Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
p2tu
HV kasutaja
p2tu

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.10.2012 03:32:29 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
see paanitsemine on üks nõmedamaid asju imo.
vanades tähendas paanikas laskmine täpselt seda - suvaliselt laskmist.
kuna uue mehaanika lubab ainult kellegi pihtsa lasta, siis võtab ja lasebki kellegi randomi pihta. enamasti oma mehi maha.

Jep, oma mehi enamasti jah.

Aga missimisest rääkides oli selline olukord, kus oma assault tüüp jäi nelja vastase vahele, konkreetselt paari sammu kauguselt oli ümbritsetud vastastest. Kindel surm, eksole? Nope! Kõik neli vastast missisid nina all asuvat targetit oma plasma kahuritega. Mis seal ikka, naersin natuke jälle ja dashisin selle luckysonofabitchiga kaugustesse... icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 22.10.2012 08:34:23 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
see paanitsemine on üks nõmedamaid asju imo.
vanades tähendas paanikas laskmine täpselt seda - suvaliselt laskmist.
kuna uue mehaanika lubab ainult kellegi pihtsa lasta, siis võtab ja lasebki kellegi randomi pihta. enamasti oma mehi maha.

Lasid vanas ka oma mehi tihtipeale.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 22.10.2012 08:37:55 vasta tsitaadiga

sukelduja, tegelikult ei lasnud. oma mehed tuli lihtsalt piisavalt hajali ja millegi taha paigutada. uues see ei aita.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 22.10.2012 11:13:25 vasta tsitaadiga

uues pole paanikat ka eriti, oli võibolla 3 korda paanikat terve mängu jooksul, ja siis lasi ka paanikas sniper vastase maha icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 22.10.2012 11:31:25 vasta tsitaadiga

nolifer, mängi raskema raskusastme ja rookiedega.
rookie laseb mutonile pihta, muton intimidateb ja laskja paanitseb... reeglina laseb mõne oma mehe maha.

kolonelid ei paanitsenud suurt jah. nagu ka algses mängus, kus lõpuks ei olnud tiimis ühtegi labiilse närvisüsteemiga tüüpi.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 22.10.2012 11:39:04 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
sukelduja, tegelikult ei lasnud. oma mehed tuli lihtsalt piisavalt hajali ja millegi taha paigutada. uues see ei aita.

Mul siiamaani vana xcomi aegadest rookide ja granaatide kombinatsiooni suhtes allergia. icon_smile.gif Oli juhus kuidas üks paanikas mees neljase teami korraga maha võttis.
Tegelikult see, et mind controli all oleva vastase surmasaamine moraali langetab on küll nõme.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 22.10.2012 22:43:26 vasta tsitaadiga

Jõudsin juba päris kaugele, siiani tundub päris hea mäng. Kuigi pole orginaali eriti mänginudki, liiga keeruline ja saast graafika. Ja tegelt sellised turn-based tactics pole kunagi istunud. Nii et ei oska selle strateegia väärtusi hinnata. Kuid süzee on huvitav ja nüüd juba tekib Independence Day feeling, nagu WTF ma pean nii suure taldriku vastu võitlema!?
See, et ainult kuus venda mapil on väga hea. Ei pea tohutu palju aega raiskama, et neid liigutada. Varem sai gbal mängitud robo taisen og I,II ja oli ka äge aga jah 20 unitid juhtida sux.
Läbi seinte tulistamine on vist ainult plasma relvadega võimalik. Enne kui olid vaid tava relvad siis seda ei märganud. Nüüd kui plasma käes juhtub seda ikka väga tihti. Eriti shivid lasevad nagu pea koguaeg seintest läbi, plasma cannoniga ofc. Ei tea kas see bug või peabki nii olema.
Vahest spawnib vaenlaste grupp ruumidesse, kus ma juba käisin see häirib nagu. Rikub kogu mängu ära, et võib uuesti alustada, ei taha oma high level snaipreid kaotada.
Raskemad missioonid enamus rookidega on mega fail. Paanitsevad iga väikse asja peale. Nagu mida ma tegema pean, kui terve põhimeeskond haiguslehel? Õnneks shivid veel leevandava olukorda.
Muidu on hää mäng. Ja mulle meeldib. Vb isegi selle aasta parim mäng, sest päris sitt aasta tegelt ikka!

_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muff
Kreisi kasutaja
muff

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2012 20:34:44 vasta tsitaadiga

486 kirjutas:

Muidu on hää mäng. Ja mulle meeldib. Vb isegi selle aasta parim mäng, sest päris sitt aasta tegelt ikka!


