praegune kellaaeg 19.06.2025 21:59:01
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
11.02.2013 13:04:09
KPMG uuring: meediatarbimine liigub nutitelefonidesse |
|
|
link :: KPMG
Tarbijad kulutavad traditsioonilisele meediale endiselt rohkem aega ja raha kui digitaalmeediale, kuid eriti Hiinas ja mujal Aasias kaotavad paberväljaanded oma positsiooni, selgub KPMG Internationali ja uuringufirma YouGov uuringust Digital Debate 2013. Meediatarbimise tulevikku kujundavad nutitelefonid, mida omab või soovib omada veidi üle poole uuringus osalenutest, teatas KPMG Baltics OÜ.
Digitaalmeedia kasutamine on 2011. aastaga võrreldes suurenenud ja rohkem kui pooled küsitletutest leiavad, et neil on parem ligipääs digitaalmeediale. Lisaks peab tarbijatest 70 protsenti online-meedia uudiste valikut laiemaks, kuid sellele vaatamata kulutavad tarbijad tavameediale ühes kuus seitse dollarit ehk 5,17 eurot rohkem kui digitaalmeediale. Keskmiselt kulutavad tarbijad kuuga traditsioonilisele meediale keskmiselt 12 dollarit ehk 8,86 eurot ja digitaalmeediale viis dollarit ehk 3,69 eurot. Kusjuures arengumaades on kulutused meediale kaks dollarit ehk 1,48 eurot suuremad kui arenenud maades.
KPMG Baltics OÜ nõustamisteenuste juhi Karin Rätsepa sõnul näitab uuring, et meedia suurenev tarbimine mobiilsetes seadmetes viitab tulevikutrendile, kus tarbijad eelistavad online-meediat traditsioonilisele meediale – see omakorda soodustab digitaalse lõhe vähenemist.
Uuringus osalejate seas on endiselt populaarsemaks uudistekanaliks televisioon, mida jälgib näiteks Saksamaa ja Austraalia elanikest 92 protsenti. Suur osa tarbijatest vaatab aga telekanaleid läbi telefoni või tahvelarvuti: ligi kolmandik Singapuri elanikest ja 14 protsenti ameeriklastest. Tahvelarvutit omab või plaanib osta 26 protsenti küsitletutest, samal ajal kui 53 protsenti omab või soovib omada nutitelefoni.
„Digitaalmeedia kasutuse poolest on eeskujuks Hiina, kus enamus tarbijaid loevad uudiseid nutitelefoni, tahvel- või sülearvuti vahendusel. Väga vähesed hiinlased ostavad paberajalehti või –ajakirju. Hiina tuleviku märksõnaks on mobiilne tarbimine, seda tõestavad ka uuringu tulemused, mille põhjal riikide võrdluses omavad või soovivad omada kõige enam tahvelarvuteid (51 protsenti) ja nutitelefone (78 protsenti) just hiinlased,“ kommenteeris Rätsep.
KPMG ja uuringufirma YouGov läbiviidud uuringus osales üle 9000 tarbija üheksast erinevast riigist: Austraalia, Brasiilia, Kanada, Hiina, Saksamaa, Singapur, Hispaania, Ühendkuningriik ja Ameerika Ühendriigid.
Uuringu kokkuvõttega saab tutvuda siin:
http://www.kpmg.com/Global/en/IssuesAndInsights/ArticlesPublications/digital-debates/Documents/digital-multi-tasker-rise-executive-summary.pdf.
KPMG on ülemaailmne auditi-, maksu- ja nõustamisteenuseid pakkuvate ettevõtete võrgustik, mis tegutseb 150 riigis ning mille liikmesettevõtetes üle maailma töötab kokku 138 000 oma ala spetsialisti. KPMG Baltics on üks juhtivaid rahvusvahelisi ärinõustamisfirmasid Baltikumis. KPMG tegutseb Eestis 1992. aastast, siin töötab üle saja ning Baltikumis kokku ligi kolmsada audiitorit ning nõustajat.
|
|
Kommentaarid: 465 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
358 |
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|