Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 17.10.2012 10:23:47 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
SirAskAlot kirjutas:
Lihtsalt odav trikk , et varjata nõrka AI-d ja kui OP-d on sniperid
Peaprobleemiks pean neil siiski cover süsteemi. Out-of-cover vs isegi low cover on nii üüratuma suur vahe et see pole isegi naljakas enam.

Kui sa nüüd mõtled, siis ka pärisel on üüratu vahe sees, kas sihtmärk on varjunud või lagedal.
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 17.10.2012 10:46:37 vasta tsitaadiga

Nõustuksin sinuga kui see cover töötaks vähegi loogiliselt. Siin mängus see ei toimu sedasi, isegi originaalis oli see parem.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.10.2012 10:48:00 vasta tsitaadiga

Ho Ho, mis coveri juures ebaloogiline on?
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xtro
HV veteran
xtro

liitunud: 17.10.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.10.2012 10:51:40 vasta tsitaadiga

Mis sellel coveril häda? Minumeelest ei tee küll eriti vahet sisse, alguses ehk veits aga hetkel pole mingi probleem.
Enam ei häri ka see, et alienid nägemisel kohe peitu jooksevad, ei aita neid see enam.

Mis aga väga närvidele käib, et üks target võib samaaegselt endale tõmmata mitu action shoti (overwatch), see imeb tõsiselt. Krt miks need korraga aktiveeruvad mitte järjest? Pmst esimne tappab ja teised kurdavad, et mööda läks (logish, et mööda kui target juba surnud).

_________________
30+ tarantlit mu magamistoas ei tähenda veel, et ma hull oleks... vist?
Kommentaarid: 444 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 337
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 17.10.2012 11:05:03 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
Ho Ho, mis coveri juures ebaloogiline on?
See, et tegu on sisuliselt on/off muutujaga ning pole vähimatki vahet mis täpselt su ees on või mis nurga alt sind sihitakse, peaasi et on kusagil 180 kraadi eespool katet.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 17.10.2012 11:39:38 vasta tsitaadiga

Ho Ho, nagu ma juba ütlesin, poolik cover on ründajale -25 aim. täiscover on -40 aim. lisaks paistab mingi flanking muutuja ka olema, ehk siis sõltuvus suunast.
on sul mingit allikat või analüüsi linkida, mis xcomi cover ja aim süsteemist lähemalt räägib?

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 17.10.2012 12:15:04 vasta tsitaadiga

Nagu ütlesin siis kogu suunast sõltuvus seisneb selles, et kas asud varjest ees või taga pool. Oled 45 kraadise nurga all eespool on sama suur tõenäosus pihta saada kui risti varjega, olgu varjeks kasvõi ühe ruudu suurune känd.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 17.10.2012 14:31:41 vasta tsitaadiga

Ho Ho kirjutas:
Nagu ütlesin siis kogu suunast sõltuvus seisneb selles, et kas asud varjest ees või taga pool. Oled 45 kraadise nurga all eespool on sama suur tõenäosus pihta saada kui risti varjega, olgu varjeks kasvõi ühe ruudu suurune känd.


Tegelikult on mäng neid "nii ei saa reaalselt asi toimida" asju täis.

Näiteks heavy rifle (aga ka tavalised). Suht kummaline on vaadata , et kogu valang läheb sihtmärgist mööda. Reaalselt peaks mingi osa valangust ka pihta minema.
Järgmisena võiks norida frienldy fire kallal. Iga kord kui mõnest ees olevast mehest läbi lastakse peaks tulema punane hoiatus. "ärge seda kodus sõpradega proovige".
Veel võiks mainida laske nurka ja vaatevälja suunda. Mälu järgi olid need vist isegi esimeses UFO mängus sees.
Või siis lambist selja taha teleportivad rifle mutandid. Floateritest võis veel aru saada.
Lõpetada võiks vast lõpust , mis oli ilmselt kõige kummalisem. Nees kes süveneda viitsisid, 100 km siia - sinna ei muudaks midagi.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 17.10.2012 16:22:49 vasta tsitaadiga

Sai ka läbi (CI) ja kõlbab teisele tiirule minna küll.
Lõpus muidugi tundsin, et olen juba liiga üle kõigist (ehe, Impossible ette võtta? icon_biggrin.gif?).
Oli ainult üks PSI sõdur ka üldse kogu kamba peale. Aga Colonele oli ca 8-9, nii et käras küll.

