Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale.  :: Teata moderaatorile teata moderaatorile
otsing:  
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 14.10.2012 17:57:37 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
Lisaks sellele, et igal mehel ei ole vanu häid snapshot/auto ja aimed shot valikuid on ära kaotatud ka kükitamine ja lamamine, mis kohati loob tobedaid olukordi.
Kükitamine on sisuliselt asendunud coveriga. Isiklikult selle üle väga ei nurise. Samas vanas oli ainus mõistlik valik autoshot kõigest, mis seda vähegi toetas. Kõik teised olid madalama damage-per-TU väärtusega, k.a aimed. Jah, valikuid oli küll rohkem kuid auto shot oli selgelt parim kõigist teistest.
Aeron kirjutas:
Siis, vaba sihtimine võiks olla ikka iga relvaga, sest seegi loob tatkikalisi võimaluseid juurde - seina sisse augu tegemine nt jne.
Tanke ma pole ise veel saanud ehitada, aga tunnen nendest puudust.
Öö/päeva vahe on ka ära unustatud, mis vanasti ikka muutis missioonid hoopis teistsugusteks.
Nõus x3
Aeron kirjutas:
Tihti tundub, et valikud on tehtud nii piiratud just selleks, et oleks taktikalisem kogu asi ja valikutel oleks rohkem kaalu, aga isiklikult oleks mina panustanud mängijale suurema vabaduse andmisele.
Paraku küll jah. Ootasin samuti märksa suuremat kaalu mängu strateegilisest osast. Ju siis tuleb modijaid ootama hakata.
xtro kirjutas:
Scart, alieneid teevad midagi ainult terror misioonides, mujal on nad minumeelest paigal passinud kuni sa nad avastad. Need kes vaateväljast uuesti välja jooksevad võivad ise tegutseda.
Väidetavalt sõltus see tulnukate rassist. Kusagilt on meeles, et Mutonid pidavat niisama mööda kaarti patrullima. Endale on alla lastud UFO juures ka miski suvaline Floater külje alla ujunud nii, et ma ise polnud enne ühtku selle rassi esindajat seal veel näinudki.
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 14.10.2012 18:12:22 vasta tsitaadiga

Mutonid teevad jah flankimisliigutusi. Floaterid on üsna rumalad, Thin Man on selline tore, et oskab üllatada oma poision attackiga. (enamasti overwatchib ka)


Ilmselt see kahe käigu asi tehti ka seepärast, et Multiplayer oleks smooth ja töötav = tundub dumbed down veidi.

Miks siis nad co-op asja ei teinud ma aru ei saa, oleks päris fun olnud ja vägagi välja mõeldav. Omavahel nagu madistamisel ma mõtet väga ei näe.

Üldiselt ikka üks hea mäng FTLi kõrval minu jaoks.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
-RaiTz-
Kreisi kasutaja
-RaiTz-

liitunud: 07.06.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.10.2012 18:37:46 vasta tsitaadiga

Ertai kirjutas:
-RaiTz- kirjutas:
Kas te reageerite igale väljakutsele või tuleks pigem vahele jätta kui olukord riigis väga hull pole?


Reageeri ikka igale, miks sa ei peaks?

Alati saad uttu ju tõmmata missioonilt, kui asi karmiks läheb.

Pidasin silmas, et ei reageeri madala kriisiga aladele lootes, et järgmiseks tuleb kõrge ja saan nendele reageerides taset madalamaks. Reaalsuses on asi aga teisiti. Kui ei reageeri lendavad need kohe lakke.
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 28
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kupi_kloon
HV vaatleja
kupi_kloon

liitunud: 07.07.2005




sõnum 14.10.2012 21:54:14 vasta tsitaadiga

Muidu neile, kes nurisevad pisut UFOde vähese esinemissageduse jmt üle, siis üks tubli mängija on juba alustanud enda tasakaalumodifikatsiooni tootmist. See muudab ainult strateegilises vaates toimuvat, lahingud on puutumata.

http://zenmedication.com/zm/full-changelog/ siin on täielik nimekiri muudatustest ning ka juhised selle modi paigaldamiseks.