Noh Borderlands 2 ja Diablo 3 + siis Xcom tegid ikka minu jaoks üsna hea aasta =)
_________________

Diablo 3 battletag Derp#2195
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rubic
HV vaatleja

liitunud: 01.12.2005




sõnum 24.10.2012 10:37:22 vasta tsitaadiga

huvitav, ma olen vist ainuke kellel see mäng lõpetab suvalistel hetkedel koostöö ja tegeleased jäävad kohapeale ega toimeta enam edasi. Uuesti loadides mingist hetkel juhtub uuesti, kuid mitte alatii samas kohas...ilge jama krt.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 24.10.2012 11:19:30 vasta tsitaadiga

DLC

link
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2012 16:09:35 vasta tsitaadiga

Nja, no mul on ka esimest korda pmt läbi.
Need on siis tähelepanekud normal/ironman'ist.

- tehnoloogiat on vähe, vb oli vanas ka, aga toona seda ei märganud
- meeste arengu lagi tuleb ruttu ette, psi eriti
- psi on natuke gamebraker, peale seda on mäng imelihtne
- buge on palju - tüüpiline mul on see, et ufode käik ei lõppegi ära, ekraan seisab // läbi seinte ja coveri laskmine
- base defence'i ei ole
- baasi rajatisi on maru vähe
- lennukeid on vähe (ainult lightning pmt - come on!)

Paindlikkust tahaks juurde, nt heavy'le tahaks alloy cannoni anda kätte; airbattle võiks huvitavam olla, kuigi abilititega on seda paremaks tehtud (dogde jne).
Suuremat tiimi tahaks endiselt.
Sniper on suht overpowered.

Mul on tunne samas, et mitemed arengu ja tehnoloogiaga seotud miinused pöörduvad raskema raskusastme juures plussideks.
Sest kui sul tüübid kiiresti surevad, siis on hea, kui mõned vahepeal leveleid ka saavad.

Torediad hetki ka:

a) Päästsin mingit Jüri, kes sai 2 move'i enne exit zone'i mürgitada. ma ei viitsinud pivest mööda navigeerida, kõndisin läbi, sest noh, lebo oli. Viimasel käigul kenasti jõudin exit zone'i kõik oli ilus. Ufode käigu jooksul, peale mida, oleks missioon pidanud lõppema, sattus tüüp paanikasse, jooksis tsoonist välja ning suri maha. Mission failed.

b) Longin läbi battleshipi ja satun olukorda, kus ca 15 Ufot on minu vastu coverist tulevahetuses. Mingi imeliku õnne ja hooletu paigutuse tõttu on peagi 2 meest surnud, 3 kliinilises, 1 mind controllitud ning elus on nähtamatu medic (ghost armor) ning vigane sniper. Alles 5 ufot. Järgmise käiguga pidin valima, milline (ilmselt 1 mees päästa) või kas üldse päästa, sest etherialil oli täpselt piisvalt elusid, et sniper teda väga tõenäoliselt ei oneshotiks ning milliseid vastaseid nottida, et ülejärmise käiguni ka jõuaks. Lasen 3 meest saada surma ja tapan etheriali, seal juures usaldades (rumalasti, kuid vedas) , et sniper suudab 43% tabavuse juures tappa. Etheriali küüsist vabanenud mehega granaadin 2 ufot surnuks. Järgmise käiguga kaotan sniperi ning meedik läheb kliinilisse, aga enne reactionshotib ühe ufo veel surnuks. Viimase käiguga tapan viimase heavy granaadiga kaks ufot. Kojusõit, 5 surnud, 1 vigane ... icon_sad.gif

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|

viimati muutis Aeron 26.10.2012 12:06:45, muudetud 3 korda
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Whiskey
HV vaatleja

liitunud: 07.10.2008




sõnum 25.10.2012 17:39:13 vasta tsitaadiga

Üks toredamaid bug`e, mis minul seni avastada on õnnestunud näeb välja järgmine.
Kui tavaliselt haavata saanud mehed saavad endale wounded staatuse kõrvale ka mingu ajamääruse, a`la 14 päeva palatit ja panni, siis üks vend naases mul missioonilt nii vigasena, et lebab juba teist kuud barakkis ilma igasugu paranemislootuseta icon_smile.gif
Staatus on wounded ja that`s it.

Aa, üks veel.

Mingitel random hetkedel baasis olles Esc`i muljumine enam menüüd ette ei too. Lähed missioonile - the problem has disappeared.
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 25.10.2012 17:43:52 vasta tsitaadiga

Teil veab alles sitikatega! mull ple midagi veel esinenud!
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.10.2012 21:22:37 vasta tsitaadiga

Muide, heavid muutuvad blaster launcheriga jälle üsna kasulikuks.
Suurepärane oleks kui saaks neile anda kätte ka alloy cannonid, siis saaks invisible armoriga astuda ufo seljataha ja kaks järjest maha võtta..

