Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
07.03.2013 16:46:39
Helisalvestiste autoriõiguste kaitse pikeneb 70 aastale |
|
|
Valitsus kiitis täna heaks eelnõu, millega pikendatakse esitajate autoriõiguste kaitset 20 aasta võrra 70 aastani. Justiitsminister Hanno Pevkuri sõnul on muudatuse eesmärgiks kaitsta esitajate õigusi.
Loe edasi Delfist.
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
07.03.2013 17:00:04
|
|
|
Ehk teisisõnu, mitte millegi eest raha küsivad "esindus"organisatsioonid on taas oma rahakotti paisutamas. Tegelikud vaevanägijad saavad pudemeid sellest....
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
07.03.2013 17:30:35
|
|
|
pole hullu, 20 aasta pärast pikendatakse 90 aasta peale
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
harakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 23.06.2004
|
07.03.2013 19:07:44
|
|
|
kus surijaid, seal pärijaid
Autoriõiguste peamine viga ongi see, et nad lähevad teab mitmet-setmet põlve pärijatele edasi, kes pole ise teose sünniks lillegi liigutand
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007

|
07.03.2013 19:22:47
|
|
|
Pärijad on pisike probleem selles suurte radade mängus.....
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priido
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2005
|
07.03.2013 20:53:51
|
|
|
Mnator kirjutas: |
Ehk teisisõnu, mitte millegi eest raha küsivad "esindus"organisatsioonid on taas oma rahakotti paisutamas. Tegelikud vaevanägijad saavad pudemeid sellest.... |
Kui poleks selliseid korporatsioone kes siis neile "lauljatele" näiteks lavaseaded teeb? Kes promob neid üle terve maakera? Kes orgunnib neile kõik alates hommikusöögist Indias, lennukipiletid, hotellid, esinemised raadios ja teles ja lõpetades õhtusöögiga Austraalias, lisaks kõik transport jne?
Kes neile lood kirjutab? Kes soundi teeb? Kes cd-d ja muud müügikanalid organiseerib? Kes neile esinemisi otsib?
Tüüpiline näide sellest, et tegelikult teeb just enamus tööd see suur ahne korporatsioon ära ja paar tundi kuskil laval lõugu liigutada, mõni rida sõnu pähe õppida ning ilusaid naisi kabistada ei tundugi enam nii raske töö olema. Ja raha ei saa nad teps mitte "riismete" näol. Neil ei ole muud vaja teha kui ainult üles ärgata, kõik muu tehaks ette-taha ära ja miljoonid tulevad.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Renka
HV Guru

liitunud: 01.04.2002
|
07.03.2013 21:45:20
|
|
|
Priido, vaata olemas on artiste ka - kõik ei ole siiski lihtsalt esinejad.
_________________ There is no place like 127.0.0.1 |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
08.03.2013 15:32:28
|
|
|
Põhjus on tegelikult lihtlabane - 1960ndate teise poole menubändide (The Beatles jne) esitused jõuaksid vastasel juhul kohe-kohe vabakasutusse, kuid seda kaotust äriline vahendajatekett ei suudaks taluda, kuna tolle ajastu muusika müüb jätkuvalt hästi ka täna. Kes see siis sooviks rahavooge kaotada...
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Aix
HV Guru

liitunud: 02.06.2004
|
08.03.2013 16:44:30
|
|
|
Priido kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
Ehk teisisõnu, mitte millegi eest raha küsivad "esindus"organisatsioonid on taas oma rahakotti paisutamas. Tegelikud vaevanägijad saavad pudemeid sellest.... |
Kui poleks selliseid korporatsioone kes siis neile "lauljatele" näiteks lavaseaded teeb? Kes promob neid üle terve maakera? Kes orgunnib neile kõik alates hommikusöögist Indias, lennukipiletid, hotellid, esinemised raadios ja teles ja lõpetades õhtusöögiga Austraalias, lisaks kõik transport jne?
Kes neile lood kirjutab? Kes soundi teeb? Kes cd-d ja muud müügikanalid organiseerib? Kes neile esinemisi otsib?
Tüüpiline näide sellest, et tegelikult teeb just enamus tööd see suur ahne korporatsioon ära ja paar tundi kuskil laval lõugu liigutada, mõni rida sõnu pähe õppida ning ilusaid naisi kabistada ei tundugi enam nii raske töö olema. Ja raha ei saa nad teps mitte "riismete" näol. Neil ei ole muud vaja teha kui ainult üles ärgata, kõik muu tehaks ette-taha ära ja miljoonid tulevad. |
Priido, sa ei ole muusikaga tegelev inimene, ega ju?
