sellise kommenteerimata, aga see konkreetne väide on küll kümnesse. Tarbida, tarbida, teenida, teenida rohkem, et saaks veel rohkem arutult tarbida, tarbida, tarbida... |
No lause on ju õige aga teemast nii mööda kui vähegi võimalik. Milleks mingist rahandussüsteemist siin sokkida. |
Kui sa nii lühinägelik oled, et ei näe konkreetset seost rahandussüsteemi, majanduse ja ületarbimise vahel, siis on tõesti kahju.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
21.05.2013 15:48:32
|
|
|
djstallion kirjutas: |
Noname kirjutas: |
aX kirjutas: |
djstallion kirjutas: |
Täpselt nii see on - praegune majandus ja rahandussüsteem ongi üles ehitatud üha suurenevale ja sõgedale tarbimisele. Teisisõnu - täiesti idootsele ja ajuvabale ressursside raiskamisele. |
Jätan siinkohal teema kui sellise kommenteerimata, aga see konkreetne väide on küll kümnesse. Tarbida, tarbida, teenida, teenida rohkem, et saaks veel rohkem arutult tarbida, tarbida, tarbida... |
No lause on ju õige aga teemast nii mööda kui vähegi võimalik. Milleks mingist rahandussüsteemist siin sokkida. |
Kui sa nii lühinägelik oled, et ei näe konkreetset seost rahandussüsteemi, majanduse ja ületarbimise vahel, siis on tõesti kahju. |
Kahju on sellest, et inimesed ei saa aru, et nad ise tarbivad oma soovist. Keegi "suur ja kuri" kusagil kaugel üleval ei sunni kedagi. Rahandussüsteem ega majandus ei sunni kedagi tarbima juba sellepärast, et enne on tarbimine ja siis vastavalt sellele kujuneb rahandusüsteem ja majandus - mitte vastupidi.
Sellise jutu peale tuleb ikka meelde kuidas sõbra vanaema sõimas "Kuradi Ansip" kui puu elektriliinidesse langes ja elektri ära viis
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
meybo
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.08.2002
|
21.05.2013 15:50:44
|
|
|
Noname, sa oled nii lootusetult lühinägelik, et sinu väidetele on isegi mõttetu vastu vaielda. Naeruvääristad teisi, kuigi su enda väited on täiesti naeruväärsed.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
kalvis
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.10.2009
|
21.05.2013 15:56:10
|
|
|
Võiks lausa majandusseaduseks järgmise tituleerida, kuigi kooli õppejõud püüavad väita vastupidist:
Ettevõtjal tasub toota võimalikult kiiresti riknevat toodet, sest kui see järgmisel ostupäeval otsad annab, peab ta uue ostma. Nii saab ettevõtte suure kasumi. ettevõttele ebameeldivalt on ostjal olemas "mälu", st. peale riknemist ta enam selle ettevõtte toodangut ei osta või väldib. Seega tuleb tootele mingigi kvaliteet tagada, et ostja oma mälus jõuaks ettevõtte kehva toodangu unustada. Nii nagu eksisteerib nõudluse ja pakkumise alusel toote hind, on ka tootjal vastavalt ostja teadlikusel baseeruv kvaliteet. Toode ei või olla liiga hea, ostja ostab selle ja rohkem ei ostagi. Toode kestab. Kui liiga kiiresti rikneb siis ei osta jälle.
On veel üks võimalus ostja mälu kustutada - selleks kasutatakse kiiresti muutvaid brändi nimesi, et niipea kui hakkab halb maine tekkima, asendab tootja brändi nime uuega. Teine trikk on toote mudeli nime uuendamine - tehakse paar kosmeetilist muudatust ja läheb müüki uue tootena.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
21.05.2013 15:59:49
|
|
|
djstallion kirjutas: |
Noname, sa oled nii lootusetult lühinägelik, et sinu väidetele on isegi mõttetu vastu vaielda. Naeruvääristad teisi, kuigi su enda väited on täiesti naeruväärsed. |
Ahah. Sul lihtsalt puuduvad vastuväited. Sinu väited on lihtsalt analüüsimatta uskumused suuremasse ja kurjemasse, kes meid väidetavalt sunnib tarbima ja raiskama. Üritad nii enda ajuvaba tarbimist kellegi teise õlgadele ajada?