Mängu lõpus oli pool baasi gridi veel tühi, satelliidi ning voolu ressurssi üle ning midagi ehitada ei saanud/polnud vaja.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
p2tu
HV kasutaja
p2tu

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2012 00:19:12 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Muide, heavid muutuvad blaster launcheriga jälle üsna kasulikuks.
Suurepärane oleks kui saaks neile anda kätte ka alloy cannonid, siis saaks invisible armoriga astuda ufo seljataha ja kaks järjest maha võtta..

Mängu lõpus oli pool baasi gridi veel tühi, satelliidi ning voolu ressurssi üle ning midagi ehitada ei saanud/polnud vaja.


Mis seis riikidega? Paljud quitisid?
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2012 12:24:42 vasta tsitaadiga

Alguses kuna lollitasin, siis kaotasin aafrikas kaks riiki, aga kui sain aru, et nad reaalselt lähevadki ära, siis olin edasi hoolikam.
Ei quitinud. Esimene mäng. Mingi hetk lasin pooled mehed lahti ja jätsin alles ainult giftid tüübid.
Viimasel missioonil (mille "viimane lask" on praegu veel tegemata, sest jooksis kokku möödundu kord) olen pmt lihtsalt läbi jalutanud kõigest mis ees. Kui kõigil meestel on psi 110+, siis pole eriline probleem. Ühel sniperil on 146 icon_smile.gif ...

Üldiselt, silmas pidades contenti vähesust võiks nagu oletada, et DLC'de jaoks on ruumi jäätud. Et saaks lisada lennukeid, uurimise tehnoloogiaid, baasi rajatisi (täna ju 30% baasist mängu lõpus tühi ja kõik saab tehtud).

Techtree leidsin ka nüüd ja ootuspärselt vähe on asju..
http://images1.wikia.nocookie.net/xcom/images/thumb/7/72/Xcom-enemy-unknown-2012-tech-tree-research-chart.png/2000px-Xcom-enemy-unknown-2012-tech-tree-research-chart.png

Ufosid on vähe ka, neid võiks olla rohkem. Etheriale on alati 1 - wtf? Vanasti oli laevatäis, vot siis sai nalja. Eriti kui endal psi'd veel ei olnud icon_smile.gif Neid võiks samas olla siis sama moodi kaks erinevat nagu teisi rassegi, sest muidu alguses migni 7 etheriali vastu väikses laevas (kellel kõigil 20 hp) väga hästi ei saaks...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003



Online

sõnum 26.10.2012 13:13:29 vasta tsitaadiga

kuidas võtta, ma suutsin läbi töötada 50+ soldieri, vaid 2 neist olid psi-ga gifted...
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2012 13:53:10 vasta tsitaadiga

Hmm, imelik, 43/12 psi oli mul end game statis kirjas.
Nüüd viimane missioon ka tehtud ja oli sama lebo nagu teisedki.
Psi on selles mõttes ikka kahtlane, et sa nö huvitavalt teha on raske. Kuna mindcontrol on suht on/off ability, siis kõrge williga lihtsalt korjad endale sõdureid juurde ja suicide'id nad vastastesse. 6 meest, kõik teevad mindcontrolli on ikka suht lebo.. i guess peabki olema icon_smile.gif

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|

viimati muutis Aeron 26.10.2012 14:03:51, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 26.10.2012 13:58:04 vasta tsitaadiga

see PSI gift on kõrge willpoweriga meestel. Akadeemiast saab upgrade millega leveldades uuted tüübid saavad usinalt willpowerit juurde. Seega, kui sul tulevad peale selle upgrade võtmist mehed peale, siis nad leveldades on lõpuks väga kõrge williga ja sealt on neid gifted tüüpe ülikerge leida. Ma arvan, et londiste jebis oma originaal meestega ringi ja nende will ongi üsna low.
_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puer
Kreisi kasutaja
puer

liitunud: 27.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2012 17:49:43 vasta tsitaadiga

Tõenäoliselt MOD'imise tuge niipea ei tule: http://www.pcgamer.com/2012/10/25/firaxis-modding-xcom-enemy-unknown/
Niikauaks on meil siis ini tweak'id: http://xcom.nexusmods.com/mods/searchresults/?cat=7
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2012 18:44:11 vasta tsitaadiga

So ture:

Dark0ne of the XCOM Nexus modding network offered a terse response, writing, “If you’re cynical, like me, that reads as ‘We’ll maybe talk about mods after we’ve milked the DLC for all their worth.’ Not that you can hold it against Firaxis. After all, they’re a business. But for people who care more about mods than they do about lackluster DLC, it’s a blow.”