Viimases missioonis kaotasin ühe mehe ja teine jäi lahinguväljale kooma, kuigi ideeliselt oleks võinud päästa mõlemad, aga shortcutisin enda jaoks 2 käiku enne tööle minekut icon_smile.gif

Kokkuvõttes hinnang "väga hea" ehk pea 9 punni 10st aga suurepärast ei saa. Võibolla mõni korralik patch või DLC tõstab hinnangut.

----
JA2 on siiani parim käigustrateegia minu jaoks. 1.13 modiga nüpeldab xcomi alt ja pealt.
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
lambivana
HV kasutaja
lambivana

liitunud: 04.10.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.10.2012 00:28:18 vasta tsitaadiga

Einoh epic fail ühes classic ironman missioonid ikka.... Neli venda overwatchis, kolm neist katusel!! (sniper, heavy, support) ja üks mees all. Tuleb ühe eluga thin man uksest välja, ilma coverita ja kõik neli venda lasevad reaction shoti mööda. Ja siis thinman critib mu mehe surnuks icon_biggrin.gificon_biggrin.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 18.10.2012 10:40:27 vasta tsitaadiga

"That's X-Com Baby!" bananadance2.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 18.10.2012 12:59:01 vasta tsitaadiga

Ma sain ka lõpuks normal ironmani käima endal ... katse 8, nagu mäng väidab.

Meeskond töötab päris kenasti koos ja juba julgeb teha nati aggressiivsemaid stunne jne.. Oli siis üks moment kus kaardi peal lambist 3 floaterit veoki tagant õhku tõusid, mu kogu tiim oli overwatchi peal ja 2 alieni said kohe surma, üks siis lidus siis auto taha. 4hp'd. Mu stunni mees sai oma esimese sammuga tema juurde, aga kuna vennal 4hp'd, siis vaja, et üks mu ülejäänud viiest sõdurist teda püstoliga tiba nõrgestaks. Läheb esimene tema lähedale, mingi 55% hit, mööda, läheb teine, mööda, kolmas mööda, neljas samamoodi mööda. Alles oli veel heavy, kes mul heavy hitter alati olnud ja mul oli selline konkreetne "nojah, juu siis ei stunni seda floaterit" tunne.

Heavy siis 60% hitiga sai oma LMG'ga talle pihta... ja tegi 3 dämmi (pole kunagi nii madalat dämmi tema puhul ise märganud). Great success!!!

Ja mu peamine stunnija siis failib 1hp'se floateri stunnimise @ point blank range (ka esimest korda juhtus, kui alla 3hp'ne minu jaoks püsti jäi).

That's XCOM for you.

Kusjuures mäng tn iga playthrough alguses taas nullib varem mängitud kaartide nimekirja. pt 7 lõpupoole oli üks kaart, mis ca 10 missiooni hiljem järgmises playthroughs uuesti kordus, uute kollidega lihtsalt.

Mängul on oma kerge võlu olemas, kuid pean tunnistama, et kui Xenonauts valmis saab, siis sellest on minu jaoks palju rohkem rõõmu mu ufo killimise vajaduste rahuldamiseks.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 18.10.2012 15:11:44 vasta tsitaadiga

