Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV kardisõit »  HV kardisõit (trennid, kardid, varustus jne.) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 197, 198, 199 ... 207, 208, 209  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
raahel
HV vaatleja
raahel

liitunud: 24.06.2012




sõnum 03.03.2013 15:04:11 vasta tsitaadiga

ewerk7 kirjutas:
Täna on plaanis minna triobeti kella kuuesele kliendi võidusõidule. Loodetavasti näeb seal ka Ahve! Jkddp kavatsen kaasa vedada!


Seal näeb.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ewerk7
HV vaatleja

liitunud: 01.09.2009




sõnum 03.03.2013 15:37:44 vasta tsitaadiga

thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
submeez
HV kasutaja
submeez

liitunud: 19.12.2002




sõnum 10.03.2013 15:36:43 vasta tsitaadiga

Sai täna Saurixis üle aasta paar sõitu tehtud. Üldiselt OK, kart number 17 käitus stabiilselt ning kolmes sõidus ei hakanud karti vahetama.
Ideaalset ringi täna ei õnnestunud teha, 0.5 seki jäi täna kindlasti rajale ning 0.5 seki saaks veel lihvida harjutamisega.
Ajaks 33,5X, riietega koos 101 kg ja selle ajaga tabelisse. Laias laastus tundus, et 1 sek = ca 40 kg kehakaalust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riivo77
HV Guru
Riivo77

liitunud: 20.11.2006




sõnum 10.03.2013 15:47:27 vasta tsitaadiga

submeez kirjutas:
Sai täna Saurixis üle aasta paar sõitu tehtud. Üldiselt OK, kart number 17 käitus stabiilselt ning kolmes sõidus ei hakanud karti vahetama.
Ideaalset ringi täna ei õnnestunud teha, 0.5 seki jäi täna kindlasti rajale ning 0.5 seki saaks veel lihvida harjutamisega.
Ajaks 33,5X, riietega koos 101 kg ja selle ajaga tabelisse. Laias laastus tundus, et 1 sek = ca 40 kg kehakaalust.


Pole üldsegi paha. Näeme järgmisel etapil FK-s? icon_cool.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
submeez
HV kasutaja
submeez

liitunud: 19.12.2002




sõnum 11.03.2013 12:07:00 vasta tsitaadiga

Mõtlesin jah just sõbraga, et peaks ühinema antud üritustega.
Üheks mitte osalemise põhjuseks on olnudki see, et kaaluvahe paneb raskesse seisu icon_smile.gif
Selle nädala keskel harjutama ? Tahaks 32,XX ära sõita ..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Stig
Kreisi kasutaja
The Stig

liitunud: 21.09.2008




sõnum 11.03.2013 18:37:16 vasta tsitaadiga

See kaaluvahe jutt on pikema habemega kui Jõuluvanal.
Tulge sõitma ja kes biiti jagab, sõidab ka saja kilose pallastiga.
jkddp on näide, kuidas saab suur mees kiiresti sõita ja ka etteotsa end paigutada.

_________________
Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KRS13
HV vaatleja
KRS13

liitunud: 25.01.2012




sõnum 11.03.2013 23:40:07 vasta tsitaadiga

http://formula1.about.com/od/drivers/a/Driver_Weights.htm

Kommenteerige, siis seda. Kui F1 masinal on kaal oluline, siis kuidas seebikarbil ei ole?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RudiTurbo
HV kasutaja

liitunud: 11.10.2003




sõnum 12.03.2013 01:09:17 vasta tsitaadiga

No on loomulikult ja vahe on päris suur sellises tihedas konkurentsis nagu HV's juba mõne kilose vahega 0.02, mis Sa mõne rasvavoldi või lihaskiu arvelt kaotad võib otsustada nii mõnegi koha vahest.

Aga kuna mujal peale Laitse ei ole selle suhtes midagi ette võtta, siis pole mõtet sellest rääkida kogu aeg icon_smile.gif

_________________
www.twitch.tv/ruditurbo
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KRS13
HV vaatleja
KRS13

liitunud: 25.01.2012




sõnum 12.03.2013 01:27:54 vasta tsitaadiga

RudiTurbo kirjutas:

Aga kuna mujal peale Laitse ei ole selle suhtes midagi ette võtta, siis pole mõtet sellest rääkida kogu aeg icon_smile.gif


Tänud meeldetuletamast. Ma keesin üle jälle, nagu mu kontrollimatu temperamendiga juhtub vahest. icon_biggrin.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 12.03.2013 09:07:19 vasta tsitaadiga

KRS13, F1 võidusõidus on ringiaegade vahed tuhandikes.
Kui kaotus on 5s, siis puhta matemaatikaga on see täpselt 5000 korda suurem.
Loomulikult kaal loeb, aga äkki õpiks ikkagi enne sõitma ja võtaks olemasolevatest tingimustest maksimumilähedase... icon_idea.gif
HV sarjas on alati uusi ja mitte nii kogenud sõitjaid lahkesti järele aidatud.
Kõige olulisem on tahe õppida ja asjadest aru saada.