Ise üritan võrdlemisi aktiivselt asjaga tegeleda, ning nii laia lauaga löömist ei kannata nüüd kohe välja...
Promo ja organiseerimise jaoks on mänedžerid, kes on siiski pigem bändi liikmed, mitte korporandid. Transpordi jaoks eraldi inimesed, helimees on samuti bändi liige, või halvemal juhul määratud kontserdikorraldaja poolt..
Lood kirjutab - pärisbändide puhul loomulikult bänd ise. Eraldi heliloojatega on samuti erinev teema.
CD-de ja müügikanalite organiseerimisega on nii ja naa.. Katusorganisatsioonide puhul saab suht selgeid paralleele maffiaga tõmmata. Ehk ideeliselt on tore, aga reaalselt siiski muusik tahetakse jätta kõigest "tootjaks".
Ja siis kõige häirivam osa on see, et sinu arust võibolla on ideaalsed muusik ja muusika sellised, mille on mingi mimm pähe õppinud, liigutab stuudios mõne tunni lõugu, lõigatakse plaadi peale sobivaks (ehk siis isegi viisipidamine ei ole eriti oluline) ja siis hall mass naudib seda paska?
Tuletaksin meelde, et sageli muusikud on siiski oma asja aastaid õppinud, sadu ja sadu tunde harjutanud, otsinud oma saundi ja nišši - viimase puhul võiks näiteks patenteerimisega paralleele tõmmata. Loomulikult väga jämedalt, sest erinevusi on väga palju.
Pikk jutt, sitt jutt - korporantide toitmist ma ei õigusta, aga selles süsteemis, nagu hetkel juba ka paljudes muudes "katus"-süsteemides, on väga palju kapitaalset mädat.
Miks on vaja regulaarselt vahetada valitsusi ja mähkmeid? - Samal põhjusel..
|
|
Kommentaarid: 407 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
339 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priido
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2005
|
09.03.2013 12:29:15
|
|
|
Aix kirjutas: |
Priido kirjutas: |
Mnator kirjutas: |
Ehk teisisõnu, mitte millegi eest raha küsivad "esindus"organisatsioonid on taas oma rahakotti paisutamas. Tegelikud vaevanägijad saavad pudemeid sellest.... |
Kui poleks selliseid korporatsioone kes siis neile "lauljatele" näiteks lavaseaded teeb? Kes promob neid üle terve maakera? Kes orgunnib neile kõik alates hommikusöögist Indias, lennukipiletid, hotellid, esinemised raadios ja teles ja lõpetades õhtusöögiga Austraalias, lisaks kõik transport jne?
Kes neile lood kirjutab? Kes soundi teeb? Kes cd-d ja muud müügikanalid organiseerib? Kes neile esinemisi otsib?
Tüüpiline näide sellest, et tegelikult teeb just enamus tööd see suur ahne korporatsioon ära ja paar tundi kuskil laval lõugu liigutada, mõni rida sõnu pähe õppida ning ilusaid naisi kabistada ei tundugi enam nii raske töö olema. Ja raha ei saa nad teps mitte "riismete" näol. Neil ei ole muud vaja teha kui ainult üles ärgata, kõik muu tehaks ette-taha ära ja miljoonid tulevad. |
Priido, sa ei ole muusikaga tegelev inimene, ega ju?
Ise üritan võrdlemisi aktiivselt asjaga tegeleda, ning nii laia lauaga löömist ei kannata nüüd kohe välja...
Promo ja organiseerimise jaoks on mänedžerid, kes on siiski pigem bändi liikmed, mitte korporandid. Transpordi jaoks eraldi inimesed, helimees on samuti bändi liige, või halvemal juhul määratud kontserdikorraldaja poolt..
Lood kirjutab - pärisbändide puhul loomulikult bänd ise. Eraldi heliloojatega on samuti erinev teema.
CD-de ja müügikanalite organiseerimisega on nii ja naa.. Katusorganisatsioonide puhul saab suht selgeid paralleele maffiaga tõmmata. Ehk ideeliselt on tore, aga reaalselt siiski muusik tahetakse jätta kõigest "tootjaks".
Ja siis kõige häirivam osa on see, et sinu arust võibolla on ideaalsed muusik ja muusika sellised, mille on mingi mimm pähe õppinud, liigutab stuudios mõne tunni lõugu, lõigatakse plaadi peale sobivaks (ehk siis isegi viisipidamine ei ole eriti oluline) ja siis hall mass naudib seda paska?
