Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
kairikene
HV vaatleja

liitunud: 28.05.2007
|
04.12.2012 16:37:56
|
|
|
Tint kirjutas: |
Loogiline point on selles, et id'kaardi põhjal pole võimalik optimaalseid marsuute ja sõidugraafikuid teha, keegi ei oska öelda, millised on rahva harjumused ja kui palju just sõidetakse.
Kaardi näitamisega registreerid sõidu, millisel suunal sõidad ja kõiki arvestades joonistub välja üldine harjumus, pilt et kuhu suunata raha, kuhu lisada busse, kus harvendada jnejne.
Loodan, et sinnapoole ka liigutakse. |
Ahnii makes sense
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
SurfData
HV Guru

liitunud: 19.05.2006
|
04.12.2012 16:38:12
|
|
|
Tint kirjutas: |
Loogiline point on selles, et id'kaardi põhjal pole võimalik optimaalseid marsuute ja sõidugraafikuid teha, keegi ei oska öelda, millised on rahva harjumused ja kui palju just sõidetakse.
Kaardi näitamisega registreerid sõidu, millisel suunal sõidad ja kõiki arvestades joonistub välja üldine harjumus, pilt et kuhu suunata raha, kuhu lisada busse, kus harvendada jnejne.
Loodan, et sinnapoole ka liigutakse. |
mis on sellest kasu, kui süsteem näitab, et trollis on hetkel 437 inimest näiteks? Mahaminejaid ju ei arvestata
Muidugi busside lisamisele ei tasu loota, vaadates mis on viimastel aastatel toimunud, siis pigem võetakse liine ära ja olemasolevate graafikuid harvendatakse veelgi.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
 |
Dirty Harry
HV Guru

liitunud: 05.09.2002
|
04.12.2012 16:38:56
|
|
|
Tint kirjutas: |
Loogiline point on selles, et id'kaardi põhjal pole võimalik optimaalseid marsuute ja sõidugraafikuid teha, keegi ei oska öelda, millised on rahva harjumused ja kui palju just sõidetakse.
Kaardi näitamisega registreerid sõidu, millisel suunal sõidad ja kõiki arvestades joonistub välja üldine harjumus, pilt et kuhu suunata raha, kuhu lisada busse, kus harvendada jnejne.
Loodan, et sinnapoole ka liigutakse. |
See on jah hea point - viipekaartidega saab infot, kes ja kus käib ning saab koormust analüüsida. Enne seda nii hea ülevaadet ei ole.
|
|
Kommentaarid: 181 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
 |
flameas
HV veteran

liitunud: 14.07.2005
|
04.12.2012 16:39:14
|
|
|
14 peab olema pikk, nagu ka 36. Mõlemad on väga vajalikud liinid. 14 ja 18 sisuliselt ainukesed võimalused Pääskülast otse linna saada.
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
 |
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
04.12.2012 16:41:53
|
|
|
Tint kirjutas: |
Loogiline point on selles, et id'kaardi põhjal pole võimalik optimaalseid marsuute ja sõidugraafikuid teha, keegi ei oska öelda, millised on rahva harjumused ja kui palju just sõidetakse.
Kaardi näitamisega registreerid sõidu, millisel suunal sõidad ja kõiki arvestades joonistub välja üldine harjumus, pilt et kuhu suunata raha, kuhu lisada busse, kus harvendada jnejne.
Loodan, et sinnapoole ka liigutakse. |
mupo nagunii enamuse ajast lööb lihtsalt lulli, las teevad seda statistikat - see on kohe näha kui osadel marsruutidel bussid kahe kuni kolmekordselt ülekoormatud ja ka see kui täiesti tühjalt sõidab; vahevariandid ei vaja täpsustamist, nende puhul vähendamine on kurjast ja busside lisamiseks saaks raha vaid nn. talltv likvideerimisel.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
 |
sirius4k
HV veteran