Kommenteerin selle Sinu lingi teemat ka pisut.
Võidusõidus on kõikides klassides antud ette miinimumkaal, alla mille ei tohi võistlusauto koos sõitja, varustuse ja muu kolaga (kaamerad reklaamid jne) peale finisheerimist jääda.
Selleks et saavutada max tulemust, aetakse kaal võimalikult miinimumi lähedale.
F1-s on põhiprobleem selles, et kui sõitja on pikk või paks, siis esiteks ei mahu ta aerodünaamilise auto kokpitti ära ennast normaalselt liigutama ja teiseks läheb auto kaal koos kila kolaga liiga pikalt üle miinimumi.
Ehk siis vastupidi öeldes- Väikese sõitja puhul saab autole rohkem põnevaid asju külge panna.

_________________
HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
submeez
HV kasutaja
submeez

liitunud: 19.12.2002




sõnum 12.03.2013 11:02:33 vasta tsitaadiga

Peace. Eks kindlasti tuleb harjutada ja lihvimise ruumi on veel kõvasti.
Kaaluvahe tõin pigem selles valguses välja, et kunagi sai aastaid tõsisemalt antud alaga tegeldud ja siis olid võistlusel miinimumkaalud kehtestatud.

Neljapäeval kell 19 olen igatahes harjutamas.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Raiku
HV Guru
Raiku

liitunud: 13.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2013 11:30:31 vasta tsitaadiga

submeez kirjutas:
siis olid võistlusel miinimumkaalud kehtestatud


F1-s on ka miinimunkaal... mitte maksimum (nagu sinu toodud lingil)
kuid point on õige... iga lisakilo=ajakaotus... iseasi muidugi kui palju... ja kui palju see reaalses elus mõjutab
F1-ühe puhul on protsentuaalne vahe väike (arvestades autode kaalu ja võimsust), kuid kuna vahesid arvestatakse tihtipeale sekundi tuhandikega, siis paarikümne lisakiloga võib nii mõnegi koha stardijärjestuses kaotada

kartide puhul on paarikümnekilose vahe puhul protsentuaalne erinevus aga palju suurem... mängu tulevad erinevad pidurdusmaad, pidamine kurvis (mõnes kohas hoopis parem tänu massile) jne
heade oskuste ja tunnetusega saab kõiki neid vahesid minimeerida, kuid fakt jääb kehtima... pange parimale sõitjale 20-30 lisakilo peale ja muutus saab olema... kas kiirem või aeglasem, see sõltub juba rajast (ja ka ehk autost), kuid kindlasti muutuvad sõidutrajektoorid
kergemate vendade arvates ei tohiks sellega juuksekarva lõhki ajada jne... kuid.. vaadake või "edetabelit" Triobetis

PS! ma ei räägi praegu enda tulemuste (või siis nende puudumiste) kaitseks... need on nõrgad sellepärast, et ma ei oska (veel) hästi sõita (eelkõige vähe harjutanud)

_________________
Честных психов можно не лечить...
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-Koppel-
Kreisi kasutaja
-Koppel-

liitunud: 01.04.2009




sõnum 12.03.2013 12:22:05 vasta tsitaadiga

Inimestele meeldib kui on võimalus oma mitte rahuldavat tulemust millegagi vabandada, see on psühholoogiline enesekaitse mehhanism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rationalization_%28making_excuses%29

Isegi kui mängida simulaatoris, siis leitakse põhjuseid, miks ikkagi ei saanud piisavalt kiiresti sõita.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
submeez
HV kasutaja
submeez

liitunud: 19.12.2002




sõnum 12.03.2013 12:31:57 vasta tsitaadiga

-Koppel- kirjutas:
Inimestele meeldib kui on võimalus oma mitte rahuldavat tulemust millegagi vabandada, see on psühholoogiline enesekaitse mehhanism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rationalization_%28making_excuses%29

Isegi kui mängida simulaatoris, siis leitakse põhjuseid, miks ikkagi ei saanud piisavalt kiiresti sõita.


