Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  BioShock: Infinite märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 04.04.2013 09:22:31 vasta tsitaadiga

selle tunniga ma jõudsin ligi 50 vastast maha nottida, kaks vigorit omandada ja raskusaste oligi hard. Lihtsalt see lihtlabane tapmine käib juba ausalt igas mängus pinda.
10~15minutit Columbias ja ma olin kohe public enemy nr.1 Ütleks, et ka siin läks kohe andmiseks.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vici
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2008




sõnum 04.04.2013 10:22:21 vasta tsitaadiga

küll poole pealt hakkab raskemaks minema,vastaseid hakkab ikka üle poole rohkem peale lendama ja nii sama läbi joostes kaugele ei jõua,tuleb ikka taktikaliselt vigoreid kasutada,aga 1999-ga on ikka hulka raskem juba kui hardiga,praktiliselt mõne koha pealt üks laks ja kutu,vaenlasi lendab peale igast asendist
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 04.04.2013 10:24:12 vasta tsitaadiga

Vici, ehh what? ka 1999-ga jooksed mängust ikka üsna probleemitult läbi. v.a. 3-4 teadaolevat fighti.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vici
HV kasutaja

liitunud: 05.02.2008




sõnum 04.04.2013 10:51:13 vasta tsitaadiga

no ikka ei jookse küll kergelt mängu läbi 1999-ga võtab ikka mingi 20-25 tundi mänguaega ära
_________________
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 04.04.2013 10:57:40 vasta tsitaadiga

seda ei võta mitte 1999 vaid exploremine icon_smile.gif
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 04.04.2013 10:59:17 vasta tsitaadiga

Kris1 kirjutas:

Enne ostmist pelgasin juttu et mäng on liiga lühike - polnud see midagi, Steam näitab 12 tundi, ja selle oleks saanud veel pikemaks venitada (igat nurka ei hakanud läbi otsima).


icon_eek.gif
12 tundi on tegelikult ikka väga lühike.

Endal läks mingi 15 tundi.Millest umbes poole võttis "ajaraiskamiseks sisse pandud tegevus". Ilmselt on tegu kõige lühema AAA kategooria mänguga mida ma oma elu jooksul mänginud olen.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 04.04.2013 10:59:30 vasta tsitaadiga

kust ma selle 1999 saan, kui juba hardiga alustasin? (Oh kui originaalne... vastaseid hakkab rohkem peale sadama. Loomingupuudulikkus arendajate poolt. Ei tea, kas tahangi siis raskemat astet, pigem jookseks mängu story pärast läbi, gameplay ja massitapmine ei köida.)
_________________
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 04.04.2013 10:59:46 vasta tsitaadiga

SirAskAlot, siis sa oled vähe mänge mänginud.

labidas, http://www.joystiq.com/2013/03/25/unlock-bioshock-infinites-1999-mode-early-with-the-konami-code/

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!


viimati muutis londiste 04.04.2013 11:01:51, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 04.04.2013 11:00:19 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Kris1 kirjutas:

Enne ostmist pelgasin juttu et mäng on liiga lühike - polnud see midagi, Steam näitab 12 tundi, ja selle oleks saanud veel pikemaks venitada (igat nurka ei hakanud läbi otsima).


icon_eek.gif
12 tundi on tegelikult ikka väga lühike.

Endal läks mingi 15 tundi.Millest umbes poole võttis "ajaraiskamiseks sisse pandud tegevus". Ilmselt on tegu kõige lühema AAA kategooria mänguga mida ma oma elu jooksul mänginud olen.

mängi Crysis 3'e. Saad shoki.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 04.04.2013 11:25:29 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
SirAskAlot, siis sa oled vähe mänge mänginud.


Tavaliselt ma FPS-e ei näpi jah. Kui 10-20h single player mängu aega on selles zanris mängu kohta hea saavutus, siis pole ma ilmselt paljust ilma jäänud.
Doomi jätkus omal ajal muidugi tunduvalt kauemaks kui 15 h.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 04.04.2013 11:52:00 vasta tsitaadiga

ot:
SirAskAlot, ma mängisin mõlemad doomid koos lisalevelitega siin üks nädalavahetus läbi. ehk siis tegelikult ei olnud need kumbki 15h icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 04.04.2013 12:23:04 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
icon_eek.gif 12 tundi on tegelikult ikka väga lühike.

Endal läks mingi 15 tundi.Millest umbes poole võttis "ajaraiskamiseks sisse pandud tegevus". Ilmselt on tegu kõige lühema AAA kategooria mänguga mida ma oma elu jooksul mänginud olen.

Sellise FPSi kohta pole 12 tundi paha, oleks tegu mingi RPGga siis oleks nurinat palju rohkem (rollimängude puhul loodan et venitab ikka üle 20 tunni välja ja rohkemgi). Ei otsinud paaniliselt igat nurka, ja igat käiku, ei kiirustanud ka vägisi noole suunas, mängisin omas tempos. FPSile täiesti paras.