Seal on ju jublakad olemas mis täpsust t6stavad.
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rubic
HV vaatleja

liitunud: 01.12.2005




sõnum 19.10.2012 18:01:42 vasta tsitaadiga

mingi pull on mul, et mingil hetkel jookseb asi kokku. Järsku enam displayl olevad nupud ei reageeri midagi..saab ainult esc ja relva laadimist...teeb ühe tiiru meestega kõigiga laadimise ära ja jääb kinni. Hiir liigub, nuppe vajutada saab ja vajutus heli tuleb aga ei toimu midagi ning enam siis ei saa ka esc vajutada.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 19.10.2012 20:57:12 vasta tsitaadiga

okei, ironmani isu läks ikka täiesti ära lähemaks ajaks.
- lähen landed ufo juurde, jagan alguses platsi pealt mehed puude taha full coverisse, liigutan rookie paar ruutu edasi avastama - 3 thin mani. not too bad i think - tuli teine seltskond thin mane veel + floaterid. taganeda polnud kuhugi. kui rookie surma sai (üle poole mapi laks + poison, healin ära, üle poole mapi laks + poison), siis snaiper reloadima pidi ja 2 laskmisvõimelise tüübi vastu oli 5 alieni, astusin tagasi entry areasse ja abortisin misiooni. okei, livable.
- järgmine on council mission pommi defusemine. crititi sniper ja heavy üle poole mapi surnuks, edasi liikumise hoo võtsid tondid parasjagu nii palju maha, et pommist jäi paar ruutu puudu. hakkas countdownima, mehed lihtsalt ei jõudnud tagasi entry areasse in time, jäi paar ruutu puudu.
- järgmine, abduction. liigun esimese mehega 2 ruutu - 3 mutonit. niipea kui mõni mu mees neile pihta saab, siis intimidate ja mehed paanikas idiootsusi tegemas. wipe.
- järgmine, seekord siis lisaks suuremas osas veel ruukidega ka (sest eelnevad tegid kogenumatega puhta töö) 2 mutonit ühelt, 2 teiselt poolt eemalt nottimas + cyberdisc vahetus läheduses.

fuck see kõver rng.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003




sõnum 19.10.2012 21:29:39 vasta tsitaadiga

Sai mitmetasandiliste laevadega ka tutvust tehtud ja tutvus polnud hea - too tasemete vahel jõksutamine tekitas tahtmise mitte edasi mängida. Lisaks kohe esimesed Sectoidid on needsamad mindcontrollerid, kes ühe attackiga alguses võtavad mehelt 5 elu ja siis tagatipuks mindcontrolivad. Paistab, et isegi Normaliga läheb raskeks icon_smile.gif
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 19.10.2012 21:58:12 vasta tsitaadiga

Sai siis täna läbi tehtud ja lõppes nii, et võib täiesti vabalt lisa osa tulla või DLC´ga lisa osasi.

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 20.10.2012 14:12:36 vasta tsitaadiga

Lõpetasin täna Classic Ironmani. Õnnestunud mängu numbriks sai lõpus 72 icon_sad.gif Metagame õppimine võttis kaua aega (tahtsin nii mängida, et ükski riik ei lahkuks) ja londiste poolt mainitud RNG ajas pasa keema ikka mõnikord. A kuskil poole mängu peal kui meta oli kontrolli all, siis läks asi lihtsamaks ja võis vigu isegi lubada. Alguses on vead/RNG täiesti halastamatud, 80% mu mänge lõppes misioon 3-10 vahel. A kui lõpuks kaardid ja spawnid peas on, siis peab aint õnnega joppama. Kogu mäng kestis mingi 280 game dayd.
Ma muuseas mängisin reeglina 2 snaiprit kaardil. Ei jõua neid kordi ära lugeda kus nad kastanid tulest tõid.

_________________
Avatar by Flacko
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 20.10.2012 15:25:08 vasta tsitaadiga

madfury kirjutas:
Lõpetasin täna Classic Ironmani. Õnnestunud mängu numbriks sai lõpus 72 icon_sad.gif Metagame õppimine võttis kaua aega (tahtsin nii mängida, et ükski riik ei lahkuks) ja londiste poolt mainitud RNG ajas pasa keema ikka mõnikord. A kuskil poole mängu peal kui meta oli kontrolli all, siis läks asi lihtsamaks ja võis vigu isegi lubada. Alguses on vead/RNG täiesti halastamatud, 80% mu mänge lõppes misioon 3-10 vahel. A kui lõpuks kaardid ja spawnid peas on, siis peab aint õnnega joppama. Kogu mäng kestis mingi 280 game dayd.
Ma muuseas mängisin reeglina 2 snaiprit kaardil. Ei jõua neid kordi ära lugeda kus nad kastanid tulest tõid.