NB! mõeldud kasutamiseks ainult Classic raskusastmel.

edit: nähtavasti uuemates versioonides on siiski pisut ka lahingusüsteeme muudetud.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 00:05:58 vasta tsitaadiga

ring peal, seda küll normaliga. tiksusin aasta täis, üritasin kõik ära vaadata-researchida ja pihta saada, mis oluline on. ~30h.
hilisemad ufod koos mitme taseme clickdetectioniga on bugihunnik kuubis. edu ironmani mängijatele seal sees.
classic/impossible loaded dice on ka nagu veidi liiga obvious.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 15.10.2012 02:26:09 vasta tsitaadiga

Nja, overwatch on liiga võimas siin mängus. Loob monotoonsust.
Tore on see, et reaction shot on rohkem sees, kui see oli vanema xcomiga, kus pmt jõulude ajal ainult keegi reageeris millelgi.

Suuremad multilayer ufod on porno. Kaamera on ikka jummala tuksis. Võiks selle vana süsteemi tagasi tuua, kus ise valid, kus layeril kaamera on.
Sain just esimesed PSI troopid treeningust kätte. 5 dam pole paha - parem kui revolveriga lasta.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 08:19:27 vasta tsitaadiga

Aeron, osa probleemist ongi see, et valid ise layerit mingil määral icon_razz.gif
muidugi mitte ainult, kaamera ja clipping on ka tuksis.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 15.10.2012 09:12:34 vasta tsitaadiga

Ei ei praegu ikka mäng kogu aeg resetib oma layerit kõige kõrgemale ja siis mina scrollin alla. Liikumise target ja hüppab koguaeg erinevatel layeritel.
Kui layer oleks fikseeritud koguaeg oleks juba veidi lihtsam. Kui ta annaks sulle valikuid liikumiseks ainult valitud layeril, siis vb oleks veel lihtsam tiba...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 09:22:34 vasta tsitaadiga

ta ei reseti layerit vaid renderdamist. liikumise layer on ikka kõige alumine. ehk siis kui tondid 2l korrusel jooksevad, siis üritatakse esimese hooga neile alumisel layeril kohta leida.
katki noh icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
white
HV kasutaja

liitunud: 06.06.2003




sõnum 15.10.2012 10:02:24 vasta tsitaadiga

Loen ja loen.. et siis minu idee hakata mängima algusest peale classic/ironman võib maha matta?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 15.10.2012 10:06:29 vasta tsitaadiga

Tutvumiseks vb veidi karm... nalja saad kindlasti icon_smile.gif
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 10:37:36 vasta tsitaadiga

mängumehaanika tundub vanadega võrreldes üsna mitmest küljest väga ja väga palju lihtsustatud olema.
- health-armor ei ole enam eraldi või siis mitte nii selgelt määratletud/näidatud (eeldan flankingu jutust, et mingi suuna check ikkagi on). armori kirjeldust lugeda, siis annavad otse +health.
- haavatud soldierid ei kannata statside vähenemise käes. vanades ma ikka mäletan kuidas sai mingeid haavatud tegelasi laeva tagasi toimetatud, sest millelegi nad pihta saada enam ei suutnud jms.
- sõdurite abilityd on küll tänapäevaselt popid aga see toob tahes-tahtmata kaasa ka mängustiili, kus lihtsalt pead nendele rõhuma.
- snaiprid ei ole overpowered, see lihtsalt tundub tänu squadsight+sniper riflele nii, sest piiratud rangega laskmissüsteem on idiootne. kes vanades xcomides ei riputanud mingit rämeda aimiga tüüpi laeva kohale, et straysid üle mapi nottida?
- 2 move käiku on haige, eriti kuna pärast laskmist ei saa tüüpe enam nurga taha tagasi lükkida.
- inventory managementi osas on tunded kahetised. pean tunnistama, et mulle lihtsam meeste equippimine isegi meeldib (kuigi ülevaatlik tabel seljasolevast võiks kuskil olla). samuti ammo puudumine (mis ei olnud kunagi sisuliselt keeruline ega kallis aga lihtsalt palju mikrot).küll aga on koos sellega välja visatud missioonidel asjade üleskorjamine ja nende kasutamine, mis on nõme.
- klasside süsteem on ka veidi kahtlane, nähtavasti lihtsalt tehtud süsteemi muudatuste vältimatu kõrvalnäht.

cover süsteem on üks asjadest, mis mulle tegelikult meeldib, võtab vähemaks hulga ebavajalikku micromanagementi. kükkamise toggle oleks oluline vaid tühjal platsil ja antud mängus oled ise midagi valesti teinud kui tühjale platsile satud.

