Ma ise mängin ka DayZ'd suht halva graafikakaardiga, saan 25fps kui hästi läheb, aga olen harjunud juba sellega ja DayZ nii hea mäng, saab selle FPSiga ka mängida edukalt
Ma ise mängin ka DayZ'd suht halva graafikakaardiga, saan 25fps kui hästi läheb, aga olen harjunud juba sellega ja DayZ nii hea mäng, saab selle FPSiga ka mängida edukalt
Ma ei saa aru millest on tingitud rämedad FPS dropid dayz's. Muidu on pidevalt 90-110 fps ja kõik sujuv ja järsku 25, vahepeal isegi 15 ja mäng on täiseti mängitamatu. Hullumaja.
Ma ise mängin ka DayZ'd suht halva graafikakaardiga, saan 25fps kui hästi läheb, aga olen harjunud juba sellega ja DayZ nii hea mäng, saab selle FPSiga ka mängida edukalt
Ma ei saa aru millest on tingitud rämedad FPS dropid dayz's. Muidu on pidevalt 90-110 fps ja kõik sujuv ja järsku 25, vahepeal isegi 15 ja mäng on täiseti mängitamatu. Hullumaja.
Sellepärast,et 1.7.5.1 koodis tehti väga lahedad bugid Ai pärast enamasti dropib zombsid spawnivad lõpmatuseni praeguses koodis tapad ära ühe kamba tuleb uus sealt see agresiivne kaadri drop tuleb kui
suurtes linnades pole ja metsa õhku naudid dayzs siis on fps alati kena lõpp kokkuvõtteks võib öelda,et väga jube on tegelikult Arma 2 mootor dayz jaoks pole selliste asjade jaoks optimeeritud ja kui liiga palju NPCsid
mängus siis on kõik koomas nii mängijate pool ja server
Mul just vastupidi. Wastelandis kakub Elektros või mõnes muus linnas nii kinni et jube kuigi arvuti on üle keskmise ja lähed DayZ Lingori mapile ja seal jookse nii kuis jaksad, kusjuures silmaga pole fps häireid näha. Ma ise olen kõik nipid ära proovinud mida internetist leidnud olen. Draiverid kõik uuendatud. Kõik teised arvuti mängud jooksevad ilusasti max settingutel open world keskkonnas.
sest hooned ja mudelid on kohati liiga detailsed. mine vaadake veerenne hoonetel või piksevardaid ja muid asju, mis paljudes kohtades näha on - liiga detailsed dayz jaoks, kuna dayz lisab veel linnadesse omakorda detaili (autovrakid, prügi, loot, zombid).
ükspäev mängisin dominationit ja juhtusin "hesco barrer" (vaadake googlist millega tegu) lähedalt vaatama - liiga detailselt tehtud, raisates liialt palju polycounti nii triviaalse (kuid tihtiesineva) objekti peale.
eks ta üks tulevikukindel mäng ole, a la crysis. 10 aastat peale väljatulemist saab alles rahus kõik detailid põhja keerata.
Miks see nii on well...1.7.5.1 on kole ja buggine seega ei hakka sellepeal mingeid muudatusi tegema ja jääb antud hetkel võimalikult vanillaks(ehk siis nii nagu ta on).
Tuleb loota,et tuleb 1.7.5.2 hotfix siis loodedavasti enam ei käi asi nii palju kordi maha :/ seega praegusel hetkel me ei saa eriti midagi teha kui ootada millal Dayz koodikriblajad teevad
oma jamad korda seniks aga logi mis seal fixitakse (vaata spoileri)!
Spoiler
* [NEW] - Added a 2 minite delay to new zeds spawning once MaxLocal zeds fall's below the acceptable level.
* [NEW] - Added new sfx for chopping wood.
* [NEW] - Started Update for Cherno intro. (map intro)
* [NEW] - Zed attraction this will draw zeds to lottier closer to players over time.
* [NEW] - BAF_L85A2_RIS_SUSAT - (Heilcrash - HeliCrash_No50s)
* [NEW] - Crossbow Quiver added - 6 arrow mag size.
* [NEW] - WoodenArrow added 6 arrows can be turned into a quiver.
* [NEW] - WoodenArrow can be picked up after use.
* [NEW] - 20% of breaking WoodenArrow when firing it.
* [NEW] - Model and textures for Quiver.
* [NEW] - New models and textures for FoodBaconRaw and FoodBaconCooked.
* [NEW] - Crowbar now attaches to toolbelt.