liitunud: 25.09.2005
|
04.12.2012 16:46:59
|
|
|
Kogemus näitab seda, et tipptundidel sõidavad nö. tavalised bussid ja kui hullem on möödas mõne tunni pärast, tuleb lõõtsaga buss ja korjab järelejäänud üles, kus on siis nii palju ruumi, et iga kodanik võib kahe istme peal laiutada.
Ma lähen vahest õigel ajal töölt koju ja hullumaja, kui punnis on bussid. Ja tahetakse veel bussidega sõitmist promoda. Jõudu selle üritusega
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
Denke
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2002
|
04.12.2012 16:59:19
|
|
|
flameas kirjutas: |
Tahaks näha, kuidas kõik need pensionärid seda valideerima hakkavad..võtab ikka hea aja, kui säästuka eest bussi valgunud mammikesed oma kaardi valideeritud saavad. Bussid hakkavad paratamatult hilinema. Algpeatuses, kui Virus tuleb 18 peale mingi 40 matsi - kui palju see aega hakkab võtma?  |
Täiesti pseudoprobleem, puldid on iga ukse kõrval. On hullemaidki aegu olnud, vist 70ndate lõpp kui kuukaarte polnud veel olemas ja kasutati ainult paberpileteid.
_________________ a.k.a Ummikummi |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
 |
sirius4k
HV veteran

liitunud: 25.09.2005
|
04.12.2012 17:13:59
|
|
|
Nii hakkab umbes-täpselt olema: Penskar jookseb kõik jalust maha, et enne bussi/trolli/trammi jõuda, jääb aparaadi juurde seisma ja otsima, kuhu ta oma kaardi pani.
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
 |
strohher
HV veteran

liitunud: 15.02.2004
|
04.12.2012 17:23:01
|
|
|
Hmm. Võimalik jah, et siis kogunevad puntrasse sinna kokku ja läheb kilude/räimede vahelt kaardi otsimiseks. Ülejäänud siis ootavad, et saaks bussi minna.
Eks näis, mis saama hakkab. Seni kasutanud bussi tööle ja koju sõitmiseks, Saab praktiliselt ukse eest ukse ette. Kui asi karmiks kisub, hakkan autoga käima. Keegi veel ei ta ju ka, kui palju neid tasuta sõitjaid juurde tuleb, kes praegu mupsikute kartuses teenust ei kasuta.
_________________ Tunguusia tundraahv |
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
04.12.2012 17:43:46
|
|
|
Ideaalis see aega ei võtagi, hiljuti üks tütarlaps valideeris oma kaarti, nägin seda korraks vilksamisi ta käes ja järgmine murdosasekund hiljem käis juba piiks ja ta oli pool meetrit terminalist juba möödas
Vanemad inimesed kipuvad seda kaarti vaid aparaadi märgutulede kohal lehvitama, ning on siis hämmingus, et piiksu ei käi, seda probleemi kajastas ka Tallinna tõeleht.
Ma loodan, et NFC telefonid hakkavad kohe kaardi osa täitma, kohe väga loodan
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
04.12.2012 17:44:29
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
Ideaalis see aega ei võtagi, hiljuti üks tütarlaps valideeris oma kaarti, nägin seda korraks vilksamisi ta käes ja järgmine murdosasekund hiljem käis juba piiks ja ta oli pool meetrit terminalist juba möödas
Vanemad inimesed kipuvad seda kaarti vaid aparaadi märgutulede kohal lehvitama, ning on siis hämmingus, et piiksu ei käi, seda probleemi kajastas ka Tallinna tõeleht.
Ma loodan, et NFC telefonid hakkavad kohe kaardi osa täitma, kohe väga loodan  |
Telefonil peale läbu aku tühi=>taksosõit?
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
04.12.2012 18:09:48
|
|
|
Ma arvan, et kui tehniliselt just ID-kaart oleks viibutatav, siis poleks ju mingit põhjust mitte neid kasutada. Tegelikkuses on lihtsalt tehnoloogiline eripära. ID kaarti peaks siis kuskilt pilust sisse surama hakkama kui selle peale jääda praeguse tehnoloogiaga
Mina näen just seda ühena ratsionaalsetest põhjustest miks uus kaart kasutusele võetud. Aga kõiksugu k-roheline k-õmu uputab selle nüansi väga tahaplaanile.
Kui neid sõitjate voogusi analüüsivad pädevad inimesed, võib sellest tõepoolest kasu tulla. Iseasi on, et kes nendel analüüsi teostavatel töökohtadel tegelikult töötavad. Tahaks ise sellel ametil töötada, otsides praegu meeleheitel kuid omale tööd. Kahjuks jääb see ilmselt unistuseks..
Ise kasutan juba mitu kuud, 7 euri siiani kuu sõiduõigust ja järgmine kuu tasuta
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
04.12.2012 18:56:53
|
|
|
Üks oluline probleem on küll, vähemalt esialgu ja see õnnestus ka ära näha - on siis see, et ei vaadata seda, mis värvi tuluke põleb. Nähtud olukorras - viibutati, liiguti edasi ja ei vaadatud, et Validaator näitab "punast tuld".
Ja veel üks Keiss, võib-olla see kunagi muudetakse, et Validaatorile pealekantud piletid / raha hakkab kehtima alles teatud aja möödudes. Oli vist 15 minutit, enne kui võrk teadustab selle raha pealekandmise ja sõiduõigused.
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
lamp
HV Guru

