Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
03.03.2013 21:11:14
Eesti päritolu FPS mäng - Rebels |
|
|
Rebels
Ainulaadne võimalus testida eestlaste enda tehtud FPS mängu.
Mäng on veel arendusjärgus kuid uueneb kiiresti. Ise olen mängu arendaja. Võite sellele postitusele soovitustega vastata või siis ehk sattume mängus kokku ja saab seal soovitusi edastada. Mängu suurimaks tõmbenumbriks on eriline mängu mode Traitors. See on justkui FPS ühendatud lauamänguga Clue. Mängijad paisatakse suvaliselt map'i peale ja algul on neil veidike aega turvaliselt relvasid otsida. Seejärel jagataks laiali rollid. Olemas on 3 eri rolli.
1.Innocent - Kõige abitum mängija, ta ei tea keda usaldada sest igaüks mängijatest võib olla vaenlane. Innocente on alati mängus kõige rohkem. Nende ülesandeks on kõrvaldada kõik traitorid. Keeruliseks teeb ülesande see et väliselt ei ole traitoritel ja innocentidel mingit vahet.
2.Traitor - Reetur, mängija kelle ülesandeks on kõrvaldada kõik mängijad kes ei ole traitorid. Traitorid näevad kes teised traitorid on. Nad saavad kasutada ka mängu sisest poodi, kust saab osta relvasid, lõhkeaineid ja muud kasulikku.
3.Detective - Detektiiv saab uurida laipasid ja vaadata keda surnud mängija viimasena nägi, mis relvaga tapeti ja palju muud kasulikku. Seda infot kasutades on lihtsam välja selgitada reeturid. Detective on kõikidele mängijatele teistest eristatav. Tänu sellele saavad innocentid teda usaldada ja tihti kogunevad tema ümber. Detective saab samuti kasutada mängusisest poodi et head ja paremat osta.
Kui teid huvitab FPS'i zanr või kui olete suur krimkade fänn siis see on võimalus mida ei tohi mööda lasta.
Esimesel võimalusel üritan ka mängust video või paar üles laadida.
Mäng ei ole veel avalikult välja lastud ja mängijate vähesus võib probleemiks kujuneda.
Kõige kindlam on siin postituse all mõni kindel aeg kokku leppida millal mängida.
Siin on praegune link aga kuna mäng uueneb väga kiirelt siis tasub siia teemasse vahepeal uuest kiigata et ega uus versioon väljas pole.
Windows Versioon0.9:
https://www.dropbox.com/s/m07khzkg10leaf5/Rebels.zip
Paar pilti isu tõstimseks
Kodumaiste toodete toetamine pole kunagi nii meeldiv olnud!
viimati muutis KristoE 11.06.2013 18:15:12, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
03.03.2013 21:26:32
|
|
|
Mis sa pead vajalikuks varjata, et sina tegid selle?
Mängu ennast ma proovida ei saa enne kui ma sülearvuti tagasi saan, kuid kirjeldus meenutas mulle mõningaid Arma 2 mode.
Kas sul pilte mängust praeguses seisus on näidata? Olen väga huvitatud.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
dvd vader
HV Guru
liitunud: 26.09.2002
|
03.03.2013 21:30:35
|
|
|
mingi laps möliseb seal kontrollimatult mingis imelikus võõramaa keeles ja tundub, et hiire üles-alla suunda ei saa muuta ja on see totakas ebaloogiline default nagu muudes mängudeski. olen harjunud nii nagu lennukiga lennates ikka - hiir endast eemale viib pildi allapoole, hiir enda poole viib pildi üles.
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
6 :: |
7 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
 |
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
03.03.2013 21:41:36
|
|
|
Ei peagi vajalikuks seda varjata vaid lihtsalt tundub vähetähtis info lugejatele. Arvasin, et neile pakub rohkem huvi see, et asi ikka eestist pärit.
2 pilti ka siis.
