Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
|
madest
Kreisi kasutaja

liitunud: 02.08.2002
|
24.10.2012 15:21:39
|
|
|
No võrle siis aga millal enne on apple hinnad loogilised olnud ? Kui ekraan välja jätta siis samade speccidega ultrabooke / sülereid leiab ~25-50% odavamalt.
Kahjuks on 300ppi + paneele veel kallis toota kuna enamus läheb hetkel ära nutikatele 15" retina on ka ~400 eur kallim vist.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
 |
Goon
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2005
|
24.10.2012 18:35:43
|
|
|
Mina seni macbook prod ei osta kuni ma sellega BF3 täis graafikaga jooksutada ei saa Tundub, et Apple ei ole huvitatud eriti parematest videokaartidest, mida sinna panna. Seniks nende endi kaotus
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
iFlop
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.05.2003
|
24.10.2012 18:57:30
|
|
|
Goon, väga hea! Saadki näiteks 6 aastat raha koguda ning siis lõpuks mõne tuhande € eest top of the line MBP osta
|
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
66 |
|
tagasi üles |
|
 |
Tanel
HV Guru

liitunud: 01.10.2001

|
24.10.2012 18:58:54
|
|
|
tsitaat: |
Tundub, et Apple ei ole huvitatud eriti parematest videokaartidest, mida sinna panna. Seniks nende endi kaotus
|
Peaks siililegi selge olema, et gamerid ei ole Apple sihtgrupp.
_________________ Hinnavaatlus.ee - leia parim hind!
HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 468 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
12 :: |
7 :: |
359 |
|
tagasi üles |
|
 |
Goon
Kreisi kasutaja

liitunud: 12.06.2005
|
24.10.2012 20:03:10
|
|
|
iFlop kirjutas: |
Goon, väga hea! Saadki näiteks 6 aastat raha koguda ning siis lõpuks mõne tuhande € eest top of the line MBP osta  |
Jepp, see 6 aastat on Apple ilma aga minu rahata
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
25.10.2012 00:25:47
|
|
|
Selle arvuti suurim konkurent on 15" rMBP. Kui on selline raha juba välja käia, siis 230.- € juurde ja saab odama otsa 15". Seda siis 256 GB andmemahu puhul. "Odavaim" 13" on ainult 128 GB. Sellega ei püüa kedagi. 13" Airi popim SSD on samuti 256. Seega on mõistlik "odavaim" hind 13" Prole ikkagi 2049.- € (apple.de). 230.- lisaks ja juurde saab kaks tuuma, kahe võrra suurema numbri protsessori nimes, videokaardi, paar tolli ekraaniruumi ja miljon pikslit. Selliste hinnanumbrite juures täitsa hea deal.
Võib-olla on 13" eesmärgiks näidata, et 15" ei olegi tegelikult kallis?
Lauri Veerde "ülevaade" oli muidugi klass omaette. Kirjutada asjast, mida ise pole kasutanud ega käes hoidnud, lihtsalt kellegi teise arvamusele toetudes ... what can possibly go wrong ? Kirjutada teemal, mida üldisemalt samuti ainult kuulduste põhjal tunned - Look ma', no hands - booom!
Kirjamehe üldise intelligentsi aktivasse saab kanda sõna "hereetiline" tähenduse tundmise ja selle nutikas kasutamine. Passiva poolele läheb sõna "innovatsioon" tähenduse mittetundmine ning soov rääkida asjadest mida eriti ei tunne ja ei ole viitsinud uurida ka. Lõpptulemus - eeldused saada poliitbroileriks.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
alliance
The Transporter

liitunud: 23.11.2004
|
25.10.2012 00:50:12
|
|
|
DeTHiCa. kirjutas: |
tsitaat: |
Uue 13″ MacBook Pro näol on kahtlemata tegu innovatsiooniga. Seda nii retina ekraani kui ka üleüldise disaini poolest. |
mis ila see on? |
No sealt vaid innovatsiooni tulebki viimane aeg
renhoelder kirjutas: |
madest, tõsiselt, hinda pole mõtet kohe ÜLDSE vaadata? Ok, sa ostad ökosüsteemi ja päris otse ei taha Win ja OSX'i võrrelda, aga selliseid väiteid nagu üldse pole hinda mõtet vaadata ma küll ei loobiks.
|
Õige apple fänn läheb ja OSTAB . hindu vahivad hädised pc kasutajad.