edit:
ahjaa, koos inventoryga kadusid ka mõned huvitavad strateegiad - disruptor pulse launcherist terve map lihtsalt campetbombida näiteks icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sukelduja
HV Guru
sukelduja

liitunud: 14.06.2007




sõnum 15.10.2012 11:04:06 vasta tsitaadiga

Mul on kahju sellest, et ei saa kontrolli alla võetud tegelast sundima oma relva maha viskama. Ja loomulikult selles, et relvi ei saa müüa.
Kommentaarid: 25 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 25
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002




sõnum 15.10.2012 11:51:46 vasta tsitaadiga

Sniper tegelasena ning overwatch võimena on mõlemad nii võimsad, et tegelikult käkivad natuke gameplay'd ja pärsivad loovust.
Öö-päeva vahest on kahju.
Samuti tunnen puudust sellest, et kuskilt pimedusest keegi kütaks plasmaga + ufode reaction shotid poole avastamise pealt jne.

Vana hea laipade kaasas vedamine, sest mõned vahest ärkasid ellu oleks ka cool icon_smile.gif
Lamamise ja kükitamise üks teine efekt oli täpsuse suurendamine!

Mis erinevatesse lasu tüüpidesse puutub, siis mingi vahe huvi pärast mängisin heavy laseriga ning aimed shotiga ning see töötas küll suht hästi ja andis aimed shotile kõvasti kasutust juurde.
Snapshot oli oli selline asi, mida oli kitsikuses olles vaja tihtipeale (ap'd manageerimine oli kriitiline tihti; nt ei saa teha kahte autoshoti sest on vaja paar sammu liikuda ka, siis teed snap + auto)

Proximity miinid võiks alles olla, aga samas, kui ufod ei liigu ringi üldse, siis pole vahet.

Peab vist ikka võtma Classicu ette (juttu on ufode vabast liikumisest kaartidel)
Though they probably don't do that on normal much considering that the fact ai is restricted on normal & easy to using 5 of all available units at time...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 65
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 15.10.2012 12:06:17 vasta tsitaadiga

Kui Normal Ironmaniga olin just endgame juba (enda meelest vähemalt), siis tundsin, kuidas olen juba ise liigaOP.

Classic Ironmani sai ikka kordi uuesti alustatud ja nüüd asi jookseb.


Hetkel juba saan plasmad vaikselt kätte, hakkab põnevaks minema.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 12:59:01 vasta tsitaadiga

ufode reaction shotid võiks pigem olla jah selle praeguse ikalduse asemel. kus pool aega on animatsioon kuidas ufos kuskile kohale jõuavad/tekivad, siis näitab kuidas su meest nähakse ja siis laiali jooksevad.
erinevad lasutüübid on mõneti kompenseeritud abilitytega, tu-de kui selliste puudumine ei lase samamoodi neil olla niikuinii.

peab ilmselt ka classic ironmani jälle ette võtma, äkki läheb seekord paremini icon_smile.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002




sõnum 15.10.2012 13:15:31 vasta tsitaadiga

Oi kuidas ajab närvi mustaks see random klasside jagamine noorsõduritele. Hetkel mängin Normal+ironman, ning ca 20'st sõdurist, kes on klassi kätte saanud, sain just kolmanda assault'i, enamus on support'id....esimese mängu tegin ilma ironmanita, seal sai ühekorra isegi sellist nalja tehtud, et kui rookie saadud klass ei meeldinud, loadisin seivi enkaunteri lõpust ja teise korraga sain soovitud klassi, ironmaniga seda lõbu enam ei ole ja assaultide puudumine ajab küll hetkel kergelt närvi mustaks ... icon_rolleyes.gif
Classic+ironmani proovisin ka korra, aga jällegi koos nende random klassidega, kus ei saanud piisavalt ruttu õiget tasakaalustatud tiimi kokku, siis piisas ühest eksimusest (+ paarist ~70% tõenäosusega lasu möödapõrutamisest, samas kui vastased ei eksinud isegi kaugemalt tulistades) ja jäin kogu tiimist ilma...siis oli küll rage-quit....eks kunagi proovib uuesti.... icon_lol.gif