E: Millegi pärast on jah see mäng mingite Poola laste huviorbiiti langenud.
viimati muutis KristoE 03.03.2013 21:43:14, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
Timberg
ööKARU

liitunud: 27.06.2003
|
03.03.2013 22:22:25
|
|
|
Üldiselt on mänguturust sellisel madalal tasemel projekti puhul siiski vale rääkida. Tänud teemaalgatajale, et asi huvi pakub ja seda rahvaga jagasid. Loodetavasti jätkad oskuste omandamist ja lood kunagi mängu, mis võiks tõesti fps mängude turul märkimist väärida ning miks mitte... ka Eestile au tuua.
|
|
Kommentaarid: 341 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
272 |
|
tagasi üles |
|
 |
1dumbpcuser
HV Guru
liitunud: 05.03.2002
|
03.03.2013 23:17:23
|
|
|
Mille baasile on see üles ehitatud? Vaevalt täiesti nullist, aga sorry kui eksin.
Igatahes vahva projekt. EDU
_________________ M: Gigabyte B650M-DS3H |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
 |
Braien
HV Guru

liitunud: 02.02.2009
|
03.03.2013 23:20:01
|
|
|
KristoE, Ei ütleks, et see gamemode nii eriline on, Gmod'is Trouble in Terrorist Town.
Praegu pole aega vaadata, aga mingi aeg vaatan üle.
_________________ Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like? |
|
Kommentaarid: 102 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
90 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
03.03.2013 23:22:18
|
|
|
1dumbpcuser kirjutas: |
Mille baasile on see üles ehitatud? |
See on Unity peal.
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
04.03.2013 12:59:09
|
|
|
Timberg kirjutas: |
Üldiselt on mänguturust sellisel madalal tasemel projekti puhul siiski vale rääkida. Tänud teemaalgatajale, et asi huvi pakub ja seda rahvaga jagasid. Loodetavasti jätkad oskuste omandamist ja lood kunagi mängu, mis võiks tõesti fps mängude turul märkimist väärida ning miks mitte... ka Eestile au tuua. |
Oleks igati abiks kui lahti seletaksid, miks see projekt sinu meelest siis nii madalal tasemel on? Mäng on muidugi veel beta faasis ja parandusi ning uuendusi on oodata pea iga nurga alt. Loomulikult ei julge ma unistadagi konkureerimisest gigantidega nagu battlefield ja modern warfare graafilisel tasemel, aga tõsi on see, et gameplay tasemelt on need 2 kindlasti ületatavad. Selle mängu suurimad sihid ongi just gameplay põhised ehk siis huvitavad game mode'd. Alustuseks tegingi selle game mode mis endale kõige huvitavam tundus. Nüüd läheb suur osa ajast millegi uue ja huvitava välja mõtlemise peale.
Ja kindlasti ma jätkan oskuste omandamist ja üritan parandada kõike mis võimalik. Aga peamine põhjus, miks ma seda teemat foorumitesse postitan ongi see, et saada tagasisidet soovituste ja kriitika kujul. Arendajana ei näe ma seda mängu sama pilguga kui keskmine mängija ja võibolla tõesti pimestab mind mingi roosa unistus nähes kui kaugele asi siiski algusest saadik jõudnud on. Väga kriitilise pilguga inimesed on väga kasulikud projekti arengule, aga seda ainult siis kui see kriitika ka lahti seletatud on.
Ja eriline on see game mode ju küll. See ei pruugi olla ainulaadne, aga ta on igatahes erilisem kui kõik rush'id S&D ja muu sarnane.
Mäng jookseb jah Unity mootoril Free litsentsi all.
|
|
tagasi üles |
|
 |
rocu
HV kasutaja
liitunud: 30.08.2006
|
04.03.2013 13:15:44
|
|
|
Algajast indie arendajana, kellel juhuslikult samuti üks väike projekt Unitys tegemisel on, olin suhteliselt kohustatud sinu mängu vaatama . Peaks mainima et päris ambitsioonikas projekt. Võibolla isegi liiga ambitsioonikas. Unity mootori kasutamisega on see probleem, et see on niivõrd kuivõrd limiteeritud kui asi puudutab korralike FPS mängude tegemist. Unity kasutamisel tuleks ehk mängu tegemisel rohkem rõhku panna mängu sisule, kui mängitavusele/kvaliteedile. FPS mängude puhul on aga just probleemiks see, et pigem kvaliteet on esmatähtis. Brauseri mänguna või appina mõnele Androidile oleks ta tõesti päris sobiv, aga korralikku FPS mänguna PC-le oleks vaja mängu kõvasti poleerida konkureerivale tasemele, mida üksinda saavutada on ikka suhteliselt raske.