_________________ --- |
|
Kommentaarid: 531 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
5 :: |
431 |
|
tagasi üles |
|
 |
villu70
HV Guru

liitunud: 19.12.2006
|
25.10.2012 07:35:30
Re: Retina ekraaniga Apple MacBook Pro 13″ – innovatsiooni hind |
|
|
Tanel kirjutas: |
.........ja praegu ning soodsaima eest tuleb välja käia 1749€.... |
ehk siis vanas rahas 27365,90 eeku, võimas.
|
|
Kommentaarid: 141 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
3 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
 |
Sven
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.04.2007
|
25.10.2012 13:07:40
|
|
|
Sai soetatud siis selline ised: http://www.asus.com/Notebooks/Superior_Mobility/ASUS_ZENBOOK_UX32VD/#specifications
IMHO, raha eest palju parem valik. Läppar oleks perfektne kui sinna oleks kaks lisa kruvi pandud (korpuse taga otsas natuke liite kohad liiguvad), muidu üldiselt hea ehituskvaliteediga. Mis puutub ekraani, siis see reso on küll natuke overkill, sest minu isendil on 1080p (13" IPS) ja tekst on kohati ikka liiga väike, aga eks see võib olla Windowsi teksti skalleerimise viga, praeug on DPI 125% peal.
|
|
Kommentaarid: 35 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
 |
salatoimik
HV Guru

liitunud: 08.08.2006
|
26.10.2012 20:52:56
|
|
|
Hind on selline, et tekib küsimus, kas korpus on kullast?
GPU arutlusele - inteli GPU pidi ju renderdamisteks krdi hästi sobima... Mängimine on teine teema.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
27.10.2012 16:42:19
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
GPU arutlusele - inteli GPU pidi ju renderdamisteks krdi hästi sobima... Mängimine on teine teema. |
Selle GPU-ga on omaette teema. Kui Apple tahab oma retinaga edasi minna, st. mitte ainult suure resoga ekraanid, vaid nendel erinevate elementide erineva skaleerimisega näitamine, ehk siis resolutsioonist sõltumatus, siis selleks on ikka meeletul hulgal arvutusjõudu vaja. Hetkel tõksib isegi 15" retina teatud kohtades, seega tehniline pool ei ole veel järele jõudnud. x86-st ilmselgelt üksi ei piisa, peale pildinäitamise võiks arvuti ju arvutada ka ja kuskohast seda jõudlust selliste arvutuste jaoks parem oleks võtta kui GPU-lt. Hajusarvutus on elementide skaleerimiseks ju hea lahendus, seda enam, et ega need arvutused komplekssed just ei ole, lihtsalt neid on kole palju. Võta ja adresseeri piksleid eraldi. Inteli OpenCL-i tugi on hetkel selline pealesurutud ja üsna kööbakas lahendus. Haswelliga võiks asi paremaks minna, aga praegu seda arvestatavaks pidada ei saa. Hetkel puudub isegi info, kas 13" lubab lisaks üliteravale 1280x800 pseudoresolutsioonile ka suuremat, nagu 15" laseb ekraani laiemalt ära kasutada. Kui mitte, siis on vastus selge. 13" on rohkem selline proof-of-concept lahendus ja tuleb oodata, millal komponendid küllalt võimsaks muutuvad.
Muide pole ime, et 17" Pro ära kadus. Kui sinna sellise tihedusega ekraan panna, pole lihtsalt küllaldase jõudlusega mobiilset rauda, mis selle käima ajaks.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
27.10.2012 18:34:17
|
|
|
margus1000 kirjutas: |
Hetkel tõksib isegi 15" retina teatud kohtades, seega tehniline pool ei ole veel järele jõudnud. |
Oskad mõne näite tuua, kuidas seda tõksimist esile kutsuda?