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
21.05.2013 16:01:06
|
|
|
Edit: Tiirutasin tibake Ordi kodulehel ja vähemalt lauaarvutite igaaastane puhastus-soovitus oli täiesti olemas. Nii, et õnnelikud Ordi-lauaarvutite omanikud - kas olete ikka lugenud järgmist...
Väljavõte:
Kord aastas tuleb puhastada arvutit seestpoolt, kuna koos jahutusõhu vooluga siseneb arvutisse ka palju tolmu. Arvuti sisse kogunev tolm takistab süsteemi jahutamist ja võib põhjustada lühiseid. Arvuti tolmumisastet on
võimalik hinnata arvuti tagaküljel asuva ventilatsiooniava kaudu. Selleks tuleb arvuti välja lülitada ning vaadata, kui
palju tolmu on kogunenud ventilaatori labadele – umbes sama tolmune on
arvuti ka seestpoolt.
Arvuti sisemuse puhastamiseks soovitame pöörduda lähimasse Ordi garantii- ja teenindusosakonda.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
ibndaud
HV kasutaja
liitunud: 14.06.2003
|
21.05.2013 16:39:04
|
|
|
tulid minulgi mõned eelmainitud probleemid tuttavad ette.
Viewsonicu kallima otsa monitorid 10 tk (aastal 2007 ca 10-15 tuhat eeku tükihind) on mul enamuses maha surnud peale garantiiaega, mõni pidas ka paar aastat kauem vastu, aga pmst kõik nad 3- 5 a.
Samal ajal ja ka varem ostetud kordades odavamad random firmade monitorid aga enamuses veel töökorras.
Xeroxi odavad printerid (pmst sama mis Samsung) 1 a garantiiga, umbestäpselt niipalju ka töötavad. Vähemalt 50 tk on mul neid kindlasti ära lagunenud. Lihtne probleem- rullikud kuluvad. Aga kui uus printer maksab 60€ ja rullikute vahetus 30€ pluss ajakulu ja transport 50 km Tartusse, siis tehke ise järeldused, kas tasub parandada.
Võrdluseks HP odavad printerid, mis mul juba vähemalt 5-6 aastat rõõmsalt töötavad ja pole vähimatki probleemi, vaheta ainult tahma.
_________________ dumb...dumber...dumbest.......................................................microsoft |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Noname
HV Guru

liitunud: 26.10.2002
|
21.05.2013 16:47:16
|
|
|
Ja arvad, et ViewSonic tootis meelega/sihilikult sellised monitorid, et sa nende käest enam mitte kunagi ei ostaks midagi?
_________________ "Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." - Lennart Meri
"Edu on kehv õpetaja. See ahvatleb tarku inimesi mõtlema, et nad ei saagi kaotada" - B. Gates |
|
Kommentaarid: 370 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
320 |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
21.05.2013 16:48:51
|
|
|
Minuarust küll. Vaadates neid juppe, mis seal on.. Muidu korralikud, aga üks konde on pandud mingi odav junn, mis lähebki läbi ja võib midagi muud ka hiljem rivist välja lüüa.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
Kommentaarid: 356 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
282 |
|
tagasi üles |
|
 |
meybo
Kreisi kasutaja

liitunud: 17.08.2002
|
21.05.2013 17:35:09
|
|
|
Noname kirjutas: |
djstallion kirjutas: |
Noname, sa oled nii lootusetult lühinägelik, et sinu väidetele on isegi mõttetu vastu vaielda. Naeruvääristad teisi, kuigi su enda väited on täiesti naeruväärsed. |
Ahah. Sul lihtsalt puuduvad vastuväited. Sinu väited on lihtsalt analüüsimatta uskumused suuremasse ja kurjemasse, kes meid väidetavalt sunnib tarbima ja raiskama. Üritad nii enda ajuvaba tarbimist kellegi teise õlgadele ajada? |
Võiksid ikka natuke mõelda, enne kui huupi lahmid ja solvanguid kahe käega jaotad. Oled juba selgelt üle piiri läinud.