Kui nüüd veel natukene konstruktiivset kriitikat jagada, siis mõned esimesed barjäärid, mis alguses silma jäid - optimiseeritus. Proovisin mängu kursavennaga keskklassi arvutite peal ja max graafika peal oli fps natukene liiga madal. Eriti kui sul mäng alles beta staadiumis on, kus 3d mudeleid ja üldse efekte/evente on üsna vähe. Hiirega aimimine oli järgmine asi, mis silma jäi. Tundub, et mängule on rakendatud mingisugune mouse smooth script, mis on ikka suhteliselt no-no kui asi puudutab FPS-i. Enamik FPS kesk+ klassi mängureid teavad täpselt kuhu nad sihtima peavad ja nad ei taha, et nende hiirt juhendatakse kuhugi mängu poolt. Koperdasin ise alguses sama asja otsa, aga minu eeliseks oli see, et mu projekt ei nõua hiirega niivõrd täpset sihtimist seega tavaline mouse smooth script, mis jagaks pixleid kaadrite kaupa, lahendas probleemi, kui 'smooth' parameetri peaaegu nulli keerata.
Aga kui nüüd mängu üldisemas perspektiivis vaadata, siis hea töö . Täitsa huvitav on vaadata, kuidas tööle oled saanud igasugu keerulised baassüsteemid, mis võivad üksi koodides võtta nädalaid/kuid. 3D mudelite ja animatsioonide puhul küsiks siin kohal, et kas need on ka kõik täitsa enda tehtud? Kokkuvõtteks ütleks, et mõnus ambitsioonikas projekt. Jätka samas vaimus, Eestis on tarvis rohkem mängude arendajaid.
_________________ [img:]https://foorum.hinnavaatlus.ee/images/200x40_HV.gif[/img:] |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
ahvilõust
Aeg Maha 2n

liitunud: 08.06.2005
|
04.03.2013 13:50:03
|
|
|
Kas FPS jaoks mingi ue3, crysis2, farcry3 või vana hea source, ettemad pole vä? Unity nõuab tiimi, kõik need modelid, animatsioonid, skriptid, helid jm ei tee üksinda ära.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
 |
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
04.03.2013 14:13:42
|
|
|
Tänud soovituste eest. Just selliseid kommentaare maa ootangi. Hiirel on tõesti väike smooth script peal, et hiire liikumine liiga 'jerky' ei oleks, aga kuna see on juba mitmete mängijate puhul silma hakanud, siis tundub, et peab ikka asja klassikalisel viisil lahendama. Just see ongi see asi mida ise ei märka mängu arendajana, kuna lihtsalt harjub ära selliste asjadega.
3D mudeleid on nii enda tehtuid kui ka veebis tasuta jagatuid, animatsioonid on kõik ise tehtud. Peamised veebist leitud mudelid on relvad, aga ka mõned maja mudelid ja noh, puud peaks vist igati tuttavad olema. Projekti abmitsioonikuse osas võib sul küll täitsa õigus olla, aga kuigi palju loodan ka selle peale, et projekti arenedes ehk tekib inimesi, kes projektis kaasalöömisest huvitatud on. Üksinda lihtsalt kõigega tegeleda ei jõua, eriti suureks takistuseks jääb enda meelest peamiselt levelite disainimine. Et luua korralikke leveleid tuleks nende tegemisele kindlasti rohkem aega kulutada kui ma seda hetkel teinud olen. Peamine asi mis mängu nõudlikust suurendab on mõndade esemete detailsus, näiteks on relvad hetkel keskmiselt 7000 poly countiga ja player characterist(mille ma modelleerisin siis kui projekt alles mähkmetes oli) ei hakka ma rääkimagi. Samas on see max graafika ka kohati suht mittevajalikult üles pumbatud. 8X antistrophic filtering jne.