Tuletaksin meelde, et sageli muusikud on siiski oma asja aastaid õppinud, sadu ja sadu tunde harjutanud, otsinud oma saundi ja nišši - viimase puhul võiks näiteks patenteerimisega paralleele tõmmata. Loomulikult väga jämedalt, sest erinevusi on väga palju.
Pikk jutt, sitt jutt - korporantide toitmist ma ei õigusta, aga selles süsteemis, nagu hetkel juba ka paljudes muudes "katus"-süsteemides, on väga palju kapitaalset mädat.
Miks on vaja regulaarselt vahetada valitsusi ja mähkmeid? - Samal põhjusel..  |
Su jutt on kõik õige, aga kui sul on palgal hea mänedzer, helimees, valgusmees, siis ei ole ka mõtet mingi Capitoli alla minna vaid edasi oma meeskonda koolitada ja värvata vastavalt sellele millistel lavadel olla on plaanis. Need on kaks eri asja juba. Kas tahetakse teenida raha ja teha seda mida "boss" ülevalt käseb, või tahetaksel ihtsalt pakkuda inimestele oma loomingut, seejuures vähem raha teenides ja ise otsuseid vastu võttes. See on igaühe vaba valik millise tee ta valib, seega ei saa ikkagi öelda et korporatsioonid röövivad artistidelt ja bändidelt raha ei millegi eest.
Ma saan aru et väga palju on artiste kes töötavad 16 tundi päevas ja respect neile. Aga tuleb ikkagi arvestada ka neid töötunde ja investeeringuid mida plaadifirma marketingi alla paneb. Need üldjuhul ületavad ikka artisti enda töötunnid ja seega on täiesti õigustatud, et sealt pool omale võetaks.
Nende eesmärk ongi raha teenida, ja võimaldada artistile vahendid raha teenimiseks. Üldjuhul teenivad suurte plaadifirmadega lepingut omavad artistid kordades rohkem kui üksiküritajad.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
09.03.2013 19:07:16
|
|
|
Priido kirjutas: |
Üldjuhul teenivad suurte plaadifirmadega lepingut omavad artistid kordades rohkem kui üksiküritajad. |
Ja üldjuhul on need artistid siis ka sunnitud tegema seda mida suure plaadifirma äribossid parajasti soovivad. Näiteks lugude valikul uuele albumile ning nende aranžeeringute tegemisel jääb enamasti peale ikka bosside sõna. Oi kui palju on selliseid olukordi (ma ise ka juba mitu aastakümmet muusikatootmise maailmaga seotud, suhtluses nii paljude välisfirmade kui artistidega, võib sellest palju lugusid rääkida). Selle kõige tulemusel kujunebki välja olukord, et suurfirma soovib teha toodangut mis võimalikult palju müüks, ka sisulise kunsti kärpimise hinnaga - järelikult tulebki välja ikka pealiskaudsem ühepäeva-mainstream. Nii ongi õnnetu olukord, et kuna need suurfirmad teevad meeletut promo, siis alternatiivtegijad lihtsalt ei pääsegi kuhugi esile ja teiselt poolt 90% kuulajaskonnast ei teagi et on olemas midagi muud peale suurfirmade toodangu, sest nad ei näe seda muud osa ega enamasti taipa ka ise seda sügavustest välja otsida. Suletud ring, mille tulemusena tekib järjest enam üheülbastumine ja silmaringi kitsenemine. Mina ideeliselt takistaks üldse suurfirmadel baseeruva muusikatööstuse tegutsemist, lööks laiali vähemalt Warner'i, Sony/Columbia, EMI, BMG, Capitol'i (koos nende endi vähkkasvajalikult tekitatud sadade alamlabelitega-rahakantimismasinatega) ja veel mõned, kes on endakeskselt välja kujundanud maailmavalitsemise monopoli, koos endale kasulike seaduste läbisurumisega jne. Nende firmade palgatud kolossaalse hulga juristide toitmine muusikute ideedest sündinud rahaga ei ole kuidagi mõistlik...
Muide, miskipärast on palju palju olukordi, et ühel hetkel suurfirma all olev bänd/artist ei müü enam piisavalt hästi (bosside soovides) ja siis talle lihtsalt antakse jalaga. Ei mingit halastust, kuigi viga võib olla ka hoopis suurfirma enda masinavärgis. Seejärel on paljud neid artistidest läinud mõnesse indie-labelisse või hakanud suisa enda kulu ja kirjadega albumeid välja andma. Ning tulemused on muusikalises mõttes fantastilised - säravad ja mitmekülgsed aranžeeringud, julge lugude valik, kohe näha et muusikul on käed vabaks lastud. Mõnegi tegija jaoks justkui uuestisünd. Kuigi müüginumbrid jäävad turundusmonopolide süsteemi tõttu siis suurusjärk madalamale, on kunstilises mõttes neil albumitel mitu suurusjärku suurem väärtus.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
09.03.2013 19:08:57
|
|
|
Leidsin ühe graafiku, mis näitab kui palju keegi helisalvestisest tulu saab.