_________________ www.meybo.ee |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
21.05.2013 17:43:34
|
|
|
Ei pea printeril see tooneriloendur täpsem olema, lihtsalt peab olema võimalus nulli jõudnud loendurit ignoreerida ja edasi trükkida. Minolta vanadel värvilaseritel (MC 2430 / 2530) on seda võimalik seadistusest valida: "toner end: stop/continue" - ja tooner peab vahel "tühjana" töötades vastu veel kolmandiku sellest ajast, mis tal nulli jõudmiseks kulus.
Samas (vist lausa enamik) muid printereid loendab etteantud numbri nulli ja siis ütleb - vsjoo, rohkem ma ei prindi. Mis siis, et trükikvaliteedis ei ole mitte mingisugust erinevust kusagil näha veel ja toonerit on järel maa ja ilm.
_______________
Meh? Nüüd on tooneri loenduri jutt, millele ma reageerisin, vahepeal ära kadunud...
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
viimati muutis Dogbert 21.05.2013 17:47:55, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
MultiUser
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2007
|
21.05.2013 17:43:38
|
|
|
The_Boss kirjutas: |
Minuarust küll. Vaadates neid juppe, mis seal on.. Muidu korralikud, aga üks konde on pandud mingi odav junn, mis lähebki läbi ja võib midagi muud ka hiljem rivist välja lüüa. |
Kui ikka ainult üks konde on pandud odav (=vilets), siis on see tootja küll pururumal. Mina paneks siis juba kõik samasugused odavad. Lisaks uue seadme müügile muutuks siis ka nende omahind madalamaks...
Ma usun, et tegu ikkagi lihtsa kokkuhoiuga. Mis sest, et paremad jupid ei pruugi palju kallimad olla ning tõstaks tihtipeale omahinda ehk paar-kolm protsenti. Tihtipeale probleemiks vaid juba mainitud elektrolüütkondekad. Ning nende osatähtsus hinnas ei pruugi keerukama seadme osas väga suur olla. Samas, kulude vähendamine ka sel määral annab omanikule kokkuvõttes suurema kasumi.
Kartelli otsimine on keerukas, samas on ilmselge, et seadmed peavad liiga vähe aega vastu. Olid ajad, mil sai kodumasinaid välja visatud sellepärast, et uuemad olid väiksemad ja vaiksemad. Ei olnud tehnilisi probleeme. Ja nüüd uued lagunevad.
Isegi, kui sai ostetud mitte hinda vaid omadusi jälgides. Head näited omast käest külmiku ja pesumasinaga. Ka uus teler läks paari kuuga remonti, samas eelmine käis kümmekond aastat ilma ühegi probleemita (ning samamoodi tervena ka heasse perre ära antud sai). Jällegi, tegu kallima otsa seadmega.
Mõned küll ütlevad, et kui tahad head ja odavat asja, pead ostma mõlemad eraldi. Aga praktikas on paraku nii, et head asja ei pruugi saada ka rohkem makstes. Enne igat ostu tuleb teha ikka röögatu kodutöö ära enne ostu. Siis on veidi lootust, et ei jää pärast jalgupidi kolisevasse ämbrisse kinni.
Või siis osta juba nii odav, et pärast ei nuta kooliraha kaotuse tõttu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Raibert
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2002
|
21.05.2013 17:53:41
|
|
|
kuna autod omavad ka vägagi mitmeid elekroonikaseadmeid, siis on ka see kitsamates ringkondades teadaolev info, et enamustele Euroopa autodele on erinevatesse juhtplokkidesse sisse programmeeritud mingi x eluiga.