E: UDK peale olen küll isegi mõelnud, aga ise ma Unity puhul mingeid suuri piiranguid märganud ei ole. Ja kõige tugevam relv Unity puhul on suur kasutajabaas ehk väga lihtne on kiirelt abi leida kui peaks millegi jaoks vaja minema. Üksinda on tõesti rakse jõuda kuhugi selles kategoorias, aga võimatu ei ole miski ja ma olen kindel, et on olemas ka mängijaid, kellele graafika viimane sõna ei loe nii palju kui mängu sisu. Cryengined ja muud ei ole huvi pakkunud.
E: Ja rocu, oleks väga huvitatud ka sinu projektist väikse sneak peak'i saamisest. Pole veel ühegi teise eestlasest Unity kasutajaga kokku sattunud.
viimati muutis KristoE 04.03.2013 14:24:53, muudetud 3 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
ddrikk
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.05.2011

|
04.03.2013 14:16:01
|
|
|
Kõige enam häirib hiire venivus.
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Redikate
HV veteran

liitunud: 30.12.2005
|
04.03.2013 14:41:42
|
|
|
Võtsin Windows Versioon 1.54 ja jooksutan seda 64'bitise W7'me peal. Olen ise progeja ja vabal ajal üsna tihe mängur (mitte ainult FPS'id), niiet tean täpselt kui raske sellist asja teha on, kuid see iseenesest pole vabandus. Panen alla kirja kõik asjad mis silma jäid.
1. Interactioni default binding on "f"? Üldiselt "E" on tuntud ja levinud nupp sellisteks asjadeks.
2. Input menus on millegipärast peale Horizontal (+)'i veel Horizontal mis on Joystick 0 axis 0'i peale bindintud?!
3. Input menus võiks olla ikka forward, backward, left, right, mitte horizontal ja vertical.
4. Panin 1080p reso ja windowed, ning mingil põhjusel places mulle selle window täpselt kahe ekraani vahele, niimoodi et pool mängu on ühe monitori paremas ääres ja teine poolt mängu teise monitori vasakus ääres.
5. Ole hea võta see Ease bounce ära menüült, kohutavalt ebamugav. Animatsioon ja menüü ehitus on tore küll, kuid see ei pea hüppama.
6. Menüü nimi ja selekteeritud tekst on täpselt samat värvi, tekitab segadust.
7. Control setup player profile alt viib tagasi main menusse ja midagi ei juhtu.
8. Menüüs 'esc' vajutades võiks viia main menusse
9. Isegi kui graphics on pandud halb, siis roomi loadides võib ikka näitada hea resoga pilt, seda suudab vast iga GPU renderdada. Sellelt 640x480 pildilt ei loe tekstigi välja.
10. FFA mängus ei juhtu midagi. Mäng algab, aga midagi teha ei saa. Teises game modes peab ootama 3'me inimest, niiet seegi jäi proovimata. Seega mängu ennast ma proovida ei saagi.
E: Tundub et 3 clientit saab jooksma panna, niiet lükkan ise selle Traitori gameroomi täis...
11. Room list võiks sinna minnes vähemalt esimene kord ise refreshida, miks ma pean eraldi nuppu vajutama
12. Mere ääres on barbed wire? Oleks võinud seda siis vähemalt mitte näidata kui ei taha et vette minna ei saaks.
13. Poe maja modelil on normalid paigast ära, veerenni alt näeb läbi katuse vms
14. Muruga on üle pingutatud, või on grass render dinstance liiga suur vms... tõmbab perfi liigselt alla
15. modelite bounding boxid võiks naaaatukene täpsemad olla, kui ma ikka terve sihiku jagu mehe jalast mööda sihin, läheb kuul ikkagi pihta.
16. Muidu gameplayd jms olemas olla pole. MÕTE iseenesest on hea, kuid teostuse nimel pead vaeva nägema, et see hea mõte ja hea mänguna väljenduks.