Lauri Veerde kirjutas: |
Nii ei ole näiteks ei Photoshopis ega ka Lightroomis võimalik hinnata fotode teravust |
See inimene pole tõesti vastavat ekraani oma silmaga näinud.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
 |
rex
HV Guru

liitunud: 09.01.2002
|
27.10.2012 19:38:43
|
|
|
margus1000 kirjutas: |
Selle arvuti suurim konkurent on 15" rMBP. Kui on selline raha juba välja käia, siis 230.- € juurde ja saab odama otsa 15". Seda siis 256 GB andmemahu puhul. "Odavaim" 13" on ainult 128 GB. Sellega ei püüa kedagi. 13" Airi popim SSD on samuti 256. Seega on mõistlik "odavaim" hind 13" Prole ikkagi 2049.- € (apple.de). 230.- lisaks ja juurde saab kaks tuuma, kahe võrra suurema numbri protsessori nimes, videokaardi, paar tolli ekraaniruumi ja miljon pikslit. Selliste hinnanumbrite juures täitsa hea deal.
Võib-olla on 13" eesmärgiks näidata, et 15" ei olegi tegelikult kallis? |
Olid ajad, kui väiksem oli kallim. Hetkel on ju isegi hästi, et hind nüüd teistpidi on. Tegelikult on 13" pidevalt kaasastassimiseks ikka tükk maad mõnusam kui 15". Nii et hind pole alati peamine ostuargument.
Kui "meediat" ei kollektsioneeri, pole 128GB liiga pisike ühti. Kui kollektsioneerid, pole ka 256 kuigi kauaks piisav.
Pole paha. Just nagu Samsa ultrabook'idki. Aga kel silmad peas, märkab kaugelt, mida on üritatud jäljendada.
Sven kirjutas: |
Mis puutub ekraani, siis see reso on küll natuke overkill, sest minu isendil on 1080p (13" IPS) ja tekst on kohati ikka liiga väike, aga eks see võib olla Windowsi teksti skalleerimise viga, praeug on DPI 125% peal. |
Vat see ongi windows-platvormi peamine viga. No mida ma teen selle kirbusitaga seal full-HD ekraani nurgas. Enamus ajast ma ju ei vahi tohutut tabelilahmakat või pilditöötlusproget. Küll aga oleks mul hea meel, kui tähed on mõistlikult suured, kuid ma ei märkaks nende koosnemist pikslitest.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
28.10.2012 11:28:14
|
|
|
Tõksimisega on lihtne - pane tiheduseks mitte native vaid suurem või suurim, võta ette Safariga mingi leht kus on pikemalt vektoris teksti ja peoga bitmapi pilte vahel, Facebook või mõni Disqss on nunnu ja siis proovi seda kerida. Silmnähtavalt on jõudu juurde vaja. Mängi natuke veel teksti suurusega juurde ning värskendustihedus kukub peldikusse.
13 on loomulikult parem kaasas tassida kui 15, aga väike numbrihooramine on ikka veres. Kui 15 pakub nii paljut rohkem ja maksab ainult väikese terakese rohkem, siis paljalt mobiilsuse pealt niipalju maksta ei tahaks. Ükskõik milline eraldi GPU 13-s. Ükskõik milline ja asi oleks hoopis teist nägu. Ja 128 GB - see ei ole tõsine number. Seda enam, et SSD kasutamiseks oleks ka kasutajal endal kena mingi 15 % vaba hoida. Elada pidevas hirmus, et arvuti saab täis nagu IRL-i debiiliku internet. No ma ei tea ..
