selle tunniga ma jõudsin ligi 50 vastast maha nottida, kaks vigorit omandada ja raskusaste oligi hard. Lihtsalt see lihtlabane tapmine käib juba ausalt igas mängus pinda.
10~15minutit Columbias ja ma olin kohe public enemy nr.1 Ütleks, et ka siin läks kohe andmiseks.
küll poole pealt hakkab raskemaks minema,vastaseid hakkab ikka üle poole rohkem peale lendama ja nii sama läbi joostes kaugele ei jõua,tuleb ikka taktikaliselt vigoreid kasutada,aga 1999-ga on ikka hulka raskem juba kui hardiga,praktiliselt mõne koha pealt üks laks ja kutu,vaenlasi lendab peale igast asendist _________________
Vici, ehh what? ka 1999-ga jooksed mängust ikka üsna probleemitult läbi. v.a. 3-4 teadaolevat fighti. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Enne ostmist pelgasin juttu et mäng on liiga lühike - polnud see midagi, Steam näitab 12 tundi, ja selle oleks saanud veel pikemaks venitada (igat nurka ei hakanud läbi otsima).
12 tundi on tegelikult ikka väga lühike.
Endal läks mingi 15 tundi.Millest umbes poole võttis "ajaraiskamiseks sisse pandud tegevus". Ilmselt on tegu kõige lühema AAA kategooria mänguga mida ma oma elu jooksul mänginud olen.
kust ma selle 1999 saan, kui juba hardiga alustasin? (Oh kui originaalne... vastaseid hakkab rohkem peale sadama. Loomingupuudulikkus arendajate poolt. Ei tea, kas tahangi siis raskemat astet, pigem jookseks mängu story pärast läbi, gameplay ja massitapmine ei köida.) _________________
Enne ostmist pelgasin juttu et mäng on liiga lühike - polnud see midagi, Steam näitab 12 tundi, ja selle oleks saanud veel pikemaks venitada (igat nurka ei hakanud läbi otsima).
12 tundi on tegelikult ikka väga lühike.
Endal läks mingi 15 tundi.Millest umbes poole võttis "ajaraiskamiseks sisse pandud tegevus". Ilmselt on tegu kõige lühema AAA kategooria mänguga mida ma oma elu jooksul mänginud olen.
Tavaliselt ma FPS-e ei näpi jah. Kui 10-20h single player mängu aega on selles zanris mängu kohta hea saavutus, siis pole ma ilmselt paljust ilma jäänud.
Doomi jätkus omal ajal muidugi tunduvalt kauemaks kui 15 h.
ot:
SirAskAlot, ma mängisin mõlemad doomid koos lisalevelitega siin üks nädalavahetus läbi. ehk siis tegelikult ei olnud need kumbki 15h _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Endal läks mingi 15 tundi.Millest umbes poole võttis "ajaraiskamiseks sisse pandud tegevus". Ilmselt on tegu kõige lühema AAA kategooria mänguga mida ma oma elu jooksul mänginud olen.
Sellise FPSi kohta pole 12 tundi paha, oleks tegu mingi RPGga siis oleks nurinat palju rohkem (rollimängude puhul loodan et venitab ikka üle 20 tunni välja ja rohkemgi). Ei otsinud paaniliselt igat nurka, ja igat käiku, ei kiirustanud ka vägisi noole suunas, mängisin omas tempos. FPSile täiesti paras.
Kui aus olla siis ise olin üllatnud et Steam näitas ainult 12 tundi. Tundus palju pikem, ei teinud mängu läbi 2 õhtuga vaid selleks kulus peaaegu nädal.
ot:
SirAskAlot, ma mängisin mõlemad doomid koos lisalevelitega siin üks nädalavahetus läbi. ehk siis tegelikult ei olnud need kumbki 15h
See ei päde selles võtmes, et ajal mil need loodi oli gameplay kiirus hoopis teine.
Kas või selle pärast, et hiirt pmt ei kasutatud.