Muidu müts maha. Igati hindan et:
1. Julgesid selle sahtlist välja tuua
2. oled leidnud aega ja viitsimist midagi sellist teha
viimati muutis Redikate 04.03.2013 15:31:13, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
 |
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
04.03.2013 15:13:28
|
|
|
Soovitaksin ikkagi proovida viimast Web Player versiooni. Input süsteem on uues versioonis ära asendatud ja ise olen üldiselt harjunud F'i kasutama interaction key'na. Seda võib muidugi iga kell muuta. Samuti on kogu reso süsteem muutunud. See et menüüs esc'i vajutades peamenüüsse läheks on tõesti hea mõte ja teen selle järgmiseks uuenduseks ära. Ilmselt proovin ta teisi ease süsteeme. Graafika kvaliteedi muutmine on engine'i põhine ja kõige madalam graafika vähendab kõikide textuuride resolutsiooni, olenemata sellest, kus ja kuidas neid kasutatakse. Aga tänud soovituste eest ja ehk kohtub millalgi ka mängus.
|
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
04.03.2013 18:04:24
|
|
|
traitor mode on copytud garrys modi Trouble in Terrorist townist? Muidu tundub mäng tore, aga fps on madal :/
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
04.03.2013 18:46:36
|
|
|
ertr2 kirjutas: |
traitor mode on copytud garrys modi Trouble in Terrorist townist? Muidu tundub mäng tore, aga fps on madal :/ |
Traitor Mode on jah baseeritud TTT'l.
|
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
04.03.2013 19:05:21
|
|
|
Kuhu mu postitus kadus? Jälle läks keegi hoogu?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
04.03.2013 19:41:27
|
|
|
puudub läheneva vaenlase sammude kõla. ka siseruumis. mängus olles on selline tunne et justnagu oleks kurt
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
SinineSiil
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.07.2009
|
04.03.2013 19:44:22
|
|
|
KristoE Palju teil inimesi tiimis on?
|
|
Kommentaarid: 18 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
 |
KristoE
HV vaatleja
liitunud: 03.03.2013
|
04.03.2013 23:19:50
|
|
|
Hetkel töötan üksinda selle mängu kallal, kui seda mõtled ja vaenlase samme on kuulda, aga üpris vaikselt ja lähedalt
|
|
tagasi üles |
|
 |
hondaa
Kreisi kasutaja

liitunud: 09.02.2007
|
04.03.2013 23:52:06
|
|
|
hiire tuimsus segab väga, selle peaksid korda tegema
sniper tundub op olema, sest sellel saad läbi sihiku hetkega lasta, samas kui teistega liigub ironsighti peale pääääris ebamugavalt kaua
|
|
Kommentaarid: 24 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
24 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter
liitunud: 23.11.2004
|
04.03.2013 23:52:30
|
|
|
KristoE kirjutas: |
Hetkel töötan üksinda selle mängu kallal, kui seda mõtled ja vaenlase samme on kuulda, aga üpris vaikselt ja lähedalt |
no see ongi kuidagi kummaline. ise teed liikumisega lärmi, kui kaugem heli on kuidagi tagataustal. tekkis tunne et vajan kõrvaklappe.
muidu ma ütleks et hea töö.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
ertr2
HV Guru

liitunud: 19.06.2008
|
05.03.2013 00:06:56
|
|
|
klappidega sound okei sniper on just suht mõttetu, kuna scopega on sens teine, mis ilma, sama teema ka scaril, ning sniper ei lase 1e lasuga maha, samas kui tavaline automaat tapab 1e burstiga ära, see et koguaeg osta saab võib mängu ära rikkuda, nt. pärast 3me killi panin ma majja telgi püsti ja ei liikunud sealt kuni mängu lõpuni
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
65 |
|
tagasi üles |
|
 |
Lovvi
HV veteran

liitunud: 20.01.2009
|
05.03.2013 11:09:21
|
|
|
Redikate kirjutas: |
1. Interactioni default binding on "f"? Üldiselt "E" on tuntud ja levinud nupp sellisteks asjadeks. |
Näiteks Call of Dutys on F n-ö interaction, seega see pole mingi probleem (teatud FPS-ides on Q ja E lean).
|
|
Kommentaarid: 59 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
56 |
|
tagasi üles |
|
 |
|