Sven kirjutas: |
Mis puutub ekraani, siis see reso on küll natuke overkill, sest minu isendil on 1080p (13" IPS) ja tekst on kohati ikka liiga väike, aga eks see võib olla Windowsi teksti skalleerimise viga, praeug on DPI 125% peal. |
Soovitan soojalt, mine kuskile poodi ja näpi natuke retinaga MBP. 15 peaks igal pool olema. Mitte et ma sinu valikut maha teeksin, aga lihtsalt mine ja saad natuke ka targemaks. Küsimus ei ole resolutsioonis. Apple liigutab asju resolutsioonist täieliku loobumise poole. Selle vältimatu eeldus on, et ekraanil piksleid näha ei tohi olla, seega sinu väide on lapsik. Piksleid ei tohi näha olla - absoluutne miinimum ja ka vajalik maksimum.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.10.2012 19:56:08
|
|
|
margus1000 kirjutas: |
Kui Apple tahab oma retinaga edasi minna, st. mitte ainult suure resoga ekraanid, vaid nendel erinevate elementide erineva skaleerimisega näitamine, ehk siis resolutsioonist sõltumatus, siis selleks on ikka meeletul hulgal arvutusjõudu vaja |
Jah, nii meeletult palju, et sellega saab lõdvalt hakkama ka 5a vana low-end jubin
margus1000 kirjutas: |
Hetkel tõksib isegi 15" retina teatud kohtades, seega tehniline pool ei ole veel järele jõudnud. |
Probleem on softis, mitte rauas.
margus1000 kirjutas: |
Võta ja adresseeri piksleid eraldi. Inteli OpenCL-i tugi on hetkel selline pealesurutud ja üsna kööbakas lahendus. Haswelliga võiks asi paremaks minna, aga praegu seda arvestatavaks pidada ei saa. |
Ehk lõpetaksid rääkimise teemadel millest sa kõige vähimatki ei jaga?
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
28.10.2012 20:03:11
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Jah, nii meeletult palju, et sellega saab lõdvalt hakkama ka 5a vana low-end jubin
Probleem on softis, mitte rauas.
Ehk lõpetaksid rääkimise teemadel millest sa kõige vähimatki ei jaga? |
Sa vist jagad teemat. Ehk valgustad. Huvitav teema.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
28.10.2012 20:08:01
|
|
|
Lihtsam oleks sul end tasapisi harida ning senini hoiduda teemadest mida ei valda. Siin tehniliste lahenduste lahkamine oleks liiga OT.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
29.10.2012 08:58:51
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
Lihtsam oleks sul end tasapisi harida ning senini hoiduda teemadest mida ei valda. Siin tehniliste lahenduste lahkamine oleks liiga OT. |
Ühesõnaga oled sa tavaline laia jutuga plämalõug, kelle ainus argument enda uptiamiseks on - see ei ole nii, peale minu on kõik lollid. See viie aasta taguse raua meenutamine andis selget aimu, kuidas antud OS antud ekraani ära kasutab, sellest ei jaga sa halligi. Midagi tarka sul öelda ei ole. Lihtsalt plähmaki-plähmaki. Muide jutt käib 13" retina Pro-st ja antud ekraanijutt on otseselt teemasse. Isegi sellega suutsid sa puusse panna. Hale.
Et ise mitte samasugune plämanik olla, tooksin mõned tsitaadid Lal Shimpi asjalikust ülevaatest. Ehk on inimestel huvitav lugeda, mismoodi see ekraani kasutamine käib ja millest tulenevad tehnilised probleemid. Tõlkima ei hakanud. Paljud terminid tekitavad küsimuse, kas neil eestikeelseid vasteid isegi on. Samas asja sisu on lihtsalt lahti seletatud.
In the default “best for Retina Display” setting, the desktop, menu bar, icons and Finder windows are drawn at 2880 x 1800, but they are drawn larger than they would normally be at 2880. Apple draws everything at 4x the size to make the desktop behave exactly as it would on a 15.4-inch 1440 x 900 display - this is the backing scale factor (2.0) at work. This approach provides the best image quality as there’s integer mapping from pixels on the panel to pixels on the desktop. No interpolation or filtering is necessary.
How pixels map to points is determined by the backing scale factor. The backing scale factor can either be set to 1.0 or 2.0. In the case of the former you get 1:1 point to pixel mapping, while in the latter each point is backed by four pixels. The backing scale factor isn’t a global value, it can be set on a per element basis, allowing controls to to be legible while you get the benefits of a higher resolution for additional screen real estate. This aspect of OS X is key to enabling good behavior in applications as you’ll soon see.
