Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  NOKIA N9 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 40, 41, 42  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Silwer
HV kasutaja

liitunud: 11.08.2004




sõnum 18.02.2013 00:47:48 vasta tsitaadiga

Jah, proovi Tondil, ehk õnnestub. Nad teevad ju ka Nokia garantiid, järsku saad oma ekraani mure ka korda.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vspec
HV vaatleja

liitunud: 04.01.2006




sõnum 18.02.2013 10:34:57 vasta tsitaadiga

Mulle mainiti EMTist, et saadeti Tondile.
Taavi - oled kindel, et läks Leetu?
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi_789
HV kasutaja

liitunud: 31.01.2004




sõnum 18.02.2013 14:41:44 vasta tsitaadiga

Jah, mul on selle kohta olemas ka nn tehnilise hindamise akt ja seadme väljastusakt, mis räägib seda keelt, et telefon saadeti müügiesindusest esmalt MTTC OÜ Tallinna hoolduskeskusse, telefon oli kirjade järgi remontimisel ja seejärel reserveeriti ka displei ning saadeti MTTC Kaunase esindusse. Kus tuvastati siis nöelda ametlikult praod korpuses ja garantii seetõttu ei kehti - selles osas pole midagi vaielda kui garantiitingimused on juba sellised. Samas displei on väliselt täiesti ilusas konditsioonis ja arvasin, et see displei "triipude" teema külmaga peaks olema neile tuntud "tüüpprobleem". Nüüd on aga telefonil aku siis surnud ja seda ei õnnestu laadida, viin seekord telefoni siis Tondile uurimiseks. Sooviks esialgu Nokia tagasi sellisesse konditsiooni nagu ta mõned nädalad tagasi oli. Naljakas lugu küll, nüüd maksan ise, tahan või ei korralikult peale ma kardan - poleks telefoni kuhugi viinud saaksin telefoni rahus edasi kasutada. Oleks on teatavasti paha poiss ja ega ma kedagi ei süüdista ka. See aku surma teine "tüüpprobleem" langes nagu tellis lagipähe, näis mis see lugu maksma läheb.
_________________
"Audaces fortuna juvat!" (Julgeid kroonib edu!)
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 15:19:03 vasta tsitaadiga

... see lugu ei tohiks ju midagi maksma minna, sina andsid esindusse töötava telefoni aga vastu said tellise. Ma soovitaks ikka pöörduda samasse esindusse ja paluda taastada telefoni algne seisukord. Sind ei pea huvitama mingid tüüpvead vms. analoogia võiks tuua autohooldusest, kui oleksid sinna viinud vaid pisiveaga ja sõitva auto, siis ilmselt ei tuleks mõttessegi rahul olla autoga, mis pärast hooldust enam ei käivitu ega liigu. Juhul, kui ostukuupäevast on möödas vähem, kui pool aastat, siis on tegelikult neil kohustus tõestada, et tegemist on tõepoolest sinu kasutusveaga, mitte tootja praagiga ja sul pole mingit kohustust nõustuda selle algse hinnanguga ...

http://www.tarbijakaitseamet.ee/olulist-pretensiooni-esitamise-oigusest-3/
tsitaat:

Esimesel kuuel kuul on tegu tootmisdefektiga

Võlaõigusseadusesse on sisse kirjutatud eeldus, et esimesel kuuel kuul ilmnenud puudused olid olemas juba asja üleandmisel tarbijale. See tähendab, et esimesel kuuel kuul tekkinud defekti peetakse tootmisdefektiks ning kui kaupleja ei ole sellega nõus, peab ta tõendama vastupidist.

Tõendamine ei tähenda alati ekspertiisi tellimist. Kui kaupleja suudab ise välja selgitada põhjused, miks asi katki läks ning seda arusaadavalt ning piisavalt põhjendada, võib ta seda teha. Samas ei loeta lauseid „tootmisdefekti ei tuvastatud“ või „tekkinud vead kuuluvad ekspluatatsioonidefektide hulka“ tõendamiskohustuse täitmiseks. Tarbijakaitseametile on teada juhus, kus pood kirjutas tarbija kirjalikule kaebusele märke „Vahetust ei toimu. Klient saab toote tagasi“ ja luges pretensiooni lahendamise enda poolt lõpetatuks. Selline olukord ei ole aga korrektne, sest tõendamiskohustust ei ole kaupleja täitnud.

Kuna esimesel kuuel kuul peab kaupleja tõendama, et tegemist ei ole tootmisveaga, siis kannab kaupleja ka tõendamise kulud, seda olenemata sellest, kes jääb lõpuks defekti tekkimises süüdi.