Huvitav mõttekäik, mina lihtsalt konstanteerin füüsilisi fakte.
Toon näite eelmisest kardisõidu korrast. Minu ees sõitis ca 60 kg kodanik, kes läbis ringe keskmiselt 1-1,5 sekundit aeglasemini. Nn peasirgele tulles sain kiirendusel alati kõrvale ja sirge lõpuks olin ca 2-3 kardipikkust maas.
Kui võtta kardi lõppkiiruseks laias laastus 60 km/h (16,66m/s) ja kardi pikkuseks 2 meetrit, siis 2-3 kardipikkust sirge lõpus võrdub ajaliselt 2 kardipikkuse korral (0,1sek=1,66m, 4/1,66=2,41x0,1=0,241) 0,241 sekundit ja 3 kardipikkuse korral (0,1 sek=1,66 m, 6/1,66=3,61x0,1=0,361) 0.361 sekundit.
Kindlasti olen nõus eelnevate postitajatega, et mõnes kurvis võib lisaraskusest ka kasu olla.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hessu
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.07.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.03.2013 12:38:59 vasta tsitaadiga

submeez kirjutas:
-Koppel- kirjutas:
Inimestele meeldib kui on võimalus oma mitte rahuldavat tulemust millegagi vabandada, see on psühholoogiline enesekaitse mehhanism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rationalization_%28making_excuses%29

Isegi kui mängida simulaatoris, siis leitakse põhjuseid, miks ikkagi ei saanud piisavalt kiiresti sõita.


Huvitav mõttekäik, mina lihtsalt konstanteerin füüsilisi fakte.
Toon näite eelmisest kardisõidu korrast. Minu ees sõitis ca 60 kg kodanik, kes läbis ringe keskmiselt 1-1,5 sekundit aeglasemini. Nn peasirgele tulles sain kiirendusel alati kõrvale ja sirge lõpuks olin ca 2-3 kardipikkust maas.
Kui võtta kardi lõppkiiruseks laias laastus 60 km/h (16,66m/s) ja kardi pikkuseks 2 meetrit, siis 2-3 kardipikkust sirge lõpus võrdub ajaliselt 2 kardipikkuse korral (0,1sek=1,66m, 4/1,66=2,41x0,1=0,241) 0,241 sekundit ja 3 kardipikkuse korral (0,1 sek=1,66 m, 6/1,66=3,61x0,1=0,361) 0.361 sekundit.
Kindlasti olen nõus eelnevate postitajatega, et mõnes kurvis võib lisaraskusest ka kasu olla.


ja kuidas sa kardi erinevusi arvestad?
Mõni kiirendab paremini, teisel jälle lõppkiirus parem.
Kaal mängib tõesti rolli aga nii lihtsalt ei ole võimalik seda arvutada, eriti veel erinevaid karte ja sõidu oskusi arvesse võttes.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
submeez
HV kasutaja
submeez

liitunud: 19.12.2002




sõnum 12.03.2013 12:40:17 vasta tsitaadiga

Hessu kirjutas:
submeez kirjutas:
-Koppel- kirjutas:
Inimestele meeldib kui on võimalus oma mitte rahuldavat tulemust millegagi vabandada, see on psühholoogiline enesekaitse mehhanism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rationalization_%28making_excuses%29

Isegi kui mängida simulaatoris, siis leitakse põhjuseid, miks ikkagi ei saanud piisavalt kiiresti sõita.


Huvitav mõttekäik, mina lihtsalt konstanteerin füüsilisi fakte.
Toon näite eelmisest kardisõidu korrast. Minu ees sõitis ca 60 kg kodanik, kes läbis ringe keskmiselt 1-1,5 sekundit aeglasemini. Nn peasirgele tulles sain kiirendusel alati kõrvale ja sirge lõpuks olin ca 2-3 kardipikkust maas.
Kui võtta kardi lõppkiiruseks laias laastus 60 km/h (16,66m/s) ja kardi pikkuseks 2 meetrit, siis 2-3 kardipikkust sirge lõpus võrdub ajaliselt 2 kardipikkuse korral (0,1sek=1,66m, 4/1,66=2,41x0,1=0,241) 0,241 sekundit ja 3 kardipikkuse korral (0,1 sek=1,66 m, 6/1,66=3,61x0,1=0,361) 0.361 sekundit.
Kindlasti olen nõus eelnevate postitajatega, et mõnes kurvis võib lisaraskusest ka kasu olla.


ja kuidas sa kardi erinevusi arvestad?
Mõni kiirendab paremini, teisel jälle lõppkiirus parem.
Kaal mängib tõesti rolli aga nii lihtsalt ei ole võimalik seda arvutada, eriti veel erinevaid karte ja sõidu oskusi arvesse võttes.