If you select the 1680 x 1050 or 1920 x 1200 scaling modes, Apple actually renders the desktop at 2x the selected resolution (3360 x 2100 or 3840 x 2400, respectively), scales up the text and UI elements accordingly so they aren’t super tiny (backing scale factor = 2.0), and downscales the final image to fit on the 2880 x 1800 panel. The end result is you get a 3360 x 2100 desktop, with text and UI elements the size they would be on a 1680 x 1050 desktop, all without sacrificing much sharpness/crispness thanks to the massive supersampling. The resulting image isn’t as perfect as it would be at the default setting because you have to perform a floating point filter down to 2880 x 1800, but it’s still incredibly good.
All modern GPUs have fixed function scaling hardware that is used to efficiently scale between resolutions. A scaler either in your GPU or in your display panel is what lets you run non-native resolutions at full screen on your LCD (e.g. running 1680 x 1050 on a 1920 x 1080 panel). None of the GPUs used in the Retina Display MacBook Pro officially support fixed-function scaling of 3840 x 2400 or 3360 x 2100 to 2880 x 1800 however. Modern day GPUs are tested against 2560 x 1440 and 2560 x 1600, but not this particular 5MP resolution. Even 4K resolution support isn’t widespread among what’s available today. Rather than wait for updated hardware and/or validation, Apple took matters into its own hands and built its own GPU accelerated scaling routines for these higher resolutions. Fixed function hardware is almost always more efficient from a performance and power standpoint, which is why there’s some additional performance loss in these scaled resolution modes.
What’s even crazier is Apple wasn’t pleased with the difference in baseline filtering quality between the Intel HD 4000 and NVIDIA GeForce GT 650M GPUs. As the Retina Display MacBook Pro would have to regularly switch between GPUs, Apple wanted to ensure a consistently good experience regardless of which GPU was active. There are a lot of filtering operations at work when doing all of this resolution scaling, so rather than compromise user experience Apple simply wrote its own default filtering routines. Since you want your upscale and downscale quality to be identical, Apple had to roll its own implementation on both.
As I mentioned earlier, there are quality implications of choosing the higher-than-best resolution options in OS X. At 1680 x 1050 and 1920 x 1200 the screen is drawn with 4x the number of pixels, elements are scaled appropriately, and the result is downscaled to 2880 x 1800. The quality impact is negligible however, especially if you actually need the added real estate. As you’d expect, there is also a performance penalty.
At the default setting, either Intel’s HD 4000 or NVIDIA’s GeForce GT 650M already have to render and display far more pixels than either GPU was ever intended to. At the 1680 and 1920 settings however the GPUs are doing more work than even their high-end desktop counterparts are used to.
To be quite honest, the hardware in the rMBP isn’t enough to deliver a consistently smooth experience across all applications. At 2880 x 1800 most interactions are smooth but things like zooming windows or scrolling on certain web pages is clearly sub-30fps. At the higher scaled resolutions, since the GPU has to render as much as 9.2MP, even UI performance can be sluggish. There’s simply nothing that can be done at this point - Apple is pushing the limits of the hardware we have available today, far beyond what any other OEM has done. Future iterations of the Retina Display MacBook Pro will have faster hardware with embedded DRAM that will help mitigate this problem. But there are other limitations: many elements of screen drawing are still done on the CPU, and as largely serial architectures their ability to scale performance with dramatically higher resolutions is limited.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
KrikU
HV veteran

liitunud: 14.12.2001
|
29.10.2012 09:34:43
|
|
|
Esimest korda loen, et üldse sellist skaleerimist läbi viiakse pildi näitamisel 2D jaoks, viimati tean sellist supersampling lahendust kõige esimeses AA lahendusena 3D mängudes GeForce 256 aegadest. Järelikult see aint rMBP teema praegu. Siin võib küll GPU või CPU jõudlus hätta jääda selle suure reso joonistamise ja siis downscalemisega supersamplimise ja renderdamisega isegi 2D puhul.