Hiljem ehk ülejäänud 1,5 aasta jooksul kauplusel sellist tõendamiskohustust pole. Samas võiks tarbijaga kokku leppida, kas tõendamist on kaebuse lahendamiseks vaja, kes seda teeb ja kus seda tehakse. Tõendamiskulud jäävad sellisel juhul süüdi jäänud poole kanda ehk tootmisdefekti puhul tuleb maksta kauplejal, valest kasutamisest tingitud puuduse korral tarbijal.

_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi_789
HV kasutaja

liitunud: 31.01.2004




sõnum 18.02.2013 15:42:39 vasta tsitaadiga

Siin tekibki see probleem, et esiteks on telefoni ostukuupäevast möödunud kaheksa kuud. Teiseks kardan seda, kuna telefonil tuvastati varasema hindamisakti käigus mehaaniline viga (mõrad korpuses), siis nüüd leitakse, et aku on ka vahepeal läbi läinud või mis iganes ja mul pole neile millegagi tõestada, et telefoni esmakordselt esindusse viies mul telefon töötas iseenesest laitmatult. Kuigi esialgses esinduses sõlmitud remont- ja hooldustööde kokkuleppes on paberile märgitud probleem ja muid vigu ei tuvastatud (st võiks ju arvata, et telefon oli töökorras) - arvan, et minust kui kliendist sõidetakse lihtsalt üle ja otse nokia hooldusesse pöördudes tuleks asi mu rahakotile lihtsalt odavam. Või on tõepoolest sinisilmne lootus, et saaksin telefoni tasuta soovitud konditsiooni tagasi. Õhtul siis viin telefoni tagasi, kuid ilmselt mingit mõistlikku vastust ma klienditeenindajalt leti tagant ei saa - saadab telefoni uuesti diagnostikasse 16 euri eest ja ma jään oma saatust ootama...
_________________
"Audaces fortuna juvat!" (Julgeid kroonib edu!)
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DigeBeni
HV Guru
DigeBeni

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.02.2013 16:28:11 vasta tsitaadiga

... eks see ole sinu valik, mina seda värki niisama ei jätaks sest see mõrade värk ei käi ikka nii, et leidsime mõrad ja automaatselt tarbija süüdi. Ma olen sel teemal vaielnud, küll teise operaatoriga ja oleks ilmselt endale kasuliku lahendi saanud, kui operaator ei oleks astunud samme, mis viis telefoni hävitamiseni ...
_________________
Kommentaarid: 193 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 5 :: 160
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
valussant
HV vaatleja

liitunud: 12.04.2012




sõnum 21.02.2013 18:45:45 vasta tsitaadiga

Mul oli täpselt sama jama selle displeiga nagu ka minevikus siin foorumis kirjutasin.Aga kuna aega polnud siis jäi algul soiku see viimine garantiisse.Nüüd mingi a selle kuu alguses lõpuks viisin sinna,nädal läks tuli sms et töö valmis!Ja mul oli ka väikse kukkumise tõttu ühest korpuse nurgast katki väike tükk väljas lausa aga seal ei üeldud midagi sellekohta.Soetatud on ta Elionist eelmise aasta algusest ja paranduses käis ka seal MTTC oü.Tean et enne viidi ka kõik telefonid tondile garantii remonti aga äkki on nüüd mingi uus leping seoses hooldatavate telefonidega!
Taavi_789 kirjutas:
Räägin siis oma saaga ära - telefon ostetud EMT eelmise aasta maikuus. Kõik oli kena ja telefoniga rahul, kuni alates detsembrist umbes külmas väliskeskkonnas, hakkasid displeile tekkima horisontaalsed kriipsud, krõbeda külmaga läks ekraan suisa isegi roheliseks. Sellisel kujul siis nagu ka siin teemas varasemalt on teistelgi kasutajatel esinenud. Saatsin telefoni EMT kontrollimiseks ehk vahetavad displei ära. EMT on Nokia care partneriks dokumentide järgi MTTC OÜ ja telefon saadeti Eestist Leetu kontrollimiseks (!!). Kuna korpuse tagumisest osast leiti mingi pisike mõra (teadatuntud on ka see, et see N9 imeplastik kipub mõranema, eriti just ledi ümbrusest), siis nad käsitlevad seda kui mehaanilist kahjustust telefonil ja kui soovin ekraani lasta vahetada siis maksa 230 eurot midagi.
Loomulikult see telefon ei ole enam seda raha väärt ja loobusin, vast leian kuskilt netist ekraani ja lasen ise odavamalt ära vahetada. 2 nädalat peale telefoni ära andmist sain reedel nüüd telefoni esindusest tagasi - maksin 16 euri diagnostikatasu neile ära ja juhtus mida poleks unes ka oodanud. Nimelt telefonil oli muidugi aku tühi ja enam sisse ei lülitu, klienditeenindaja soovitas kodus mitu tundi laadida ja siis proovida sisselülitada. No okei. Läksin koju ja ei mingit tulemust. Kõigi sümptomite järgi on tegu siis nnaku surmaga. Alguses seinalaadijaga telefonil valge laadimistuli põlema ei hakanud, arvuti taga põleb. Peale 24h arvuti taga "laadimist", on nüüd seis selline, et telefoni seinalaadijaga ühendades umbes 20 sekundiks valge tuli põleb, siis läheb nöelda eredamaks ja kustub.