Muidu hea mäng, ning aega röövib ikka korralikult...ning ironman-mode hoiab tavalisega võrreldes pinget ikka oluliselt rohkem üleval...tavalisega võib küll teha nii, et okei, ei reloadi kui ise vea teed jne, aga kuskil kuklas istub ikka rahustav võimalus, et kui midagi ikka tõsiselt võssa läheb, siis kuidagi annab ikka päästa...ironmäniga on ei päästa enam midagi, ning kui mingi eriti vastik koll (näiteks chrysalid, enne tiimile korraliku armori selgasaamist) kuskilt lähedalt nurga tagant oma nina välja pistab, siis viskab korraks adrenaliini verre küll... thumbs_up.gif
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kupi_kloon
HV vaatleja
kupi_kloon

liitunud: 07.07.2005




sõnum 15.10.2012 13:35:53 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:

- haavatud soldierid ei kannata statside vähenemise käes. vanades ma ikka mäletan kuidas sai mingeid haavatud tegelasi laeva tagasi toimetatud, sest millelegi nad pihta saada enam ei suutnud jms.


Kuigi sihtimine jms tõesti ei kannata, langeb haavatud sõduritel permanentselt Will. Nii et kui liiga sageli kellegi oled peaaegu hukatusse saatnud, siis lõpupoole võib oodata suht esimese tulnuka saabudes juba paanikat.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 13:38:24 vasta tsitaadiga

ainult kriitiliselt haavetud tüüpidel icon_smile.gif
see on paras stats consolidation ka, will on morale, psi/mc jms stattide koond.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002




sõnum 15.10.2012 14:03:29 vasta tsitaadiga

haavatutel langeb ka will, küll ainult enkaunteri ajaks (haiglas saab haavatud sõdur ilmselt ka psühholoogilist abi, et järgmine kord jälle töötahe korras oleks, surma piiril olnu pole aga enam kunagi endine icon_wink.gif )....
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
486
HV Guru

liitunud: 19.04.2004




sõnum 15.10.2012 17:35:59 vasta tsitaadiga

On see siis parem kui orginaal?
_________________
zero
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ho Ho
HV Guru
Ho Ho

liitunud: 16.02.2002




sõnum 15.10.2012 17:37:11 vasta tsitaadiga

Sõltub mis parameetrite järgi võrrelda
_________________
Teach a man to reason and he'll think for a lifetime
Common sense - so rare that it's a damn superpower
Vaadates paljude inimeste sõnavõtte siin ja mujal jääb üle ainult klassikuid tsiteerida - "I weep for humanity"
Kommentaarid: 106 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 86
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 15.10.2012 17:58:18 vasta tsitaadiga

tehniliselt kaasaegsem? jah.
taktikaliselt/strateegiliselt sama sügav? ei.
väga hea mäng tänases päevas? kindlasti.

vana ufoga võrdlemine tuleb mul üsna raskelt. ma olen palju suurema tüki oma ajast veetnund tftd-d mängides, mis oli ufost igatepidi lihtsalt suurem. ma kipun üht-teist nende kahe vahel segamini ajama icon_biggrin.gif

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 241 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 215
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 15.10.2012 18:23:05 vasta tsitaadiga

Classic Ironman tundub hetkel juba ka suht iisi olevat, või ma olen õppinud lollusi mitte tegema ja "take your time" põhimõttel tegutsema, et ei dashi üldiselt jne.
varustus on titan + plasmad. 4kutti on Colonel, 5 Mayorid. Saab hakkama. tegin alles nüüd Base assaulti ka ära päris lebolt.
Normali peal tegin carapace + stock relvadega.. ütleme nii, et hästi ei läinud, 3 kutti jäid ellu.

"Lone Wolf"
Clear a UFO crash site with one soldier on Classic or Impossible difficulty."

Peaks proovima. sniper battlescanneriga v Assault run n gun... aga kõigepealt peaks mängu ära tegema icon_smile.gif Nende achievementide vahtimine võib pärast ka tulla.


viimati muutis Ertai 15.10.2012 18:26:30, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puer
Kreisi kasutaja
puer

liitunud: 27.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.10.2012 18:23:56 vasta tsitaadiga

Kas keegi on proovinud ka esimesi MODi katsetusi: http://xcom.nexusmods.com/mods/categories/
Kui jah, siis võiks muljetada - nt: Sager Rebalance: http://xcom.nexusmods.com/mods/13
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  XCOM: Enemy Unknown 2012 mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.