Kui aus olla siis ise olin üllatnud et Steam näitas ainult 12 tundi. Tundus palju pikem, ei teinud mängu läbi 2 õhtuga vaid selleks kulus peaaegu nädal.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 04.04.2013 12:59:27 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
ot:
SirAskAlot, ma mängisin mõlemad doomid koos lisalevelitega siin üks nädalavahetus läbi. ehk siis tegelikult ei olnud need kumbki 15h icon_smile.gif


See ei päde selles võtmes, et ajal mil need loodi oli gameplay kiirus hoopis teine.
Kas või selle pärast, et hiirt pmt ei kasutatud.
Kui ma meenutan seda, kuidas ma kunagi Duke'i läbi tegin klaveriga, siis see kiiruste vahe on kordades...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 04.04.2013 15:35:25 vasta tsitaadiga

ei tea... ma mäletan, et doom95 oli haigelt kiire gameplayga, quake1-2 ka. Kogu aeg bunnyhoping ja liikumine.
_________________
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 04.04.2013 20:44:51 vasta tsitaadiga

Selline gameplay millest sa räägid + hiir "leiutati" enam vähem q3'ga vms... täna kõik gameplay videod on jah sellised, aga toona afaik oli asi ikka üsna stoiline..
Lugemist: http://en.wikipedia.org/wiki/Free_look

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 04.04.2013 22:39:22 vasta tsitaadiga

Aeron, klaver+hiir tuli laiatarbesse juba quake/duke3d ajastul, ehk siis tunduvalt varem kui q3.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 04.04.2013 22:44:48 vasta tsitaadiga

Oeh, huvitav kas ma eksin või ma ei suuda ennast väljendada.
Ma üritan seletada, et mängundus, kui selline, ei olnud veel nii kaugel sel hetkel ja lihtsalt mängitigi teisiti.
Vb see on mingi minu fantaasia ja isiklikust kogemusest lähtuv, aga silmas pidades millal free look üldse kasutama hakati, siis mulle tundub, et need asjad tulid tiba hiljem lihtsalt. Doomi puhul me ju räägime aastast 1993 vms...

tsitaat:
For instance, in the 1993 seminal game Doom, it was not possible for the player to angle his or her view up or down, though Raven Software's Heretic, based off the same engine as Doom and released in 1994, added a restricted free look to the engine


Seega kuidas sai sel ajal keegi Doomis bunnyhoppida jne... get it?
Q2 oli samas juba ka MP's päris kiire ja kindlasti üks lipulaevu MP FPS arengus...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 04.04.2013 22:45:32 vasta tsitaadiga

doomi puhul pole free look ka oluline, vertikaalselt seal polnudki midagi. strafe + pööramine gameplay käis ka juba doomis.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 04.04.2013 22:46:37 vasta tsitaadiga

Mulle tundub, et seda tehti toona ikka klaveriga... aga vb ma eksin.
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 05.04.2013 01:20:00 vasta tsitaadiga

hiir oli minu mäletamist mööda alati olemas
_________________
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sahasrahla
HV kasutaja

liitunud: 19.06.2011




sõnum 05.04.2013 07:13:29 vasta tsitaadiga

Hiirt kasutati FPS mängudes kindlasti juba siis...
http://en.wikipedia.org/wiki/3dfx_Interactive
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 05.04.2013 12:47:49 vasta tsitaadiga

Need kes ei taha fps-i peale aega raisata , aga siiski mängu sisu näha.
Üks abivalmis inimene on kogu videomaterjali kokku kogunud jaüles laadinud.

http://kotaku.com/bioshock-infinite-the-movie-gives-you-all-the-story-wi-470644464

Huvitav mis seisukoha EA võtab. Sisuliselt näeb selles videos kõike mis mängus väärt on ilma mängu ostmata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kriist
HV veteran
kriist

liitunud: 07.05.2008




sõnum 05.04.2013 13:40:30 vasta tsitaadiga

SirAskAlot kirjutas:
Huvitav mis seisukoha EA võtab. Sisuliselt näeb selles videos kõike mis mängus väärt on ilma mängu ostmata.
Usun, et EA´l suht pohlad. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 93
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
labidas
HV veteran
labidas

liitunud: 24.05.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga Online
sõnum 06.04.2013 23:15:38 vasta tsitaadiga

Clover kirjutas:
Tegin nüüd kah mängu läbi.. täitsa meeldis, üle pika aja väga hea mäng.
Aga tõesti on palju asju mis oleksid võinud olla paremad.
Kõige parem oli mängu algus, linn oli ilus, atmosfäär oli väga meeldiv jne.
Edasi pikk jutt spoileri all:
Spoiler Spoiler Spoiler


Lõpetuseks küsin, kas ainult mina olen kurb, et mängus polnud (lisaks spoileri all juba nimetatud asjadele) nt võimalust vaenlastelt telekineesi abil relva ära võtta, see nende vastu pöörata, nad maha lasta ja endale kätte see lennutada (videos 11min peal, video spoileri all); polnud mängus suuri kahureid millest välja tulistatud mürske sai peatada, ümber keerata ja tagasi lasta (video 11:15min peal) ; võitlust mis toimus videos 12min peal ja seal näidatud Elizabethi powereid mis koostööd sinu omadega olid üsna ägedad ?

Tean küll, et mängus oli mingi send back power, aga ma ei oskanud seda väga kasutada, niiet ei tea tema kogu võimu, kuid sellegipoolt ei usu, et ta töötas päris nii nagu videos näidatud icon_biggrin.gif


seda algset mängu oleks tahtud küll mängida... ja siuke oli mäng aastal 2011? mis juhtus? täitsa lõpp...
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 33
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lovvi
HV veteran
Lovvi

liitunud: 20.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga
sõnum 06.04.2013 23:44:10 vasta tsitaadiga

Meenutab seda samust Aliens Colonial Marines - kusagil E3-l näidatud demo oli palju parem kui täismäng...
Kommentaarid: 59 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 56
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  BioShock: Infinite mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.