Nõus. Olgu öeldud, et mina sõitsin kardiga nr 17 ja teine kodanik nr 1-ga, kui see peaks tihedatele külastajatele midagi ütlema..
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 12.03.2013 16:27:32 vasta tsitaadiga

submeez kirjutas:
-Koppel- kirjutas:
Inimestele meeldib kui on võimalus oma mitte rahuldavat tulemust millegagi vabandada, see on psühholoogiline enesekaitse mehhanism.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rationalization_%28making_excuses%29

Isegi kui mängida simulaatoris, siis leitakse põhjuseid, miks ikkagi ei saanud piisavalt kiiresti sõita.


Huvitav mõttekäik, mina lihtsalt konstanteerin füüsilisi fakte.
Toon näite eelmisest kardisõidu korrast. Minu ees sõitis ca 60 kg kodanik, kes läbis ringe keskmiselt 1-1,5 sekundit aeglasemini. Nn peasirgele tulles sain kiirendusel alati kõrvale ja sirge lõpuks olin ca 2-3 kardipikkust maas.
Kui võtta kardi lõppkiiruseks laias laastus 60 km/h (16,66m/s) ja kardi pikkuseks 2 meetrit, siis 2-3 kardipikkust sirge lõpus võrdub ajaliselt 2 kardipikkuse korral (0,1sek=1,66m, 4/1,66=2,41x0,1=0,241) 0,241 sekundit ja 3 kardipikkuse korral (0,1 sek=1,66 m, 6/1,66=3,61x0,1=0,361) 0.361 sekundit.
Kindlasti olen nõus eelnevate postitajatega, et mõnes kurvis võib lisaraskusest ka kasu olla.


Need faktid oleksid tõestatuna hoopis paremad. Vinged arvutused, aga arvatavasti paned juba ainult lõppkiiruses umbes 15 km/h ( 25 % ) mööda.
Veel rohkem loeb see, mis hetkel see kiirus saavutatakse. Kui Sa seal sirgele tulles kellelegi kõrvale võtad, siis see ilmselt ideaalne kurvist väljatulek ei ole. Erinevate sõidujoonte puhul käitub ka hobikardi mootor erinevalt. Mida rohkem rattaid viltu keerad, seda rohkem pöörded kukuvad jne. Pöördeid on vaja suuta üleval hoida ja sirgele väljatulek võiks olla puhas.

Suhteliselt korraliku pildi annab sellel rajal ja nende kartide ja rehvidega kaalu osast seesama edetabel Triobeti seinal, mida enne juba mainiti. Seda vaadates aga tuleks samuti meeles pidada, et 60 kg meeste tipus troonivad endised ja tänased tippvormis tippsõitjad, aga 100+ mehed on kindlasti pühapäevasõitjad, sest vastasel juhul ei oleks kaal lihtsalt selline icon_smile.gif

submeez kirjutas:

Kindlasti olen nõus eelnevate postitajatega, et mõnes kurvis võib lisaraskusest ka kasu olla.

Lisamassist on kasu vaid juhul, kui on oskust seda enda kasuks tööle panna.
Selleks peaks olema elementaarsed teadmised teemast, kuidas töötab kardi raam.

Niikaua kui kaotust tuleb mitme sekundi jagu, ei ole vaja kaalu taha varju pugeda.
Tehke trenni ja sõitke kiiremini kui jkddp või Mikk36. Kiireid sajakiloseid on meil rohkemgi olnud.
Juba mitme lehekülje jagu ei olnudki keegi seda teemat üles tõstnud.
Kes tahab, leiab võimaluse, kes ei taha leiab põhjuse. Hobikardis kindlasti kaal sobib selleks.
Lõppude lõpuks kui Raahel ja Baruto lähevad karti sõitma, siis loomulikult on ainult kaal see, mis kiirema otsustab icon_wink.gif