_________________ Müüa OnePlus 13 telefon
Müüa igasugu asju |
|
Kommentaarid: 888 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
668 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priido
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2005
|
10.03.2013 15:47:43
|
|
|
Nüüd jaga see "Record Company" sektor omakorda sektoriteks mis sisaldavad tööjõu palka, transporti, tootmiskulusid, makse jne ja saad reaalsema graafiku. Helisalvestise tootmine ja turustamine on kallis protsess. Plaadifirma võtab sealt küll suurema osa omale, aga annab oma tulust suure osa jälle teise käega ära. CD-d on üldiselt kõige väiksem sissetuleku allikas, isegi Youtubes teenib väiksema vaeva eest rohkem kasumit. iTunes-i tulu on kümneid kordi suurem plaadimüügist. Kui on peaga agent siis kõige tasuvam äri on reklaam. Näidata end paarkümmend sekundit teles Kelloggsit sisse kugistades, kus sinu muusika taustaks mängib, toob juba rohkem tulu sisse kui plaadimüügist terve elu jooksul kokku võmalik ajada oleks.
Kui helisalvestised kõrvale jätta siis keskmiselt jaguneb puhas kasum 70% artistile ja 30% plaadifirmale. iTunes peaks samuti 30% vahelt võtma.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
HacaX
HV Guru

liitunud: 22.01.2004
|
11.03.2013 15:26:09
|
|
|
Ikkagi - miks on vaja *seitsekümmend aastat* kestvat autoriõigust? Miks peab autori *terve* elu olema kaetud? Kui paljud artistid üldse mäletavad seda loomingut millega nad 50 aastat tagasi maha said? Seda enam, et asi taandub praktikas mingite kindlate laulude peale, mitte kõigele mida artist teinud on.
Vägisi tundub, et WAV'il oli õigus - teemaks pole mitte autori kaitse, vaid aastakümnete taguse investeeringu edasilüpsmine. Tänapäeva staarid on ebaolulised kahe-päeva-liblikad ja tõelisi Artiste (just, suure 'A'ga) enam ei tule, seega tuleb sealt pitsitada kust saab - surnud/surevate tegijate pealt kes isegi mitte ei virise...
tsitaat: |
Kui helisalvestised kõrvale jätta siis keskmiselt jaguneb puhas kasum 70% artistile ja 30% plaadifirmale |
Kas helisalvestised polegi see peamine, mille arvel "kaitset" põhjendatakse? Et CDde müük järjest väheneb siis on vaja pikemat kaitset, et "ettenähtud" tasu siiski kätte saada. Ei ole ausalt öeldes ka eriti artistide endi "pikemat kaitset vaja" kommentaare silma jäänud, kes rohkem aastaid tahavad on siiski autorikaitseühingud.
_________________ IMO & GPLed |
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
 |
WAV
HV veteran
liitunud: 02.03.2010
|
11.03.2013 16:39:13
|
|
|
HacaX kirjutas: |
Vägisi tundub, et WAV'il oli õigus - teemaks pole mitte autori kaitse, vaid aastakümnete taguse investeeringu edasilüpsmine. Tänapäeva staarid on ebaolulised kahe-päeva-liblikad ja tõelisi Artiste (just, suure 'A'ga) enam ei tule, seega tuleb sealt pitsitada kust saab - surnud/surevate tegijate pealt kes isegi mitte ei virise... |
Kusjuures see ongi täiesti (kuigi mitteametlikult) kinnitatud põhjus! Nimelt mõni aasta tagasi kui seda pikendamise soovi peale suruma hakati, siis mingid inside-asjaosalised kogemata lobisesidki välja just selle tegeliku põhjuse
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priido
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2005
|
11.03.2013 19:25:05
|
|
|
Küsige endalt lihtne küsimus: Kas autorid võidavad? Jah võidavad.
Küsige endalt teine küsimus, et kes on siis Eestis need 50 aastat tagasi tegutsenud õiged muusikud kelle lugude pealt miljoneid siin kooritakse?
Meil siin noori nn staare tilgub iga aasta kuskilt välja ja oleks ainult õiglane kui 18 aastaselt alustav muusik ka pensioniiga korralikult nautida saab, mitte et 68 aastaselt rahakraanid kinni ja suregu või maha.
