The Banner Saga on käigupõhine stateegiamäng, mida arendavad kolm endist BioWare töötajat.
PC/Mac jaoks on tulemas tasuta multiplayer osa nimega "The Banner Saga: Factions."
singleplayer on praegu arenduses kickstarterist saadud rahadega, ka MP beta rahad lähevad sinnasamma, treiler on kah avapostituses.
kahjuks ma ei leidnud mingit oodatavat väljalaskekuupäeva, aga umbes pool aastat on nad selle kallal juba tööd teinud.
Tore peli ja võib-olla, et päris geenius just tõesti olema ei pea, aga peavalu on teinekord kõvasti. Mõned mapid lükkavad teinekord party-buildil julmalt põhja alt ning osad vastased käituvad ka....ettearvamatult...võidavad näiteks või miskit.
Jutt käib siis PvP'st, mis mingid päevad tagasi F2P's muudeti. AI-bättl piirdub turtorialiga ja lähiajal(Kui üldse) pole seda(Vist) ka mõtet oodata.
Igaljuhul on see mõneks õhtuks täitsa tore peli ja nõrk pool on see, et see ei erine otseselt flash-mängudest. Selles mõttes, et graafika ja kõik seonduv on sigalahe nagu oodata oli, aga....Kuidagi odav maitse on asjal juures. :/
mncbroz on mu uus steami kasutaja, kes tahab võib tampima kutsuda - niipea kui friends list ja friend battle'd uuesti korda saadakse.
Panid minu mõtted päris hästi sõnadesse. Endale ka tundub määngu idee ja stiil väga lahe, aga midagi nagu oli valesti. Nüüd selge... see on visuaalne "odavus". Tahaksin loota, et ehk vinge edu korral toodavad samad tegijad sellele järje ning see viks tulla juba tõsiselt tasemel 2d graafikaga. Vat see oleks midagi
Endale ka tundub määngu idee ja stiil väga lahe, aga midagi nagu oli valesti. Nüüd selge... see on visuaalne "odavus". )
Mitte ainult visuaalne. Nu ma mõtlen, et sellise lihtsa(Ehkki väga hea) visuaaliga võiks mehhaanika olla ikka vähe edevam. Kuhu on jäänud mängudest tagaslilöögid ja range penalty? Või ntks "Strike of Opportunity-zone'id" nagu AoW2's...
Tahes tahtmata tuleb keelde hammustada ja tunnistada, et BSaga on ... flash-mängu tasemel...pea igas variandis.
Ma ei tahaks kuidagi kõrvutada, aga "taktikamängude suur-isade" asemel kargab pähe hoopis Disciples III või Athlantica Online...See ei ole hea, isegi selline topaka uitmõtte tekkimine pole hea märk.
Edit: Ps. Tundub nagu üritaks ma "kaitsta" mängu iseenda sõnade eest _________________ Ilusaimate kribajatega mängublogi: Suborinurk.exe
http://suborinurkne.blogspot.com/
No tegemist on siiski SINGLE player mänguga mida alles tehakse. Multiplayer on lihtsalt demo versioon single player combatist, et fännidel igav ei hakkaks.
IMO on mängu visuaalne külg väga tasemel. Mingeid "odavaid" mõtteid küll pähe ei tule. See pole mingi "flash only" teema, vaid ongi spetsiaalselt selline väljatöödatud art style. See võimaldab neil keskenduda rohkem game-playle ning vähem tilule lilule, mis enamikes tänapäeva mängudes nii palju raha ja aega devidelt sööb, et mäng tuleb kesisem, kui muidu võiks.
Devid ise ütlesid hästi - Mõtlete miks mängud nagu PlaneScape Torment jms olid nii hea story ja gameplayga? Sellegapärast, et visuaalne stiil oli nii lihtne ja seda oli nii kerge teha, et enamus energiast sai gameplay ja story viimistlemisele kulutada.
Esiteks - Planescape Torment oli VÄGA väljapeetud visuaalse küljega. Peli oli enam-vähem kõigi oma aja graafikalis-kunstiliste võimaluste piires ja seetõttu nauditava väljanägemisega ka tänapäeval( - kui just mingit "glittering-shining-full-shadowed-3D'd pühaks ei pea).
Sellise näite toomine devede poolt näitab nende ebakindlust või on lihtsalt häma. Tuua näiteks peli, mis ei kattu ei seest ega väljast, teoksil olevaga on jabur. Olgem ausad - Torment lööb ju Bannerit igal rindel ja vahet seal on...naguinii on tegemist halva näitega.
Lihtsalt ja lihtsakoelisel on vahe. BS'i puhul seisneb see peamine "vahete vahe" selles, et kogu peli (va mõned ükskud komponendid) on steriilne....ta on puhas, liiglihtsustatud ja ilma äratuntava/omanäolise pintslijooneta....labane?