Väga põnev igatahes.
|
|
Kommentaarid: 129 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
119 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
29.10.2012 09:47:43
|
|
|
tsitaat: |
Apple draws everything at 4x the size |
Apple on ajast umbes 15a maas kui ei oska AA'd kasutada efektiivselt.
tsitaat: |
Modern day GPUs are tested against 2560 x 1440 and 2560 x 1600, but not this particular 5MP resolution. Even 4K resolution support isn’t widespread among what’s available today. Rather than wait for updated hardware and/or validation, Apple took matters into its own hands and built its own GPU accelerated scaling routines for these higher resolutions |
Taaskordne idiootsus, hakkavad tegema miskit omaloomingut ja siis imestavad miks ei tööta. GPU'del pole aastaid olnud vähimatki probleemi sääraste resodega majandamisel aga nuh, NIH sündroom on ikka eriti tugev näritud õuna puhul. Ühtlasi pole FF skaleerimist GPU'des juba ammu kasutatud ning kõik teevad seda nii ehk naa "softis".
tsitaat: |
At the default setting, either Intel’s HD 4000 or NVIDIA’s GeForce GT 650M already have to render and display far more pixels than either GPU was ever intended to. At the 1680 and 1920 settings however the GPUs are doing more work than even their high-end desktop counterparts are used to. |
Reso on viimane asi mis neid kinni hoiab.
tsitaat: |
But there are other limitations: many elements of screen drawing are still done on the CPU, and as largely serial architectures their ability to scale performance with dramatically higher resolutions is limited. |
Ehk siis tehku oma softistack korda enne, kui hakkavad GPU'sid süüdistama.
KirkU kirjutas: |
Siin võib küll GPU või CPU jõudlus hätta jääda selle suure reso joonistamise ja siis downscalemisega supersamplimise ja renderdamisega isegi 2D puhul. |
Ka tolle max reso peal on raud suuteline kogu ekraani kümneid kordi per kaader üle joonistades-blendides hoidma >100FPS'i kui nad ainult poleks perverssustega tegelenud.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
29.10.2012 10:26:55
|
|
|
Kihvt vastasseis - Anand versus suvaline XP loogikaga troll. Pole vist eriti aus võitlus, aga naljakas on lugeda sellegipoolest, kuidas XP-mees ei saa isegi aru, milleks seda kõike tehakse.
KrikU, Tegelikult on liikumise suund selge. Ekraan on nii tihe, et erinevaid piksleid enam näha ei ole, seega tekib üks canvas, millele kuvatakse asju just nii suurelt - väikeselt, kui konkreetne kasutaja tahab. Resolutsioonid on pseudoresolutsioonid ja kes tahab suuremat kasutajaliidest, kes rohkem asju ekraanile. Aperture ja Final Cut-iga tuleb juba järgmine samm. Menüüd ja tööriistad sätid sellele "resolutsioonile" mis sulle mugav tundub, töödeldavat asja kuvatakse võimalikult originaalilähedaselt.
Apple sinnapoole lähebki. Valid endale arvuti ainult ekraani füüsilise suuruse järgi. Kas 13 " on piisav, et kõik sulle vajalik mugavalt ära mahutada, või on vaja 15"? Sealt edasi on valida kuvasuurus, mis tulevikuplaanides neil kindlasti elementide kaupa määrateltav on. Näiteks - muidu on pseudo 1680x1050 mugav, ainult menüüd kipuvad kribuks minema, seega sätime ekraani "rohkem kola" peale, ainult et menüüd teeme veel veidi suuremaks. Kui asjad enam globaalse väärtusega seotud ei ole, siis saadki täpselt sellise ekraanikuva, mis sulle meeldib. Kas lased mugavusest arvutil asjade vahekorra otsustada või käid asjad vajadusel käsitsi üle ja saad fine-tuningu. Või lased alguses arvutil lahmaki enam-vähem mugava asja ette kuvada ja kui minig asi ei meeldi, sätid jooksvalt paika.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference.
viimati muutis margus1000 29.10.2012 10:31:52, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
29.10.2012 10:30:08
|
|
|
margus1000, ole hea selgita mis mu jutus valesti oli. Kui miskit on siis saaksin end asjadega kurssi viia.
Ühtlasi jäi sul vist arusaamatuks, et ma ei öelnud, et anand oleks miskit valesti öelnud v.a see reso jutt kus ta tundub paralleele tõmbavat mängude poolt antava koormusega. Lihtsalt et säärasel viisil asjade lahendamine on lollus ning pole mingi ime kui läbi ussim**** asju tehes on tulemus pehmelt öeldes küsitav.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
margus1000
Lõuapoolik


liitunud: 28.05.2003
|
29.10.2012 10:53:03
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
margus1000, ole hea selgita mis mu jutus valesti oli. Kui miskit on siis saaksin end asjadega kurssi viia.