Proovisin siis telefoni flashimise teel ellu turgutada eelpoolse õpetuse alusel - nimelt telefonil on aku nii tühi ilmselt, et see ei suuda minna tarkvaraliselt nöelda laadimisrežiimi. Soovitatakse siis sellel moel telefon laadida 10% ja enne kui flashimine algab, see katkestada ning seejärel telefoni seinapistikust edasi laadida. Ükskõik, mis väega proovin "Suitable USB interface not found" reast kaugemale ei jõua. Lihtsalt arvuti ei suuda telefoni tuvastada, valge tuli samas põleb. Ehk telefoni flashinud pole.

Meeleheites läksin siis drastilistemate meetmete juurde - Phoenixit proovides. See on juba tõsisem tööriist ning valesti kasutades võib oma telefonist telliskivi lõplikult teha. Väidetavalt kasutavad ka Nokia care centerid sama tarkvara ja päästa on võimalik ka täiesti surnuid telefone. Jällegi mingisuguse flashimiseni mul ei õnnestunudki jõuda, kuna arvuti ei suuda telefoni lihtsalt tuvastada.

Mida teha? Viisin telefoni EMTi väikese segava ekraanidefektiga, aga telefon ise oma omadustelt toimis nagu kulda, maksin raha (diagnostikatasu) ja sain telefoni tagasi täiesti surnud seisus - nagu öeldakse loll saab ka kirikus peksta icon_neutral.gif Viin telefoni EMT tagasi, koorivad mult veel 16 euri diagnostikatasu, saadavad telefoni uuesti Leetu ja seal avastatakse, et oi mehaanilise "vea" tagajärjel on aku omadega ka nüüd õhtal ja maksan nii ehk naa mingi kena kopika neile. Telefonil ju tuvastati varasema diagnostika käigus mehaaniline viga, nii et maksma ma pean ilmselt niikuinii. Või proovida õnne seekord Tondil Staadioni Mobiiltelefonid OÜst, äkki õnnestub neil telefon ellu äratada...??
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
iir
HV Guru
iir

liitunud: 20.06.2006




sõnum 04.03.2013 15:20:35 vasta tsitaadiga

iir kirjutas:
Keegi Tele2 võrgus MMS saadab?
Internet on peal ja lubatud ka tausta ühendused. Kui saatma hakkan siis küsib kas tahan ühe ühenduse kinni keerata muidu ei saa saata, ütlen jah, aga ei saada ära.
Pean kinni panema eraldi tausta ühendused siis saadab.

Vahetasin mingi aeg tagasi sim kaardi ära, ennem kadus levi ja nett ära, nüüd toimib, lisaks töötab nüüd mms ilusti. Enne saatmist vastuvõttu küsib kas lubada uus ühendus ja kõik, midagi enam kinni panema ei pea, töötab. Ajuvaba, ikkagi oli tele2 viga,süüdistati telefoni, et telefoni eripära...

_________________
sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway
Kommentaarid: 86 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Taavi_789
HV kasutaja

liitunud: 31.01.2004




sõnum 08.03.2013 18:33:00 vasta tsitaadiga

Niisiis üks nädal tagasi sain oma telefoni EMT käest uuesti kätte - taas elus ja raha seekord ei küsitud thumbs_up.gif Siiski vist küsiks otse Staadioni Mobiiltelefonid OÜst, mis nad sellest ekraani defektist arvavad...