Näiteks mingi x korda saad suunatuld sisse lülitada ja siis tuleb see vastav elektroonikajubin välja vahetada. need tootjad on muidugi kavalad, sest põhjendavad seda turvalisuse tõstmisega...
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
21.05.2013 17:59:15
|
|
|
Ise olen tarbinud igasugu eri firmade kraame.. ei saa küll midagi hullu öelda. Ostan ikka alati pigem kallimaid ja kvaliteetsemaid tooteid. Üks tähtis asi on seadmete puhul jahutus. Arvan, et iga kraad mis on jahedusema poole pikendab seadme eluiga.
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
109 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dogbert
HV Guru

liitunud: 03.05.2004
|
21.05.2013 18:24:29
|
|
|
pois11 kirjutas: |
Arvan, et iga kraad mis on jahedusema poole pikendab seadme eluiga. |
Mitte alati. Näiteks HDD on disainitud töötama teatud kindlas temperatuurivahemikus. Tuntud Google statistika näitas, et liiga jahedana töötavad kettad surevad kiiremini kui näiteks 40-50°C vahel töötavad kettad.
Sama kehtib näiteks ka auto mootori ja jõuülekande kohta - külm ei ole hea, liiga kuum ka mitte.
_________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus. |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
izzo
HV kasutaja

liitunud: 09.05.2003
|
21.05.2013 18:32:02
|
|
|
Jah, printeri rullikud peaks olema vastupidavad nagu vanad mersu diiselmootorid. Metallist printerit tahaks.
_________________ elisa: saad viie euro eest kuus nokia telefoni! |
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
 |
krist2an
HV veteran

liitunud: 24.08.2008
|
21.05.2013 19:03:52
|
|
|
Raibert kirjutas: |
kuna autod omavad ka vägagi mitmeid elekroonikaseadmeid, siis on ka see kitsamates ringkondades teadaolev info, et enamustele Euroopa autodele on erinevatesse juhtplokkidesse sisse programmeeritud mingi x eluiga.
Näiteks mingi x korda saad suunatuld sisse lülitada ja siis tuleb see vastav elektroonikajubin välja vahetada. need tootjad on muidugi kavalad, sest põhjendavad seda turvalisuse tõstmisega... |
Ma ei tea küll kedagi, kes teaks kedagi, kellel oleks näiteks suunatule lüliti ära surnud. Või mõni muu selline suvaline lüliti
Jätame nüüd igasugused vandenõuteooriad kõrvale, onju. Ega see mingi pagana http://avanejad.weebly.com/index.html pole et igasugust jama välja ajada. Eks see on selge, et tootjad üritavad võimalikult odavalt toota, mis tähendabki komponentide pealt kokku hoidmist. Aga miks peaks üldse keegi omaenda tooteid šaboteerima? S*tt kvaliteet = s*tt maine ning seda ei taha küll ükski tootja vabatahtlikult endale. Tootja eesmärgiks on ikkagi teha oma toode nii vastupidavaks, et vähemalt garantiiaja jooksul ei tuleks teda remontida. See kui kellelgi on arvuti vms nädal pärast garantiiaja lõppu ära surnud, on pigem väga õnnetu juhus kui et mingi suur vandenõu. Ja seekord on tahanteadal õigus, väga palju sõltub ka kasutajast endast, olgu selleks läpakad, telefonid või mis iganes. Viimase 5 aasta jooksul on mul ära surnud üks Philipsi telekas (toiteplokk suri ära) ning üks DVD-kirjutaja, mis tuli juba tehasest praagina. Kõik ülejäänud asjad töötavad ideaalselt, Aceri läpakas ei ole veel pooleks paindunud, Samsungi mobla täitsa helistab, arvuti aastast 2008 on täiesti töökorras ning mitu aastat vana Epsoni printer ei taha ka muud, kui aeg-ajalt tintide vahetust.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|