Lisaks jõuaksime me sinnamaale kus raadiost tuleks üha rohkem seda antiigihõngulist paska mida siin "ainuõigeks muusikaks" nimetatakse.
Rohkem tasuta head muusikat jätab vähem tööd muusikutele, jah see aitaks teie arust ilmselt palju rohkem.
Ja ükski selge mõistusega artist ei päranda oma autoriõigusi mingile firmale, kui ta just ise seda tungivalt ei soovi vaid jäetakse see ikka perekonnale. Nii et raha läheb igal juhul õigesse kohta.
Kui artist sureb siis saab plaadimüügi tulu lihtsalt pärija, lisaks plaadifirmale. Tihti on artist lihtsalt terve elu laksu all ja ei mõtle sellele, mis tema loomingust peale tema surma saab ja sellepärast on tegijad nagu Sony jne saanud omale kõik õigused nii mõnegi rahamasina peale. Aga see pole kaugeltki mitte sellest tingitud et need lepingud nii rängad oleksid. Tegu lihtsalt artisti laiskusega.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
mikk36
HV Guru

liitunud: 21.02.2004

|
11.03.2013 19:38:22
|
|
|
Priido kirjutas: |
Meil siin noori nn staare tilgub iga aasta kuskilt välja ja oleks ainult õiglane kui 18 aastaselt alustav muusik ka pensioniiga korralikult nautida saab, mitte et 68 aastaselt rahakraanid kinni ja suregu või maha. |
68-aastaselt ei keerata rahakraane kinni, kui sa veel näiteks 50'selt juurde tootsid loomingut.
Rahakraanid keeratakse kinni vaid selle loomingu eest, mille sa 50 aastat tagasi lõid.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priido
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2005
|
11.03.2013 19:55:11
|
|
|
Sellest ma räägingi. Ja ei saa ma aru miks helisalvestise autoriõigus peaks kestma ainult 50 aastat, kui teose autoriõiguse kestvus nagunii ületab selle aja. Peaks olema mõlemad enamvähem samasse auku ja sinnapoole ka liigutakse.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001
|
06.06.2013 08:33:16
|
|
|
Riigikogu muutis autoriõiguse seadust
tsitaat: |
Riigikogu võttis 78 poolthäälega vastu valitsuse algatatud autoriõiguse seaduse muutmise seaduse.
Seadusmuudatusega võetakse üle Euroopa Liidu vastav direktiiv ja ühtlustatakse direktiiviga seotud õigusnorme. Seadusmuudatustega pikendatakse esitajate ja fonogrammitootjate õiguste kaitset 70 aastale pärast avaldamist ja võimaldatakse esitajatel, kelle esitusi esmane fonogrammitootja pärast esialgset 50-aastast kaitsetähtaega enam ei avalda, soovi korral leping üles öelda ning oma esituse üle taas ise otsustada. |
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
Smith
HV veteran

liitunud: 25.08.2002
|
06.06.2013 09:26:34
|
|
|
WAV kirjutas: |
Muide, miskipärast on palju palju olukordi, et ühel hetkel suurfirma all olev bänd/artist ei müü enam piisavalt hästi (bosside soovides) ja siis talle lihtsalt antakse jalaga. Ei mingit halastust, kuigi viga võib olla ka hoopis suurfirma enda masinavärgis. Seejärel on paljud neid artistidest läinud mõnesse indie-labelisse või hakanud suisa enda kulu ja kirjadega albumeid välja andma. Ning tulemused on muusikalises mõttes fantastilised - säravad ja mitmekülgsed aranžeeringud, julge lugude valik, kohe näha et muusikul on käed vabaks lastud. Mõnegi tegija jaoks justkui uuestisünd. Kuigi müüginumbrid jäävad turundusmonopolide süsteemi tõttu siis suurusjärk madalamale, on kunstilises mõttes neil albumitel mitu suurusjärku suurem väärtus. |
Mõnda sellist fantastilist tulemust tahaks päris kuulda kohe. Leidub mõni konkreetne näide äkki?
_________________ Only the Central Computer knows the truth |
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
Priido
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2005
|
06.06.2013 17:42:43
|
|
|
Aga kust võetakse see info et artistile jalaga antakse sellises olukorras? Kas selle peale ei ole tuldud, et äkki sai artistil endal villand pidevast tööst ja läks seetõttu mingisse "indie-labelisse" et oleks rohkem aega enda ja oma pere jaoks aga saaks samas muusikaga edasi tegeleda?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|