Netis kolades jäi silma, et nii mõnigi riik on saanud endale just värskelt uue kaardiversiooni. Vabandan kui olen midagi maha maganud, kuid tundub, et ka Eesti kaart on saanud värske täienduse. Nokia Suite midagi uut ei pakkunud, küll aga otse telefonist sai kaarte uuendada.
Vana Eesti kaart telefonis oli 0.2.47.103 suurusega 44 MB, uus kaart kannab siis map data numbrit 0.2.49.104, mahtu 49,1 MB. Esialgsed muljed on positiivsed - Tallinn ja Tartu on saanud näiteks mõned 3D objektid juurde ning varasemate 3D hoonemudelite graafikat on tundub ka veidi täiendatud (Swisshotell, Draamateater), kaardirakendus tundub ka jooksvat sujuvamalt, väiksematel linnadel (nagu Keila, Rapla, Haapsalu) jne on ka majade "aluskontuurid" nüüdsest näha ja kaart tundub ka üldiselt varasemast detailsem (teedevõrgu osas).

_________________
"Audaces fortuna juvat!" (Julgeid kroonib edu!)
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kar-L
HV vaatleja

liitunud: 26.03.2013




sõnum 26.03.2013 17:03:52 vasta tsitaadiga

Tere, probleem selline, et telefon enam ei lae ja vaatasin, et natuke on telefoni laadimis auk seestpoolt viga saanud. Kas kellelgi on varuosadeks N9-t müüa või teab mingit tarka lahendust mu probleemile?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahto42
HV kasutaja

liitunud: 26.08.2003




sõnum 19.04.2013 16:56:52 vasta tsitaadiga

Minul läks ka külmadega roheliseks ja Elion vahetas ekraani ära. probleemi enam pole, kui siis -20c juures.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
caribba
HV vaatleja

liitunud: 05.09.2011




sõnum 22.04.2013 18:04:22 vasta tsitaadiga

Kar-L,

Proovi telefon lahti võtta ja aku korraks eemaldada. Minul hakkas laadimine tööle nii. Kõrvalnähtude osas oled muidugi ise vastutav icon_smile.gif.

Kas keegi foorumikülalistest oleks nii lahke ja prooviks paari uut originaal LCD enda telefoni peal. Olen nüüdseks saanud kolm tutikat LCD, mis minu telefoni peal ei tööta - st. touchscreen ei reageeri puudutusele, muidu ilusti pilt ees. Olen kuulnud, ka flashimise vajadusest, kuid Nokia on tänasest Navifirm'i uksed kinni pannud. See, kes mu telefoni tööle saab, võib ühe tutika originaal LCD endale saada icon_smile.gif.

Urmo - 56696085
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
gansta
HV veteran
gansta

liitunud: 20.11.2003




sõnum 24.04.2013 20:05:02 vasta tsitaadiga

Tere,
Kas keegi on Androidi peale lasknud ?

Jutt siin : http://forum.nitdroid.com/index.php?PHPSESSID=jb254smi7esqh2m89vuq3elq22&topic=241.0

Tutorial siin: http://www.youtube.com/watch?v=zaRpHRgUWdQ

Kui keegi oleks teinud ja kinnitaks, et asi seda väärt siis laseks isegi nitroidi peale samas jääb ka vana meego peale.
Kommentaarid: 99 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 81
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
2ndalpha
HV kasutaja
2ndalpha

liitunud: 03.11.2004




sõnum 24.04.2013 21:38:53 vasta tsitaadiga

Lasin N950-le peale kunagi.
Vaata kindlasti mis töötab ja mis mitte.
Kui ma installisin, siis ei töötanud kaamera, wifi, helistamine, osad sensorid.
N9/N950 on kuradi kena telefon ja Android näeb seal hea välja. Kahjuks ei tööta ta korralikult.
Varsti-varsti peaks Jolla oma SailfishOS-ga välja tulema, see on pmst Meego edasiarendus + Androidi rakendused.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Silwer
HV kasutaja

liitunud: 11.08.2004




sõnum 24.04.2013 23:51:00 vasta tsitaadiga

Minu telefonil on juba ammu nitroid installitud aga igapäevaseks kasutamiseks see ei kõlba. Peamine põhjus on see, et mikrofon kõnedes kasutamiseks ei tööta. Muidu mängimiseks ja niisama näppimiseks saab Androidi N9'l kasutada aga ausalt äeldes on see Androidi os kasutamine nii kipakas võrreldes Harmattaniga, et erilist isu seda kasutada ei ole.

*Sailfishi N9 (mitteametlikku) versiooni on vast oodata aga spekuleeritakse, et Androidi tugi tuleb vaid Jolla enda poolt toodetud telefonidele (tegemist on kolmanda osapoole tasulise programmiga). Jolla esimest telefoni lubatakse näidata aga juba kuu aja jooksul. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madboy
HV kasutaja
madboy

liitunud: 02.07.2004




sõnum 10.06.2013 20:36:57 vasta tsitaadiga

Nonii, midagi nüüd juhtus telefoniga. Käivitades lööb ette teate "there is a problem with your sim". Simi ei tunnista ja IMEI koodi vaadata ei saa ühtegi pidi. Kõiksugu programmid jooksevad kokku ja ka ekraan teeb seda pidevalt. Kas on kellelgi veel seda juhtunud? Googeldades mõned teemad leidsin, kuid kõik lahenduseta.
Kommentaarid: 49 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aivoha
HV vaatleja

liitunud: 18.06.2013




sõnum 18.06.2013 11:32:43 vasta tsitaadiga

Silwer kirjutas:
Tegin nooltega Eesti klaviatuuri.

