Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
jeesus188
kodustatud

liitunud: 14.04.2003
|
07.11.2012 11:43:10
|
|
|
võiks siis Sygicu hinna ka välja tuua, mis on ikka väga kirves, 50€ euroopa, maailm 80€
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
 |
reints
HV Guru

liitunud: 02.04.2006
|
07.11.2012 11:52:17
|
|
|
On siis tegelt ka hea või ?
Sikutan siis ka ära ja vaatan mis räägib
_________________ Töö tegi ahvist inimese
Äkki teeb sinust ka  |
|
Kommentaarid: 221 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
203 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
07.11.2012 11:52:51
|
|
|
jeesus188 kirjutas: |
võiks siis Sygicu hinna ka välja tuua, mis on ikka väga kirves, 50€ euroopa, maailm 80€ |
On küll kirves, kuid selle raha sa käid üks kord välja ning kasutad Androidi peal erinevates telefonides oma google kontoga kuniks tahad, uuenduste eest raha ei küsita.
50€ eest saan oma perele osta umbes 3 päevaks söögi.
Ma ütleks, et hind ja saadav vaste rahale on üsna tasakaalus (raha loomulikult võiks alati vähem küsida )
Kordan siinkohal üht eelmise kommentaatori sõnavõttu - Galaxy Note + Sygic, nii nauditavat navikogemust pole veel ühegi eraldiseisva seadmega näinud (ekraani suurus + reso (ehk info hulk korraga ekraanil) + lihtsus).
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
Uhuu
HV kasutaja

liitunud: 08.04.2004
|
07.11.2012 11:55:29
|
|
|
Alles hiljuti oli Sygicu ale, kus terve Euroopa maksis 41 eur. Ka see praegune 50 Eur on ju terve Euroopa eest + paar euri juurde ja saad Venemaa ka juurde. Kui nüüd võrelda teiste navidega, mis kaardid sama piirkonna eest maksavad, siis ei tundugi enam überkallis...
Kuigi samas, praegu pakub Copilot tervet Euroopat ka ale korras 33 eur, nii et mine võta kinni.
Edit: Samas on mõnedel uhketel nimedel lisateenused veel ekstra tasulised, millest hoiaks juba selle pärast eemale.
_________________ Windows ei ole viirus, viirus teeb midagi...

viimati muutis Uhuu 07.11.2012 11:57:26, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
avax
HV Guru

liitunud: 10.10.2005
|
07.11.2012 12:00:26
|
|
|
Kas Järvevana tee ja Peterburi maantel oleva Maardu vms silla andmed on mõne naviprogrammi kaartidel juba korrektselt kuvatud? Ei jõua kõiki asju katsetada, äkki keegi viitsib kommenteerida.
|
|
Kommentaarid: 269 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
 |
ants40
HV kasutaja
liitunud: 07.09.2004
|
07.11.2012 13:28:29
|
|
|
avax kirjutas: |
Kas Järvevana tee ja Peterburi maantel oleva Maardu vms silla andmed on mõne naviprogrammi kaartidel juba korrektselt kuvatud? Ei jõua kõiki asju katsetada, äkki keegi viitsib kommenteerida. |
iGo ja Navteq (kaardid 2012.07) - Maardu (väikeste puudustega) on olemas, Iru osa ei. Järvevana vanamoodi.
TopMap (Regio 2012.09) - Maardu ja Iru olemas, Järvevanal vanamoodi (aga puudu tagasipöörded Veerenni ristmikul).
TomTom (kaardid 2012.07) - Maardu (väikeste puudustega) ja Iru olemas.
Üldiselt võib öelda et Järvevana on ilma muutusteta (vana liiklusskeem). TomTom'il on küll olemas mingid uued teed, aga kas ta ka kasutada oskab hetkel ei kommentaari
viimati muutis ants40 07.11.2012 16:20:50, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
 |
rv30
HV kasutaja
liitunud: 24.06.2007
|
07.11.2012 13:34:57
|
|
|
Mina ostsin kolm kuud tagasi Sygic Europe hinnaga 39,99. Enne seda kasutasin „tavapärasest pikema katsetusajaga“ versiooni.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
ronny25
HV vaatleja
liitunud: 27.04.2007
|
07.11.2012 19:10:31
|
|
|
Sygic juhatas ikka veel liiga palju mets sihtide peale, muidu väga hea. Navigon igatahes juhatab palju täpsemalt.
_________________ Ma olen täiesti normaalne. Hääled peas ütlesid seda mulle... |
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
08.11.2012 09:01:52
|
|
|
Mul Navigon europe. Peale installi lasi kaarte valida, võtsin vist enamus euroopa riike. 2.2 gb tiris endale telefoni
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
elwood
HV vaatleja
liitunud: 04.04.2008
|
11.11.2012 21:28:32
|
|
|
ronny25 kirjutas: |
Sygic juhatas ikka veel liiga palju mets sihtide peale, muidu väga hea. Navigon igatahes juhatab palju täpsemalt. |
Vaata seaded üle,et ei näitaks kõige otsemat teed.Pane sealt valikutest,kas oli miski "optimal" või miskit sellist.Mul oli algus sama jama.Sygic ikkagi hetke parim navi.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
 |
ToTuMaN
HV kasutaja