liitunud: 08.11.2001
|
04.12.2012 19:09:13
|
|
|
olen viimased kuu-paar aeg-ajalt selle kaardiga sõitnud, pole nuriseda midagi olnud. läbi mantli sisetaskus oleva kaardi võttis ka, nii et ei pidanud kaarti otsima.
ja saavad turistid londonis oysteriga hakkama, saavad ka turistid meie kaardiga..
kui nad muidugi on eesti- või venekeelsed, sest muus keeles infot ei ole
ja loomulikult ei saa ükski turist kunagi teadma, kuidas ühiskaardile saab raha kanda, sest ühtki automaati selleks ei ole.
_________________ eriti julm |
|
Kommentaarid: 186 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
163 |
|
tagasi üles |
|
 |
rang
HV kasutaja

liitunud: 21.03.2005
|
04.12.2012 19:42:57
|
|
|
ei. See kaardiga vehkimine ei istu. Tunduvalt mugavam on lihtsalt bussi astuda ja maha istuda. ID-kaardi põhine süsteem praegu on ideaalne lahendus.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
flake
HV veteran
liitunud: 01.05.2003
|
04.12.2012 19:59:12
|
|
|
tsitaat: |
Kas keegi viitsib välja tuua kohad kus neid müüakse? R-Kioskid ja linnavalitsus? |
Viru Keskuse R-Kioskist saadeti mind viisakalt perse kui ma mingi kuu aega tagasi läksin ühiskaarti tekitama, kommentaariga et R-Kiosk ei müü!
_________________ ..||.. |
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
 |
kussu
HV veteran

liitunud: 18.12.2002
|
04.12.2012 20:43:51
|
|
|
flake kirjutas: |
tsitaat: |
Kas keegi viitsib välja tuua kohad kus neid müüakse? R-Kioskid ja linnavalitsus? |
Viru Keskuse R-Kioskist saadeti mind viisakalt <b>piix</b> kui ma mingi kuu aega tagasi läksin ühiskaarti tekitama, kommentaariga et R-Kiosk ei müü! |
Ühiskaarti on võimalik osta järgmistest müügipunktidest:
Eesti Post
Selver
Stockmann
Maxima
Autogrill
Allikas: Linnaviletsuse koduleht http://www.tallinn.ee/est/yhiskaart/yhiskaart
|
|
Kommentaarid: 69 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
04.12.2012 20:59:43
|
|
|
WTF kes selle putka sugulastest linnavalitsuses on või mis ettevõte see on
Igastahes korralik "tulundusühistu", pole isegi staatilist veeb üritusest, mis putkasi või kus turgudel putkad püsti on
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tomorrow
HV Guru

liitunud: 08.02.2006
|
04.12.2012 21:30:55
|
|
|
Ma ei saa aru mis virin see on, et ID pilet ära kaob. Ei kao ju. Uudises isegi kirjas. Kui nad saaksid selle isikustatud validaatorkaardi teha nii, et ID kaarti ei pea juurde näitama siis oleks see samm õiges suunas. Samas ma VÄGA kahtlen, et muponaudid hakkavad igaühelt piletit kontrollides veel ID kaarti üle küsima, seega 95% ajast ei pea seda kaasas tassima.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
82 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
04.12.2012 21:51:31
|
|
|
Selle peale lootma jäädes et ei küsita pole mul midagi öelda, eks proovi ja anna teada.
Lihtsalt mul on ID-kaardi oluliselt rohkem taskus teha kui selle rohelise jubinaga.
Või siis tekib küsimus kuidas kontrollitakse tasuta sõidu õigust läbi rohelise Edgari kaardi.
Kui ma olen selle sidunud enda ID-ga (isikustanud) ja ma olen Tallinnlane siis kuidas see info sellest kaardist ei kajastu. Andmed peaksid ju selgelt näha olema, mis isikuiga see kaabits seotud on.
Tundub et mingid saamatud IT jüngrid rabistavad puud jälle selle projektiga.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
jyrisa
HV veteran
liitunud: 04.08.2005
|
04.12.2012 21:59:04
|
|
|
Tomorrow kirjutas: |
Ma ei saa aru mis virin see on, et ID pilet ära kaob. Ei kao ju. Uudises isegi kirjas. Kui nad saaksid selle isikustatud validaatorkaardi teha nii, et ID kaarti ei pea juurde näitama siis oleks see samm õiges suunas. Samas ma VÄGA kahtlen, et muponaudid hakkavad igaühelt piletit kontrollides veel ID kaarti üle küsima, seega 95% ajast ei pea seda kaasas tassima. |
ID-pilet kaob ära järgmise aasta aprillist, ning kui su "keskse" piltetisüsteemi kaart on isikustatud, siis sa ju ei peagi ID kaarti kaasas tassima.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
72 |
|
tagasi üles |
|
 |
GamerHD
HV vaatleja