Pilt:
Fail: http://www.upload.ee/files/2116517/Est_Arrows.xml.html
*ehk tekib ka varsti mesinput.com valikusse


Kuidas eestikeelset klaviatuuri saada. See fail ei toimi mul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Silwer
HV kasutaja

liitunud: 11.08.2004




sõnum 19.06.2013 14:37:06 vasta tsitaadiga

See peaks olema ka nüüd mesinput.com valikus täiesti olemas.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
vaido6
HV kasutaja
vaido6

liitunud: 17.06.2009




sõnum 28.06.2013 20:18:42 vasta tsitaadiga

Tervist , selline mure et soome telefonil on vaja eesti keelt peale panna aga ma ei leia üles mis on eesti Nokia N9 Product Code ?? proovisin küll et north europa aga seal ei olnud ??
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Bumer
HV veteran

liitunud: 16.10.2004




sõnum 28.06.2013 21:19:03 vasta tsitaadiga

vaido6 kirjutas:
Tervist , selline mure et soome telefonil on vaja eesti keelt peale panna aga ma ei leia üles mis on eesti Nokia N9 Product Code ?? proovisin küll et north europa aga seal ei olnud ??


N9'l ei olegi eesti keelt.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sõber
HV veteran
sõber

liitunud: 13.12.2003




sõnum 08.07.2013 22:24:05 vasta tsitaadiga

Keegi oskab aidata.....

Sai üks N9 ellu äratatud aga kas ma olin oma eelmise lutsuga liiga harjunud või ei suuda ma tõesti loogiliselt mõeldes ühtegi "abikätt" kuskilt saada.
Nimelt kõik töötab laitmatult aga kui helistad viskab pildi ees mustaks. Kas tal mitte ei peaks roheline ja punane "nupp" ekraanile ilmuma ??
Muidu kõne iseenesest töötab ja saab rääkida, aga lihtsalt ei saa ise lõpetada.

_________________
Telefoninumber profiili !!!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Silwer
HV kasutaja

liitunud: 11.08.2004




sõnum 09.07.2013 00:37:12 vasta tsitaadiga

Mingi mure proximity sensoriga? Kas laua peal ekraan ülespoole vedeledes kella ikka näitab lukustatud ekraanil? Kas helisemise ajal telefoni laual näoli keerates paneb kõne hääletuks?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sõber
HV veteran
sõber

liitunud: 13.12.2003




sõnum 10.07.2013 09:05:45 vasta tsitaadiga

Edit: Sensor oli täitsa lahti jah icon_lol.gif
_________________
Telefoninumber profiili !!!
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tiiger15
HV veteran
Tiiger15

liitunud: 15.01.2004




sõnum 27.08.2013 13:31:46 vasta tsitaadiga

Väga armas telefon, kuigi androidi äpid ja võimalused on mitmekesisemad, siis vaatamata sellele teeb N9 sinust teiste seas ikka palju silmapaistvama tegelase thumbs_up.gif Kukkus ükskord ekraangi nii õnnetult puruks, et peale pealmise klaasi läks ka displei ise pooleks ja oligi telefon surnud. Seda senikaua, kuni ebayst paarikümne euri eest uue tellisin. Töötab ja istus laitmatult. Vahetasin ise ära ja olen oma lutsu üle üldse väga õnnelik icon_biggrin.gif Muidugi ilmselt hiinakas see ekraan ja ei paista et oleks see lilla toon juures, mingi polariseerimise värk. Aga suht savi icon_biggrin.gif Harva juhtub, kui näed teist tegelast kellel selline telefon on icon_biggrin.gif
_________________
My choices, my life - don't judge me, just try better!
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
olafsand
HV Guru
olafsand

liitunud: 07.09.2007




sõnum 27.08.2013 22:34:35 vasta tsitaadiga

Tiiger15, esimesed Lumiad olid ju kõik ühe puuga löödud ja N9-ga samasugused, niiet sellega küll N9 ei eristu kuidagi N9-na icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Mobiiltelefonid/ GPS seadmed / Muu tehnika »  NOKIA N9 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 40, 41, 42  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.