liitunud: 30.11.2001
|
12.11.2012 09:54:07
|
|
|
Tasub arvestada seda, et kui on valik lühim teekond, siis arvutatakse tõepoolest võimalikult lühikese kilometraaziga tee, isegi kui see vahe võib olla nt pool km. Ise olen sedasi Tallinnast Rõugesse sõitnud ca 11km lühemat teed pidi, kuid ajakuluna sain juurde pea 2 tundi mööda "otsemaid" kruusateid pidi kruisides. Samas kiireim marsruut ei pruugi olla ajaliselt kiireim, vaid on reeglina kiireima keskmise kiirusega. Kiirteede puhul võid mõnes kohas ka tohutu ringi teha (meil vist suht turvaline valik), kui see keskmise kiiruse kõrgemal hoiab. Seega natuke pead ikka ise ka enne vaatama ja hindama etteantud juhiste kvaliteeti.
_________________ ..::ToTuMaN::.. |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
12.11.2012 10:03:17
|
|
|
Eesmärk peaks olema alati ajaliselt võimalikult kiiresti kohale jõuda. Kui suurema ringi tegemine tähendab ajaliselt pikemat sõitu siis sellist marssruuti ei tohiks valida. (Kui just ise ei sunni navi selliselt käituma)
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
12.11.2012 12:02:42
|
|
|
-Koppel- kirjutas: |
Eesmärk peaks olema alati ajaliselt võimalikult kiiresti kohale jõuda. Kui suurema ringi tegemine tähendab ajaliselt pikemat sõitu siis sellist marssruuti ei tohiks valida. (Kui just ise ei sunni navi selliselt käituma) |
Probleem vast ikka sedapidi, et telefon arvab pakkuvat kiireimat, kuid ta ei tea, et see kiireim (lühem) marsruut sisaldab sisuliselt läbimatuid metsateid. Korraliku maasturiga oleks kindlasti kiirem
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
ToTuMaN
HV kasutaja