Kui ma meenutan seda, kuidas ma kunagi Duke'i läbi tegin klaveriga, siis see kiiruste vahe on kordades... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Selline gameplay millest sa räägid + hiir "leiutati" enam vähem q3'ga vms... täna kõik gameplay videod on jah sellised, aga toona afaik oli asi ikka üsna stoiline..
Lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_look _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Aeron, klaver+hiir tuli laiatarbesse juba quake/duke3d ajastul, ehk siis tunduvalt varem kui q3. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Oeh, huvitav kas ma eksin või ma ei suuda ennast väljendada.
Ma üritan seletada, et mängundus, kui selline, ei olnud veel nii kaugel sel hetkel ja lihtsalt mängitigi teisiti.
Vb see on mingi minu fantaasia ja isiklikust kogemusest lähtuv, aga silmas pidades millal free look üldse kasutama hakati, siis mulle tundub, et need asjad tulid tiba hiljem lihtsalt. Doomi puhul me ju räägime aastast 1993 vms...
tsitaat:
For instance, in the 1993 seminal game Doom, it was not possible for the player to angle his or her view up or down, though Raven Software's Heretic, based off the same engine as Doom and released in 1994, added a restricted free look to the engine
Seega kuidas sai sel ajal keegi Doomis bunnyhoppida jne... get it?
Q2 oli samas juba ka MP's päris kiire ja kindlasti üks lipulaevu MP FPS arengus... _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
doomi puhul pole free look ka oluline, vertikaalselt seal polnudki midagi. strafe + pööramine gameplay käis ka juba doomis. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Mulle tundub, et seda tehti toona ikka klaveriga... aga vb ma eksin. _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Tegin nüüd kah mängu läbi.. täitsa meeldis, üle pika aja väga hea mäng.
Aga tõesti on palju asju mis oleksid võinud olla paremad.
Kõige parem oli mängu algus, linn oli ilus, atmosfäär oli väga meeldiv jne.
Edasi pikk jutt spoileri all:
Spoiler
Aga kohe kui läks madinaks muutus ka mäng. Tänavad läksid üsna kiiresti tühjaks, ainult vastaseid võiski leida, kadus kohe kogu elav linnaelu mis alguses lummas.
Nagu eelnevalt siin juba mainiti, enamus ajast jooksed ringi mingites koridorides või kitsamates tänavates, pole enam avaraid kohti niipalju.. rööbaste peal "lendamine", mida varem pidevalt näidati oli üsna fail. Peast pakuks praegu ainult 3-4 kohta kogu mängu jooksul kus seda sai kasutada. V-o oli rohkem, aga igaljuhul gameplay videotest jäi varem mulje, et see on suur osa mängust, pidevalt kasutad seda erinevate linnaosade vahel liikumiseks jne, aga ei jäänud meelde üle paari koha kus neid tõesti oli vaja kasutada.. mis on väga kahju.
Mängu keskosa oli väga lame, nagu juba ütlesin, häiris see linnaelu kadumine. Saan aru küll, et story nõudis seda, aga pidevalt igalpool ainult laipade vahel jooksmine oli üsna igav. Vanas gameplay videos (vaata allpool, nt alates 20min) on väga huvitavaid hetki kus nad mööda linna ringi liiguvad ja mässulised alles võtavad linna üle, hästi palju scriptitud tegelaste hetki mida huvitav pealt vaadata. Lõppmängus polnud midagi. Üks hetk on linn ilus ja rahvast täis, teine hetk on kogu linn laipu täis. Samuti oli linnast kahju, seda lammutati, põletati.. nii ilus linn oli
Edasi ei teagi, kas asi minus või tõesti väärib virinat, aga jällegi ammustest gameplay videotest jäi mulje, et lahingute ajal saab airshipe alla lasta. Ma ei tea kas mina ei oska või kuidas, aga ei lasknud rpg ühtegi airshipi alla. Mõtlen siis neid väiksemaid. Mängu jooksul mäletan ainult ühte suurt dirižaablit millel hävitad ise seest mootori ära ning mängu lõpus kus lind hävitab neid.. ei viitsi videosi praegu üles otsida, v-o eksin ise ja polnudki midagi rohkemat varem näidatud.. tõesti võib mälu mind petta, aga vähemalt lootsin et saab ka muid asju alla lasta.