Ja ei tasuks lasta motti maha, kui esimese nädalaga ei tule sama kiired ajad, nagu on tabelis Sten Pentusel, Karel Koitlepal, Mihkel Maltnal või Artur Ploomil.
Nad on palju kauem vaadanud, kuidas asfalt näkku hüppab. icon_wink.gif

_________________
HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raahel
HV vaatleja
raahel

liitunud: 24.06.2012




sõnum 13.03.2013 23:19:26 vasta tsitaadiga

Sattusin täna juhuse tahtel Laitsesse ühele võistlusele osalema, mille ühtlasi ka kinni panin.
Poisid tegid mulle osalemisel HV-soodustuse ja sellest tuli ka jutuks üks HV-sõitjate võlg.

Nimelt 15.07 on sinna ühe sõidu eest võlgu jäänud isikud Mart ja Kristofer.
Poisid, ehk oleksite nii head ja ajaksite selle korda, et meil oleks ikka ja jälle alati hea Laitsesse minna icon_smile.gif icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 13.03.2013 23:21:43 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Sattusin täna juhuse tahtel Laitsesse ühele võistlusele osalema, mille ühtlasi ka kinni panin.

like a boss icon_eek.gif icon_biggrin.gif thumbs_up.gif

_________________
HV valuutakalkulaator
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Mart352
HV Guru
Mart352

liitunud: 05.02.2003




sõnum 13.03.2013 23:37:47 vasta tsitaadiga

raahel kirjutas:
Nimelt 15.07 on sinna ühe sõidu eest võlgu jäänud isikud Mart ja Kristofer.
Poisid, ehk oleksite nii head ja ajaksite selle korda, et meil oleks ikka ja jälle alati hea Laitsesse minna icon_smile.gif icon_smile.gif


icon_rolleyes.gif Kuskil info ei liigu vmt. 2012 september Riivo kirjutas mulle, et üks kahest on veel maksmata jätnud.

Ise maksin sama päeva õhtul ära kui koju jõudsin.

15.07.2012   PIKO HOBIKROSS OÜ 10220058230016    Kardisõit - HV    -8,00


Tagasi pole see raha tulnud. Tanelile võin saata panga digiallkirjastatud kviitungi.

_________________
Imperfection is perfect
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
submeez
HV kasutaja
submeez

liitunud: 19.12.2002




sõnum 14.03.2013 22:02:59 vasta tsitaadiga

Sai Saurixis viimase aasta jooksul teist korda käppa harjutamas käidud.
Kardid on ikka hämmastavalt erinevad. Esimene sõit nr 8-ga: sirgel tunduvalt kiirem kui kardid nr 4 ja 17, tagurehvidel pidamine kehv ning pidurid olid minule liialt erksad. Ajaks siiski 33.17 ja palju ringe 33.2-33.3 kandis. Teine sõit kardiga nr 4: mootor puterdas kurvidest välja tulles, esi- ja tagurehvid pidasid väga hästi ning pidurid olid palju sujuvamad kui kardil nr 8. Kuigi mõne ringi trajektooride läbimise järgi lootsin kõrget 32 aega, tuli ajaks kõigest 33,5X.
Maandusin 100+ klassis 33.17ga 3. kohale, järgmine nädal tuleb võtta sihikule 1. koha 32.97 icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
fg
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.07.2004




sõnum 15.03.2013 13:21:29 vasta tsitaadiga

Hea suusailm!
Pidamismääre kaasa ja trenni! icon_cool.gif
Spoiler Spoiler Spoiler
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Stig
Kreisi kasutaja
The Stig

liitunud: 21.09.2008




sõnum 15.03.2013 20:00:15 vasta tsitaadiga

Ja siis vinguvad, et sidurid ei pea vastu.
_________________
Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 18.03.2013 09:09:59 vasta tsitaadiga

Tuletaks meelde, et minu käest on võimalik soodsalt soetada kõiksugu erinevat kardisõiduvarustust.
Nii uut kui ka kasutatut.
Nii meistrile kui algajale.

Hooaeg on juba alanud! thumbs_up.gif

_________________
HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007



Online

sõnum 18.03.2013 11:15:47 vasta tsitaadiga

Hei!

Küsimus järgmine: kuhu Tartu kandis soovitate minna ?
Pole aastaid karti istunud, kokku üldse max 5x vast icon_smile.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV kardisõit »  HV kardisõit (trennid, kardid, varustus jne.) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 197, 198, 199 ... 207, 208, 209  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.