liitunud: 30.11.2001
|
12.11.2012 14:35:27
|
|
|
Draqula kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
Eesmärk peaks olema alati ajaliselt võimalikult kiiresti kohale jõuda. Kui suurema ringi tegemine tähendab ajaliselt pikemat sõitu siis sellist marssruuti ei tohiks valida. (Kui just ise ei sunni navi selliselt käituma) |
Probleem vast ikka sedapidi, et telefon arvab pakkuvat kiireimat, kuid ta ei tea, et see kiireim (lühem) marsruut sisaldab sisuliselt läbimatuid metsateid. Korraliku maasturiga oleks kindlasti kiirem  |
Kiireima eelistuse korral normaalne navi sulle kindlasti metsateed ei paku. Sellest ma just kirjutasingi - kiireim valik eeldab kiiremaid teid. Lühim siis rehkendab vaid pikkuse järgi. See on õpitud tarkus kunagise kolleegi käest, kes pmõtselt elas erinevate gpsidega jändamisest, testimisest jne. Temal oli juhtunud saksamaal selline lugu, et oli tarvis mingisugune 5-6 kiltine vahemaa läbida ja siis tom-tom juhatas teda mingi ümbersõidu kaudu kiirteele ning seejärel siis peale kiirtee sõitu uuesti kaarega sinna kohale, kuhu vaja oli sõita - läbitav teekond oleks tulnud ca 12 kilti... Paraku otsem tee ei olnud nii "kiire" kui kiirtee. Ehk siis teatud tingimused peavad kokku klappima, et otsustada ühe v teise kasuks.
Igaks juhuks ütlen veel seda ka, et ma ei pretendeeri sellega nüüd absoluutsele tõele, kuid omast kogemusest tean väita, et sellises selgituses on siiski omajagu tõtt sees. Võta vaevaks ja katseta kasvõi ise järgi erinevate seadetega mingi teada tuntud võimalikult mitmekesiste kohalejõudmisvõimalustega punktide vahel üht ja teist moodust.
_________________ ..::ToTuMaN::.. |
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
12.11.2012 15:35:07
|
|
|
ToTuMaN kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
-Koppel- kirjutas: |
Eesmärk peaks olema alati ajaliselt võimalikult kiiresti kohale jõuda. Kui suurema ringi tegemine tähendab ajaliselt pikemat sõitu siis sellist marssruuti ei tohiks valida. (Kui just ise ei sunni navi selliselt käituma) |
Probleem vast ikka sedapidi, et telefon arvab pakkuvat kiireimat, kuid ta ei tea, et see kiireim (lühem) marsruut sisaldab sisuliselt läbimatuid metsateid. Korraliku maasturiga oleks kindlasti kiirem  |
Kiireima eelistuse korral normaalne navi sulle kindlasti metsateed ei paku. Sellest ma just kirjutasingi - kiireim valik eeldab kiiremaid teid. Lühim siis rehkendab vaid pikkuse järgi. See on õpitud tarkus kunagise kolleegi käest, kes pmõtselt elas erinevate gpsidega jändamisest, testimisest jne. Temal oli juhtunud saksamaal selline lugu, et oli tarvis mingisugune 5-6 kiltine vahemaa läbida ja siis tom-tom juhatas teda mingi ümbersõidu kaudu kiirteele ning seejärel siis peale kiirtee sõitu uuesti kaarega sinna kohale, kuhu vaja oli sõita - läbitav teekond oleks tulnud ca 12 kilti... Paraku otsem tee ei olnud nii "kiire" kui kiirtee. Ehk siis teatud tingimused peavad kokku klappima, et otsustada ühe v teise kasuks.
Igaks juhuks ütlen veel seda ka, et ma ei pretendeeri sellega nüüd absoluutsele tõele, kuid omast kogemusest tean väita, et sellises selgituses on siiski omajagu tõtt sees. Võta vaevaks ja katseta kasvõi ise järgi erinevate seadetega mingi teada tuntud võimalikult mitmekesiste kohalejõudmisvõimalustega punktide vahel üht ja teist moodust. |
Sinu mõttest sain aru, kuid postitus millele vastasin tundus, et polnud võibolla kõige täpsemalt sihitud.
Kahtlustan, et küsimus ei ole niivõrd navi loogikas kui kaardi kvaliteedis st Eesti puhul on neil kaartidel "väike tee" sõltumata sellest kas on kõvakattega või mülgasmetsatee st täpsemat tee kvaliteedi eristamist ei ole (või pigem ei ole seda kogu kaardi ulatuses, mõnelpool võib ju normaalselt juhatada). Võin eksida, kuid see tundub tõenäoline põhjus miks ei suuda navi normaalselt juhatada.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
inca
HV Guru

liitunud: 02.06.2003
|
13.11.2012 17:44:21
|
|
|
No mina olen paar korda väga rahul olnud, et mind on kuhugi võpsikusse juhatanud. Šveitsis sain sellise elamuse Sustenpassi läbides, mille kaudu geps arvas kiiremini jõudvat, et see jääb eluks ajaks meelde. Kaardi järgi pärast vaadates oleks saanud küll ka kiiremini.
Kui muidugi ka tõesti kiire on ja võpsikusse satud, siis on muidugi jama.
_________________ KASS |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
15.11.2012 10:06:39
|
|
|
inca kirjutas: |
No mina olen paar korda väga rahul olnud, et mind on kuhugi võpsikusse juhatanud. Šveitsis sain sellise elamuse Sustenpassi läbides, mille kaudu geps arvas kiiremini jõudvat, et see jääb eluks ajaks meelde. Kaardi järgi pärast vaadates oleks saanud küll ka kiiremini.
Kui muidugi ka tõesti kiire on ja võpsikusse satud, siis on muidugi jama. |
Muidu poleks midagi, kuid madalama sõiduautoga hakkab põhi vasta maad käima auklikul metsateel
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
rocki
Kreisi kasutaja