Mul läks 285 päeva icon_smile.gif
Lõpus juba lebotasin niisama omameelest, et oleks võinud kiiremini asja korda ajada, aga ei hakanud.
2 riiki läks, oli paratamatus.
Ise mängisin 1 snaipriga, 2 heavy, support, 2 assaulti. Viimases missioonis vahetasin ühe assaulti snaipri vastu. heavy on alguses hea - AoE jne, aga hiljem sniper on tõesti parem.

Mul oli õnnestunud mängu nr 51, sest ei olnud rahul tihti algustega icon_smile.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mutabor
HV veteran
mutabor

liitunud: 06.06.2002




sõnum 21.10.2012 12:29:48 vasta tsitaadiga

lahe mäng. esimene tulnukate baas ja tekib olukord kus kogu kaart läbi kammitud ja kedagi enam ei leia aga ära ei lõpe. vahepeal näitab mis suunast on vaenlast kuulda, liigud kaks sammu sinna poole siis järgmine turn kuulda teiselt poolt. nagu oleks kaardist väljas tegelane ja näha teda ei ole. :S
_________________
/allkiri
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 22
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Goon
Kreisi kasutaja
Goon

liitunud: 12.06.2005




sõnum 21.10.2012 14:36:29 vasta tsitaadiga

Kas kellelgi veel multiplayeris probleem, et lambist kukub mängides ühendus ära - Disconnect.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
p2tu
HV kasutaja
p2tu

liitunud: 06.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 21.10.2012 20:33:35 vasta tsitaadiga

Alustasin kolmandar korda normalit - mängin praktiliselt esimest korda seda seeriat (varem olen põgusalt näppinud) ja pean kõik ise läbi vigade selgeks saama icon_biggrin.gif
Päris närvidele käib see mööda laskmine küll, nagu siin ka varem mainitud, et 4-5 venda võivad vabalt järjest vastasest mööda lasta. Müstika!
Ja vahepeal, kui tundus, et mäng juba enam vähem kontrolli all, siis üks vale käik ning "shit hit the fan", pool maailma oli lõpuks punane ja rahad, ressursid otsas.

Nalja saab ka muidugi, kui mehed täpsed on või kui juhtub midagi sellist: think man ajas ühe sõduri paanikasse, mõtlesin hirmuga, et johhaidii, nüüd jään mõnest mehest ilma, aga kus sa sellega. Paanikas sõdur lasi üle mapi maha ühe sectoidi, kes mind-control'is ühte teist sectoidi ja mõlemad said surma. Naersin küll kõva häälega selle peale icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siLc
HV Guru

liitunud: 22.12.2003




sõnum 21.10.2012 22:24:53 vasta tsitaadiga

Ühe maandunud UFO raidimisel tekkis huvitav olukord, kus üks Muton intimidate´s ning üks kaugemal asunud snaipritest paanitses selle peale...ja lasi paanikahoos sellesama Mutoni ühe elu peale.
Kommentaarid: 194 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 183
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.10.2012 22:34:09 vasta tsitaadiga

see paanitsemine on üks nõmedamaid asju imo.
vanades tähendas paanikas laskmine täpselt seda - suvaliselt laskmist.
kuna uue mehaanika lubab ainult kellegi pihtsa lasta, siis võtab ja lasebki kellegi randomi pihta. enamasti oma mehi maha.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ZorroZip
HV kasutaja

liitunud: 23.07.2002




sõnum 22.10.2012 00:55:23 vasta tsitaadiga

tsitaat:
The Dreamland Chronicles: Freedom Ridge was a canceled video game for PC and PlayStation 2 by Mythos Games, the authors of the original X-COM game, claimed to having been "essentially a remake of the first X-COM with 3D graphics".[1]

http://www.gamekult.com/video/ufo-aftermath-des-ruelles-mal-frequentees-2000165503v.html
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.