* [NEW] - Added Anti teleport script. Reported to server's RPT log
* [UPDATED] - BoltsSteel replaced with WoodenArrows.
* [UPDATED] - BAF_L85A2_RIS_Holo Removed from crash site's added to Military tables
* [UPDATED] - loot weighted array generation fixed.
* [UPDATED] - Updated logout system to check radius of zeds from 50 meters to 35 meters (30 sec count)
* [UPDATED] - Player range on logout to 6 meters. (30 Sec count)
* [UPDATED] - Max Range of targats 120 meters down from 300 meters. (this should help long range agro, This is zeds max target range).
* [UPDATED] - AI behavour updated to try making them zigzag less.
* [UPDATED] - Added push bikes to the zeds pull from vehilce list.
* [UPDATED] - Epeen key moved to Custom Controls - Use action key 20 (No default key needs setting up)
* [UPDATED] - Zeds Targets array modified
* [UPDATED] - Weapon fire sounds divided by 2 (This will help us settle zeds hearing a little more) (107_DZ Zed pull range 450 meters / 2 = 225 meters (capped 120 meters aboue for now))
* [UPDATED] - Max local zeds per client now fixed at 40 zeds, Global at 40 +10 foreach player within 400 meters and total 500 zeds max.
* [UPDATED] - Added some czech language
* [UPDATED] - Updated zed attraction to dead players from 50 meters to 20 meters.
* [UPDATED] - Players will now drop empty cans after consumption to nearest lootpile or creates new one.
* [FIXED] - Zeds talk, lowed to 80 meters down from 200 meters this will stop any zeds targeting for sight/noise outside of this radius
* [FIXED] - CookedBeef StringTables now added.
* [FIXED] - Spanish, French StringTables updated.
* [FIXED] - logout timers updated from sleep 3 to sleep 1 this should now fix long logout timers.
* [FIXED] - Zeds should no longer walk though all objects. (Some objects can still be walked thought)
* [FIXED] - Updated refuel to attract zeds. (3-6 Meters)
* [FIXED] - EH's updated to work with bettleye filters.
* [FIXED] - Ammo counts now fixed on dc.
* [FIXED] - Zeds will no longer magically hit players just becuase there within 3 meters. ( Zeds can no longer dmg without running the attack animations. (running into zeds will no longer dmg the player))
* [FIXED] - Fixed some base class's for vehicles reporting issues with crew
* [FIXED] - You can now logout with a broke leg.
* [FIXED] - Temperature icon should not disappear anymore.
* [FIXED] - Humanity should now work increase again.
* [FIXED] - Chemlights and flares now work again.
* [FIXED] - time is now set on startup.
* [FIXED] - Hatchet and crowbar don't require reload anymore.
* [FIXED] - Hatchet and crowbar no longer overwrite each other.
Combat Roll
* [Fixed] - No longer posiable to combat roll with broken leg
* [Fixed] - Added 4 sec delay to multiple rolls.
* [Fixed] - No longer possible to combat roll over player created objects (tents, sandbags so on)
* [Fixed] - No longer combat roll in buildings.
* [REMOVED] - Chase combat logging systems removed. (Removed due to ealry warning of agro)
* [REMOVED] - Debriefing window has started to be cleaned up. (blank box on dc)
* [REMOVED] - BearTrap Due to issues with the trap still staying active after removal.
* [NOT FIXED] - Zombies attacking tho objects (This wont be anything we can fix without a massive fps cost).
Kas DayZ-s (HV serveris) saab mängija mingitel tingimustel ka Heavy Military vms skini (nagu zombidel on)? _________________ ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Kuna kõik arma2 teema valgub nagunii siia, siis sai wastelandis ehitatud nati täna ' ] _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
viimati muutis Velociraptor 24.02.2013 22:34:04, muudetud 2 korda
Velociraptor, WHOA miks sellised .bmp failid? Tee nad ikka mingiks asjaliku suurusega .jpg'ks palun. _________________ Kui inimesel on lamba-ajud, on ka kaasaegne meditsiin võimetu!
vähe sellest et upload.ee ei saa jpeg piltidega hakkama paneme sinna bmp siis on hea 3 tundi oodata kui üks pilt laeb
ja kasuta imgur.com , selle upload.ee võiks kinni panna ja ära unustada
Leo aga miks sa mumblesse ei tule? kui mumbles olemas oled siis alati võetakse kampa. Kui sa niisama mängus oled ja mumbles pole siis väga raske mingitki tiimitööd teha...
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.