liitunud: 15.01.2003
|
15.11.2012 11:12:21
|
|
|
Draqula kirjutas: |
inca kirjutas: |
No mina olen paar korda väga rahul olnud, et mind on kuhugi võpsikusse juhatanud. Šveitsis sain sellise elamuse Sustenpassi läbides, mille kaudu geps arvas kiiremini jõudvat, et see jääb eluks ajaks meelde. Kaardi järgi pärast vaadates oleks saanud küll ka kiiremini.
Kui muidugi ka tõesti kiire on ja võpsikusse satud, siis on muidugi jama. |
Muidu poleks midagi, kuid madalama sõiduautoga hakkab põhi vasta maad käima auklikul metsateel  |
No olgem ausad - Eesti teedel hakkab igal pool madalamal autol põhi vastu maad käima, olgu siis asfalt või kruus
_________________ Asju saab kah teisiti teha! |
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
 |
Draqula
HV Guru
liitunud: 29.10.2004
|
20.11.2012 12:11:35
|
|
|
rocki kirjutas: |
Draqula kirjutas: |
inca kirjutas: |
No mina olen paar korda väga rahul olnud, et mind on kuhugi võpsikusse juhatanud. Šveitsis sain sellise elamuse Sustenpassi läbides, mille kaudu geps arvas kiiremini jõudvat, et see jääb eluks ajaks meelde. Kaardi järgi pärast vaadates oleks saanud küll ka kiiremini.
Kui muidugi ka tõesti kiire on ja võpsikusse satud, siis on muidugi jama. |
Muidu poleks midagi, kuid madalama sõiduautoga hakkab põhi vasta maad käima auklikul metsateel  |
No olgem ausad - Eesti teedel hakkab igal pool madalamal autol põhi vastu maad käima, olgu siis asfalt või kruus |
Ok. Minu ausus on selline - pere kahe keskklassi autoga saab Harju keskmisel metsateel hakkama, kuid mõnikord Harku lähedal on Sygic sellistele radadele juhtinud, et anna armu.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
23.11.2012 11:51:59
|
|
|
Lugesin esimest lehte ja lugesin viimast lehte,aga kõike ei viitsi läbi lugeda. Mis see parim navi siis olla võiks? Endal hetkel peal Navigon,kuid kas Sygic vms on sellest parem?
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sold OUT
no credit

liitunud: 30.07.2002
|
23.11.2012 11:55:36
|
|
|
Mina neil erilist vahet ei näe... nii harva kui neid vaja läheb, pole vahet, kas vaatan sihtkohta google mapsist, navigonist, igost või wazest...
Aga kuna mõni suudab ka sirgel Tallinn-Narva maanteel ka ära eksida ning ilma navita Tallinnast Rakverre ei suuda sõita, siis ma tõesti ei tea mida sellistele soovitada.
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
 |
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
23.11.2012 12:05:20
|
|
|
mario20031, millega navigon siis hätta jääb, et tahad vahetada?
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
 |
-Koppel-
Kreisi kasutaja

liitunud: 01.04.2009
|
23.11.2012 12:11:45
|
|
|
iGo kasutamisel selline tähelepanek, et Galaxy S telefonil hakkab kaart niimoodi nõksutades edasi liikuma nagu telefon ei jõuaks kiiremalt refresh-ida. Samas peale menüüde näppimist on sujuv. Läheb minut mõõda hakkab nõksutama... värskendus kord sekundis. Kas asi on seadetes või ongi telefon nõrk?
|
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
 |
DigeBeni
HV Guru

liitunud: 06.11.2001
|
23.11.2012 12:20:15
|
|
|
... iGo pole sellel telefonil töötamiseks disainitud, tegemist on häkiga ja olenevalt baastarkvarast ja riistvarast võib anomaaliaid ette tulla seinast-seina ...
_________________
 |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
 |
mario20031
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.10.2003
|
23.11.2012 12:31:59
|
|
|
gan3b kirjutas: |
mario20031, millega navigon siis hätta jääb, et tahad vahetada? |
Puudu pole midagi,aga äkki mõnel teisel navitarkvaral midagi rohkem,millest veel puudust ei oska tunda
|
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
|