Kuidagi ei taheta aru saada, et parem modding community = parem mäng.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 26.10.2012 20:35:13 vasta tsitaadiga

madfury kirjutas:
see PSI gift on kõrge willpoweriga meestel. Akadeemiast saab upgrade millega leveldades uuted tüübid saavad usinalt willpowerit juurde. Seega, kui sul tulevad peale selle upgrade võtmist mehed peale, siis nad leveldades on lõpuks väga kõrge williga ja sealt on neid gifted tüüpe ülikerge leida. Ma arvan, et londiste jebis oma originaal meestega ringi ja nende will ongi üsna low.

PSI ei ole willpoweriga seotud, vaid random. PSI atribuut genereeritakse sellel hetkel kui mees PSI labsi pannakse. Ehk kui tahad mõnda meest kindlasti psi võimelisena näha siis
1) salvesta mäng nimega enne
2) pane mees psi labi.
3) salvesta mäng pärast.
4)Lase 20 päeva edasi, ära mingeid missioone tee. Kui mees saab PSI omaduse, siis loe mäng pärast sisse ja mängi nagu tavaliselt kuni mehe treening lõpeb. Kui mees ei saa PSI omadust loe sisse mäng enne ja jätka punktist 2
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nolifer
Kreisi kasutaja

liitunud: 24.05.2008




sõnum 26.10.2012 23:44:56 vasta tsitaadiga

sukelduja kirjutas:
madfury kirjutas:
see PSI gift on kõrge willpoweriga meestel. Akadeemiast saab upgrade millega leveldades uuted tüübid saavad usinalt willpowerit juurde. Seega, kui sul tulevad peale selle upgrade võtmist mehed peale, siis nad leveldades on lõpuks väga kõrge williga ja sealt on neid gifted tüüpe ülikerge leida. Ma arvan, et londiste jebis oma originaal meestega ringi ja nende will ongi üsna low.

PSI ei ole willpoweriga seotud, vaid random. PSI atribuut genereeritakse sellel hetkel kui mees PSI labsi pannakse. Ehk kui tahad mõnda meest kindlasti psi võimelisena näha siis
1) salvesta mäng nimega enne
2) pane mees psi labi.
3) salvesta mäng pärast.
4)Lase 20 päeva edasi, ära mingeid missioone tee. Kui mees saab PSI omaduse, siis loe mäng pärast sisse ja mängi nagu tavaliselt kuni mehe treening lõpeb. Kui mees ei saa PSI omadust loe sisse mäng enne ja jätka punktist 2

kahtlen kas on random, endal oli 2 tegalst kellel oli psi võimed, mõlemal korral 2 korda läbi mängides, ühe tegelase nimi oli maddog või midagi sarnast
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 27.10.2012 16:49:50 vasta tsitaadiga

sukelduja, Vähemalt kui lab püsti saab, siis mäng ütleb, et PSI gifti on tõenäolisem kõrge willipoweriga meestel. Ega ma oma infi päris lambist ka ei võtnud...
_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2tu
HV kasutaja
p2tu

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.10.2012 01:20:53 vasta tsitaadiga

Tegin sis normali ja ohtrate load'ide abil mängu läbi. Kaotasin ühe riigi - Venemaa ja mitte ühtegi meest. Kodumandriks oli Aafrika - back to the roots.

Mõned tipid/tähelepanekud:
- Stoori põhiste priority researchidega ei tasu kiirustada. Armoriga küll. Mängisin pool mängu tavaliste tinakuulde, aga titan armoriga. Edukalt.
- Satelliite ei tasu kohe üles lasta vaid oodata kuni riik on 3-4 paanikaastme peal.
- Tee ära alati kõik missioonid!
- Ära torma peale, liigu meestega rahulikult ning oota kuni vastased ise ründavad.
- Kasuta overwatchi alati.

Üldiselt ajas kõige rohkem närvi see "rändom" mängus. Nii meeste mööda laskmised lambi hetkedel, kui ka väga haige paanikasüsteem ning alienide käitumine kohati oli liiga ettearvamatu.
Buge ei kohanud (mõned läbi seina laskmised välja arvata), mäng kokku ei jooksnud.

Aga ironmanis uuesti läbi tegema ei kipu - lahingud muutusid juba poole mängu pealt tüütuks, sest hoolimata ettearvamatusest oli siiski võimalik ettevaatlikult mängides kõik edukalt ära teha.
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.