Ühtlasi jäi sul vist arusaamatuks, et ma ei öelnud, et anand oleks miskit valesti öelnud v.a see reso jutt kus ta tundub paralleele tõmbavat mängude poolt antava koormusega. Lihtsalt et säärasel viisil asjade lahendamine on lollus ning pole mingi ime kui läbi ussim**** asju tehes on tulemus pehmelt öeldes küsitav. |
Küsimus ei ole enam valesti või õigesti, küsimus sinu puhul on, et kas sa ikka saad aru, mida ja miks püüab Apple saavutada? Vist ei saa. Kui suudad ära vastata küsimusele - miks seda tehakse, siis võib edasi minna järgmise punkti juurde. Kui sellisel viisil asjade lahendamine on lollus, siis kuidas oleks õige? Kui ekraan on 13 või 15", füüsiliselt on piksleid ikkagi 2560x1600 või 2880x1800, siis kuidas peaks seal näitama pseudoresolutsioone alates 1024x600 kuni 1920x1200 nii et need ka kvaliteetsed oleksid? Kui suudad sellele küsimusele ära vastata, oled koheselt rikas mees. Mine selle lahendusega ainult Apple juurde, soe koht ning palju raha on laksust kindel.
_________________ God grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can, and wisdom always to tell the difference. |
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
 |
Ho Ho
HV Guru

liitunud: 16.02.2002
|
29.10.2012 11:00:06
|
|
|
Saan aru mida nad üritavad. Ei saa aru miks nad ei kasuta selleks korrektseid ja standartseid meetodeid.
tsitaat: |
kuidas peaks seal näitama pseudoresolutsioone alates 1024x600 kuni 1920x1200 nii et need ka kvaliteetsed oleksid? |
AA.
tsitaat: |
Mine selle lahendusega ainult Apple juurde, soe koht ning palju raha on laksust kindel. |
Lajatavad mulle pigem NIH'iga ning jätkavad oma kilplaslikkusega.
_________________ Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity" |
|
Kommentaarid: 106 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
0 :: |
1 :: |
86 |
|
tagasi üles |
|
 |
tahanteada
Lõuapoolik

liitunud: 04.04.2003
|
29.10.2012 11:00:38
|
|
|
Ho Ho kirjutas: |
margus1000, ole hea selgita mis mu jutus valesti oli. Kui miskit on siis saaksin end asjadega kurssi viia.
Ühtlasi jäi sul vist arusaamatuks, et ma ei öelnud, et anand oleks miskit valesti öelnud v.a see reso jutt kus ta tundub paralleele tõmbavat mängude poolt antava koormusega. Lihtsalt et säärasel viisil asjade lahendamine on lollus ning pole mingi ime kui läbi ussim**** asju tehes on tulemus pehmelt öeldes küsitav. |
Lihtne ju - Sina räägid staatilisest seadistusest ning mis on kinni ekraani enda maksimaalsete füüsiliste parameetritega, aga Sinu Lp. Opponent räägib moodsa aja dünaamilisest seadistusest. Tõsi, ka need on kinni tehniliste parameetritega, kuid olemasolevad parameetrid on sellisel tasemel, mille peale annab seda dünaamikat ehitada ja (tõenäoliselt) jääb veel varu kõvasti ka ülegi.
Midagi sellist toimub ka printerite maailmas, kus trükipunkt on aetud hästi tihedaks, kuid tahma kokkuhoiu mõttes - ja mängides sellele, mida inimsilm veel eristab või mitte - kasutatakse dünaamiliselt määratud punktitehedust. Et printer on kirjade järgi a 2400x2400dpi kuid dünaamiliselt prindib näiteks 1200x1200 tihedusega. Säästab tahma ja inimesel ikkagi hea meel ilusa print-pildi üle .
|
|
Kommentaarid: 284 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
   |
:: |
2 :: |
11 :: |
211 |
|
tagasi üles |
|
 |
|