liitunud: 13.11.2011
|
04.12.2012 22:10:17
|
|
|
Tint kirjutas: |
Loogiline point on selles, et id'kaardi põhjal pole võimalik optimaalseid marsuute ja sõidugraafikuid teha, keegi ei oska öelda, millised on rahva harjumused ja kui palju just sõidetakse.
Kaardi näitamisega registreerid sõidu, millisel suunal sõidad ja kõiki arvestades joonistub välja üldine harjumus, pilt et kuhu suunata raha, kuhu lisada busse, kus harvendada jnejne.
Loodan, et sinnapoole ka liigutakse. |
ja selle üldise harjumuse põhjal arvestab MUPO oma jäneste püüdmiskohad ümber.(ehkki nad on juba praegu ka seda teinud)
SurfData kirjutas: |
mis on sellest kasu, kui süsteem näitab, et trollis on hetkel 437 inimest näiteks? Mahaminejaid ju ei arvestata |
Ilmselt sain valesti aru aga ka puupüsti täis ühistransport ei mahuta ealeski üle 300 inimese.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
04.12.2012 22:22:06
|
|
|
jyrisa kirjutas: |
Tomorrow kirjutas: |
Ma ei saa aru mis virin see on, et ID pilet ära kaob. Ei kao ju. Uudises isegi kirjas. Kui nad saaksid selle isikustatud validaatorkaardi teha nii, et ID kaarti ei pea juurde näitama siis oleks see samm õiges suunas. Samas ma VÄGA kahtlen, et muponaudid hakkavad igaühelt piletit kontrollides veel ID kaarti üle küsima, seega 95% ajast ei pea seda kaasas tassima. |
ID-pilet kaob ära järgmise aasta aprillist, ning kui su "keskse" piltetisüsteemi kaart on isikustatud, siis sa ju ei peagi ID kaarti kaasas tassima. |
https://oigusaktid.tallinn.ee/?id=3001&aktid=123495
6) e-pileti süsteemi kaudu ostetakse elektrooniline isikustatud või isikustamata sõidupilet, mille tõendamine toimub e-kaardi abil. Isikustatud e-pileti süsteemi kaudu ostetud sõidupilet kehtib vaid sõidu valideerimisel ning ainult koos isikut tõendava dokumendiga.
Saa nüüd aru meie udupeenest tavainimese lüpsi tekstist
Mina saan aru, et sul peab olema kaasas isikut tõendav dok, et ikka kõik saaksid üheselt aru, see roheline kaart on minu oma ja ma olen selle isikustanud.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
lightbluefox
HV Guru
liitunud: 30.12.2004
|
04.12.2012 23:30:14
|
|
|
Üsna selge ju miks ID kaarti vaja on, ühiskaardil pole pilti, kuidas sa muidu tõendad, et sa oled see isik kelle kaart sul on?
|
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
 |
WäntWõll
make.believe

liitunud: 18.01.2005
|
04.12.2012 23:34:33
|
|
|
lightbluefox kirjutas: |
Üsna selge ju miks ID kaarti vaja on, ühiskaardil pole pilti, kuidas sa muidu tõendad, et sa oled see isik kelle kaart sul on? |
Just ja selle pärast imebki vilinal see uus sisteem tänase ID-pileti kõrval.
Ja seda veel enam selles "statistika" võtmes nagu Surfdata mainis.
Validaator annab infot palju inimesi peale astus aga palju nad seda liini kasutasid, kui pikalt sõitsid ei saa.
Seega väga ühe palgeline info, et ettekäändena kasutada.
|
|
Kommentaarid: 374 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
2 :: |
300 |
|
tagasi üles |
|
 |
|