Mainin vahele, et väljanägemise poolest kuuluvad mu isiklikku Top3' e:
1. Fallout- BoS,
2. Dune
3. Dishonored (Mainin ära ka 5-6 aastat vana flash-peli "AD 1066," mis lööb ka lõdva randmega BS'i, kuna peli visuaalne lihtsus on igate top-notch ja ...ütleme, et samaväärne tehnilise poole, ehk sisuga. Tasakaalus.
Kui BS'i esimene trailer tuli, siis lootsin, et Banner lööb Dishonored'i esikolmikust välja, aga ei....
Lihtsuses peab olema keerukust, muidu on tulemus "odav" ja ehkki ma olen kindel, et BS'i välimust tuunitakse veel, on praegusel hetkel tegemist suht igava pildiga.
Ehk siis valitud stiil on hea, aga miskipärast pole üritatud sellest ei värvide, ega detailidega( või nende vähendamisega) eriti midagi saavutada või...on jäädud kuskile poolele teele pidama.
Enivei - loodan, et läheb paremaks. Nn põhikomm on ju alles "millalgi tulemas." _________________ Ilusaimate kribajatega mängublogi: Suborinurk.exe
http://suborinurkne.blogspot.com/
Esiteks - Planescape Torment oli VÄGA väljapeetud visuaalse küljega. Peli oli enam-vähem kõigi oma aja graafikalis-kunstiliste võimaluste piires ja seetõttu nauditava väljanägemisega ka tänapäeval( - kui just mingit "glittering-shining-full-shadowed-3D'd pühaks ei pea).
Sellise näite toomine devede poolt näitab nende ebakindlust või on lihtsalt häma. Tuua näiteks peli, mis ei kattu ei seest ega väljast, teoksil olevaga on jabur. Olgem ausad - Torment lööb ju Bannerit igal rindel ja vahet seal on...naguinii on tegemist halva näitega.
Lihtsalt ja lihtsakoelisel on vahe. BS'i puhul seisneb see peamine "vahete vahe" selles, et kogu peli (va mõned ükskud komponendid) on steriilne....ta on puhas, liiglihtsustatud ja ilma äratuntava/omanäolise pintslijooneta....labane?
Mainin vahele, et väljanägemise poolest kuuluvad mu isiklikku Top3' e:
1. Fallout- BoS,
2. Dune
3. Dishonored (Mainin ära ka 5-6 aastat vana flash-peli "AD 1066," mis lööb ka lõdva randmega BS'i, kuna peli visuaalne lihtsus on igate top-notch ja ...ütleme, et samaväärne tehnilise poole, ehk sisuga. Tasakaalus.
Kui BS'i esimene trailer tuli, siis lootsin, et Banner lööb Dishonored'i esikolmikust välja, aga ei....
Lihtsuses peab olema keerukust, muidu on tulemus "odav" ja ehkki ma olen kindel, et BS'i välimust tuunitakse veel, on praegusel hetkel tegemist suht igava pildiga.
Ehk siis valitud stiil on hea, aga miskipärast pole üritatud sellest ei värvide, ega detailidega( või nende vähendamisega) eriti midagi saavutada või...on jäädud kuskile poolele teele pidama.
Enivei - loodan, et läheb paremaks. Nn põhikomm on ju alles "millalgi tulemas."
No point ongi ju selles, et Mäng on väljalaskest veel ju väga kaugel. Torment ei löö hetkel mitte midagi, sest TBS-st on ainult üksikuid asju hetkel teada milline ta hakkab välja nägema ja kuidas mängib.
The Banner Saga =/= The Banner Saga: Factions
Hetkel mängu pihta kriitikanooli lasta on umbes sama, mis võtta Heroes of Might and Magic, võtta sealt ühe lossi kollid ning anda võimalus inimestel omavahel sama lossi unititega ning lvl 1 herodega 1 vs 1 võidelda ning selle baasil siis terviklikku mängu hinnata.
Devi'd ise on ka mõelnud, et vbl multiplayeri loomine oli viga, kuna rahvas hakkab millegi pärast Multiplayeri baasil hindama veel välja tulemata Single Playerit. Olgugi, et Multiplayer on pm. täiesti teine mäng ja väga vähe seost. Ainult combati demo põhimõtteliselt.
Muuseas - selgituseks - ma sain aru, et kõigepealt tuleb iseseseisev MP-peli ja sellelt tilkuva rahaga aretatakse Single-player Campaign-mängu.
Et mõlemad on teemalt-stiililt samad, aga erinevad stand-alone üksused.
Võimalik, et eksisin...ei viitsi kontrollida, aga kriitikat või kiitust võib loopida ka nn. demo pihta...tegelt. _________________ Ilusaimate kribajatega mängublogi: Suborinurk.exe
http://suborinurkne.blogspot.com/
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.