Lõpp oli minuarust väga hea ning huvitavalt tehtud. Kahju muidugi, et Elizabeth/Anna oli Bookeri tütar... ma pigem lootsin mängu jooksul mingit romantikat nende vahel
Kuigi ei meeldinud mängu keskosas linna hävitamine, sest oleks tahtnud rohkem nautida ilu, siis lõpus see sobis. Alates sellest kohast kus SongBird Elizabethi ära viib ja sa avastad et aeg edasi läinud (lumi maas jne), hakkas jälle huvitavaks minema.
SongBird'ist kah kahju. Temaga momendid olid kõige huvitavamad ja väga kahju, et sai nii vähe teda näha.
Sellest rääkides jõuangi viimase, kõige suurema virina juurde mis mul selle mängu vastu on..
Keegi mäletab väga vana 30min gameplay videot?
Ainult üksikud stseenid sellest videost olid lõppmängus.
Kus oli see koht kus Elizabeth üritab hobust elustada?
Kus oli see koht kus nad on kahekesti poes uudistamas ja SongBird tuleb läbi klaasi taga otsima? (mängus oli küll sarnane moment olemas kuid mitte nii hea).
Videos oli mulje, et Elizabethil on raskusi alguses "tears'ide" avamisega, see avaldus hobuse puhul, see avaldus gameplays kus vaja kahur ette tuua ja ta ütleb, et liiga ruttu, ta ei saa veel..Ta lausa kartis oma jõudu ja kurtis et ei saa seda kontrollida. Mängus aga tegi ta kõike algusest peale, jah ta rääkis, et kunagi varem olid tal suuremad oskused, aga mängimise ajal polnud tal kordagi probleemi ühegi asja ette manamisega või siis scriptitud eventide puhul lausa teiste paralleel universiumide avamisega..
Videos on näidatud ka, et vastased saavad raketti üles lasta ja niimodi abi kutsuda, kus see oli?
Samuti oli videos näha km kaugusele, ja ma ei mõtle lihtsalt maju, vaid pmst action toimub hiiglaslikul pindalal, kaugelt kuskilt järsku tulevad raketid. Või siis vastased lendavad rööbaste peal kohale ja sa juba kaugelt näed neid ja nt lased mõned maha. Enda mängu jooksul kasutasid ainult ükskikud vastased koos minuga rööpaid, pigem jäid kõik alla kuni mina ringi sõitsin või kõrgematele korrustele liikusin ja sealt neid maha nottisin.
Videos on lausa näha maapinda... mängus ma nägin ainult pilvi
Btw, kas ainult mina lootsin ka mingit lahingut SongBird'iga?
Alguses ei kavatsenud nii pikalt kirjutada, aga vaadates üle selle pika video taipasin, kui palju ägedam pidi alguses see mäng olema.. nii palju häid kohti jäeti välja..
Kuid ikkagi, ütlen, et väga hea mäng.
Lõpetuseks küsin, kas ainult mina olen kurb, et mängus polnud (lisaks spoileri all juba nimetatud asjadele) nt võimalust vaenlastelt telekineesi abil relva ära võtta, see nende vastu pöörata, nad maha lasta ja endale kätte see lennutada (videos 11min peal, video spoileri all); polnud mängus suuri kahureid millest välja tulistatud mürske sai peatada, ümber keerata ja tagasi lasta (video 11:15min peal) ; võitlust mis toimus videos 12min peal ja seal näidatud Elizabethi powereid mis koostööd sinu omadega olid üsna ägedad ?
Tean küll, et mängus oli mingi send back power, aga ma ei oskanud seda väga kasutada, niiet ei tea tema kogu võimu, kuid sellegipoolt ei usu, et ta töötas päris nii nagu videos näidatud
seda algset mängu oleks tahtud küll mängida... ja siuke oli mäng aastal 2011? mis juhtus? täitsa lõpp...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.